Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו ספורט - המלצות לשיפורי מנוע בבקשה


qwas
שימו לב! השרשור הזה בן 6567 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי קליאו ספורט שמורה ומתוחזקת. אני מעוניין לשפר את הספק המנוע ע"י שיפורים סבירים במחירם וללא טורבו ! אם אפשר לקבל הצעות לשיפורים אני אודה לכם.

 

אגב, למיטב ידיעתי יש ברכב צ'יפ .... !

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עלות השיפור ב- 172 יקרה, אפילו יקרה מאד ביחס לסוסים שתקבל.

 

המלצתי, התמקד בשיפור הנהג, ע"פ רוב הדרך הזולה והמהירה להגיע לתוצאה טובה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקליאו האקסית שלי התקנתי ראם אייר של סימוטה.

בסל"ד גבוה הרכב טיפס הרבה יותר מהר,והיה מורגש שהוא נושם יותר טוב.

מבחינת ביצועים זה הוסיף עוד קצת והורגש בעיקר במהירויות הגבוהות מאד.

מאור

 

נ.ב

כמו כן,כמו שרשמו פה לפני-השקעה במיומנויות הנהיגה שלך יוציאו ממך ומהרכב עוד הרבה.

בנוסף

בולמים וקפיצים שונים מהמקורי יתרמו לך רבות בהאצה חזקה מגלגול או מהמקום,וביציבות כיוונית הרבה יותר טובה מאשר במקור.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שיפור בולמ"ז יעזור לו בהאצה מגילגול?

אצלי (קליאו 172 סטנדרטית לחלוטין) אמנם היתה לוחמת הגה בהאצה חזקה הילוכים 1-2, אבל אחרי החלפת 4 צמיגים ל-דנלופ SP9000, הרכב אוחז יפה ולא משתולל גם במצערת מלאה גם בהילוכים נמוכים (למעט אולי יציאה חזקה מהמקום, אני משתדל לא לעשות זאת כי קלאץ' זה יקר)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות....

 

מאור, זה דורון ! אז אתה יודע שאני יודע לנהוג !!

 

הייתי רוצה לעשות מצערות אולי, או משהו מגביל... כמה באמת כדאי להוסיף ראם אייר ?

 

עוד הצעות יתקבלו בברכה. אגב, התקציב פתוח בנתיים, אני אחליט מה שווה לי ומה לא.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בכלל ספק ששיפור יכולות הנהיגה הוא קרוב לאינסופי, אך יחד עם זאת, אין כל קשר

 

לרצון שלי לשפר את הרכב !!! אני רק מבקש כמה עצות לדברים שיעלו לי את ההספק

ולא במחירים שמתקרבים להגדשה וכו'.... ( מוטי... עצות? )

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפורומים מחו"ל מדברים על העלאת הספק לכ-190 סוסים בעזרת מצערות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פיתרון מצויין בשבילך בשביל שהרכב יהיה הרבה יותר חזק:

תחזור למידה 15" מאשר ה-17" הענקיים האלה:wink: .אני מאמין שהם דיי מסרסים לך את הרכב.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוטה להסכים עם מאור.

עשיתי סיבוב על קליאו עם ג'נטים 17 (צבע אדום-בורדו) - הרגישה חלשה משמעותית מהסטנדרט.

 

מכל בחינה מכאנית אפשרית ה-15 עדיפים. (וגם הצמיגים יותר זולים ושיכוך המהמורות עדיף)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שיפור בולמ"ז יעזור לו בהאצה מגילגול?)

בולמים קשיחים יותר יבטלו את אפקט הנסיקה (בהאצה) והצלילה (בבלימה).

מאחר שכולנו למדנו את חוק שימור האנרגיה ומאחר והנסיקה והצלילה של האוטו צורכות ממנו אנרגיה, ביטול התנועות הנ"ל יגביר את האנרגיה הכיוונית של האוטו ,זא ישפר את ההאצה ויקטין את מרחק הבלימה.

זה על רגל אחת ובלי שרעננתי את החומר הנ"ל ב 10 שנים האחרונות :wink:

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת, ה-17" אומנם מסרסים את הרכב... אבל, בהנחה שאינני מעוניין לשנות את החיצוניות של הרכב

 

( אני מת על הגלגלים האלה :) ), אני רוצה לשפר את הכוח מעט כדי לבטל את השליליות של המידה הגדולה .

 

מצערות הן אופציה נחמדה שקראתי עליה... כמה עולה ואיפה ניתן לעשות זאת + מה הנזקים שעלולים להגרם ( האם שווה בכלל לעשות זאת ) ?????

 

תודה.

דורון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקרונית - הייתי משפר בלמים. בלמים יותר חזקים זה תמיד יותר טוב. כוח לא הייתי מוסיף לקליאו ספורט mk1, בין כה וכה אי אפשר יהיה להוריד אותו לכביש בלי לפרפר אם לא עושים שינויים תואמים במתלים (ולקבל תוצאה טובה משינוי מתלים זה יותר מסובך מלהחליף לבולמים קשיחים).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6567 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...