Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעתכם - טרופר 3.1 ט"ד


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, אז אחרי שקיבלתי את דעותיכם המלומדות בשירשור נפרד (שדן בטנדרים 4X4), פתאום נפלה עלי הזדמנות ורציתי לשמוע שוב את דעתכם.

 

אז הנה:

איסוזו טרופר ארוך .

3.1 טורבו דיזל עם אינטרקולר מקורי.

שנת 93.

300,000 ק"מ (נמסר לי מבעל רכב זהה ש 300 K בכלל לא מזיזים למנועים האלה, זה נכון?)

ועכשיו לדובדבן בקצפת: יד 1, ספר טיפולים מלא !!!

מאחר והיד ה 1 הייתה ועודנה חברה בע"מ ומאחר ולרכב יש טסט (2400ש"ח) במאי והצמיגים שלו לא מי יודע כמה, דורשים עליו 39,000 (10 מתחת למחירון). מוצדק? גבוה? נמוך?

יאללה, תתחילו להפציץ :-P

ושוב, תודה מראש

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב סוס סוף הדרך, בשטח יש טובים ממנו.

 

לגבי מנוע ומסביב אשף מוטורי כמוך צריך עזרה ???

תודה על המחמאות אבל,

1. אני אולי הרבה דברים אבל בטח לא אשף מוטורי.

2. אני בור ועם הספר בכל הקשור לרכבי שטח. היה לי צ'רוקי שנת 78 במשך 6 שנים ואני לא חושב שיש בורג שאני לא מכיר בו, אבל כל רכב 4X4 אחר ובמיוחד אחד יפני.... בזה אני כבר לא שולט.

 

הכוונה היא יותר לשמוע מאחרים על בעיות אופיניות או מחלות ילדות של הדגם...

 

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש חוות דעת טובה בלבד, תתעלם מהודעה שלי, אם אתה מחפש חוות דעת לשני הכיוונים, קרא את זאת שמעליי, ואת שלי:

1. פלסטיקה מאוד זולה, מגוחך.

2. רכב מאוד חלש, מנוע 3.1 עם 114 כ"ס, 300K אולי לא מזיזים למנוע הרביעי.

3. בסיכומו של דבר, אם אתה לא מחפש דיזל ספציפית, לך על 4RUNNER.

יותר נוח, יותר חזק, יותר איכותי, טוב בעצם כל דבר כמעט יותר איכותי מאיסוזו.

 

כמובן שיבואו עכשיו מעריצי איסוזו ויגידו שלהם היה 0 תקלות במשך 20 שנה. אבל נו מילא, ביקשת חוות דעת, אז היא לשני הכיוונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. פלסטיקה מאוד זולה, מגוחך.

ואללה, טוב לדעת!

2. רכב מאוד חלש, מנוע 3.1 עם 114 כ"ס, 300K אולי לא מזיזים למנוע הרביעי.

300K למנוע הרביעי? אתה רציני? אני הבנתי שאלה מנועים בעלי נפח מרשים (3100) הספק עלוב (114 כמו שציינת) ושזה מתכון בדוק למנועים שסוחבים בקלות מעבר לחצי מיליון ק"מ.

3. בסיכומו של דבר, אם אתה לא מחפש דיזל ספציפית, לך על 4RUNNER.

יותר נוח, יותר חזק, יותר איכותי, טוב בעצם כל דבר כמעט יותר איכותי מאיסוזו.

.

אני חייב דיזל, מעבר לטיולי שטח וכדומה בסופי שבוע וחגים האוטו יגמע מינימום של 80 ק"מ מדי יום (בערך 2000 ק"מ בחודש לא כולל טיולים) וזה כבר מצדיק דיזל.

חוות הדעת שלך מבוססת על רכב אחד או הכרות עם כמה רכבים?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש רכב שטח שיכול לסבול אז האיסוזו דווקא רכב מעולה עם מקצה שיפורים קטן .



הוא טוב יותר לפי מה שאני ראיתי ב 6 טיולים שבהם התנסיתי עם רכבי שטח למרות שאני לא ממש המומחה בעניין הזה אבל בכל זאת :

טוב מ - ג'יפ הנסאן , פאג'ירו קינג, טויוטה פראדו-למרות מרווח גחון טוב יחסית בפראדו, הלאנד קרוזר, איסוזו רודיו, וכל הטנדרים 4*4 למיניהם

כמעט באותה רמה : פאגי'ירו ישן - לא הקינג

טובים ממנו בשטח : ניסאן פטרול , ג'יפ סופה למרות בעיה של התחממות יתר עם רכבים מעל 1990 אחרי הרבה שעות עומס עד כדי שהוא נכבה וחוזר לחיים אחרי שעת מנוחה , ג'יפי הראנגלר שנסעתי ונהגתי בהם שולטים הכי טוב בשטח .

 

לגבי כביש : טויטה פראדו עם דש בורד מתפרק בקלות ונוחות נסיעה בינונית

האיסוזו ממוקם במקום אמצעי בכל מה שקשור לנסיעה בכביש למרות שאני נסעתי בטרופרים חדשים יותר ואחד ישן אבל מנוע בנזין .

 

בכל מקרה צריכים לבדוק את הרכב לעומק ולהחליט . בגדול ההתרשמות שלי מ7 טיולי שטח שהאיסוזו דווקא ממוקם בדירוג טוב מבחינת יכולת שטח .

בהצלחה

 

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא נהגתי על האוטו הנ"ל.

אבל לדוד שלי יש את הרכב גיר ידני שנת 95 (טורבו דיזל)

מהתרשמותי במהלך הנסיעה בעיר הוא ממש לא נוח לעומת ג'יפים אחרים.

שלא נדבר על הכוח העלוב שהוא מציג. אני לא בקיא בנתוני הסםק של כוחות הסוס שלו אבל ללא ספק רכב לא מלהיב מבחינת עוצמה וכוח.

 

לפי דעתי קח את הרכב לנסיעת מבחן, תנהג עליו ותראה בידיוק על מה מדובר....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב ש2000 קיומטר בחודש פלוס טיולים מצדיקה קניה של איסוזו דיזל...

 

אני ממליץ לך לחשב מחדש את כל הוצאות, פלוס הוצאות של קנית רכב דיזל ישן עם 300K ומנוע מקורי....

אישית, ולא חישבתי עדיין, אני חושב שלא מוצדק כלכלית במצב כזה לקנות דיזל, אבל אני מציע לך לחשב מחדש את הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, 4X4 זה דווקא כן השטח שלי, אז ברשותך אגיב.

לא לגעת בטרופר דיזל!

צרות צרורות, כשלים בטורבו, כשלים במנועים.

UMI ידעה ויודעת מזה. חלק מהרכבים טופלו באחריות והשאר.... נו, לא צריך להוסיף.

הרכבים נסחרים המון מתחת למחירון - 30% ומטה וגם אז אין הרבה קופצים על המציאה.

המחיר לא משהו.

היחידים שרוכשים היום את הרכב הזה הם UMI בעצמם וגם רק לאחר שאתה מתחייב לרכוש מהם רכב חדש.

אין שוק.

הטרופר בנזין לעומת זאת הוא רכב לא רע בכלל.

 

אל תחפש צרות, לך על רכב אחר.

שאל את השאלה הזו בג'יפטריפ ותראה אילו תשובות תקבל (אל תקשיב לאלו שיש להם אחד כזה והם מנסים להיפטר ממנו, תקשיב לאלו שהיה להם כזה וכבר הצליחו להיפטר ממנו).

 

דוגמה קטנה (אמנם לא מהשנתון שלך), יש עוד עשרות:

http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=11&item=658268

 

הבעיה העיקרית בבנזין היא השתיינות :

http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=11&item=660705

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב ש2000 קיומטר בחודש פלוס טיולים מצדיקה קניה של איסוזו דיזל...
בוודאי שמצדיק דיזל! (אולי לא איסוזו...)

לרכב במשקל כזה צריכת דלק גבוהה, והקילומטראז' הצפוי לא נמוך.

חסכון 30% בכמות הדלק (מה גם שהיום מחיר הסולר עדיין נמוך יותר) הוא משמעותי ביותר.

 

קצת קשה לי להאמין ש 4runner המבוסס על הטנדר יכול לתת נוחות נסיעה טובה יותר מטרופר, אבל מעולם לא נסעתי בו.

 

לגבי הטיעונים האחרים אין לי דעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא שלי היה טרופר דיזל וזה היה צרה צרורה, אמנם לא שנת 94 אלא 2001 אבל האוטו היהי עושה רק צרות, הוחלפו 2 מנועים על ידי UMI, ראשי מנוע, מזרקי דלק כל יומיים, משאבות דלק, טורבו בקיצור כל מה שהיה ניתן להחליף החליפו ברכב הזה כמובן על חשבון UMI כי הרכב יצא דפוק מהחברה.

 

חוץ מזה שהוא לא אמין בגרוש, הוא לא ממש נוח, הפלסטיקה שלו בפנים ממש עלובה, לסובארו טנדר יש פלסטיקה יפה יותר. הרכב בקושי מבודד רעשי כביש, וגם המנוע יחסית רועש.

 

האוטו בקושי זז, ממש לא נוסע, 160 בלחץ וגם זה לא תמיד.

בקיצור, אחרי ניסיון מר מאוד עם אחד כזה, אבא שלי ממש סבל אותו 3 שנים ואם הוא לא היה חייב להחזיק ברכב 3 שנים אני בטוח שהוא היה מעיף אותו אחרי חצי שנה.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא שלי היה טרופר דיזל וזה היה צרה צרורה, אמנם לא שנת 94 אלא 2001 אבל האוטו היהי עושה רק צרות, הוחלפו 2 מנועים על ידי UMI, ראשי מנוע, מזרקי דלק כל יומיים, משאבות דלק, טורבו בקיצור כל מה שהיה ניתן להחליף החליפו ברכב הזה כמובן על חשבון UMI כי הרכב יצא דפוק מהחברה.

 

חוץ מזה שהוא לא אמין בגרוש, הוא לא ממש נוח, הפלסטיקה שלו בפנים ממש עלובה, לסובארו טנדר יש פלסטיקה יפה יותר. הרכב בקושי מבודד רעשי כביש, וגם המנוע יחסית רועש.

 

האוטו בקושי זז, ממש לא נוסע, 160 בלחץ וגם זה לא תמיד.

בקיצור, אחרי ניסיון מר מאוד עם אחד כזה, אבא שלי ממש סבל אותו 3 שנים ואם הוא לא היה חייב להחזיק ברכב 3 שנים אני בטוח שהוא היה מעיף אותו אחרי חצי שנה.

"האוטו בקושי זז, ממש לא נוסע, 160 בלחץ וגם זה לא תמיד"

ראו בבקשה אמת מידה לרכב שטח סוחב או לא ע"פ גולש בפורום......הדפריה המוטורית בהתגלמותה.....

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו בקושי זז, ממש לא נוסע, 160 בלחץ וגם זה לא תמיד.

בקיצור, אחרי ניסיון מר מאוד עם אחד כזה, אבא שלי ממש סבל אותו 3 שנים ואם הוא לא היה חייב להחזיק ברכב 3 שנים אני בטוח שהוא היה מעיף אותו אחרי חצי שנה.

תגיד בן כמה אתה ?? קראת את כללי הפורום??



תגיד לאיסוזו תודה שהוא הגיע ל 160 ! ואם העמסתם עליו כך אז בעיות כן יהיו לכם :roll:

 

מה היית אומר על סופה או רנגלר שנוסע מקסימום 120 ?? אאא סליחה זו לא עגלה אלא עגלה שבורה נכון ... תהיה רציני ותגיב רק למה שאתה יודע ומנסיון !!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש קצת ניסיון עם ג'יפים, כמו שאמרו מעליי הטרופר דיזל עושה רק צרות.

בן דוד ששירת במשמר הגבול יעץ לנו להתרחק כמה שיותר מהגי'פ הנ"ל (כשרצינו לקנות ג'יפ חדש)

בעיות רבות בעיקר במנוע, מיושן מאוד ובכלל לא נעים.. יש יפאנים טובים הרבה יותר.

 

אני יכול להמליץ לך על טראנו, אמנם המנועים הישנים (2.7) גם לא כל כך מזהירים אבל עדיין

הרכבים הללו מפגינים אמינות טובה וביצועים סבירים כשהרכב סטדרטי, וביצועים טובים לאחר מקצה

שיפורים קצר.

 

הפאג'רו מרווח ומאובזר טוב יחסית, גם לו אמינות גבוהה וביצועים טובים

 

הטויטה היילקס אם הוא מתאים לך מבחינת מס' המושבים והגודל (ולא איפכת לך שזה טנדר) יכול

להתאים לך, גם כרכב ליום יום וגם לטיולים וכל זה באמינות מקסימלית.

1.8T 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולכם טועים.

הבעיות הופיעו במנועי ה 3.0 מסילה משותפת שהופיעו בטרופר משנת 99'.

מנוע ה 3.1 שימש גם את האיפון,הטנדר של איסוזו והיה אמין בהרבה.

אמינות של רכב 4X4 תלוייה מאד באופן השימוש בו וברמת התחזוקה שקיבל.

הטרופר היה ה SUV הראשון בארץ ונחשב למוצלח גם בשטח בזכות מהלך מיתלים ארוך ונוחות נסיעה טובה בכביש.

קשה מאד עד בלתי אפשרי למצוא SUV בתקציב הנ"ל ומהשנים האלו במצב מושלם,ודעתי אם שאר הפרמטרים טובים,במיקרה הכי גרוע יהיה עליך לשפץ לו את המנוע,הוצאה של 7-8 K.

כרכב,הוא עדיף בהרבה על הטראנו של ניסאן,והפג'ארו הרחק מתקציבך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...