Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנושא רכישת וולבו 940


amiry24
שימו לב! השרשור הזה בן 6754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

אני מתעניין ברכישת וולבו 940 שנת 1994. נראה כי האוטו במצב טוב, אך הוא עבר כבר 311 אלף ק"מ. רציתי לדעת האם מסיבה זו כדאי להמנע מרכישת הרכב ולחפש משהו אחר. האם העובדה כי האוטו עבר הרבה ק"מ מעלה את הסבירות כי התיקונים יהיו תכופים יותר והמנוע גמור ? אילו צעדים כדאי לנקוט על מנת לוודא כי לא אצטרך לבקר במוסך כל יום שני וחמישי. ולבסוף, כמה אפשר להוריד על ק"מ גבוה ?

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את מצב המנוע ושאר המכלולים יבדוק עבורך מכון הבדיקה שאליו תלך לפני הרכישה.

הק"מ הגבוה [30K לשנה] מחייב טיפול מסור לאורך השנים כדי להשאיר את הרכב בעניינים. כדאי לראות את הסטוריית הטיפולים של הרכב, אם הם בוצעו במוסך רציני [שיש לו מחשב...].

אני מכיר שתי 940 שעברו ביחד מעל מליון ק"מ- כחולה 93, שחורה 96. הבעלים שלהם היה כ"כ מרוצה מהאוטו שבבוא העת, הוא קנה עוד אחת. שתבין, היו לו שתי מכוניות זהות. [היום יש לו S80...]

 

אני חושב שאם מצב הרכב טוב, מכנית וחיצונית, אל תחשוש מהק"מ הגבוה, אך תוריד בהתאם מהמחיר. אל תשכח שהשוק של ה- 940 לא בשמיים, ויש אל מעט כאלה למכירה.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

311 אלף לוולוו 940 זה בכלל לא נחשב הרבה (בעולם).

 

כמו"כ החלפים לרכב הזה מצויים וזולים.

 

קח בחשבון שגם רכבים במצב מצויין נמכרים במחיר נמוך משמעותית מהמחירון.

 

לדעתי קנייה במחיר של בין 15-20 אלף ש"ח היא סבירה בהחלט בהתחשב בנתונים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל או לא תחליטו אתם..

 

פרסמתי ביד 2 וולוו 940 שנת 96 טורבו עם 160,000 ק"מ. יד רביעית.

 

הרכב נמכר תוך יום !

 

מחירון היה 34,000 הרכב נמכר ב-30,000.

 

את המיצובישי שלי לקח לי שבוע שלם למכור (גם מהר אבל לא כמו הוולוו).

 

במחירים של הרכבים האלו היום זו העסקה הכי טובה שאפשר לעשות,

 

וולוו 940 טורבו שנת 96, טנק נוסע, ויש לו כוח, הרבה כוח.

 

כל זה במחיר של 30,000 ש"ח.

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך, הוולוו מהנה מאוד לנהיגה-נותנת תחושה של "טנק מרכבה" , לי היה ממש כיף לנהוג באחת כזאת, אבל שוב, הדלק זו הבעייה העיקרית של ה 940.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך הייתי מוותר על הוולבו לטובת פיז'ו 605 טורבו או ב.מ.וו 318/20 מהשנים האלה.

 

הוולבו לא מהנה לנהיגה

ה-605 לא אמינה בכלל ! לא לגעת - זהירות גרזן ! דווח על הרבה בעיות במערכת החשמל, במערכת הטורבו (למי שיש), ובמכונאות הכללית. אתם לא יכולים להשוות פיג'ו לוולוו, בחיים לא...

 

לא בשביל משהו, אבל, לשכן שלי יש 940GLE טורבו 2.3 96', נסעתי על האוטו והוא פשוט מדהים !

כסא נהג חשמלי, חימום בכסאות, מחזיקי כוסות, וזה רק חלק קטן מהפינוקים של וולוו, אני כבר לא מדבר על איכות הנסיעה, הבטיחות (ABS, כריות אויר, ושתי טונות של ברזל שמקיפות אותך מכל הכיוונים), והכיף שאתה מרגיש כשאתה לוחץ על הדוושה, במיוחד כשאתה נוסע לאילת וחזרה. (-הסלון משאיר אותך בתחושה שלא נסעת בכלל).

 

דרך אגב, הוא החליט למכור את הרכב כי הוא רוצה לעבור למשהו פשוט יותר (לא איש של טכנולוגיה).

הוא רוצה להתעסק עם הרכב, להרגיש שהוא עושה משהו חוץ מלבדוק שמן-מים...אבל שם במחשבים אתה לא יכול לגעת בלי ציוד מתאים ובקיצור בלי מוסך מורשה...

 

*הרכב מאוד מושקע, אחרי ראש מנוע, משאבת דלק חשמלית, מסרק הגה כח וטסט - הכל עם קבלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך הייתי מוותר על הוולבו לטובת פיז'ו 605 טורבו או ב.מ.וו 318/20 מהשנים האלה.

 

הוולבו לא מהנה לנהיגה

605 קן של צרעות, במיוחד הטורבו, במוו יקרה לאחזקה-חלקים יקרים.

וולבו שנת 94 מנוע 2300 בלבד, מנוע 2000 עייפה מאוד רק 111 כ"ס לעומת 131 ב- 2300 !!

דגם GLE אחלה אוטו עם כל הפינוקים, מרווחת תענוג ופשוט טנק--מניסיון!!

אני נוסע על 740 שנת 88 , לא משווה למכוניות 10 שנים יותר חדשות, אני מרגיש מלך על הכביש, האוטו חזק מפנק ואמין,וזה מה שחשוב!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דגם ה-940 הוא אחרון הוולוואים האמינים הדגמים החדשים פשוט נפילה מבחינת אמינות.

אם זאת צריך לקחת בחשבון המון הוצאות על רכב כמו שאתה רוצה לקנות מלבד מנוע , החל מחלונות חשמל, וכלה בחיישניים ומחשבים למיניהם, למרות שהמחיר מושך, אם הרכב טופל למישעי ויש ספר טיפולים מסודר ניתן לקחת בחשבון רכישה כזו.

אגב מנוע ה-2300 עדיף המומנט שלו טוב יותר מה-2000 ואין הבדל משמעותי בצריכת דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 2 ליטר לאו-דווקא יותר חסכוני מה2.3 כי הרכב מאוד כבד (כמעט טון וחצי) וה111 סוסים שהיו לרכב שהוא היה חדש צריכים לעבוד קשה מאוד ובגלל זה שותים הרבה דלק כדי שיתן להם אנרגיה.

 

לחבר טוב שלי הייתה אחת 2 ליטר וכמעט היה אפשר לראות בעין את המחוג של הדלק יורד, ולא תגיד שיש מיכל קטן. משהו כמו 70 ליטר.

נתון מדוייק של צריכה אין לתת לך.

 

ה940 מכונית "מהנה לנהיגה" רק לחובבי הז'אנר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של וולוו 940 מנוע 2000 טורבו אני יכול לספר רק דברים טובים.

 

אוטו חזק בטוח "מהנה מאוד" לנהיגה.

אגב ההספק גבוה יותר משל 2300 טורבו, נדמה לי משהו בסביבות 155 כ"ס

לעומת 130 כ"ס.

לגבי סחירות דווקא כן יש ביקוש לרכב בגלל מחירו היחסית נמוך לעומת התמורה .

צריכת דלק בנסיעה מעורבת רגועה היא 9.4 ק"מ לליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוולבו היא מנוע 2000 לכן אוכלת פחות דלק אך לפי מה שאני מבין מאורן לא מספיק חזקה. האם לוותר על האוטו ?

 

תודה רבה ושבת שלום

כמי שנסע כ-250000 על 740 מנוע 2000 ועל 940 2300 אתה פשוט טועה ומטעה.

מנוע ה-2300 צורך 20% פחות דלק ממנוע ה-2000.

 

ואין מה להשוות בין המכוניות.

 

החל מ-1996 המנועים קיבלו מגדש טורבו ומשנה זו ההספק של מנוע ה-2000 גבוה ב-20 כ"ס מזה של ה-2300 אך הנסיכה ב-2300 הרבה יותר נינוח ובגלל מגדש הטורבו הקטן גם הבלאי של המנוע נמוך יותר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושהמילה האחרונה תהיה של zvit כאן מעלי, כי כל מילה שווה זהב !

 

אני נסעתי כ-50,000 ק"מ על 740 2.0, וממשיך לנסוע...ולשכן יש 940 2.3 96' טורבו...

 

גם ב 740 וגם ב 940 ה- 2.3 צורך פחות דלק מה- 2.0 ! המנוע יותר חזק ומתאמץ פחות !

 

ושלא יהיו טעויות - אין וולוו מתחת לטון וחצי...כמו שכתבו כאן למעלה...

וולוו 740 - 1,860 ק"ג, ז"א - עם הנהג ועם קצת דברים בתא המטען - הגענו לשני טון !

וולוו 940 - 1,910 ק"ג, (הטורבו 2.3), ועברנו את השני טון !

 

(וולוו 245 1982- 1,960 ק"ג, אין כמו המכוניות שעשו אז !)

 

אל תחפשו לכם מנועים קטנים במכוניות גדולות ! זה מה שישחט אתכם !

חוץ מצריכת הדלק, המנוע מתאמץ הרבה וזה מביא לקיצור חייו בצורה משמעותית !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...