Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול לגולף...הכסף נשפך...


ggme4
שימו לב! השרשור הזה בן 6452 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

בזמנו שאלתי כאן שאלה בפורום לגבי בעיית מגבים:

מדובר על גולף שנת 99 1.8 CL. לפתע המגבים הקדמיים הפסיקו לעבוד ונתקעו בצורה די מסוכנת במרכז החלון. לאחר כל הבדיקות שביצעתי ולאחר התיעצות פה בפורום, התברר, לצערי כמובן, כי הבעיה היא כנראה במנוע המגבים. נכנסתי למוסך מורשה של פולקסווגן בראשל"צ ושם נאמר לי שאני צריך כבר לעשות טיפול בעוד 500 קילומטר, אז כדאי שאטפל בבעיה בזמן הטיפול במקום לגרור את האוטו פעמיים למוסך. הסכמתי איתם, כי למרות שמסוכן לנהוג ללא מגבים, עכשיו קיץ וגם ככה אני נכנס לטיפול בעוד כשבוע, אז שכבר הכל יטופל במכה אחת. יש לציין שהטיפול המדובר הוא ב- 90,000 קילומטר.

ועכשיו לטיפול:

היום בבוקר הכנסתי את הרכב לאותו המוסך. זהו הטיפול הראשון שאני עושה לרכב מאז שרכשתי אותו.

לאחר מספר שעות התקשרו אלי מהמוסך עם בשורות לא ממש טובות...וכאן אני רוצה את עזרתכם:

נכון לעכשיו, עוד לפני שבדקו את מה שביקשתי לבדוק (כל מיני שטויות חשמליות בתוך הרכב) ועוד לפני שבדקו למה נורת ה- ABS נדלקת לפעמים, הודיעו לי שלפי הממצאים יש כמה בעיות חמורות:

1.נזילת שמן הגה מצינור לחץ הגה - צריך להחליף - 1820 ש"ח - קריטי

2. חופש בכריות לבולמי זעזועים קדמיים - תחליפי 605 ש"ח - קריטי

3. גומיות למייצבים - 500 ש"ח (זה כי התלוננתי על חריקות מעצבנות) - לא קריטי

4. מנגנון מגבים - 664 ש"ח מקורי - קריטי

5. בית פיוזים שרוף (אין לי מושג מה זה אומר) - 780 ש"ח - קריטי

6. החלפה כוללת של הברקסים האחוריים כולל צלחות, רפידות (לטענתם, הגיע עד לברזל) - 580 ש"ח תחליפי או 807 ש"ח מקורי - קריטי

7. כיוון פרונט - 205 ש"ח

8. זרוע הגה לימין - יש חופש. החלפת מוט קישור - 384 ש"ח תחליפי, 885 ש"ח מקורי - קריטי

9. עוד שתי שטויות שאני ביקשתי- מכסה למתקן כוסות ומכסה למאפרה אחורית - 200 ש"ח מקורי

10. התלוננתי על רעש מהאגזוז (נשמע כמו מהדוד הקדמי) - רעש כמו של חור באגזוז , ועל ריח חריף של שמן או דלק שרוף כשמתניעים בבוקר את הרכב. אז הם בדקו ומצאו שהממיר הקטליטי קיבל מכה והוא שבור מבפנים וכנראה הוא זה שעושה את הרעש. הם טוענים שזה מסוכן כי החלקים ממנו יכולים לעוף לתוך האגזוז ולסתום אותו ואז אצטרך להחליף את כל האגזוז. עלות: 2500 ש"ח תחליפי, 6500 ש"ח (!!!!!!) מקורי - קריטי.

 

על זאת יש להוסיף טיפול 90,000 - 850 ש"ח.

אמרתי להם לשכוח כרגע מהממיר. אז הם עושים לי את הכל, כולל עבודה (ללא הממיר) ב- 6000 ש"ח. וזאת עוד לפני שבדקו למה נורת ה- ABS מופיעה לפעמים, למה החלון הימני החשמלי מתנהג מוזר, למה הרכב נכבה לפעמים בעמידה בטורים נמוכים, למה הטורים בבוקר גבוהים מאוד כשמתניעים (משהו כמו 1800RPM) ומה בדיוק הבעיה בכפתור האיפוס בקילומטרז'. בטח ימצאו פה עוד כמה אלפי שקלים... ואני עוד חשבתי להחליף לגלגלי מגנזיום...

וזאת עוד לפני שביצעתי אי פעם שטיפת מנוע או ניקוי אינג'קטורים (לגבי שניהם - לא יודע אם צריך).

 

השאלה שלי - האם זה נראה לכם הגיוני, כל הבעיות הללו? המחירים הללו? איך אני אדע שלא סתם עובדים עלי? והאם באמת כל מה שאמרו זה קריטי?

יש לציין שהרכב נסע נהדר (חוץ מהבעיות שצוינו כמו טורים גבוהים בבוקר, נכבה לעיתים רחוקות כשהאוטו עומד, רעש חריקות מקדימה כשבולמים ורעש מאגזוז). לא נתקלתי בבעיות להזיז את ההגה (ולא נראה שאיבדתי שמן של הגה כח- אני בודק לעיתים קרובות והכל נראה תקין). כנ"ל לגבי בית פיוזים...לא ראיתי שום בעיות חשמליות מיוחדות...

 

מה אתם אומרים?

האם כדאי לעצור את המוסך מלהתקין לי את כל החלפים הללו?

 

תודה מראש,

מיקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איך בדיוק אתה מתכוון לעצור את העבודות? כבר הבאת להם אישור, מה שאומר שהחלקים הוזמנו ואין דרך חזרה.

 

כמו שהציע קודמי, במקומך הייתי ישר נוסע למובך לא מורשה לבקש חוות דעת נוספת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך למוסך מורשה וקבל חו"ד נוספת.

מחיר לכריות בלמים עולה לא יותר מ150 לאחת,בוודאות(מוסך רון ברחוב המסגר,ת"א).

לגבי שאר הדברים אין לי מושג,אבל אין פה הפתעות,המחירים של צ'מפיון...

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין, למרות שיש רעשים מהבולמים, הרכב מדומם (אולי הוא מנסה לחסוך בדלק:-) ), נורת ABS נידלקת, מגבים ניתקעים (לא שמעתי על תופעה כזו), חלקי פלסטיק שקורסים האגזוז מרעיש,מנגנוני חלונות שעושים בעיות (זה תופעה חדשה בפולקסוואגן, כי עדיין לא שמעתי עליה?), עדיין כדבריך " האוטו נוסע מצוין" ממה בדיוק אתה מרוצה? מהעובדה שהמפתח נכנס לבית מפתח ללא שום תקלה?

 

לגבי השאלות שלך, לדעתי זה מאוחר מכיון שנתת אישור לטיפול ולדעתי לא כל-כך יעזור לך לדעת אם "עבדו" עליך במחירים (למרות שמחיר הטיפול בצ'מפיון, הם לא מהזולים בארץ) או האם הכניסו לך טיפולים שלא היה נחוץ לעשות אותם.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת ממיר קטליטי חליפי, אצל אגזוזן מקצועי ואמין בת"א, יעלה לך 1500 ש"ח + מע"מ ויהיה כדאי לך לבצע זאת אצלו וכשתרצה פרטיו כתוב אלי ותענה.

אם בבדיקת מע' ה ABS יגידו לך שהתקלה הנה ממחשב ABS אז רק ברר עלויות אך יש לי מישהוא שמתקן מחשבי ABS ותחסוך הרבה כסף.

אני מניח שהמחירים שאמרו לך לא כוללים 16.5% מע"מ שיש להוסיפו.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יאמן מה שקורה פה. משכו לך 6000 שח - - על כלום!!!, בלי להחליף ממיר - שזה באמת כסף גדול ובלי לטפל ב ABS שזה גם כסף גדול.

 

השרות עלוב והמחירים מרקיעי שחקים - ככה זה בפולקסווגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תטפל בחברה !

המחירים שלפניך מופקעים ללא הצדקה, כאשר חלק מהדברים לא ממש דחופים.

 

אגב, אם בית הפיוזים שרוף, ייתכן וברגע שיוחלף יחזרו המגבים לעבודה תקינה... אולי זאת בעיית פיוז בלבד !

 

דרך אגב,שמתי לב שפופולארי לאחרונה במוסכי צ'מפיון לומר להחליף את מוט הקישור....

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העזרה.

 

אין לי בעיה לעצור את הטיפול כי סיכמתי איתם שרק מחר יגיעו החלפים ורק מחר ימשיכו בטיפול. אז אם יש סיבה, אין לי בעיה לעצור את הענין.

בקשר לבעית הגה הכח - האם יכולה להיות בעיה למרות שאין ירידה במפלס שמן ההגה?

 

מיקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"האם כדאי לעצור את המוסך מלהתקין לי את כל החלפים הללו?"

 

לעצור את העבודה בכל מחיר,ממיר קטליטי תחליפי ברחובות,לגולף שנת 99 ,1300 ש"ח לפני מע"מ.

".נזילת שמן הגה מצינור לחץ הגה - צריך להחליף - 1820 ש"ח - קריטי"

אם לא היתה לך נזילה, ולא היה חסר לך שמן ,זאת עבודה בעניים.

לפעמים החיבורים מזיעים, וצריך רק לחזק אותם.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי הולך למוסך עם מישהו שהוא קצת מבין כדי לראות מה כל התקלות האלה..

 

נשמע לי דיי מוגזם האמת.

 

בית פיוזים שרוף ? מוזר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי נשמע תמוה.

 

 

אני לא אומר שהכל תקין, אבל נראה לי שחיפשו טוב טוב מה לא 100 אחוז וישר החליטו שצריך להחליף.

 

המחירים נראים ממש לפי הספר... גם בחליפי, לא נראה שמחיר הוא המינימום הסביר שניתן למצוא.

 

תחושת בטן ללא שבדקתי פריט פריט כמה עולה ואיפה, את זה, אתה צריך לעשות.

 

תתיעץ עם רפי לין, להיכן לגשת לבדוק מחירים ומה צריך באמת.

 

צריךלזכור, האוטו בן 7 ולא חייב להיות במצב 2007 , מבלי לפגוע בבטיחות ובדברים מהותיים.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תטפל בחברה !

 

 

דרך אגב,שמתי לב שפופולארי לאחרונה במוסכי צ'מפיון לומר להחליף את מוט הקישור....

 

תוסיף לרשימת הפופולאריים את מחשב הABS, שזה 5000 ש"ח פלוס מינוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לגבי המשפט האחרון דני אני לא מסכים איתך

אני נוסע עם אוטו ספורטיבי 95

 

אני מבטיח לך שמכנית מצבו 2007.

 

במיוחד בעניני בטיחות ואחיזה (בולמים , כריות בולם , מוטות קישור, בלמים , צינורות בלימה ....)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להרגיע אותך בדבר אחד, בבוקר כשמתניעים הטורים גבוהים עקב פעולה של הצ'וק האוטומטי, מה שמעשיר את התערובת בכדי לחמם את המנוע מהר יותר ולמנוע את כיבויו. לאחר שהמנוע מתחמם הטורים יורדים וצריכים להיות באיזור ה 600-1000, תלוי ברכב (בטח מרק יגיד על כמה הם צריכים לעמוד).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6452 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...