Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש - הונדה ג'אז / סיטרואן C3


sagilevi
שימו לב! השרשור הזה בן 1653 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי יקנה רכב בן שנה, שבאותו כסף אפשר לקנות את אותו הרכב ב 0 ק"מ, חדש,

שוב אני חוזר לנושא השרשור, לאישתי היה עד לפני חודשיים ולמשך שנתיים הונדה גא'ז מהעבודה, אוטו איטי על גבול המסוכן, מרעיש ורוטט על כביש מהיר, המעבר ליונדאי 20ו החדשה, הוא עצום, רכב מהיר, שקט מאוד ונעים לנהיגה, ההבדל בין הרכבים הוא עצום. לא מאמין שיש משהו שנהג על הרכבים הללו, ועדיין יכול להמליץ על הג'אז, חוץ ממי שהדבר היחיד שחשוב לו זה הספסל האחורי.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ואתה בטוח חבר שתוכל למכור את רכב שנסע מעל הממוצע בנקודה שהכי קשה למכור רכבים במחירון במחיר מחירון?(כנראה אם הוא בן חצי שנה כבר עשה 15 אלף, שזה קרוב לממוצע השנתי - ביעד המכירה שלך יגיע כנראה ל27-28) בזמן שאתה טוען שהשוק שלו חלש יחסית.

 

מה שאני מנסה להגיד שהמכירה במצב שלך היא לא משתלמת כנראה כלכלית.

כן, כי זה חלק מעסקת הרכישה.

ברגע שמחזיר את הרכב, מקבל עליו מחירון.

זאת הסיבה שהסתכנתי ולקחתי סיטרואן.

אמרתי נלך על רכב נוח אמין חזק וחסכוני יחסית.

הרכב נוח וחזק, אבל פחות אמין וחסכוני.

מה גם שלא חשבתי שככה המחירון יקרוס.

אגב, במחירון יד 2 הרכב שווה 98!

 

 

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות מחודש אחרי הרכישה הרכב קירטע.

ישב שבוע וחצי במוסך עד שעלו על הבעיה והחליפו חיישן חמצן.

תקלות רגעיות שנדלקות ונכבות באופן ספורדי לעיתים קרובות.

 

 

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי יקנה רכב בן שנה, שבאותו כסף אפשר לקנות את אותו הרכב ב 0 ק"מ, חדש,

שוב אני חוזר לנושא השרשור, לאישתי היה עד לפני חודשיים ולמשך שנתיים הונדה גא'ז מהעבודה, אוטו איטי על גבול המסוכן, מרעיש ורוטט על כביש מהיר, המעבר ליונדאי 20ו החדשה, הוא עצום, רכב מהיר, שקט מאוד ונעים לנהיגה, ההבדל בין הרכבים הוא עצום. לא מאמין שיש משהו שנהג על הרכבים הללו, ועדיין יכול להמליץ על הג'אז, חוץ ממי שהדבר היחיד שחשוב לו זה הספסל האחורי.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

.

לא יצא לי לנהוג על הגאז, אבל הגיר של היונדאי לא מדהים, בשיוט/ בין עירוני יש נטיה להעלות להילוך 7 ואז יש רעידות עקב סלד נמוך מידי, הגיר לא מהיר כמו dsg,בנוסף בפקק העברת הילוכים לא תמיד חלקה, ויש נושא האמינות שצריך לבדוק לאורך זמן.

לי היונדאי הייתה לא נוחה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

לא יצא לי לנהוג על הגאז, אבל הגיר של היונדאי לא מדהים, בשיוט/ בין עירוני יש נטיה להעלות להילוך 7 ואז יש רעידות עקב סלד נמוך מידי, הגיר לא מהיר כמו dsg,בנוסף בפקק העברת הילוכים לא תמיד חלקה, ויש נושא האמינות שצריך לבדוק לאורך זמן.

לי היונדאי הייתה לא נוחה.

לא מדהים זה כבר ניואנסים, סע הג'אז, האוטו הכי מעצבן שיצא לי לנהוג עליו, איטי מאוד, מרעיש, מעבר למצב s משפר את המצב, כן. אבל עדיין מאוד איטי גם במצב ספורט. הרעש שהוא עושה זה מעצבן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועש בכלל הגיר הרציף, מצד שני תורם לצריכת דלק טובה לפי הביקורות ואמינות טובה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אתה לא תאמין כמה האוטו הזה איטי עד שלא תנסה, אני אומר לך, שהפערים בין הרכבים עצומים, ממש עצומים. הג'אז בנסיעה בכביש מהיר מרגיש כמו רכב בן עשרים, אתה מקבל הרבה רעידות מההגה, כמו שהוא מרגיש כל אבן ואבן, ב יונדאי, המצב טוב, כמו אוטו מודרני. לא הייתי רושם סתם, הג'אז באמת אוטו לא תחרותי.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא ממש איטית. נקודה. כ"כ איטית שזה לא בטיחותי, עליות לירושלים, זה גיר בספורט, סל"ד על 6000, ומהירות קבועה על 110,הוא לא יכול יותר, וכמובן מזגן מנותק. עזוב אותך אוטו מודרני לא צריך להתנהג ככה

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אתה מצפה מגאז לביצועים כמו של מנוע טורבו.

לנו יש ספייס סטאר עם רציף ומנוע עם 80 כ"ס, אז בעליות מבינים שלא נוסעים כמו שרוצים, נוסעים לאט יותר ועם סלד נמוך יותר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאישתי במהלך השנים האחרונות היו מאזדה 2 דור קודם פיג'ו 208 1.6,קליאו 1.2, ג'אז ו2 יונדאי 20ו,אחד טורבו ואחד ה14 וטויטה יאריס, אף אוטו לא היה אפילו קרוב לאיטיות של ההונדה,

2.לגבי המיצובישי, ,זה לא רכב חברה שאין ברירה, או רכב זול במיוחד, יש בחירה ג'אז עולה כמו כולם, ומציעה פחות. אין סיבה לבחור ג'אז, האוטו הכי מתסכל שיצא לי לנהוג עליו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1653 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...