Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג "פרטיפעולי"


lolshimi11
שימו לב! השרשור הזה בן 1513 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר על תוכנית ליסינג הכוללת גם ביטוח וטיפולים (בד"כ עד 20000 ק"מ בשנה) תוכניות כאלה מוצעות כמעט ע"י כל חברות הליסינג, כאשר חלקן שבבעלות חךקית או מלאה של יבואני רכב מציעות תוכנית די אטרקטיביות למכוניות שמיובאות על ידם כמו שברולט ספאקר המוצעת ע"י אוויס אקספרס, ודגמי רנו-ניסאן המוצעים ע"י lease4u, ועוד.

 

ההבדל העיקרי בין התוכניות הללו לתוכנית ליסינג מלאה היא שהלקוח לוקח את הרכב למוסך לטיפולת ואם צריך להחליף משהו מעבר לטיפול הסטנדרטי (למשל בלמים) התשלום חל עליו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשפה הפשוטה אלו עסקאות 'ברזל'.

שימו לב למה שאין בעסקאות האלה:

ביטוח חובה

ביטוח מקיף

כיסוי לנהג צעיר ונהג חדש

אגרת רישוי

עלות הטסט

טיפולים תקופתיים לפי הוראות יצרן

תחזוקה שוטפת - בלמים, צמיגים, מצבר, מגבים

השבה לקדמות

 

אני שם את נושא השינוע בצד. הוא שולי לדעתי.

גם כשקונים את ההרחבות הכוללות טיפולים וביטוחים, נכנסת עז חדשה של השתתפות עצמית.

שימו לב בדיוק על מה אתם חותמים ולמה אתם מתחייבים.

ההצעות הזולות מאוד של החברות, הן בעיקר כי ההצעות לא כוללות דבר למעט הרכב. כל היתר עליכם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הצעה לליסינג כזה בתנאים מועדפים דרך מקום העבודה (ליסינג פרטי דרך ועד העובדים).

רכב שעולה 142000 שקל (אטקה סטייל לבנה, כל צבע אחר יעלה יותר), יעלה 2930 שקל בחודש לשלוש שנים.

כולל הכל: ביטוח עם ביטול השתתפות עצמית, טיפולים ללא שינוע, אגרת רישוי ללא שינוע ותשלום למכון הרישוי, השבה לקדמות, סט בלמים אחד.

לפי החישוב היבש שלי, כל האמור יעלה לי כ-25000 שקל בשלוש שנים.

נחשב ירידת ערך תלולה של 40 אחוז =56000 שקל.

וכך יוצא שמשלמים 105000 לפני הצמדה במקום 81000 ברכישה.

לא אכנס למחיר הרכב ברכישה שעלול להיות נמוך יותר במבצעים או אפילו באפס קילומטר.

מדובר על מעל ל 8000 שקל בשנה על מימון, ראש שקט ונוחות.

אשמח לשמוע את דעתכם. האם החישוב נכון?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2930 כפול 36 זה 105,480 ולא כ 25,000 שרשמת.

מה השאלה?

 

25000 עלות ביטוח, טסט וטיפולים לשלוש שנים במקרה של רכישת הרכב מהיבואן.

105000 היא עלות הליסינג כפי שחישבת.

נוסיף ל 25000 את ירידת הערך המשוערת (56000).וקיבלנו 81000 עלות הרכב ברכישה עצמית ומכירה לאחר 3 שנים.

מול 105000 עלות ליסינג תפעולי והחזרת הרכב לאחר 3 שנים.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעיקרון צריך להבין שעסקאות הליסינג הן עסקאות נוחות, הן שירות, ושירות עולה כסף.

הנעלם הגדול עבורך הוא בכמה תמכור את הרכב לאחר שלוש שנים, ואם חלילה תהיה לך פגיעה בו, אפילו קלה יחסית, יהיה קשה מאוד למכור אותו במחיר טוב, והפער קטן.

היתרון הגדול עבורך הוא שאם אתה מחליט ללכת על מסלול הרכישה, אתה מחליט מתי להחליף את הרכב, ואם שמרת עליו וטיפלת בו היטב, אחרי שלוש שנים זה עדיין רכב במצב חדש ואפשר הישאר איתו עוד שנה או שנתיים או כמה שבא לך.

עסקת ליסינג אינה עיסקה זולה, ואתה משלם עליה. אז אולי ההפרש יהיה יותר קטן מ 25,000 ש"ח, אבל בהחלט יהיה הפרש.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו העסקה הכי לא הגיונית בעולם.

אתה קונה רכב חדש - המשמעות של רכב חדש שהסיכוי לבעיות ב 3 השנים הראשונות הוא מזערי, וגם אז יש אחריות. לא צריך לעבור מבחן רישוי. הביטוחים היום יחסית זולים למי שיודע להתמקח. כל המוסכים הטובים היום מציעים שירות עד הבית בגרוש וחצי פעם בשנה. העלות במוסך ידועה מראש, אין הפתעות בגלל האחריות המלאה. הכל היום מאד נח באינטרנט ובטלפון. עלויות המימון היום נמוכות מאד בערך 2 אחוז שנתי. אם שומרים על הרכב יחסית קל למכור אותו.

איזה ראש שקט הם נותנים? בשביל מה לתרום כסף לחברות האלה?

מזכיר לי חבר שהחליט לקנות לפני כמה שנים פיקנטו חדשה בליסינג פרטי "רגיל" במחיר מופקע. בשביל לקנח הציעו לו להוסיף רק 90 ש"ח בחודש ביטול התתפות עצמית לתיקון הרכב משריטות/פגיעות פח כשיחזיר את הרכב בעוד 3 שנים. כמובן שהוא הוסיף, זה רק 90 שקל.

הוא שילם להם את כל עלות הרכב ב 3 שנים, במקום שיישאר עם רכב ששווה 30-40 אלף ש"ח במכירה.

 

העסקאות האלה הן עסקאות גרועות כלכלית, במיוחד אם אתה שכיר. אם אתה מתכנן להחזיק רכב 3 שנים, תמצא דיל טוב ב 0 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1513 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...