Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לגיר אוטומט...


kazaabubu
שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי גאלנט 95 ושמתי לב שבשעת שיוט על 70-80 כאשר אני על הילוך רביעי יש פתאות ירידת טורים קלה כאילו שעבר עוד הילוך....אבל לפי מה שאני יודע יש לאוטו רק 4 הילוכים.

 

המצב קורה גם כשאני משתמש בOVER DRIVE OFF אז בשיוט על 70 בהילוך שלישי האוטו כאילו מעביר עוד הילוך.

 

מישהו יודע מה זה יכול להיות ?

 

ועוד שאלה כאשר אני בירידה ואני בהילוך רביעי אז אם אני עוזב את הרגל מהגז אחרי כמה שניות האוטו מוריד הילוך לשלישי.. האם המצב תקין ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו נעילה של ממיר המומנט (בהנחה שהאופציה הזו קיימת ברכבך).

הסבר מפורט נמצא במאמר המצויין הזה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90230

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שילוב ההילוך הרביעי משתלב הLOCK UP - נעילת ממיר מומנט.

 

לגבי הורדת הילוך מרביעי לשלישי בירידה כשאתה לא נוגע ב OD OFF או נותן KICK DOWN (או בעיברית - קינג דה), זה לא תקין, אבל נשמע טיפה מוזר. בכל אופן זה נשמע כמו בעיה בחיישן מצב מצערת, אבל אז זה היה אמור להופיע בעוד מיקרים שהיו יותר מפריעים לך.

תנסה לחדד את המקרה, ויהיה יותר קל להבין במה מדובר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המאמר קראתי אותו וזה נראה לי בדיוק המצב כי לאחר מכן הטורים באמת עולים ביחס למהירות וגם שאני עוזב את הגז אז הטורים לא צונחים בבת אחת.

 

לגבי הבעיה השניה אני יסביר יותר בפירוט :

נגיד אני בירידה על 80-90 ואני מוריד את הרגל מהגז בכדי לא לצבור יותר מהירות או שאני לוחץ על הברקס מעט (הדבר קורה גם בלי ללחוץ על הברקס) לאחר כמה שניות האוטו מוריד הילוך לשלישי ונשאר עליו עד שאני לוחץ אפילו מעט על הגז ואז הוא מעביר לרביעי שוב.

 

אז מה נראה לך הבעיה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בשני מכונים של גירים בירושלים (מכון "בן" והמרכז לגירים אוטומטים)

 

שניהם אמרו בבדיקה חפיפניקית שהגיר תקין.

 

זה נורמאלי שכך הגיר מתפקד ? או שזו התנהגות לא תקינה ?

יכול להיות איזה חיישן ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...