Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולבו 940 מודל 95 - צריך עצה


giliav
שימו לב! השרשור הזה בן 6581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן - עשיתי חיפוש וקראתי את כל המידע :-)

 

מצאתי 940 GLE 2300 שנת 95 יד ראשונה מטופלת בחברה עד היום.

נראית שמורה ועושה רושם של יקה אבל.... עשתה 285000 ק"מ.

 

אני מחפש רכב למשפחה שישמש לפחות ל50-60 אלף קילומטר וכמובן שיימכר בסוף.

 

המטרה היא: אמינות מוחלטת, 0 "התקעויות" בכביש עקב תקלות וכמובן בטיחות (מעל הכל).

 

הבנתי שהדגם הנ"ל מומלץ, מפנק ונעים לנדיעה אך הקילומטרז מעביר בי חלחלה ומחשבות על שיפוץ גיר ומנוע. האומנם?

 

המחיר שהוצע לי הוא כ30K כשהמחירון הוא כ31K. כדאי?

 

מה עלות שיפוץ גיר/מנוע במפלצת הזו? האם הגיל המופג מגביר את צריכת הדלק (שהיא על הפנים גם כך)?

 

תודה מראש!

תודה,

גילעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המטרה היא: אמינות מוחלטת, 0 "התקעויות" בכביש עקב תקלות וכמובן בטיחות (מעל הכל).

בטיחות היא תתן לך, אבל אמינות מוחלטת ברכב בן 11 עם קרוב ל-300,000 ק"מ? no way...

 

מכונית כזו אגב כמעט בלתי-אפשרי למכור. 15-20K ש"ח זה אולי המחיר הנכון בשבילה.

 

אם תצליח למצוא אחת כזו עם חצי מהק"מ זו עסקה סבירה, גם במחיר מחירון.

 

אורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אורי.

האם השוק שלהם עד כדי כך על הפנים?

מה לגבי עלות תיקונים? הבנתי שה940 זולה יותר לאחזקה - כמה למשל עולה שיפוץ גיר/טיפול?

 

אשמח לשמוע דעה מאנשים שיש להם רכב כזה.

תודה,

גילעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"המטרה היא: אמינות מוחלטת, 0 "התקעויות" בכביש עקב תקלות ".

 

לחברים וותיקים שלי יש וולוו שנת 96, הטיפולים מאוד ,אבל מאוד יקרים,מטפלים במוסך ארז, חלקים מאוד מאוד יקרים, רכב אמין אבל לפי דעתי האישית ומניסיוני,אמינות לא ברמה של רכב יפני מאותו שנתון.

לגבי הק"מ,המנועים של הוולוו שורדים , 300 אלף זה לא ממש הרבה למנועים כאלה.

מעבר לזה, רכב מפנק,נוח,בטוח,כבד וזולל דלק בכמויות.

השוק על הפנים כי החלקים וטיפולים מאוד יקרים,צורך הרבה דלק,הבעייה היא לא לקנות אחת,אלה להחזיק אותה.

בנוסף אני לא ממליץ לך לקנות שנתון 95 אלה,לרדת שנה אחת ולרכוש מודל 94, מכיוון שנכנסו עכשיו תקנות חדשות בנוגע לזיהום אויר, להחליף ממיר בוולוו זה עסק מאוד מאוד יקר.

לשיקולך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנסע כ-200 אלף ק"מ ברכב זהה:

 

ניתן להגיע למצב של (כמעט) אפס התקעויות אם מטפלים נכון.

המכוניות האלה מאוד פשוטות לטיפול והגיר המנוע ומערכת הדלק קלים לטיפול ולתיקון.

 

שיפוץ גיר עולה בין 3500 ל-4500 ש"ח, והקילומטראז' בהחלט כזה שסביר להניח שהשיפוץ יגיע במוקדם או במאוחר.

 

מנוע כנראה לא תצטרך בקרוב.

 

ולסיום: המחיר, ממש אבל ממש לא ריאלי מקובל על לפחות 5K פחות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אורי.

האם השוק שלהם עד כדי כך על הפנים?

מה לגבי עלות תיקונים? הבנתי שה940 זולה יותר לאחזקה - כמה למשל עולה שיפוץ גיר/טיפול?

 

אשמח לשמוע דעה מאנשים שיש להם רכב כזה.

לגבי עלויות תיקון אני לא מספיק בקיא. בשנים האלה הן אמורות להיות סבירות, הוולוו החדשות יותר זה כבר סיפור אחר (ויקר).

 

השוק של וולוו סביר, אבל כל רכב עם 300,000 ק"מ הופך למאד לא סחיר. בק"מ כזה המנוע, גם אם טופל לפי הספר, יכול לסיים את חייו בלי אזהרה (במיוחד אם הוא עבר התחממות אחת או יותר במהלך חייו הארוכים). במלים אחרות לא יקפצו הרבה קונים על רכב כזה.

 

אורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכונית מהגיל הזה, מה שלא חייבים חדש, שמים מפירוק ובזול...

 

כמי שהחזיק וולוואים בעבר והווה לא ברור לי מאיפה אתה מביא את הקביעה שאחזקת הוולוו ( ובמיוחד 940 ) יקרה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות תיקון וחלקים מאוד מאוד יקרים,למרבית החלפים גם אין תחליפי,כך שחייבים מקורי.

יש תחליפי ולא חסר חלקים שניתן להשיג במחירים מגוכחים מניסיון.

לא חייבים לטפל במוסך מורשה/מרכזי באוטו בן 11 .

מוסכניק ותיק יודע לטפל מעולה בוולבו.

ה- 940 הינה ידידותית ביותר,הטיפולים קלים מאוד ומבנה המנוע( אורכי) יוצרים קלות עד כדי שהמוסכניק יכול להיכנס לתוך חלל המנוע.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראית שמורה ועושה רושם של יקה אבל.... עשתה 285000 ק"מ.

אין לי ניסיון אישי עם וולוו, אך יש לי שכן:

קנה וולוו 940 בשנת 93, עשה עליה 250K ק"מ, נתן אותה לאשתו בשנת 97 [האוטו נגנב עם 350K ק"מ כמה שנים מאוחר יותר] וקנה וולוו 940 חדשה. הוולוו הזאת הוחלפה לא מזמן בוולוו חדשה, דיזל, אחרי 450K ק"מ.

 

[אל מנת להסיר ספק- הוא אכן קנה פעמיים וולוו 940, והנסועה השנתית שלו פי 3 מהממוצע.]

 

נראה לי ש-285K ק"מ שטופלו בקנאות לא אמורים להוות מטרד עבורך...

אגב, במעט שיצא לי ליסוע עליה- מאוד נהנתי, ודאי שעדיף אעל גרוטאה יפנית.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יש לי רכב כזה בבית עם 210 אלף קילומטר לפי דעתי אוטו מעולה מבחינת נסיעה ואמינות, חלקים לא זולים אבל שאתה מחליף חלק אתה יודע שיש לך שקט לפחות ל 4 שנים , האחזקה מבחינת ביטוח קצת יקרה בסביבות 6000 אלף האוטו עצמו לא מהיר הוא כבד מאוד אבל נסיעה חלקה אני מאוד מרוצה מהאוטו רק בעיה קטנה זה הדלק הוא לוקח 1 ל- 7 .

תראה זה אוטו שקשה למכור אותו ואתה יכול להשיג בפחות מאוד שנה כזאת אתה יכול גם להשיג ב 25 אלף אפילו פחות ובמצב טוב אבל לפי דעתי אם אתה מחפש וולוו בסביבות ה 30 אלף תחפש את ה 960 מנוע 3.0 ליטר שנת 95 \ 96 רכב שהוא יותר מפואר ויש לו יותר כוח אם אתה נעול על ה 940 שתלך לראות אחת בוא נגיד שתוכל להתווכח ולהוריד את המחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, בדקתי היום את הרכב במכון - גיר במצב לא ברור, מנוע רק 10% בלאי, הוחלפה קורה בין שתי הדלתות (לא שסי). האיש מתעקש עך המחיר והצעתי 26K במידה ויחדש את הטסט (נגמר עוד שבועיים). הוא מסרב.

קשה להבין אבל אולי עם הזמן יתעשת.

 

הייתי לוקח 960 בכייף אך הבנתי שהן הרבה פחות אמינות ויותר יקרות לביטוח ותיקון?

תודה,

גילעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הוולבו לא כולל דגמי היתה הנעה אחורית למעט דגמי 850 שנכנסו לארץ ב- 94 .

 

 

לגבי הדגמים החדשים לא ממש שולט.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הוולבו היתה הנעה אחורית, למעט דגמי 850 שנכנסו לארץ ב- 94 .

תיקון!!!

 

לגבי הדגמים החדשים לא ממש שולט.

 

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...