Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונו ל IDMAX


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מונו הכי מומלץ לIDMAX....

אני מתכוון להביא את בסאב הזה טורוצה המלצה למונו שיפתח אותו בצורה הכי טובה עד 350 דולר ...

הקנייה תתבצע באמריקה והאם יותר שווה לי לשלוח את ה500/1 שיש לי בארת ולהפעיל איתו את הסאב

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה צריך מגבר קצת יותר חזק מה 500/1. אני הייתי מחבר מגבר שנותן בסביבות ה 1000 וואט RMS בהתנגדות הרצויה.

יש הרבה מגברים שנותנים זאת, אם לא ב 2 אוהם, אז ב 1.

אם אתה קונה בארה"ב, אתה בטוח תמצא דברים שמתאימים לכך ובמחירים טובים (אולי אפילו זול מה 500/1 עפ"י מחירו בארץ)

לדעתי, חיבור של הסאב הזה ל500/1 פשוט לעשות לו עוול, למה לקנות סאב 1000 וואט RMS (אמיתי) ולתת לו חצי? תקנה כבר סאב אחר.

אני אגיד לך גם יותר מזה, אם אתה מוכן להשקיע רק 350 על מגבר, אולי לא כדאי להביא את הסאב הזה, אלא אם אתה מתכוון לשדרג בעתיד.

שמע! אתה מביא את אחד הסאבים הטובים והמדוייקים בעולם, אתה חייב מגבר איכותי וחזק אחרת לא עשית עם זה כלום. ישמעו יותר חזק אצל מי שיש L7...דיוק זה משהו אחר, אתה תוכל עדיין להנות ממנו, אבל אתה חייב משהו רציני כמו מגברים של:

ECLIPSE, ARCAUDIO, ZAPCO וכו'.

כנס לאתרים שלהם ותראה מה מתאים לך. אתה לא חייב ללכת על הסדרות COMPETITION שלהם, כל המגברים שם הם ברמה גבוהה מאוד.

 

אם בכל זאת, לא בא לך להשקיע יותר מידי, האופציה השניה היא אולי:

- XENNON של פיניקס גולד (ה 1000 או 1200 אני לא בדיוק זוכר...)

- HIFONOCS 1205BD או אפילו דגם חזק יותר.

ואתה יכול להיות רגוע עם המגברים האלו,למרות שהם הרבה יותר זולים מהקודמים שהצעתי. מאוד אמינים וטובים. אני בזמנו חשבתי לחבר IDMAX על ההיפוניקס הזה.

 

תתחדש.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

לדעתי, חיבור של הסאב הזה ל500/1 פשוט לעשות לו עוול.

על מה אתה מדבר ?

עוול ?

יצא לך לשמוע את הסאב הזה עם סוגים שונים של הגברה ?? אתה לא צריך לענות , כי אם היית מכיר את הסאב הזה בפועל , היית יודע שהוא ממש לא צריך לקבל את ההספקים האלו. ה JL בהחלט יהיה מצוין עבורו.

 

אתה כותב שאם אתה לא מביא מגבר של 1000 וואט לא שווה לרכוש אותו ?! אז אני אומר לך מניסיון שמאוד שווה . מעטים הסאבים שנשמעים כמוהו גם בהגברות "אומללות" של 500 .

אצלי ברכב יש כרגע הגברה מהסוג שעושה לו עוול. וכנראה שהמושגים שלנו לעוול מאוד מאוד שונים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ב350 $ אתה יכול למצוא בארה"ב מספיק מגברים טובים עם נתונים שיספקו אותך.

 

אם הייפוניקס אז רק הדגמים הגבוהים BX2005 D והלאה,למרות שההספק המוצהר הוא מעל ומעבר למה שאתה צריך שאר הנתונים שלו הרבה יותר טובים לעומת אחיו הקטנים בסידרה.

רוקפורד BD 1000 גם כן אופציה זולה ואיכותית (DAMPING של מעל 400 אם אני זוכר נכון).

לא חסר אופציות( שם...).

דרך אגב הסאב שלך ירוץ טוב מאוד גם עם פחות מ500RMS...

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

אני גם ירשה לעצמי להציעה מספר הצעות...:

http://www.sonicelectronix.com/item_3732.html

 

ואני לא מאמין שכמה שלהוסיף כמה דולרים יעצרו את פותח ההתר'ד :wink:

http://www.sonicelectronix.com/item_3992.html

 

ה JL AUDIO שהציעו לך גם יכול להתאים מאוד לסאב הנ"ל.. מכמה סיבות טוב...

1. המגבר יציב הכל התנגדות

2. המגבר נותן הספק יציב בין 11V ל - 14.4V... שזה נתון ממש מכובד... [=

3. המגבר מספק לפחות 500W RMS ... ובפועל מסוגל לספק גם 600 +...

לא שה- 500W לו מסוגלים להוריד ראש לבן אדם..8-)

 

אז בהצלחה וקנייה נעימה...

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
על מה אתה מדבר ?

עוול ?

יצא לך לשמוע את הסאב הזה עם סוגים שונים של הגברה ?? אתה לא צריך לענות , כי אם היית מכיר את הסאב הזה בפועל , היית יודע שהוא ממש לא צריך לקבל את ההספקים האלו. ה JL בהחלט יהיה מצוין עבורו.

 

אתה כותב שאם אתה לא מביא מגבר של 1000 וואט לא שווה לרכוש אותו ?! אז אני אומר לך מניסיון שמאוד שווה . מעטים הסאבים שנשמעים כמוהו גם בהגברות "אומללות" של 500 .

אצלי ברכב יש כרגע הגברה מהסוג שעושה לו עוול. וכנראה שהמושגים שלנו לעוול מאוד מאוד שונים.

קודם כל, אני מכיר את הסאב הזה. בוא לא נתלהם.

דבר שני, אני שמעתי אותו על המגבר GENESSIS של ערן (נסעתי במיוחד מת"א לשם כך), וזה היה מאוד מאכזב! הרגשתי שהוא לא מקבל מספיק עוצמה. אתה אולי לא מכיר אותי אישית, אבל יש קצת ניסיון בתחום ואני יודע להעריך דברים איכותיים.

אצלך עדיין לא שמעתי, אז אני אשמח מאוד אם תזמין אותי ואוכל להיווכך אחרת (בלי ציניות כלל וכלל), אני בזמנו חשבתי לקנות את הסאב הזה, וקיבלתי אז רושם בינוני. מה גם שהמחיר והפרוצדורה להביא אותו ותוסיף לכך את העניין שהיה לערן עם הסאב...ירדתי מהעניין. אני עדיין, כמובן חושב שזה אחד הסאבים הטובים שיש.

 

על פי הנתונים היבשים ועל סמך שמיעת הסאב בהספק נמוך, על מגבר איכותי, קיבלתי את הרושם הנ"ל. אשמח לשמוע בהגברה המוצעת כאן או דומה לפחות ולקבל את הרושם שלכם.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

ההתלהמות היא על כך שאתה רושם דברים לא נכונים ומטעה אנשים.

כמו שאמרתי , לא יצא לך לשמוע את הסאב עם מגברים שונים , ברכבים שונים , עם הספקים שונים , בהתנגדויות שונות וכו. יצא לך לשמוע אותו פעם אחת - ברכב שבו הייתה בעיה עם הסאב. אני לא זוכר בדיוק מה היה , אבל אני זוכר אחד מימי שישי שעבדנו על האוטו של אייל שערן בא והחליף מגברים , תיבות , סאבים , וכל מיני בשביל לחקור מה גורם לבעיה שם. אז זה שיצא לך לשמוע אותו , פעם אחת , לא נותנת לך אינדיקציה כל כך רחבה בשביל לדעת כמה הספק הוא צריך בשביל למצא את הפוטנציאל שלו .או מאיזה רף של הספק לא שווה לקנות את הסאב הזה.

אני אכן לא מכיר אותך , אתה טוען שאתה מבין בתחום , המינימום שאתה יכול לעשות לפני שאתה כותב דברים שהם עובדתית לא נכונים זה לעשות חיפוש ולקרוא מה אנשים כתבו על הסאב. (וכן , זה שהסאב עובד יפה מאוד גם עם חצי מההספק שאתה רוצה לתת לו זה עובדה ).

 

אם תרצה לשמוע אותו אצלי - בכיף , אני מקווה לבוא לאחד המפגשים הקרובים (שתיגמר תקופת המבחנים הנוכחית).

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

א) שוב?, אחי, תקרא מה שכתבתי. אני לא מטעה כאן אנשים בכוונה והדעה שלי מבוססת על נסיון של בדיוק אותה נקודה שמועליית. בוא ניכנס לפרופורציות כאן. אולי ערן הטעה אותי כאן, וקיבלתי רושם לא נכון בעקבות זאת (שוב, ביחס לעניין ההגברה).

ב) אני לא מבין למה אתה כועס...גם אני לומד ושובר את הראש עכשיו על תורת המחירים ג' ונישבר לי ה___, אבל אל תוציא את זה עליי....אני לצורך הסובלימציה, לועס קצת גת...:wink:

ג) מעניין אם כל הממליצים כאן בכלל שמעו את הסאב הזה פעם אחת. זה לא שזרקתי כאן איזו המלצה בלי שום כיוון או ידע, שמע, אני מתעסק בתחום לא מעט ויש לי אוזן בסדר.

ערן לא אמר לי שיש בעיה בסאב כשאני שמעתי אצלו. הוא אמר שזה הספק נמוך זה הכל. מלבד זאת, אני גם אומר ואמרתי בתחילת דבריי - זהו אחד הסאבים הטובים ששמעתי. בכל מקרה אני מקבל את הביקורת ואני באמת אשמח לשמוע שאכן הסאב הזה כל כך נציל שיישמע טוב גם עם 500 וואט. אבוא ואשמע בכיף את המערכת שלך, שמעתי שהשקעת המון תכנון, זמן וכסף. נשב על כוס קוניאק ונהנה ממוסיקה קלאסית טובה :-) והכל מאחוריינו. בשאיפה גם התואר הזה...

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
א) .... אולי ערן הטעה אותי כאן, וקיבלתי רושם לא נכון בעקבות זאת (שוב, ביחס לעניין ההגברה).

ג) מעניין אם כל הממליצים כאן בכלל שמעו את הסאב הזה פעם אחת. זה לא שזרקתי כאן איזו המלצה בלי שום כיוון או ידע, שמע, אני מתעסק בתחום לא מעט ויש לי אוזן בסדר.

ערן לא אמר לי שיש בעיה בסאב כשאני שמעתי אצלו. הוא אמר שזה הספק נמוך זה הכל.

.

מה גם שהמחיר והפרוצדורה להביא אותו ותוסיף לכך את העניין שהיה לערן עם הסאב...ירדתי מהעניין.

QUATRO-הדברים שאתה מעלה הם מאוד מאוד חמורים ואני דורש התנצלות מיידית!!!

איזו הטעיה?איזה עניין? איזו פרוצדורה?

 

 

א-אני לא יודע מי אתה-עד להיום רק שני אנשים "זכו" להכנס לרכבי ולשמוע את ה- IDMAX הראשון שהיה לי בזמנו ,הראשון היה אח של ניר –green monster (שהיה היחיד שהגיע לחיפה ) ועוד בחור תל אביבי –לשניהם נאמר במפורש שהסאב לאחר תיקון (ושיש אחריות על התיקון) כך שאני באמת לא מבין מי אתה ומהיכן צצת...

לעצם העניין 500 וואט רמס יכולים להספיק ל-MAX במספר תנאים:

 

 

א-תא מטען קטן –שמעתי את הסאב שלי בפולו שהיה מחובר למונובלוק שסיפק לו 350 וואט רמס והאוטו פשוט עף,אצלי באלמרה מכיוון שמדובר ברכב משפחתי עם תא מטען גדול מאוד נאלצנו לפתוח שני "פורטים" בקוטר קטן ע"מ שהסאב יורגש ואכן היה שיפר משמעותי עד שכיום אני נוסע ולא מגביר את עוצמת הסאב מעבר ל-3-4

פורסם
ההתלהמות היא על כך שאתה רושם דברים לא נכונים ומטעה אנשים.

כמו שאמרתי , לא יצא לך לשמוע את הסאב עם מגברים שונים , ברכבים שונים , עם הספקים שונים , בהתנגדויות שונות וכו. יצא לך לשמוע אותו פעם אחת - ברכב שבו הייתה בעיה עם הסאב. אני לא זוכר בדיוק מה היה , אבל אני זוכר אחד מימי שישי שעבדנו על האוטו של אייל שערן בא והחליף מגברים , תיבות , סאבים , וכל מיני בשביל לחקור מה גורם לבעיה שם. אז זה שיצא לך לשמוע אותו , פעם אחת , לא נותנת לך אינדיקציה כל כך רחבה בשביל לדעת כמה הספק הוא צריך בשביל למצא את הפוטנציאל שלו .או מאיזה רף של הספק לא שווה לקנות את הסאב הזה.

אני אכן לא מכיר אותך , אתה טוען שאתה מבין בתחום , המינימום שאתה יכול לעשות לפני שאתה כותב דברים שהם עובדתית לא נכונים זה לעשות חיפוש ולקרוא מה אנשים כתבו על הסאב. (וכן , זה שהסאב עובד יפה מאוד גם עם חצי מההספק שאתה רוצה לתת לו זה עובדה ).

 

אם תרצה לשמוע אותו אצלי - בכיף , אני מקווה לבוא לאחד המפגשים הקרובים (שתיגמר תקופת המבחנים הנוכחית).

עופר ,

 

קודם כל כפי שכבר אמרתי לך בעבר וכל שאר החברים.

הסאב הזה דורש את ההספק שלו, האידיאל יהיה 800 וואט RMS כשהוא בתיבה אטומה של 1.4 C^F.

אני תמיד דוגל ב120-125 אחוז של הגברה לטובת הסאב כלומר 20-25 יותר מהספק העבודה המוצהר.

זה שהסאב ישמע טוב גם עם 400 וואט RMS אין על זה ויכוח, אבל ויש הפרדה בין טוב לבין מדהים, ועם הגברה של 400 וואט RMS אתה לא מנצל את הסאב הזה ולא בחצי מהיכולת שלו.

אני שמעתי גם את המערכת שלך עופר, וגם אז אמרתי לך שכמעט ולא מרגישים את הסאב.

 

ואגב, אני יכול להגיד לך שQUATRO כן שמע את הסאב כי הנסיון שלו = הנסיון שלי (פשוט מאוד אם זה עוד לא היה מובן הוא אח שלי...וכשביררתי לגבי הסאב זה היה מיועד לרכב שלו).

והוא שמע את הסאב הראשון של ערן (זה שתוקן).

 

 

ערן ,

 

ולגבי הסר ספק אם זה לא היה מובן, הרעיון היה שאחי הלך לשמוע את הסאב של ערן במידה ויחליט לרכוש ממנו, זה את הסאב החדש שהוא היה עתיד לקבל בזמנו, ולא את הקודם שעבר תיקון.

 

לגבי הפרוצדורה שאחי דיבר עלייה- היא הייבוא של הסאב הזה שהוא בגדר בעיה, ואחרי שדיברתי גם עם אייל וגיליתי שחלק מהסאבים הגיעו תקולים, וחלק הגיעו באיחור(וגם זה אחרי טרטורים רבים).

ובעקבות זה שאחי לא הזדמן לו באותה תקופה לשמוע את הIDMAX מבלי שעבר תיקון, ועקב העניין שעד היום אני מחכה לתשובה של אריק , החלטנו לרדת מהעניין, לא בגלל שום דבר אחר.

 

הIDMAX הוא סאב מדהים, אחד הטובים שיצא לי לשמוע, אבל כפי שכבר אחי ציין לפני הוא דורש הגברה ולא עם 300-400-500 וואט RMS.

אומנם אני הייתי מושיב אותו על מגבר שמסוגל לתת כ1000-1100 וואט RMS אך בידיעה שהוא יקבל לפחות את ה800 וואט RMS כפי שהוא הכי מומלץ בתיבה האטומה של ה1.4C^F.

 

 

ניר

under construction..

פורסם
,

 

 

ואגב, אני יכול להגיד לך שQUATRO כן שמע את הסאב כי הנסיון שלו = הנסיון שלי (פשוט מאוד אם זה עוד לא היה מובן הוא אח שלי...וכשביררתי לגבי הסאב זה היה מיועד לרכב שלו).

והוא שמע את הסאב הראשון של ערן (זה שתוקן).

 

 

ניר

יכול להיות שאני שומע גלגול תופים דרמטי ברקע?

נראה לי שהפכת פה כמה דעות של אנשים לגבי קוואטרו :)

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ערן, לא הסברתי את עצמי כראוי כנראה.

אני ממש לא טוען שהשליית אותי חלילה! העניין הוסבר כבר ע"י אחי.

אבל רק למען הסר ספק אל מול חברי הפורום שצפו בתרד: אני פשוט התכוונתי שההשמעה על גבי מגבר בעל הספק חלש, מטעה לגבי יכולות הסאב. כמובן כמו שכבר אמרתי, (בפעם השלישית עכשיו) שעדיין אני חושב שזהו אחד הסאבים הטובים שיש.

 

אתה 100% בקשר לכל העניין ואתה גם אדם הגון ונחמד שיצא לי להכיר במסגרת הסתובבותי ברחבי הארץ בבחינתי איזה סאב לרכוש.

 

על כל פנים אני חושב כמו חברת image dinamycs (על כל 8 חברי החברה...:wink: ) שהסאב צריך מגבר רציני יותר שנותן בסביבות ה 1000 RMS.

 

בלי שום קשר, צריך לעשות את הדיונים האלו על כוס קוניאק וגת...:lol:

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
ערן, לא הסברתי את עצמי כראוי כנראה.

אני ממש לא טוען שהשליית אותי חלילה! העניין הוסבר כבר ע"י אחי.

אבל רק למען הסר ספק אל מול חברי הפורום שצפו בתרד: אני פשוט התכוונתי שההשמעה על גבי מגבר בעל הספק חלש, מטעה לגבי יכולות הסאב. כמובן כמו שכבר אמרתי, (בפעם השלישית עכשיו) שעדיין אני חושב שזהו אחד הסאבים הטובים שיש.

 

אתה 100% בקשר לכל העניין ואתה גם אדם הגון ונחמד שיצא לי להכיר במסגרת הסתובבותי ברחבי הארץ בבחינתי איזה סאב לרכוש.

 

על כל פנים אני חושב כמו חברת image dinamycs (על כל 8 חברי החברה...:wink: ) שהסאב צריך מגבר רציני יותר שנותן בסביבות ה 1000 RMS.

 

בלי שום קשר, צריך לעשות את הדיונים האלו על כוס קוניאק וגת...:lol:

אני יותר חסיד של וויסקי טוב ....

סבבה-באמת היתה כאן אי הבנה גדולה, היה לי מאוד נחמד לארח אותך בחיפה.

פורסם

מה ההספק הנדרש זה תלוי בהעדפה אישית. אם תחבר מגבר של 1000W לIDMAX ובאמת תנצל אותו אין סיכוי שהוא יהיה מאוזן עם הרמקולים הקדמיים.

ניר, אני לא יודע מתי שמעת אצל עופר אבל עם ג'נסיס דואל מונו שמוצהר 500W ב14.4V הסאב "מרים" את הרכב (משמעותית יותר טוב מהמגבר הקודם שהיה לו שהיה מוצהר יותר). אני אישית לא הייתי מנצל אפילו את הדואל מונו (ואני חושב שגם עופר לא מנצל).

פורסם

כשהייתי בארץ שמעתי אותו פעם 1 על המגבר שלי.... ויטלי מליאור מולטימדיה שם לי אותו על האוטו ודווקא אני דיי התלהבתי אבל אז להוציא 4000 שקל על סאב היה נראה לי מוגזם ... כיום 350 דולר זה גם פחות כסף וגם אני מרוויח בדולרים אז זה כמו עבודה של יומיים ...

אבל לא שמעתי אותו על מגבר יותר חזק אז אין לי למה להשוות (יש לציין שלא ביצענו כיוונים למגבר פשוט חיברנו את הסאב למגבר )

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...