Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט טיפו 2.0 94


Dark_Style
שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד רכב שעלה בראשי, פיאט טיפו מנוע 2000 סמ''ק

 

עד עכשיו ראיתי בלוחות מכירה רק אוטומט (ואני צריך ידני)

 

סה''כ שאלות רגילות מה דעתכם על הרכב? צריכת דלק? רמת איבזור? ביצועים?

 

רמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבילך ובשביל שאר חברי הפורום

 

הנה מבחן השוואתי בין הטיפו 2 ליטר אסטרה gsi , אסקורט rs2k , וההונדה סיוויק vti

 

http://myweb.tiscali.co.uk/tipo16v/tipo/articles/autocar/november1991/article.html

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה הבנתי שהרכב שקט, 148 כ''ס בהחלט זריז, שליטה טובה על הרכב בלמים כמו כן תיבת הילוכים טובה ביותר יחסית לדגמי פיאט אחרים (כנראה בהתייחס לשנת 94 בערך?)''ההילוכים משתלבים חלק ומועברים במהירות כמו של הנהג'' אוקיי הגיר באמת נשמע טוב!

 

''המושבים בתוך פיאט מאוד טוביפ ואפילו יותר טובים מהריקארו ב RS2000''

 

''הגה של מומו'' תגיד אנחנו עדיין מדברים על הפיאט טיפו?

 

טוב הבנתי שהרכב טוב והכל... חברם מה שראיתי בלוחות רכב היה דגם אוטומט ומחירו היה כ 14 אלף (מנוע 2000 סמ''ק) האם הדגם הידני של 2000 סמ''ק עולה גם ככה או שהוא עולה יותר? ולא ראיתי עליהם סאן רוף :neutral:

 

ומה עושה הבלאי תוך 12 שנים?

 

אגב תודה רבה על הכתבה... באמת עזרה... לא נכנסתי לפרטי פרטים אלה קראתי על הטיפו בלבד.

 

ואי זהו הביאוס :(

חיפוש עם צירוף נכון של המילים הביא אותי לזה:

נכתב במקור על ידי משתמש בשם CASPER

 

''. פיאט טיפו ספורטיבה- מרכב 3 דלתות ומנוע 2.0 עם 150 כ"ס, ג'נט 15". רכב ספורטיבי מצויין! יש מספר אקזמפלרים כאלו בארץ (ראיתי בארץ כחולה ואדומה).

 

2. פיאט טיפו GT- מרכב 5 דלתות ומנוע 1.8 עם 125-138 כ"ס (לא זוכר בדיוק), ג'נט 14", תיבת הילוכים אוט' בלבד בארץ. רכב בעל יכולות ספורטיביות מסויימות אבל לא שווק כך בגלל התיבה האוט' ולכן נמכר כדגם מפואר וחזק של הטיפו בדומה לוולקן האוט' כדגם בכיר למשפחת ה-ZX.''

 

אבל הוא טעה לא כי המנוע 2.0 :neutral:?

 

אגב הנה נראה לי הרכב שעליו מדובר: http://www.carfolio.com/specifications/models/id/?id=2882

אבל זה שנת 88...

 

חברים חייב מישהו בעל טיפו שיבהיר לי טוב את העניין מה יש בארץ? ובמה מדובר בדגם האוטומט של 2000 סמ''ק אשר נקרא GT?

 

וכמה נראה לכם תעלה הסבה לידני? פשוט זה נשמע באמת רכב נחמד ברמה!

 

רמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפו 2 ליטר 16 שסתומים בארץ די נדירות ובודדות ,די קשה למצוא אחת ,בהצלחה בכל אופן .

 

למי שלא יודע הפיאט קופה בנויה על השלדה של הטיפו מה שאומר שאפשר להעביר לטיפו השתלת לב מאוד מעניינת , אולי כבר עשו את זה מי יודע

 

לא יודע בקשר למושבים של הטיפו אבל

בקשר לרקארו , הם מאוד מאוד מפנקים גם אחרי 11 שנים הם נראים כמו חדשים

 

סתם לידע כללי:

הידעתם שמנועי האסטרה gsi תוכננו עם קוזוורת', אבל פורד לא רצו שידעו משיתוף פעולה כזה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאק עשו את זה!

 

רגע רגע רגע, טיפו 2000 סמ''ק,16 שסתומים לא כ''כ נדירה בדגם האוטומט, אז מישהו מוכן להבהיר את הנושא על הדגם? מה הוא בדיוק?

 

וכמה בערך עולה הסבה לגיר ידני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולכם עשיתם סלט שלם...

הפיאט טיפו GT האוטומטית נימכרה בארץ בשנת 94,היה לה מנוע 2.0 בעל גל זיזים עליון כפול(כן,המנוע של הפיאט 132 והלנצ'ייה בטא)שסיפק 115 כ"ס,גיר אוטומטי 4 הילוכים מתוצרת פולקסווגן ורמת גימור גבוהה(מושבי ספורט,הגה עור,חישמול מלא,חישוקי סגסוגת ולוח מחוונים מפורט).

למרות המראה הספורטיבי,ביצועיה לא היו מדהימים,בעיקר בגלל הגיר הישנוני.

אחוז לא מבוטל מהן נימכרו לחברת השכרה(יורו-דולר,שהיתה שייכת בזמנו לסמל"ת),ויצא לי לסוע לא מעט עליהן.

כחדשות,הן היו אמינות מאד,בדיוק כמו הטמפרה המקבילה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לא הגיעה לארץ פיאט טיפו גרסת ה-2 ליטר 16 שסתומים 148 כ"ס ?

כנראה שלא... ואני כבר פינטזתי לי... אך מדינת ישראל... למה?!?! חחחח אני במצב כפית...

 

יש גרסה עם 3 שלתות שאני לא יודע מה זה... אבל יש כמה בודדות בארץ ומי בדיוק ימכור ועוד במחיר של 16? :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנת 94 נמכרו בארץ שני דגמי 2000 סמ"ק של פיאט טיפו:

1. 115 כ"ס , שני גלי זיזים, 8 שסתומים, 5 דלתות , גיר אוטומטי בלבד ,נקראת Grantourismo

 

2. 148 כ"ס, 16 שסתומים , 3 דלתות , גיר ידני , נקראת Sportiva .

מהדגם הזה נמכרו יחידות ספורות בלבד (10-20) כך שסיכוים למצוא אחת כזו כלושים.

הדגם האוטומטי היה נפוץ יותר, נקנה על ידי אנשים מבוגרים ויש כאלה מעטות עדיין במצב טוב, אולי אפילו יד ראשונה. מנוע 2 ליטר 115 כ"ס אוטומטי שווק כאמור גם בגוף של פיאט טמפרה.

 

סתם לידע כללי , פיאט טיפו עברה בשנת 93 (בארץ מ 94 ) מתיחת פנים מאוד קטנה שעיקרה היה שינוי גריל והוספת גירסת 3 דלתות למבחר הדגמים, שלא היתה קיימת קודם לכן. דגמי 94 2 ליטר 115 כ"ס משום מה היו עם הגריל הישן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה Buki

 

מה ההבדל באבזור בין דגם GT לספורטיבה?

 

בעיקר הייתי מעוניין רק בדגם עם גיר ידני... כמה לדעתך תעלה הסבה? ומאיזה רכב ניתן להוריד גיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...