Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A3 ספורטבק


alfa_draco
שימו לב! השרשור הזה בן 6666 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עשיתי סיבוב על ה-A3 המוארכת הזו, במסגרת החיפושים אחר אופציה משפחתית יותר מה-147 ויקרה פחות מה- 159. ללמדכם כי אינני נעול על אלפא (למרות ש... מה זה... יש לי פה איזה שרשרת שקשורה לי סביב הרגל ומחוברת לטמבון של האלפא... למישהו יש מפתח?).

 

מיד כשנכנסתי נזכרתי בימי ילדותי על ה-A3 MARK I שהיינו חורשים איתה בשדות העמק... אה לא. סליחה. אין פה היסטוריה. לפחות עד שמהנדסי אאודי לא ימצאו דרך להנדס היסטוריה מלאכותית עם תגבור כוח משתנה לתוך זכרונות הלקוחות.

 

הדבר הכי טוב בה זה כנראה מנוע ה- 2.0FSI שאיתו נסעתי, מנוע חזק, מושך בכל סל"ד, ויש לו צליל נעים, אפילו מאוד. במצב ספורט תיבת הטיפטרוניק נותנת לו למשוך עד מעל 6,000 סל"ד לפני החלפת הילוך, וזה די והותר בשביל להמנע מהחלפות מיותרות ברוב המצבים.

 

הרכב נוח ומשדר יציבות ומוצקות מוחלטת, אבל דווקא על הרקע הזה בולטות כל מיני שטויות, כמו רעשים פלסטיים מוזרים מאחור, "תריס" של חלון הסאנרוף שסרב להנעל במקומו והעדר דיפלקטורים בסאנרוף שגרם לרעשי רוח מוגזמים כאשר החלון היה פתוח, אפילו במהירות נמוכה.

 

ההגה - נקודת תורפה. אומרים שההיגוי בדור החדש של אאודי/VW השתפר. לא יודע - ההגה הזה לא משדר כלום, נאדה, גורנישט. שום קשר למצב העומס או האחיזה (והפעם דווקא בדקתי היטב, במגרש ריק ומרוחק מהכביש). אם ההגה מדבר עם מישהו, זה עם מערכות האלקטרוניקה שמטפלות לבד במה שצריך.

 

יש לזה תופעת לוואי מעניינת - תחושה לא נעימה של MOTION SICKNESS. כאשר הרכב עושה בדיוק מה שהנהג מצפה, הציפיה הזו מנטרלת את תחושות ההאצה שמגיעות מהאוזן הפנימית, ולכן מי שנוהג ברכב יכול להרגיש מצויין בנהיגה אגרסיבית ולא להבין למה הנוסע לצידו נהיה ירוק. כנראה (וזו תיאוריה פרטית ולחלוטין לא מוכחת שלי) שאאודי עושה הרבה תיקונים ועושה אותם מוקדם, שכן קיבלתי MOTION SICKNESS אחרי דקות מעטות של נסיעה באחד הכבישים הצדדיים והמתפתלים שבאלפא, וגם במכוניות אחרות שלקחתי לשם, אני עובר באותה מהירות ובסגנון נהיגה דומה בלי להרגיש כלום.

 

עוד בעיה בהגה - המעבר הקיצוני מדי מקלילות מוגזמת במהירות נמוכה, שמזכירה את מצב CITY בפיאט, לכבדות די מלאכותית במהירות גבוהה. התוצאה - בלימה מנסיעה מהירה לתוך כיכר ו"ירייה" מתוך הכיכר להמשך נסיעה מהירה יוצרת קושי לבצע היגוי מדוייק במהלך התרגיל הזה. כנראה מתרגלים לזה, אבל זה בהחלט מיותר. לא הבנתי אף פעם ואני עדיין לא מבין למה יצרניות רכב סבורות שכבדות מלאכותית תגרום להגה שלהם להרגיש כמו הגה של למבורגיני. אם הכובד לא נובע מחיבור לגלגלים, אז הוא לא ממש במקום, האין זאת?

 

בקיצור, נראה לי מכונית מתאימה למי שמחפש מעין "האצ'בק GT" עם רמת שימושיות מעט גבוהה יותר מאשר האצ' רגילה, עם דגש על נוחות וכוח זמין. למחפשים ריגוש בסיבובים - כדאי לחפש במקום אחר.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לזה תופעת לוואי מעניינת - תחושה לא נעימה של MOTION SICKNESS. כאשר הרכב עושה בדיוק מה שהנהג מצפה, הציפיה הזו מנטרלת את תחושות ההאצה שמגיעות מהאוזן הפנימית, ולכן מי שנוהג ברכב יכול להרגיש מצויין בנהיגה אגרסיבית ולא להבין למה הנוסע לצידו נהיה ירוק.

א. לא הבנתי מה המשפט הזה מנסה להגיד. הרכב עושה מה שהנהג מצפה והציפיה מנטרלת את תחושות ההאצה מהאוזן הפנימית, הא ?!

ב. למי אכפת

 

ג. נהנתי לקרוא :)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון, המשפט הזה הוא ניסיון חצי משועשע וחצי רציני שלי לנתח באופן מדעי למה הרגשתי כמו שהרגשתי (ולא, זה לא בגלל הסלט טונה מהבוקר. בדוק. כשיצאתי מהאאודי הרגשתי שוב טוב :smile: )

 

מה שכתבתי זו באמת הסיבה המדעית לכך שבנהיגה אתה הרבה פחות נוטה להרגיש סחרחורת מסיבובים והאצות, לעומת מצב של ישיבה פסיבית ליד הנהג. מה שאני משער שכאשר המכונית עמוסת אלקטרוניקה מדי, הנהג הופך קצת לנוסע פסיבי... וכתוצאה הוא גם מרגיש ככה... תודה שזו תיאוריה מעניינת!

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ברגע שאתה לא זה שמבצע את הנהיגה יש הרבה יותר סיכוי שתרגיש לא טוב. מכיוון שהגוף שלך לא מוכן למה שיקרה. ברגע שאתה הנהג אתה יודע מה אתה עושה, אתה הוא זה שפונה, זה שמאיץ וזה שמאט, ולכן אתה והגוף שלך גם מוכנים לכל שינוי בכיוון\מהירות.

 

לדעתי אין קשר בין האלקטרוניקה שברכב להרגשתך הרעה, עדיין אתה זה שמחליט מה לעשות, הרכב לא נוהג לבד, הוא רק מרסן. סלט טונה ונהיגה ספורטיבית לא הלכו ביחד אף פעם :wink:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

golf_gti_3.jpg

 

 

 

שלא תגיד "לא ידעתי, לא שמעתי".

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא משמעותית יותר יקרה.

היא עולה כמו האודי A3 2.0TFSI

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה משפחתית יותר מה-147 ויקרה פחות מה- 159. ללמדכם כי אינני נעול על אלפא -ראה אופציות בסעיפים: 4,5,6

מיד כשנכנסתי נזכרתי בימי ילדותי על ה-A3 MARK I שהיינו חורשים איתה בשדות העמק... אה לא. סליחה. אין פה היסטוריה. לפחות עד שמהנדסי אאודי לא ימצאו דרך להנדס היסטוריה מלאכותית עם תגבור כוח משתנה לתוך זכרונות הלקוחות.

 

הדבר הכי טוב בה זה כנראה מנוע ה- 2.0FSI שאיתו נסעתי, מנוע חזק, מושך בכל סל"ד, ויש לו צליל נעים, אפילו מאוד. במצב ספורט תיבת הטיפטרוניק נותנת לו למשוך עד מעל 6,000 סל"ד לפני החלפת הילוך, וזה די והותר בשביל להמנע מהחלפות מיותרות ברוב המצבים.

 

הרכב נוח ומשדר יציבות ומוצקות מוחלטת, אבל דווקא על הרקע הזה בולטות כל מיני שטויות, כמו רעשים פלסטיים מוזרים מאחור, :shock: "תריס" של חלון הסאנרוף שסרב להנעל במקומו מכונית מבחן תבין לבד...והעדר דיפלקטורים בסאנרוף שגרם לרעשי רוח מוגזמים כאשר החלון היה פתוח, אפילו במהירות נמוכה.

 

ההגה - נקודת תורפה. אומרים שההיגוי בדור החדש של אאודי/VW השתפר. לא יודע - ההגה הזה לא משדר כלום, נאדה, גורנישט. שום קשר למצב העומס או האחיזה (והפעם דווקא בדקתי היטב, במגרש ריק ומרוחק מהכביש). אם ההגה מדבר עם מישהו, זה עם מערכות האלקטרוניקה שמטפלות לבד במה שצריך.ערן ברוך הבא למדינת הגמדים -מדינתינו מברכת אותך על הצטרפותך לקהילה, ומעניקה לך שי בדמות סיליקון :wink:

 

יש לזה תופעת לוואי מעניינת - תחושה לא נעימה של MOTION SICKNESS. כאשר הרכב עושה בדיוק מה שהנהג מצפה, הציפיה הזו מנטרלת את תחושות ההאצה שמגיעות מהאוזן הפנימית, ולכן מי שנוהג ברכב יכול להרגיש מצויין בנהיגה אגרסיבית ולא להבין למה הנוסע לצידו נהיה ירוק. כנראה (וזו תיאוריה פרטית ולחלוטין לא מוכחת שלי) שאאודי עושה הרבה תיקונים ועושה אותם מוקדם, שכן קיבלתי MOTION SICKNESS אחרי דקות מעטות של נסיעה באחד הכבישים הצדדיים והמתפתלים שבאלפא, וגם במכוניות אחרות שלקחתי לשם

איפה זה שם :?: , אני עובר באותה מהירות ובסגנון נהיגה דומה בלי להרגיש כלום. אל תגזים :wink:

 

עוד בעיה בהגה - המעבר הקיצוני מדי מקלילות מוגזמת במהירות נמוכה, שמזכירה את מצב CITY בפיאט, לכבדות די מלאכותית במהירות גבוהה. התוצאה - בלימה מנסיעה מהירה לתוך כיכר ו"ירייה" מתוך הכיכר להמשך נסיעה מהירה יוצרת קושי לבצע היגוי מדוייק במהלך התרגיל הזה. כנראה מתרגלים לזה, אבל זה בהחלט מיותר. לא הבנתי אף פעם ואני עדיין לא מבין למה יצרניות רכב סבורות שכבדות מלאכותית תגרום להגה שלהם להרגיש כמו הגה של למבורגיני. אם הכובד לא נובע מחיבור לגלגלים, אז הוא לא ממש במקום, האין זאת?

 

בקיצור, נראה לי מכונית מתאימה למי שמחפש מעין "האצ'בק GT" עם רמת שימושיות מעט גבוהה יותר מאשר האצ' רגילה, עם דגש על נוחות וכוח זמין. למחפשים ריגוש בסיבובים - כדאי לחפש במקום אחר.נכון

 

 

1. ערן , יא בוגד.... :wink: סתם סתם.

2. אני ערכתי נהיגת התרשמות ב AUDI A3 2.0 FSI דור קודם בשנת 2003.

יש לציין לפני שנחשפה הגולף החדשה,והמנוע רק נכנס לשירות VAG.

קישור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=19948

 

3. על ה GOLF GTI MK5, אני חושב שקראת -הנה (שוב) הקישור לריענון:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95388

 

4.לדעתי עוד אופציה מעניינת היא SEAT LEON TURBO החדשה.

 

5.מה עם אלפא 147GTA יד שניה? היתה אחת לא מזמן למכירה.

 

6.אם דברת כבר על אופציה משפחתית- אולי תשקול גם את האאוטלנדר טורבו

ו/או סובארו פורסטר טורבו החדשה...למרות שקיימת כאן חריגה בתקציב... :wink:

 

בהצלחה.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא עולה כמו האודי A3 2.0TFSI

לא רק שהיא עולה כמו הA3TFSI, להבנתי הגולף גם מאובזרת יותר ברמת הבסיס, כך שבחבילה הכוללת הגולף אפילו זולה יותר. אח, הגולף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שהיא עולה כמו הA3TFSI, להבנתי הגולף גם מאובזרת יותר ברמת הבסיס, כך שבחבילה הכוללת הגולף אפילו זולה יותר. אח, הגולף.

כן, רק שבמבחן מדובר בגירסת ה-FSI בלי ה-T.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתשומת לב, אני נסעתי על FSI - לא TFSI. הבדל של איזה 50 כ"ס... בכל מקרה אני אישית אילו חיפשתי סוג כזה של רכב ורציתי יותר כוח, הייתי מחפש אותו בקרב מכונית מטיפוס ב.מ.וו 1, לא באאודי. גם על הבימר אני לא מת, היא מאוד בעייתית בהבט של תמורה למחיר, אבל היא באמת מיועדת לנהיגה.

 

אילן - אל תתרגש... אני מחפש תמיד אופציות, אבל בסוף תמיד חוזר לארץ המגף... בכל מקרה אין מצב שאני אקנה רכב בסדרי הגודל של 200K ש"ח + בלי לבחון את כל האופציות. סתם ככה לידיעה, רוב האופציות שציינת לא בכיוון - כשאני אומר משפחתית אני מתכוון ל-4/5 דלתות, ותא מטען גדול יותר משל ה-147 (בספורטבק הוא דווקא מספק), מה שפוסל חלק מהספורטיביות שציינת. לגבי SUV - שיחפשו אותי בסיבוב, תרתי משמע :wink:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתשומת לב, אני נסעתי על FSI - לא TFSI. הבדל של איזה 50 כ"ס... בכל מקרה אני אישית אילו חיפשתי סוג כזה של רכב ורציתי יותר כוח, הייתי מחפש אותו בקרב מכונית מטיפוס ב.מ.וו 1, לא באאודי. גם על הבימר אני לא מת, היא מאוד בעייתית בהבט של תמורה למחיר, אבל היא באמת מיועדת לנהיגה.

 

הבימר תמורה עוד פחות טובה לכסף מה-TFSI, מבחינת ביצועים ואבזור. אממה, היא מכונית נהיגה אמיתית, גם עם הנחיתות בביצועים. יש שם הגה מתוק ואיזון שלדה מופתי. כל השאר...כבר לא משנה...

בזמנו היתה אחת משנת הדגם הקודמת בתצוגה בקמור. ידנית. כאמור, התמורה אולי לא משו, אבל בניגוד ל-A3 TFSI היא מכונית לנהג. על אמת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבימר תמורה עוד פחות טובה לכסף מה-TFSI, מבחינת ביצועים ואבזור. אממה, היא מכונית נהיגה אמיתית, גם עם הנחיתות בביצועים. יש שם הגה מתוק ואיזון שלדה מופתי. כל השאר...כבר לא משנה...

בזמנו היתה אחת משנת הדגם הקודמת בתצוגה בקמור. ידנית. כאמור, התמורה אולי לא משו, אבל בניגוד ל-A3 TFSI היא מכונית לנהג. על אמת.

 

falou

אתה מדבר מניסיון :?:

כלומר נהגת גם וגם? גם באאודי A3TFSI, וגם בבימר סידרה 1?

והאם הבנת את התוכן :?:

 

האדון, ערן מדבר על (שים לב):

 

AUDI A3 2.0 FSI

 

ראה תגובה(שלך) מספר 10.... :wink:

 

ערן גם כתב: "גם על הבימר אני לא מת"....

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה אילן, רק עכשיו ראיתי את השאלה שלך.

בוודאי שנהגתי על שתיהן, כאילו דא...

 

אני שמתי לב לפני כולם על מה ערן מדבר. ה-A3 2.0 FSI היא, לטעמי, מכונית לא רעה שנטולה כל אפיל מינימלי. מכונית טובה אבל אין בה שום דבר שעושה לך חשק לנהוג עוד קצת. בסדרה 1 היה קשה להפסיק לנהוג וללכת הביתה לישון...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6666 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...