Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל חברי הפורום ( ציפ לגולף GTI) התנסות ראשונית...


TTAALL
שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם חברי הפורום היקרים

יש לי GTI גולף שנת 2000

היום התקנתי ברכב ציפ של אבסולוט

ואני חייב להגיד לכם שהואטו עכשיו טססססס זה פשוט מדהים מה שהדבר הזה עושה לאוטו

 

בנוסף הרכבתי גם שעון לחץ ופורק רועש

אצל E&A שנתנו לי שירות מצויין והפגינו מקצועיות וידע נרכב וענו על שאלות ( והרבה שאלות ) ששאלתי אותם במהלך ההתקנה.

 

בקיצור עכשיו אני מרוצה עד הגג ממליץ לכולם בחום לנסות להעלות את ההספק בעזרת ציפ אתם לא יודעים איך ההבדל מורגש...

אם למישהו יש עוד שאלות או משהו מוזמן לישלוח לי בפרטי ואני אשמח לעזור

תודה מיוחדת לאביחי מ E&A ולאלי

שיהיה לכם לילה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עם המחירים של הדלק של היום זה נכון לשאול גם לרכב ספורט: כמה זה עלה לך בצריכת בדלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע 20VT הצ'יפ כמעט לא משפיע על צריכת הדלק - הרגל שלך בעקבותיו דווקא כן...אם תשלוט בך ההבדלים מסתכמים באולי חצי קילומטר לליטר לפעמים אפילו זה לא

 

לפותח השרשור : עם כל הכבוד שיש לי לE&A (ויש כזה) בנושא צ'יפינג צריך לפנות לאדם המתאים ולא לחנות שיפורים כמו שנשברת לך שמשה ברכב אתה לא פונה לחשמלאי....

E&A צורבים את הצ'יפ ע"י פתיחת המחשב, לאטימות המחשב בגולף חשיבות מכרעת דבר שישפיע על אמינותו ואורך חיו, אטימה לא ראויה יכולה להראות אותותיה עוד שנה ויכולה להראות לך עוד שבועיים גם בצורת רכב לא מניע ומשם למחשב חדש הדרך קצרה (סתם שתבין על מה מדובר ומה פתחו לך היום - מחשב חדש בצ'מפיון מוטורס עולה 10K כלל עבודה אחרי הנחה)

 

גיא-פרילינג יודע לבצע שידרוגי תוכנה דרך שקע דיאגנוסטיקה, בדיוק כמו שמתחברים כדי להוציא קוד תקלה וכו'...דבר זה אינו "חודרני" ואני פוגם או עלול לפגום במחשב....בנוסף הוא יכול לבנות מפות אישיות כי הוא תוכניתן ולא רק מרכיב מוצר מוגמר.....

 

מה שעשית כבר עשית ועל כך תתחדש : אבל בגדול שתבין את התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התכוונתי להתנשא עליו, לכן אם פגעתי אני מתנצל!

 

תתחדש ותהנה!

 

איתמר ג'ורג'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בדיוק... אני גם לא התכוונתי להתנשא עליו או לצחוק עליו; רק רציתי שידע את ההבדל ביניהם. לפעמים זה מאוד צורם לעין שרואים שגיאות כתיב כאלה בפורומים (ועל כל הנושא של "אם" ו"עם", "כדאי" ו"כדי" "תשומת לב" ו"צומת לב" - אני בכלל לא מדבר כבר). גורם לך לחשוב על הרמה של הוראת לשון/הבנת הנקרא במערכת החינוך (לא שבמקצועות אחרים ההישגים מרקיעי שחקים, כן?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר עתיד הניכבד

אני מוכן לפתוח לפניך מחשב לסגור אותו ולהראות לך שהאטימות שלו נישארה ברמה של האטימות המקורית

 

בנוסף מי שמתקין ציפ באי אנד איי מקבל ציפ של חברת אפסולוט אוסטריה ציפ שפותח על דיינו בידי מהנדסים ניבדק ונוסה

כל מי שמתקין את הציפ עושה סיבוב על הרכב ומשלם רק אם הוא מרוצה!

לגבי עלות מחשב חדש 4500שח משומש 1200שח !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי בחברה נכון ? בחברה זה עולה 10 אלף שקל

אלי (או זה אביחי ? אני תמיד מתבלבל) אני באמת מעריך את עבודתכם בכל תחום, אבל בתחום הספציפי הזה אפילו אם האטימה שלכם טובה - למה להעיר את הדובים מהיער שיש אלטרנטיבות ?

יש לי שאלה אליך ותענה עם יד על הלב בכנות מוחלטת :

אם היית צריך להחליף גומיות שסתומים לדוגמא...ומכונאי אחד היה מציע לך להחליף ללא פתיחת ראש מנוע - והמכונאי השני היה מציע לך להחליף עם פתיחת ראש מנוע - שניהם אגב...באותו מחיר

במי היית בוחר ? ברור שללא פתיחת ראש מנוע כי באוטו כמה שפחות לפתוח ו"לחדור" לחלקים מקוריים מהיצרן יותר טוב !

 

בקשר לצ'יפ של אבסולוט - נדמה לי שגם אצל גיא ניתן להרכיב צ'יפ של אבסולוט, מה גם : שגיא מחזיק צ'יפים של SUPER CHIP חברה שהיא שם דבר לא פחות מאבסולוט ותוכננה תחת אותם תנאים קפדניים בדיוק כמו החברה האוסטרלית....יתרה מכך סופר צ'יפ נבחרה משנת 05 באירופה להיות מורשת!!!!!! של VW זאת אומרת שהיום באירופה ניתן להזמין בסוכנות צ'יפים של סופר צ'יפ והם אינם פוגמים באחריות ואפילו מותקנים ע"י VW עצמם או ע"י כל טיונר שVW+SUPER CHIP מצאו לנכון לאפשר לו את רמת האחריות הזאת

 

בקיצור עם כל הכבוד (ויש באמת שיש) הייתי מעדיף שאף אחד לא יפתח לי את המחשב אם יש אפשרות לעשות את העבודה בלי לפתוח אותו ! זכור לך כבר מקרה של בחור נחמד עם איביזה נחמדה לא פחות שהסיפור של פתיחת המחשב נגמר לא טוב (ואני לא נכנס למי פתח אותו אתם או פרילינג זאת לא הנקודה - הנקודה שגם שהעובדים מקצועיים פאשלות קורות ועדיף שהן לא יהיו אצלי ברכב)

 

דבר נוסף : "כל אדם עושה סיבוב על הרכב ומשלם רק אם הוא מרוצה" ואם הוא לא מרוצה ? אתם פותחים שוב את המחשב....זאת אומרת שיש פה סיכון ל2 פתיחות של המחשב....בעוד אצל גיא הוא רק מתחבר לשקע דיאגנוסטיקה וסוגר סיפור בלי שום טיפול חודרני !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור גומיות שסתומים עדיף להחליף דרך חיבור הפלאגים :)

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לידע כללי שלא תצא "לא הכי חכם" דע לך שיש שיטות להחלפת גומיות שסתומים ללא פתיחת ראש מנוע

אם אתה יודע איך המנוע פועל אחרת הבעיות זה שאחרי פתיחת הקפיץ השסתום נופל לתוך חלל הבוכנה...וגם כדי לסגור אותו צריך כאילו "לדחוף" אותו מלמטה לתת לו קונטרה...אז בקיצור יש שיטות היום עם מכשירים מסויימים לבצע את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, בלי לפגוע בסדנא שלהם או משו כזה.

אצל חבר שלי בפולו הם ניסו לשדרג לו צ'יפ ופתחו את המחשב-בסופו של דבר הם לא מצאו לו תוכנה מתאימה אז הם לא עשו כלום והם סגרו את המחשב.

כבר בערב באותו יום הרכב התחיל לעשות בעיות וכל מיני נוריות אזהרה ברכב התחילו לדלוק.

לאחר מכן הרכב כבר לא הניע והיינו צריכים לגרור משם את הרכב .

אולי צרוף מקרים ואלי לא... לא זוכר מה הייתה הבעיה בסופו של דבר.

בכל זאת זה מה שקרה.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לידע כללי שלא תצא "לא הכי חכם" דע לך שיש שיטות להחלפת גומיות שסתומים ללא פתיחת ראש מנוע

אם אתה יודע איך המנוע פועל אחרת הבעיות זה שאחרי פתיחת הקפיץ השסתום נופל לתוך חלל הבוכנה...וגם כדי לסגור אותו צריך כאילו "לדחוף" אותו מלמטה לתת לו קונטרה...אז בקיצור יש שיטות היום עם מכשירים מסויימים לבצע את זה

על זה עדין לא שמעתי

אני מצפה ללינק

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לידע כללי שלא תצא "לא הכי חכם" דע לך שיש שיטות להחלפת גומיות שסתומים ללא פתיחת ראש מנוע

אם אתה יודע איך המנוע פועל אחרת הבעיות זה שאחרי פתיחת הקפיץ השסתום נופל לתוך חלל הבוכנה...וגם כדי לסגור אותו צריך כאילו "לדחוף" אותו מלמטה לתת לו קונטרה...אז בקיצור יש שיטות היום עם מכשירים מסויימים לבצע את זה

במקום הפלאג ההצתה פשוט מחברים פיטינג מיוחד עם אותה ההברגה כמו של הפלאג(בקצה של צינור לחץ אוויר) ונותנים לחץ אוויר קבוע(בעזרת קומפרסור כמובן) וכך זה מונע נפילה של השסתום לתוך הבוכנה.
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד היקר.

 

לידע כללי ,לפניך הסבר קצר על תהליך הנקרא "עדכון תוכנה" (ציפ).

את התהליך הנ"ל ניתן לבצע בשתי דרכים עיקריות:

1.ע"י פרוק המחשב מהרכב, פתיחתו ,פרוק הציפ המותקן מהלוח האלקטרוני ,צריבתו במכשיר המיועד לכך והתקנתו חזרה .

2.התחברות לרכב דרך שקע הדיאגנוזה,קריאת התוכנה המקורית,מחיקת חלקים מהתוכנה המקורית והזנת תוכנה חדשה.

לכל אחת מהדרכים יתרונות וחסרונות כאשר האפשרות השניה היא הקלה מבין השתיים.

 

חסרון השיטה הראשונה הוא אכן סיכון אטימותו של המחשב אבל זה יכול לקרות רק לאחר פתיחתו וסגירתו של המחשב מספר רב של פעמים ובשום פנים ואופן לא אחרי פעמים שלוש!!

חסרונה של השיטה השניה היאבכך שהיא לא לא ניתנת לביצוע בכל המכוניות( לעומת השיטה הראשונה) ,היא יקרה יותר ובמידה ונוצרת בעית תקשורת במהלך התהליך,קיים סיכוי ל"נעילתו" של המחשב!

3.במכוניות בהן אפשר לעשות זאת,(ולפי בחירת הלקוח)ניתן לעשות בE&A עדכון תוכנה דרך שקע הדיאגנוזה.

4.אני לא יודע מה עמדתו של גיא פרילינג בנושא אבל אני יודע שב"אי אנד איי" לאחר התקנת ציפ, נותנים אחריות מלאה על המחשב לשנה ועל הציפ לכל החיים.

לכל אחת מסדנאות השיפורים יתרונות וחסרונות וישכיל הלקוח לעשות את שיקוליו.

חג שמח לכולכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...