Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי צריכת זרם פרזיטי


gibsonlp
שימו לב! השרשור הזה בן 6641 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

לפני כמה חודשים השארתי את האוטו לעמוד במשך 3 ימים בערך.

כשבאתי להניע אותו - לא היה חשמל כמעט בכלל והוא אפילו לא ניסה לתת סטרטר.

 

מפה לשם...

בטיפול שגרתי במוסך מצאו שבר בתא כפפות שגרם למנורה בתא לעבוד ללא הפסקה.

 

האם יתכן שמנורת תא כפפות "תחסל" מצבר בשלושה ימים?

 

אם לא - האם להתחיל לחפש את זולל החשמל?

 

נ.ב - למרות שהאחריות נגמרה לפני חודש, צ'מפיון לא היססו והחליפו לי את תא הכפפות לחדש בחינם (יועץ השירות אמר שזה קרה לדעתו ע"י אחד העובדים באחד הטיפולים הקודמים)

 

אני לא מאמין שאני אומר את זה - אבל ח"ח לצ'מפיון על היושר במקרה הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר,

 

במידה והמצבר המותקן ברכב לקראת סוף חייו אזי מנורה שנשארת דלוקה 3 ימים + שאר הצרכנים הקבועים לדוגמא אזעקה אזי המצבר יכול להחזיר את נשמתו לבורא.

בדוק זליגה על-ידי חיבור אמפרמטר בין המצבר לכבל של המצבר ודווח מהי הצריכה כאשר כול הצרכנים כבויים גם דלת צד הנהג.

 

זליגה נורמלית בין הקוטב השלילי לגוף הרכב (-) 50 מיליאמפר.

במידה ומותקנת אזעקה אזי תיתכן זליגה של 100 מיליאמפר.

שים לב ייתכן שברכב שלך הזליגה הקבועה שונה.

במידה והזליגה גבוהה מהרשום למעלה עבוד בשיטת הלמינציה הוצא כול פעם פיוז אחר עד שתגיע למצב שהזליגה נורמלית.

בצורה הזו תגלה את הצרכן הסורר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורית תא כפפות הצריכה המשוערת שלי הינה על 0.30 אמפר שעה לפחות.

(נורת "סאלון" עד 0.70 אמפר שעה)

 

ב24 שעות זה 7.5 אמפר, בשלושה ימים זה 22.5 אמפר,

זה מצב קשה למצבר ובמיוחד אם אינו חדש/כחדש.

 

יותר מסביר שבגלל זה הרכב לא הניע.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני כפי שרשמתי, פלוס התוספת של הצריכה הקבועה 50 מיליאמפר או 100 מיליאמפר תלוי בצרכנים הקבועים, אזי המצבר ימות בשלושה ימים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות והחישובים.

 

גיל המצבר כגיל הרכב - שנתיים.

בנוסף למנורה יש אזעקה, איתוראן וקבל 1.5 פאראד למערכת (בטוח שהוא צורך משהו - לפחות בשביל מסך הLCD הקטן שרושם את הוולטאג'...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת צריכת זרם פרזיטי:

 

חיבור אמפר-מטר בטור למצבר לחיבור הקוטב (-). לא להשתמש באמפר-מטר השראתי כוון שהוא לא מספיק רגיש.

 

יש לחבר זמנית את הנעל כבל למצבר , לנעול את הרכב עם כל אמצעי המיגון שקיימים, לחכות 2 דקות לפני ניתוק המגע של נעל הכבל מקוטב המצבר. ראה שיטה באיור הבא:

11747477.gif

 

צריכת זרם מותרת עד 30 מיליאמפר אחרי 5-10 דקות* .

 

במידה והתוצאה גבוהה מהמצוין, ראשית מנתקים את האביזרים הנוספים: דיבורית, רדיו, אימובילייזר, וכו'.

 

במידה ועדיין הערך גבוה, בשיטת האלימינציה (לא הלימיציה) מנתקים נתיך אחרי נתיך.

שלב הבא במידה ולא התגלה הפרזיט, מנתקים לפי סדר את האלטרנטור ומתנע.

 

* זמן ההמתנה נועד כדי לאפשר ליחידות הבקרה השונות לבצע את ה SHUT DOWN שלהם, שעלול לקחת יותר מ5 דקות ברכבים מסויימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי דניאל,

 

מהמידע שנמצא בידיי צריכת זרם קבועה של עד 100 מיליאמפר נישבת תקינה.

30 מיליאמפר נשמע מצויין אבל לא ניתקלתי בצריכה קטנה כזו מימיי.

מסך LCD ללא תאורה אחורית עשוי לצרוך 5 מיליאמפר, במידה וקיימת תאורה אחרוית אזי הצריכה יכולה להיות בין 50-200 מיליאמפר תלוי בסוג התצוגה וגם בעוצמת התאורה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק,

 

 

רוב המכוניות שאני בדקתי, לא הגעתי אפילו ל20 מיליאמפר במצב תקין ( לרוב זה 15 מיליאמפר), וזה למרות שהרכבים היו עתירי יחידות בקרה והתקנות למיניהם.

 

למה התכוונת במסך LCD ? הרי הבדיקה היא במצב סוויץ' סגור בלבד, רק MEMORY CURRENT נשאר פעיל במצב זה, ומדובר על מילי אמפר בודדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן מאוד שהתצוגה עובדת תמיד.

 

צירפתי הנחיות אחזקה ל-BMW של Bentley Publishers אולי זה מעניין.

Static current draw, checking-BMW 3 Series Service Manua.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6641 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...