Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה המיועדת לחברי פורום נשואים:

לאלו מכם שהתחתנו - מה עשיתם ביום החתונה ?

אני עבדתי כרגיל עד לחתונה, וביום החתונה הייתי עסוק בהחלפת אלטרנטור ברכב הכלולות המהודר מכיוון שהיא החליטה לעשות "דווקא" לאשתי.

 

הבהרה:

השרשור הנ"ל הועלה סתם, ולא כביקורת סמויה נוקבת כלפי אחד המנהלים, שמתחתן ממש בקרוב, ומנוטרל לחלוטין כבר חודשיים עקב הארוע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התחתנתי ביום שישי.

קמתי בבוקר, התלבשתי, נכנסתי לסקודה פייבוריט שהיתה לי אז ונסעתי לבית של אשתי לקחת אותה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני היתעוררתי בסביבות 4 ,התארגנתי והנהג הנבחר הוביל אותי לסלון כלות.

אחרי הסט צילומים כבר הייתי מורעב ,אז ניכנסנו לאכול באווזי בצומת ביל"ו.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

ביום חתונתי רוקנתי שתי מכולות של זבל מדירת הרווקים שלי :roll:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני היתעוררתי בסביבות 4 ,התארגנתי והנהג הנבחר הוביל אותי לסלון כלות.

אחרי הסט צילומים כבר הייתי מורעב ,אז ניכנסנו לאכול באווזי בצומת ביל"ו.

השקעת בארוחה נורמלית, או שסגרתם על לאפה בעמידה?

:-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הישקעתי,עוד לא היתחתנתי יצאתי בנזק אני אישתי,נהג מלווה ו2 צלמים.

 

הערה: אני צלם אירועים במיקצועי הראשי.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
רז, מה אתה ושמר עושים כשאתם כועסים על הנשים שלכן?

 

נועלים אותן? :D

סגולות מפתח הזהב

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אחת עשרה לפנה"צ - ארוחת בוקר. נונה בת"א.

שתים עשרה בצהריים - ים. חוף מציצים.

ארבע אחר הצהריים - מקלחת + גילוח בבית של חבר נהג.

ארבע ארבעים וחמש - מגיע לספר לאסוף את הנבחרת.

ארבע ארבעים ושבע - חוטף פרצוף ראשון כי הגעתי בטי שירט.

חמש - הפרצוף הפך לצעקות כי לא שטפתי את האוטו (רנו מגאן כחולה)

חמש ורבע - ממשיך לחטוף צעקות כי האוטו מלא חול... מהים.

חמש עשרים וחמש - הצעקות נמשכות כי על המושבים האחוריים מונחות מגבות רטובות.

חמש שלושים וחמש - עדיין צעקות, כי המושבים רטובים. (איך לא יהיו רטובים הרי המגבות רטובות. חח נשים!)

חמש ארבעים - מאיר אריאל קורא לה מהמערכת להיכנס כבר לאוטו שניסע.

חמש ארבעים וחמש הצעקות דועכות, אנחנו כבר נוסעים.

חמש חמישים וחמש - אפטר שוק אחרון של הצעקות .

רבע לשבע - מגיעים לג'ילת (שם התחתנו).

עשרה לשבע אני כבר עם החליפה.

שבע - הצלם מגיע ומסתלבט עלינו כי ביקשנו תמונות עם נוף.

שבע ורבע - הנבחרת רודפת אחרי מנהל הארוע כדי שהמלצרים יחליפו כבר את הסינורים הירוקים ללבנים.

רבע לשמונה - נגמרו הג'ויינטים - אני נכנס ללחץ. (אחרי הכל חתונה, זה מאוד מלחיץ)

שמונה וחצי - החופה מסתיימת, הרב מקבל את הכסף, והחבר עם הג'ויינטים סוף סוף מגיע - אני נרגע.

 

אחד הימים הטובים שהיו.

אני נשבע שהשתניתי, מאז.

למנהל המיועד:

קח הכל בקלות ואל תשכח להינות, כי אח"כ נהיה הרבה יותר קשה.

 

:grin:

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.


×
×
  • תוכן חדש...