Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[רנו טווינגו] טמפ' עבודה נמוכה מן הרגיל.


Fitch
שימו לב! השרשור הזה בן 6678 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

לאחרונה התקנתי שעון חום ברכב. בעת בדיקת תפקודו הפעלנו את המנוע וחיכינו לחימום המנוע ל100 מעלות, בטמפ' זו החל המאוורר להסתובב, והטמפ' צנחה ל90 מעלות.

 

כאשר אני נוסע בבוקר, השעון מראה 60-70 מעלות. זו בעיה.

 

מה יכול להיות דפוק אצלי? שמן? מים? ניקוז? רדיאטור?

 

אשמח לתשובות.

ניר.

 

טווינגו 95'.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי זה ככה,בימים קרים היא צונחת אפילו לפחות.

 

אין לי מושג אם זה תקין, יכול להיות שהטרמוסטט תפוס או שאין אחד כזה בכלל.

אני מכיר כמה רכבי דיזל שהמחוג בהם מגיע לטמפ עבודה ולא זז משם, יכול להיות שבבנזין זה קצת שונה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרמוסטט יש. (לאור העובדות, יכול להיות כי הוא תקול).

 

וסיוויק, גם אם זה המנוע בעירה פנימית הכי משוכלל (והוא לא), הוא לא עובד ב60 מעלות. האמן לי.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שבפיג'ו סיטרואן המנועים מגיעים לטמפרטורות כאלה בזמן נסיעה.

 

יתכן וזה גם ברנו למרות שעד היום לא יצא לי לשמוע שהתופעה תקפה גם אותם

 

תבדוק את הטרמוסטט ותראה מה המצב שלו.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה לקנות חדש. וזה מה שאני אעשה. בצירוף רדיאטור חדש.

 

ברגע שאחליף, נראה מה יקרה.

 

אבל פשוט מעניין אותי אולי יש גורם חיצוני כגון סוג/איכות השמן/מים שאני שם ברכב?

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע זה דבר שמתחמם. הוא צריך עזרים כדי להתקרר, אם הוא מתקרר יותר מידי כנראה שאחד העזרים האלה לא מפסיק לעבוד. שמן לא תורם לקירור.

או שהשעון מזייף, או החישן, או שהטרמוסטט פתוח כל הזמן, או שזה כמו בפיג'ו סיטרואן.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי השעון חום מזייף. אולי החיישן שלו במיקום לא נכון. חשבת על זה?

 

עדיין ישנה אפשרות של טרמוסטט תקול

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוזל הקירור יורד לטמפ' של 60-70 מעלות, לא המנוע.

תנוח דעתך, זו טמפ' נורמלית למזג האוויר הנוכחי בבקרים. אם אין תופעות אחרות - עזוב אותו בשקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל לא ידעתי שמצאת טווינגו. תתחדש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה לקנות חדש. וזה מה שאני אעשה. בצירוף רדיאטור חדש.

המנוע שלך מתקרר יתר על המידה ואתה רוצה להחליף רדיאטור ?!?! - תגיד, איזה סמים אתה לוקח ?! כדאי שתתחיל להפחית בכמויות... :mm_tongue

 

;-)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעל רנו (מגאן) אך עדיין רנו- החלפתי רדיאטור והחלפתי את הטרמוסטט לאחד שנפתח ב 90-85 מעלות בכל מקרה כאשר הרכב מגיע לחצי - המאוורר נכנס לפעולה והמחוג יורד לפס השני ז"א שני פסים למטה וכך נשאר שם (למשל במידה והרכב בתנועה) בעמידה הטמפ עולה מגיעה לחצי ואז שוב מאוור עובד המחוג צונח ונשאר שם לכמה דקות ואז עולה שוב (להזכירך במצב של עמידה) רכב (לפחות רנו כמו שלי) במצב נסיעה, הטמפ צריכה להיות בפס השני קבוע ורק כאשר הרכב עומד הטמפ עולה לאחר כמה דקות והמאוור מוריד אותה למטה..

באם המצב שלך כך אז זה תקין. (כך לפחות נאמר לי במוסך מורשה רנו ובמכון לרדיאטורים )

 

מה שכן בזמן האחרון אני שומע מהרכב בלחיצה על הגז (מיכיוון מיכל ההתפשטות - מיכל הפלסטיק) רעש של מים ז"א רעש של יניקת מים - בבדיקה שעשיתי אין איבוד מים כלל מהמיכל אך הרעש מטריד אותי...

אולי הפקק בראש המיכל משחרר לחץ או משהו כזה?

אשמח לתגובך - סליחה על התעלקות על התרד...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התשובות.

תודה לכולם על הברכות.

 

איציק, הוא מבריח מעט מים.

 

רנו מגאן 1600, אצלי השעון הוא חיצוני, ולכן אני יודע מעלות ולא את כמות הקווים.

בכל אופן, בחן את מצב הגומיה על פקק מיכל העיבוי, וסגור את המכסה כהלכה.

נשמע לי תמוהה שאתה שומע מפנים הרכב את הלחץ משתחרר מהמיכל.

עוד משהו, בדוק את מצב הצינורית המעבירה את המים חזרה למיכל, אולי היא נסדקה או הבנד (אזיקון ברזל) השתחרר.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6678 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...