Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד מונדאו 94-5


aa123
שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בן דוד שלי מחפש רכב. הוא לא מבין הרבה, אבל כן מבין שהמונדיאו היא הרבה יותר רכב מכל הפחנועים היפניים. (גם יותר מרווחת).

 

השאלות כאלה: איך האמינות? נכון שזו לא טויוטה, אבל נסבלת, או שהרכב 'לימון'? (אשמח לקבל חו"ד מבעל רכב בעבר או בהווה).

 

הגיר האוטומאטי בשנתונים האלה - איך הוא? (נגיד, 'בסדר' או גרוע כמו זה שבסופר לנסר?) - נכון שהסברתי לו שעדיף ידני, אבל הוא 'דלוק' על אחת אוטומטית שעשתה קמ"ז' נמוך.

 

שאלה אחרונה - צריכת הדלק - איך היא? (שוב, אני לא רוצה תשובה כמו 1 ל-X, אלא יותר בכיוון של לוודא שהרכב לא כבד על הכיס).

 

תודה, אביעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו אמין, נוח וזול מאוד לרכישה.

לי יש אחת עם 243K ק"מ, מאז שהיא הייתה עם עם 125K, כך שאפשר לומר שיש לי נסיון.

 

מה שבוצע ברכב עד כה, מעבר לבלאי סביר, היה שיפוץ גיר (גיר של מאזדה 626 אגב) והחלפת יחידה פנימית של המזגן.

בנוגע לגיר, הוא לא בעייתי, אבל בשנים האלו כבר עדיף לחפש רכב שעבר שיפוץ גיר.

 

צריכת הדלק דומה למשפחתית 1.6, סביב ה-1 ל-10 בנסיעה משולבת. האוטו עליו מדובר הוא 1.8 ליטר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי נסיון אישי אם הרכב הנ"ל אבל לפני שלוש שנים חשבתי לקנות כזה ובררתי לגביו וספציפית לגבי הגיר האוטומטי. בגדול הרכב טוב נוח מרווח אם אני זוכר נכון יש לו ABS וכריות אוויר לפחות בדגמים המאובזרים יותר. בברור לגבי הגיר מול מנהל של מוסך ענקי \ מפעל לתיקון גירים אוטומטיים בצפון עולה שיש בעיה בסיסית בגיר שגורמת לקלקול חוזר ונשנה של הגיר עם עלות תיקון גבוהה מאוד. הבעיה לא קימת בדיגמי 96 ומעלה וכמובן לא בגיר ידני - אני לא מצאתי לא יודע עם בכלל נמכרו עם גירים ידניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ספורות עם גיר ידני.

 

לי היתה 2000 סמ"ק GLX. אחלה אוטו במיוחד ביחס למחיר.

האמינות לא יפנית, אבל סבירה בהחלט (החלפתי אלטרנטור וסטרטר ועוד כמה דברים קטנים)

צריכת הדלק הגרועה ביותר שהגעתי אליה היא 1 ל 8, הטובה ביותר טובה מ 1:14 (הפסקתי אז לספור כבר)

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ספורות עם גיר ידני.

 

לי היתה 2000 סמ"ק GLX. אחלה אוטו במיוחד ביחס למחיר.

האמינות לא יפנית, אבל סבירה בהחלט (החלפתי אלטרנטור וסטרטר ועוד כמה דברים קטנים)

צריכת הדלק הגרועה ביותר שהגעתי אליה היא 1 ל 8, הטובה ביותר טובה מ 1:14 (הפסקתי אז לספור כבר)

תודה לכולם!

 

הבנתי שב-04 היו בעיות בראש מנוע שנפתרו ב-95. הנכון הדבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם - עדכונים:

 

היום הלכתי לראות את הרכב. מסתבר שהרכב לא מי יודע מה מטופל, מים לא ירוקים לדוגמא.

 

הרכב מודל 94, ועשה רק 80000 ק"מ. (זה לא נראה לי זיוף כי: א. הרכב היה של נכה והועבר בירושה - יש אישורים. ב. הספרות ישרות כמו פלס - כנראה שאף אחד לא שיחק. ג. פנים הרכב פשוט חדש).

 

השאלות הן כאלה:

 

1. הבעלים אמר שהיו תקופות ארוכות בהן הרכב עמד. במידה ובבדיקה הוא יוצא בסדר, יש ממה לחשוש מזה?

 

2. כשעומדים על D ולוחצים על הברקס - הרכב מרגיש כאילו הוא רוצה להתקדם (סליחה על הניסוח המעפן). האם הבעייה בגיר, או בחוטי הצתה כמו שטען המוכר.

 

3. ממה שאני ראיתי: בלמזים במצב לא טוב, חלודות בגג (קטנות אך אין להזניח) הבעייה ב-D וזהו בסך הכל. האם 13 (מחירון 18 נראה לכם מחיר טוב.

 

4. משהו אחרון: אני מעריך שבהתתחלה הרכב טופל במורשה, ומילאו נוזל קירור. נניח והרכב עבר 40K עם מי ברז. מה ההשפעה המיידית? (אם יש כזו, בהנחה ו-40K קמ מוגדר מיידי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם - עדכונים:

 

היום הלכתי לראות את הרכב. מסתבר שהרכב לא מי יודע מה מטופל, מים לא ירוקים לדוגמא.

 

הרכב מודל 94, ועשה רק 80000 ק"מ. (זה לא נראה לי זיוף כי: א. הרכב היה של נכה והועבר בירושה - יש אישורים. ב. הספרות ישרות כמו פלס - כנראה שאף אחד לא שיחק. ג. פנים הרכב פשוט חדש).

 

השאלות הן כאלה:

 

1. הבעלים אמר שהיו תקופות ארוכות בהן הרכב עמד. במידה ובבדיקה הוא יוצא בסדר, יש ממה לחשוש מזה?

 

2. כשעומדים על D ולוחצים על הברקס - הרכב מרגיש כאילו הוא רוצה להתקדם (סליחה על הניסוח המעפן). האם הבעייה בגיר, או בחוטי הצתה כמו שטען המוכר.

 

3. ממה שאני ראיתי: בלמזים במצב לא טוב, חלודות בגג (קטנות אך אין להזניח) הבעייה ב-D וזהו בסך הכל. האם 13 (מחירון 18 נראה לכם מחיר טוב.

 

4. משהו אחרון: אני מעריך שבהתתחלה הרכב טופל במורשה, ומילאו נוזל קירור. נניח והרכב עבר 40K עם מי ברז. מה ההשפעה המיידית? (אם יש כזו, בהנחה ו-40K קמ מוגדר מיידי).

2. אז שיביא חוי הצתה חדשים ויראה שהבעיה מסתדרת. זה לא סיפור יקר, בערך 200 ש"ח לחוטים של צ'מפיון. זה יכול להיות גם חיישן או מחשב...

 

3. בולמים יעלו כ-3000 כולל הרכבה ופרונט.

 

4. איפה האוטו מטופל כרגע? אין לבנאדם היסטוריה מסודרת? מתי הוחלפה רצועת טיימינג, אם בכלל?

במונדיאו יש ראש אלומיניום למיטב ידיעתי, והדבר עלול להביא לאכילתו.

 

זו נראית לי דוגמא טיפוסית של אוטו יד ראשונה עם ק"מ נמוך, אבל שלא שווה להתקרב אליו.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי שווה, איזה עוד אוטו ברמה הזו תקבל בכזה סכום ?

 

מה הטורים בעמידה ב D עם ברקס ? אם יותר מ 900 או לא יציבים אולי בגלל זה האוטו רוצה "להתקדם".

 

ממה שזכור לי כשהיתה יוזמה לרכישה מאורגנת של בולמי קוני לפורום, זוג קדמיים למונדיאו היה משהו כמו 1200 ש"ח, המקוריים זולים יותר.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בולמים זה שטויות, הוצאה חד פעמית וגמרנו,הבעייה היא בכל חוטי החשמל של הרכב הזה, כמו כן מנוע מסובך, טיפולים מסובכים, טיימינג שאלוהים יודע מי המציא את כל המותחנים שם , בקיצור, המון הוצאות לרכב סרבני (עצלני במילים אחרות) במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שקצת הגזמת...

 

היה לך את הרכב המדובר בכלל ?

 

אכן מערכת החשמל היא נקודה כאובה, הבידוד מתפורר עם השנים ויוצר קצרים. אפשר לתקן את זה בצורה מניחה את הדעת אם כי זו בהחלט חולשה של האוטו.

 

טיפולים וטייימינג מסובכים ? בהשוואה למה ? ביחס לאלפא שלי זה מסובך, ביחס לאסטרה אקוטק או בראבה זה ממש לא מסובך. את כל הטיפולים עשיתי לבד עם מינימום כלים ודי בקלות.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

 

בולמים ב-3000?! מה, זה צ'מפיון? (או שאולי דלק מוטורס יותר גרועים?)

 

מחירון 17 וחצי - האם ב-10-11 שווה לקנות?

כל בולם בערך 400 לפני מע"מ? הרכבה שלו 100? כיוון פרונט קדמי ואחורי (כן, יש פרונט אחורי במונדיאו :wink:) עוד 400?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר טיימינג מסובך? ביררתי במוסך, 500 ש"ח עבודה. האם זה כזה יקר?

 

שוב, אני רציני ביותר, ורוצה עזרה רק מבעלי מונדיאו!! זה לא צחוק, אל תטעו את הבחור ותתנו לו לקנות איזו לנסר מתפרקת בסכום הזה, חבל!

 

ELIBABA , כמה זמן האוטו אצלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר היית ושאלת במוסך, אז למה לא להיכנס לכמה מוסכים ולעשות סקר שוק קטן?

 

עוד פעם, לקנות רכב כזה זה כמו להכניס ראש בריא למיטה חולה.

 

אבל ב 10 אלף , לא תמצא שום רכב נורמאלי בשנתונים שאתה מחפש, לכן לפני שאתה רץ לקנות, תשאל במוסכים מה הם חושבים על הרכב הזה ואז תהיה יותר חכם.

 

לילה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...