Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרעיון הוא ש K44 יסלק פיח ומשקעים ממערכת הדלק ובכלל זה מהמזרקים,

כתוצאה מכך הזרקת הדלק תהייה אופטימלית ולכן גם שרפת הדלק, דבר שיביא לצריכת דלק אופטימלית ולערכי CO תקינים.

 

אם זה אפקטיבי ועד כמה זה כבר סיפור אחר.

פורסם

 

 

עוד משהו:

"קראתי עכשיו את השרשור עם ההסברים על הבדיקת זיהום.

החישוב למדה הוא לפי כל הגזים שנמדדים, ולא מהחיישן עצמו.

כלומר, אם ה- CO שלי גבוה, והלמדה שלי 1, עדיין יכול להיות שהחיישן דפוק.

וצריך להיות פיצוי מכיוון אחר (מגז אחר) כדי שהלמדה תהיה 1."

גם אני קראתי את השרשור,אתה צודק.יש מצב שהחיישן לא מביא את הממיר לתחום שהוא אמור לעבוד

זה אחד מתפקידו.התחבר לסקנר כדי לבדוק אותו,או לחלופין בדוק לבד.

בדוק בין חוט 1 ל 2 בקונקטור, סיגנל של 0.2-0.8V. אם אין גישה תקע סיכות בחוט ובדוק.

הבדיקה בסיבובי מנוע עולים ויורדים לסרק.

מצורף סירטוט של הקונקטור.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לא פרטת את שאר תוצאות הגזים, אך למבדה 1 מצביע על מנוע עובד תקין, וחיישן חמצן תקין.

 

קרוב לוודאי כי הממיר הקטליטי שלך סיים את חייו.

 

אם זכור לך שאר תוצאות ה 4-גזים אגיד לך בוודאות.

פורסם

תוצאת ה CO שהתקבלה זה תוצאה של רכב שעובד ללא ממיר, ובזה הייתה כוונתי בממיר "סיים את חייו".

 

אז מה יעזור לו להוריד את הממיר?

פורסם

אני לא יודע את שאר התוצאות, כי הן לא מודפסות על הטופס, חבל שלא רשמתי.

 

הייתי בטוח שהתוצאה יחסית נמוכה, אם ככה זה נחשב ללא ממיר, כמה זה עם ממיר?

 

ועוד שאלה, כמה אמור לעלות ממיר לפונטו?

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...