Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס C-220, מונית לשעבר.


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 5652 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב ושבוע טוב,

 

קרוב שלי מתעניין ברכישת הרכב הנ"ל. הוא מצא שאקזמפלר נע בין 35-45K לשנתונים 94-97. עם ק"מ של 400-700K.

 

עכשיו השאלות שלי היא איך האמינות בדגמים הנ"ל?

מה כדאי לבדוק?

האם מכיוון שהם מוניות אז ניתן לטפל בהם יותר בזול במוסכים של מוניות? ובכל מקרה האם עלות הטיפולים היא אסטרונומית?!

הוא לא נוסע הרבה, ומודע לאגרת הרישוי הגבוהה של הדיזל (כ-4K, אם איני טועה), אבל זה האופציה היחידה שלו לקנות מרצדס...

 

בת"א יש את הרחוב ההוא עם כל סוחרי המוניות, האם שווה להתקרב לשם? או לחפש במקום אחר?

 

בכלל כל טיפ/עצה/אזהרה/המלצה על דגם מרצדס אחר יעזרו...

 

ד"א, הרכב לא נקנה ע"מ להרשים אף-אחד או לעשות פוזה, הוא מודה טוב מאוד לכך ש-220C לבנה גם בלי כובע של מונית נראית כמו מונית. אבל הוא פשוט מאז ומעולם חלם על מרצדס ועכשיו הוא מחפש אוטו אז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שגם עם המנוע והגיר הוחלפו לפני חודש זה לא אומר שהאוטו יהיה אמין מכיוון שיש לא מעט מכלולים שיקרסו בקרוב.

 

לא מעט כסף חלקיה של מרצדס.

צריך גם לראות איך שרד תא הנוסעים במונית לשעבר שעברה מאות אלפי קילומטרים.

ואל לנו לשכוח את האגרה היקרה.... 4000 +++++

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לאגרה - ידוע.

 

בנוגע לאמינות - חלק נכבד מהרכבים שימשו כרכב פרטי מספר שנים ותכנון הוא לרכוש אחת שהייתה בשוק הפרטי ושופצה מעט. בכל מקרה יילקח לבדיקה במכון לבדוק את נזקי הזמן.

אבל האם כללית הרכב נחשב אמין?! אני יודע שיצא למרצדס בשנים האחרונות שם של בעייתית מעט.

 

פנים הרכב - הופתעתי לגלות שברוב הרכבים (בעיקר אלו ללא ריפודי העור) פנים הרכב נשמר בצורה טובה מאוד.

 

עלויות - אפשר קצת מספרים לסבר את האוזן?! אולי דוגמאות אם יש למישהו. ושוב אני שואל, נהגי המוניות מטפלים במוסכים שלהם, האם גם הוא יכול לדחוף לשם את הרכב ולטפל במחיר מוזל יחסית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי לפני חודש וחצי מרצדס 190E שנת 84.

 

אם הוא מוכן להתפשר על השנתון אז הוא יכול לקנות רכב יותר ישן שלא היה מוניתוגם בעל מנוע בנזין.

 

 

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, תודה על ההמלצה על המוסך,

הוא אינו מוכן להתפשר על השנתון בשום אופן - הוא לא אוהב את הדגמים הישנים יותר (או החדשים יותר).

 

אם לא מפריע לך שאני שואל, מה העלות של 190 מהשנים הללו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

190E יש משנת 1984 ועד 93 (למיטב ידיעתי).

 

אין ממש מחיר מחירון (אולי זה כן מופיע ביצחק לוי אבל מחיר השוק שונה) והם נמכרות לפי מצב מכני והסטוריה.

את שלי קניתי ממשפחה שהרכב היה אצלה משנת 1984 . קיבלתי את ספר הרכב המקורי עם הסטוריית טיפולים מלאה. ולרכב קילומטרז' נמוך.

את שלי קניתי ב 15K.

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר את התחום די מקרוב ואומר לך שלמצוא מונית 97 עם 600K ק"מ זה נדיר, אני מכיר מוניות שנת 2003 שעשו למעלה מ400K. כמו כן המחיר שמבוקש הוא גבוה מאוד, מונית במידה והיא על הכביש מעל 6 שנים לא משלמים מס כשהופכים אותה לפרייבט ולכן עדיף לרכוש מונית ישירות מבעל המונית ולא מסוחר שלוקח את האוטו מוריד את הכובע מנקה ומסדר כמה שטויות ולוקח הפרש של 15K מהמחיר שבו הרכב נקנה, חבר שלי רכש C220 שנת 97 ב18K וזה מחיר טוב.

מרצדס E220 שנת 98 הייתה למכירה ב35K והרכב היה שמור.

הסיפור עם מוניות הוא כזה, השוק מתחלק לשניים : בעלי מוניות שנוהגים ונהגי מוניות שעובדים על פיקס במונית ששיכת לבעלי מוניות, בד"כ כשהמונית לא בבעלותך אתה די זורק זין מה גם שבעל המונית לא ממש טורח לתחזק את הרכבים כראוי, במקרה של הC קלאס הישנות הן בד"כ מושכרות או שעברו מספר ידיים.

מונית מבחינת בסיס במידה והייתה לשירות הבעלים אז היא שמורה ומטופלת בד"כ, אני טיפלתי במספר מוניות וגם הייתי סדרן בתחנת מוניות, בעלי מרצדסים בד"כ מקפידים לשמור על הרכבים, משהו מתקלקל ומחליפים ישר עם גישה של הרכב משמש לעבודה ומגיע לו את הטוב ביותר.

ולכן עדיף לקנות מונית מנהג המונית ולא מסוחר. גם המחיר יותר זול ועם ההפרש עושים חתיכת יישור קו + צבע. וגם יותר שקטים לגביי ההיסטוריה של הרכב.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי שלום,

c220 משנת 97' ב-18K זה מחיר מדהים. אם הוא יימצא אחת כזאת הוא יקנה אתמול כבר ולא יחכה למחר.

שים לב לדוגמא לכמה רכבים שמצאתי סתם ככה בדפדוף באינטרנט (המחירים לא מזכירים בכלל 18K).

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=24&SubModelID=209&FromYear=&UntilYear=&Auto=&EngineTypeID=&fromPrice=&untilPrice=

יש שמה אחת מ-94 ועוד אחת מ-97 שהם הכי זולות ודורשים עליהם 35-40K.

לפי מה שאני מבין ממה שאתה אומר זהו מחיר שחיטה....

 

אם אכן ניתן לרכוש כזאת תקינה ב-18K זה משנה הכל.

 

ד"א, האם החבר שלך מבסוט? הרכב אמין יחסית מהניסיון של הנהגים?

עלויות טיפולים גבוהות מאוד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

בעברי הייתי מקורב לתחום, אני לא רוצה להכליל אבל... בשדרות הר-ציון בתל אביב לא תמצא מציאות בלשון המעטה , הם סוחרים ממולחים מאוד .

רכב שהיה מונית (אישית) ולא מושכרת לנהגים בפיקס יומי (ע"ע רכב זונה בליסינג) נשאר במשפחה או נחטף ישירות מהנהג .

מה שמגיע לסוחרים א. לא מציאה

ב. יכל להיות סביר - אבל הסוחרים גזרו כבר את הקופון .

 

אני ממליץ : אם אתה יכול להתביית (דרך חבר מכר אמין) על מונית של נהג יחסית מבוגר שלא משכיר אתה האוטו בלילות .

יכול להיות אופציה מעניינת

 

נתון שיש לקחת בחשבון :

מונית עושה בין 200~500 ק"מ ביום !!! .

אין מה למהר כי אין לאן להגיע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

מוציא את השרושר מהבוידעם.

יש אצלנו בשכונה C220 שנת 2001 למכירה.

האוטו בצבע נחושת מדהים. באמת צבע מיוחד שלא ראים על הכביש.

חבר שלי נדלק והתקשר.

המכונית ממונית אחרי מנוע וכנראה גיר.

חיצונית ופנימית נראה טוב מאוד.

המוכר הוא פרטי אבל לא הצלחנו להבין איזה יד הוא.

כמה לדעתכם שווי אמיתי של מכונית כזאת?

ומה אני אומר למתלהב כדי להוריד אותו מזה?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה , אם המכונית מטופלת כמו שצריך אין לו מה לדאוג , אבל אם לא טיפלו בה טוב הוא הולך להוציא הרבה כסף עליה , ותיקונים של מרצדסים לא זולים כל כך.

זה תלוי מה המצב של הרכב אבל המחיר שלה נע בין 45-50 ל-60-65 אלף שקל .

 

בקשר לידיים בגלל העבר שלה כמונית אם בעל המונית המקורי לא היה בעל המספר והיה משכיר מספר של מונית ומחליף כל פעם מספר זה נחשב כהעברה של יד , יש מקרים שהרכב הוא יד ראשונה או שנייה אבל מופיע ברישיון שהוא יד שביעית .

צריך לבדוק גם את העניין הזה ביסודיות ולהבין באמת איזה יד הרכב.

 

אם הוא רוצה כאלה רכבים שיבדוק גם ביד 2 אפשר למצוא רכבים שמורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרצדס C220 אוטומט סדן שנת 97 בערך ,תעלה בסביבות ה30 אלף,

מניסיון על רכב שהיה במשפחה,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5652 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...