Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלויות "יישור קו" ל-BX-GTI


gluk
שימו לב! השרשור הזה בן 6745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה, הנתונים:

 

האוטו שנתיים ללא טסט.

 

מנוע 1600, גיר "רגיל".

 

מצב ה"פח" טוב, לדעתי טוב מרוב מה שראיתי עד עכשיו.

 

גלגלי מגנזיום, צמיגים סבירים, לדעתי.

 

מנוע עובד, לא מתקתק, אבל אני רואה עשן, לא מתייצב (נכבה כל הזמן, אבל יכול להיות, שניגמר הדלק, והמנוע לא עבד לפני כן כמה חודשים טובים).

 

מע' הידרופנאומטית לא תקינה - רק התחת עולה, קדימה לא, כנראה הלכו הבומבות, תקנו אותי אם אני טועה.

 

אז, מה אתם אומים: מה עלויות בערך להגיע למצב "עובר טסט" (כרגע זה מה שמעניין אותי, גם ככה בעתיד אני רוצה להחליף מנוע).

בעיקרון, אני רוצה אותו, כי הוא במצב החיצוני ופנימי יותר טוב, ממה שראיתי עד עכשיו, ואני רוצה אותו ל"פרוייקט", ולא כ"רכב יומיומי". אבל אם עלות תהיה אסטרונומית - אז... ממש לא דחוף לי.

 

תודה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר דיברתי איתך בעבר נראה לי.

יש BX עם כיתוב GTI עלייה בב"ש, היא במצב סביר מאוד והיא משמשת איזה סטודנט כרכב יום יומי אז בטוח היא טובה יותר מכל מה שאתה ראית.

צור איתי קשר אם אתה רוצה עוד פרטים.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו שנתיים ללא טסט.

אז אתה בוודאי מודע לצורך לשלם את שני הטסטים. מציע לך להפקיד את הרשיון, כדי שהמונה לא "ימשיך לדפוק". השמשתה לטסט יכולה לארוך עוד זמן רב.

מנוע עובד, לא מתקתק, אבל אני רואה עשן, לא מתייצב (נכבה כל הזמן, אבל יכול להיות, שניגמר הדלק, והמנוע לא עבד לפני כן כמה חודשים טובים).

כדאי לבדוק שאין סתימות במערכת או בפילטרים. משאבת הדלק ב BX נוטה "להתעייף" לפני שהיא מתה סופית. יתכן שהמזרקים סתומים. יתכן גם שכבלי המצתים זקוקים להחלפה.

 

מע' הידרופנאומטית לא תקינה - רק התחת עולה, קדימה לא, כנראה הלכו הבומבות, תקנו אותי אם אני טועה.

לא סביר שמדובר בבומבות. תקלה בבומבות היתה גורמת לחלק הקדמי להיות קשיח, אבל המכונית היתה מתייצבת בגובה תקין.

סביר יותר שהתקלה בווסת הגובה הקדמי. או שהוא צריך שיפוץ (בר ביצוע, אבל מורכב. בד"כ מחליפים), או שהוא מטונף - יש עליו זרוע שמוצמדת למוט הפיתול וחשה דרכו את גובה המתלה. הצטברות לכלוך ושמן לאורך השנים תוקעת את הזרוע, הווסת לא מודע לגובה המכונית ולכן לא מפעיל את המתלים הקדמיים.

 

האם יש נזילות הידראוליות מתחת לרכב כשהוא פועל ? בדקת שיש מספיק נוזל הידראולי ? מחסור יכול לגרום לסימפטומים האלה - למרות שמחסור קריטי בד"כ יגרום לחלק האחורי לשקוע ראשון.

 

תתחדש !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אבל עוד לא קניתי, רק שוקל, בינתיים בעל האוטו חושב, שיש לו אוצר:roll:, ושיוכל למכור אותו לחלפים בכמה אלפי שקלים במצבו הנוכחי. :?:shock: ואם לא, "שיירכב פה", מילים המדוייקות! :evil:

 

 

ואין נזילות בכלל מתחת לאוטו, מה שכן - לפני כן הוא עמד במקום אחר, הוא עומד רק כמה חודשים (2-3) במקום שהוא עכשיו. לא בדקתי את הנוזל - פשוט עדיין לא בקי מספיק במה ואיך בודקים.

 

השאלה היא, עלויות החלקים לצורך התיקון המיידי?

וכמה זה האגרה השנתית שלו - כלומר, אצטרך הרי לשלם ישר 3X, כדי שאוכל לעשות לו טסט, וזה בנוסף לעלות האוטו עצמו, ולפני התיקונים!

 

תודה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תיגע.

 

גם BX נוסעת דורשת השקעה לא קטנה ,אם אתה לא רוצה להיתקע כל שני וחמישי.

 

3 טסטים - 2500 ש"ח.

4 צמיגים (אין צמיגים סבירים שעמדו שנתיים. אין חיה כזו,בטח לא לפני החורף) -800 ש"ח.

תקלה במערכת ההידראולית - אם יהיה לך מזל , תגמור בסביבות אלפייה.

איפה החלפת נוזל הידראולי במערכת (חובה , אחרת יהיה לך בלגן די מהר, הנוזל עמד שנתיים) - 500 ש"ח (עם עבודה).

איפה נוזל קירור ? שמנים ? פילטרים ? פלאגים ?

מה מצב הברקסים ?

מערכת הקירור ?

והכי חשוב והכי כואב - מה מצב המערכת ההידראולית מלבד התקלה ? מי מבטיח לך שהיא תקינה?

 

כמה תקלות , ואתה בקלות עובר את העשירייה , לפני שנגעת במנוע.

 

כדי להרגיע את הבעלים שחושב למכור לחלקים בהרבה כסף: רציתי בזמנו למכור את ה-BX לחלקים.

BX נוסעת.

האוטו היה מלוקק. כמעט כל הפלסטיקה שלמה לגמרי ,כולל תא כפפות .

התקשרתי לאחד מאלה המופיעים במדבקות "קונה רכבים לפירוק".

הוא הואיל בטובו להציע לי פינוי תמורת האוטו , בלי לקחת לי אפילו שקל !

איש נחמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמר, תודה! והבעיה, שלא אכפת לו- שהאוטו יעמוד, אבל לא למכור ב-500 ש"ח... וגם לא ב-1000!

 

ול-GOLFVR6 - בעיקרון, זה מה שאני רוצה, הבעיה, ליתר דיוק כמה בעיות:

 

א. לפי מה שידוע לי, רוב ה-GTI ים עם מנוע 1.9 בארץ הם אוטומטים - לא רוצה אוטומט, יש לי גם ככה כל המכוניות האחרות אוטומטיות. מה שאומר, שאצטרך להחליף גיר - סיפור. יותר קל לדעתי להחליף מנוע מ-1.6 ל-1.9.

 

ב. קשה למצוא את ה-BX כלשהו, ו-GTI בפרט, שלא מכוסח (חיצונית ופנימית) ולא חלוד - עקב עלות אפסית (פחות מעלות התיקון/חלקים) המכוניות האלה הוזנחו בצורה קיצונית, כל מה שאפשר היה לא לתקן-לא תוקן, אני כבר לא מדבר על פוליש וואקס, לכן יש גם מלא חלודה (כן, למרות שיש מלא חלקי פלסטיק/פיבר, ישנם "מחלות" חלודה במקומות מסויימים, מאד מעצבנות). אותי מעניין מצב החיצוני/חוסר חלודה של האוטו לא פחות, אם לא יותר, ממצבו המכני, מכוון שאני מתכוון לשמור אותו הרבה זמן, ואין לי כח לעוד פחחות.

 

זהו, בגלל זה אני מוכן אפילו לחשוב על האופציה של האוטו כזה ללא טסטים ולא תקין, רק שיהיה במצב פח טוב! מה שכן, אינני מתכוון לשלם עבורו סכומים שלא הגעיוניים בעליל רק בגלל שמישהו לא מכיר את המציאות בשוק!

 

שוב, תודה לכל המגיבים!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה יותר טריוויאלי להחליף גיר מאשר מנוע.

 

אם אני זוכר נכון הגיר הידני יושב בול כמו הגיר האוטומטי. וסביר להניח שהחלפה כזו תהיה גם זולה יותר ולא תדרוש אישור משרד הרישוי.

 

בהצלחה

אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה יותר טריוויאלי להחליף גיר מאשר מנוע.

 

אם אני זוכר נכון הגיר הידני יושב בול כמו הגיר האוטומטי. וסביר להניח שהחלפה כזו תהיה גם זולה יותר ולא תדרוש אישור משרד הרישוי.

 

בהצלחה

אלי

מצטרף להמלצה ceyal מהפורום אפילו ביצע החלפה כזאת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...