Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק - סיכום חודש ראשון


CX25GTI
שימו לב! השרשור הזה בן 861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר שהגיעה העת להחליף את הגטה (סיכום התקופה פורסם לפני כחודש) עמדתי בפני שתי אפשריות:

רנו גרנד קופה דיזל

איוניק

 

לאחר נסיעת מבחן בשני הרכבים מצאתי את עצמי להפתעתי הרבה מזמין את האיוניק....

לפני כחודש הגיעה הכלה בצבע liquid sand והדגם שלאחר מתיחת הפנים.

 

באופן כללי:

הרכב אשר קיבלתי הוא זה שלאחר מתיחת הפנים, חיצונית הרכב נראה טוב יותר מזה המוחלף, חזית הרכב נאה הרבה יותר מהדגם המוחלף, הגריל הקדמי ויחידת התאורה נראים פשוט טוב במיוחד עם המסגרת התחומת הנראית כניקל מוברש, מאחור לא בוצע שינוי נראה לעין , אבל הרכב בהחלט נסבל .

 

השיפור המשמעותי הוא העיצוב הרענן של הדש, לטעמי מדובר על עיצוב נעים מאוד ורענן מול הרכב המוחף, מערכת המולטימדיה ברמה טובה מאוד עם מסך ברזולוציה טובה מאוד גם עם שמש ישירה על המסך.

הרכב מצויד אפל קאר פליי הרלוונטי עבורי, מעולה לטעמי עם שיקוף המכשיר על המולטימדיה , סינכרון מיידי של אנשי קשר עם עברית \ אנגלית ללא גיבריש , המערכת עצמה קלה לתיפעול ומאוד אינטואיטיבית, לטעמי מספק והרבה מעבר.

עיצוב הדש בורד נאה מאוד עם חומרים איכותים הרבה יותר מהדגם היצוא, ברמת הגימור פרימיום הכל פלסטי למרות הכאילו תיפורים , הכל פלסטיק נוקשה אבל איכותי , הכל מורכב כמו שצריך והמרווחים אחידים.

יציאות המיזוג נאות מאוד , ההגגה עבה במידה עם ציפוי עור נעים מאוד, מערכת השליטה על המיזוג עם הפאנל טאצ על בסיס שחור מבריק מצא חן בעיני מאוד ובעיני משפחתי , נראה ממש אלגנטי ועדכני .

 

איבזור בטיחות:

מלבד שטחים מתים וחישני חניה מקורים (בפרימיום התקנה מקומית) הרכב מצויד בכל שאר אביזרי הבטיחות.

הערות לגבי שמירת נתיב, התגובות אלימות ולא נעימות, מנתק במרבית הנסיעות.

בקרת השיוט האדפטיבית היא ברכה בפקקים , הבעיה היא עם התגובות המעט אגרסיביות בעת העצירה אשר לעיתים גורמת למחלת ים קלה..

בעיה נוספת היא הנהג הישראלי אשר עקב הצורך להידחף לכל חרציצ שנפער בין הרכבים בפקק נוטה להידחף ולגרום לבלימות חירום מצד המערכת.

 

נוחות ומרחב פנים:

הרכב מקדימה מאוד מרווח ואורירי, שטח חלונות גדול מכניס אור ונעים מאוד לשהיה.

המושבים הקדמים נוחים מאוד, מעט פחות טובים מאילו של הגטה אבל במידה זניחה .

ההגה מתכוונן למעלה \ למטה וגם פנימה החוצה כך שאין בעיה להגיע לתנוחת נהיגה נוחה.

המושב האחורי לטענת שלושת הילדים הגדולים שלי מרווח יותר מזה של הגטה, לגבי הנוחות 2 מתוך 3 טוענים שהרכב נוח יותר מהגטה הקודמת.

יש יציאת מזגן אחורית, חסר שקע טעינה לניידים אשר נמצא בתא משענת הידים בין המושבים הקדמים, פאול קטן לטעמי.

הריפודים בגוון אפור יפים ובהירים יחסית לשחור הקבוע, מאוד אהבתי יחד עם גוון הדיפון האפור , שיפור משמעותי מול השחור הקודר בגטה.

תא המטען כיאה לרכב 5 דלתות הרבה יותר ממספק וגל מאוד להטענה, קיפול מושבים נותן נפח העמסה ענק !

נוחות הנסיעה טובה מאוד, מכויל מעט לצד הקשיח על מנת לתמוך את משקל הסוללות הנמצאות מתחת למושב האחורי.

מזגן מקפיא ! מעולה עבורי...

 

איך נוסע ? :

בקיצור טוב , אפילו טוב מאוד.

במהלך 3000 הק"מ אשר עברתי עם הרכב ברובם עם מזגן דולק קבוע הרכב נוסע ונוסע טוב.

זה לא דומה לגטה , עם כל הכבוד מנוע 1.2 טורבו זריז מהאיוניק , אבל עם בטריה מעל החצי והעברה ל POWER האיוניק יודעת לזוז לא רע בכלל.

השילוב מנוע חשמלי \ בנזין כמעט ואינו מורגש, הגיר הרובוטי טוב משמעותית מזה של VW , העברות הילוכים חלקות בניגוד לבעיטות של ה DSG .

ההגה בהחלט נעים ומתקשר והרכב בהחלט יודע לפנות כמו שצריך למרות המשקל הגבוהה המגיע כתשלום ישיר לסוללות של המערכת ההיברידית.

 

צריכת דלק:

הכי מסקרן לא ?

3000 ק"מ ראשונים בצריכה ממוצעת של כ 21 ק"מל בנתיב שחלקו הררי מאוד , שיפור צריכה משמעותי מ 14 קמ"ל שניפקה הגטה.

חייב להודות שאופן הנהיגה באיוניק רגוע הרבה יותר מאשר בגטה , הרכב פשוט משדר לך שהוא נועד לנסיעה רגועה , בהחלט מתאים לי.

 

לסיכום:

הרכב בהחלט הפתיע אותי לטובה , מדובר על רכב שימושי מאוד, נעים מאוד לנהיגה , מרווח, מצויד וכבונוס חסכוני מאוד בדלק .

כן מבאס מעט לראות את הרכב שלך אשר נמצא בכל פינה , אבל האמת מתרגלים..

למי שנזקק לרכב חסכוני, מרווח ומבצע היטב במרבית התחומים האיוניק המחודשת בהחלט נותנת תמורה טובה לאגרה , אני בהחלט ממליץ.IMG_6438.jpg

  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש, לנו יש את הדגם הקודם ודיי מרוצים.

לגבי תיקון סטיה מהנתיב יש אופציה במערכת, תשנה ל Active ואז המערכת מתקנת כל הזמן תיקונים עדינים מה שפותר את מה שציינתה.

השאלה שלי היא איך בידוד הרעשים? בדור היוצא זה נקודת החולשה הכי גדולה.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהעדפת אותה על הגרנד קופה.

יש לי כדיילי את האיוניק לפני מתיחת הפנים ויצא לי לעשות נסיעת מבחן על הגרנד קופה דיזל לפני כמה ימים, והאמת שהיא שקטה משמעותית מהאיוניק (בפרט רעשי כביש), נוחה הרבה יותר (בפרט כסא הנהג שלי ממש לא נוח באיוניק), הגיר מרגיש חלק הרבה יותר, וגם המנוע (גם במצבי ECO/COMFORT) חזק הרבה יותר בהשוואה למצב ECO באיוניק ומגיב טוב יותר והגיר גם הרבה יותר חלק (שלא לדבר על איכות תא הנוסעים ואבזור הנוחות בגרנד קופה שעדיפים בעיני).

מעניין אם באמת היו שינויים משמעותיים בתחומים הללו באיוניק מתוחת הפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי שופר משמעותית מהדגם היוצא , הרכב לא שקט כמו הגטה אשר הייתה ברשותי, אבל הרכב בהחלט לא רועש , עיקר הרעש מגיע מהצמיגים והוא משתנה בהתאם לאיכות האספלט.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהעדפת אותה על הגרנד קופה.

יש לי כדיילי את האיוניק לפני מתיחת הפנים ויצא לי לעשות נסיעת מבחן על הגרנד קופה דיזל לפני כמה ימים, והאמת שהיא שקטה משמעותית מהאיוניק (בפרט רעשי כביש), נוחה הרבה יותר (בפרט כסא הנהג שלי ממש לא נוח באיוניק), הגיר מרגיש חלק הרבה יותר, וגם המנוע (גם במצבי ECO/COMFORT) חזק הרבה יותר בהשוואה למצב ECO באיוניק ומגיב טוב יותר והגיר גם הרבה יותר חלק (שלא לדבר על איכות תא הנוסעים ואבזור הנוחות בגרנד קופה שעדיפים בעיני).

מעניין אם באמת היו שינויים משמעותיים בתחומים הללו באיוניק מתוחת הפנים.

 

העדפתי את האיוניק אשר לטעמי בעלת ניהוג טוב הרבה יותר מהרנו, המנוע הכבד מקידמה ברנו פשוט גורם לתת היגוי מורגש בכל פניה , פשוט לא לטעמי.

הרנו גדולה מאוד מבחוץ אך הדבר לא בא לכדי ביטוי בפנים, לטעמי במיוחד במושב האחורי לאיוניק יש יתרון לא מבוטל.

לגבי רעש , לא הבחנתי במשהו יוצא דופן בין הרנו ליונדאי , אין השוואה כלל בין המערכת המשולבת של היונדאי לגיר הרובוטי של הרנו במיוחד בעומס, היונדאי הרבה יותר חלקה לטעמי.

מיותר לציין שהחלק אשר בולט משמעותית הוא המולטימדיה אשר ברנו היא מתחת לכל ביקורת עם הסירבול של הפעלת המערכת .

רמת הגימור והבניה של היונדאי עדיפה על זו של הרנו , הרנו אכן מאובזרת יותר , לא ברמה שגרמה לי להעדיף את הרנו על פני היונדאי.

היונדאי מתוחת הפנים שופרה משמעותית בתחומים אשר ציינת מעלה , בידוד רעשים, תא נוסעים וקונסולה מעודכנים אשר הופכים אותה לטובה יותר לטעמי .

שוב מדובר על טעם אישי והעדפות סוביקטיביות שלי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה!

מלבד צריכת הדלק הייתי די מאוכזב מהאיוניק שקדמה למתיחת הפנים (מרבית הסיכויים שבגלל אקזמפלר ספציפי שהיה קצת... לימוני), לא הייתי מתנגד לתת לחדשה נסיון נוסף, בעיקר בגלל עניין צריכת הדלק, אך I keep my hopes low. מעודד לשמוע שבידוד הרעשים שופר (משער שעדיין נשאר בצד הרועש, רק תוהה עד כמה).

למיטב הבנתי רכשת אותה מהסוכנות ; לא היה שווה להוסיף עוד 2,000 ש"ח (אאל"ט) בשביל גימור ה Supreme?

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה!

מלבד צריכת הדלק הייתי די מאוכזב מהאיוניק שקדמה למתיחת הפנים (מרבית הסיכויים שבגלל אקזמפלר ספציפי שהיה קצת... לימוני), לא הייתי מתנגד לתת לחדשה נסיון נוסף, בעיקר בגלל עניין צריכת הדלק, אך I keep my hopes low. מעודד לשמוע שבידוד הרעשים שופר (משער שעדיין נשאר בצד הרועש, רק תוהה עד כמה).

למיטב הבנתי רכשת אותה מהסוכנות ; לא היה שווה להוסיף עוד 2,000 ש"ח (אאל"ט) בשביל גימור ה Supreme?

 

הרכב ליסינג מהמעביד , לא הייתה אופציה לרמת הגימור הגבוהה יותר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה לא לקחת איזה מזדה 3 ספורט 2 ליטר עצבנית?

 

אצלנו בחברה ואני בטוח שבחברות רבות אחרות , בעל הבית אשר משלם את חשבון הדלק חיפש וצימצם את המבחר לשני דגמים בלבד , איוניק והרנו דיזל, זה מה יש .

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מספר אנשים שמחזיקים איוניק (הדגם לפני מתיחת הפנים) וכולם מאוד מרוצים. שאלתי את חלקם לגבי בידוד הרעשים הגרוע לכאורה, אף אחד מהם לא ידע על מה אני מדבר. כנראה שקהל היעד של הרכב אינו אנין טעם.

גם אם היא רועשת, עדיין מדובר לדעתי באחת העסקאות הטובות בעולם הרכב הישראלי בשנים האחרונות. גילוי נאות: לי אין איוניק.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^ לא. גם הנירו החדשה וגם האיוניק עם אותו סט אפ בדיוק כמו בדגמים שהוחלפו.

 

עריכה: הקדימו אותי :)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלנו בחברה ואני בטוח שבחברות רבות אחרות , בעל הבית אשר משלם את חשבון הדלק חיפש וצימצם את המבחר לשני דגמים בלבד , איוניק והרנו דיזל, זה מה יש .

 

כן, גם אצלנו, אבל היו כמה דגמים והשנה דווקא הורידו את האופציה של היברידי. הייתה מזדה 3 ספורט, קורולה חדשה, ועוד כל מיני קטנות יותר (סוזוקי וכו')

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...