Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש - הונדה ג'אז / סיטרואן C3


sagilevi
שימו לב! השרשור הזה בן 1675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הרגשתי בעיה עם המזגן. על 2 היה לי קר והורדתי ל-1 (מדובר על לפני שבועיים בערך, היה חם בחוץ)

מה שכן ב-2 הוא היה קצת רועש, יחד עם זה שעושה רעש בהאצה, יכול אולי להפריע.

 

לא רוצה רכב היברידי אז טוב שאמרת, אין טעם לחכות לדור הבא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם כבר מדברים על i20, אז נראה לי שכדי לשקול גם את הקיה ריו.

סה"כ רכב כמעט זהה לi20 אבל מגיע עם (אותה) יחידת הנעה יותר חזקה, אחריות יותר ארוכה, ויותר אבזור (בעיקר בטיחות).

 

דעתי קצת מוטת כי רכשתי אחת החודש, אבל המרווח האחורי הפתיע אותי מאוד לטובה, גם מבוגר יכול לשבת שם בנוחות. מערכת המולטימדיה גם כן מאוד נוחה.

מגרעותיו הן מנוע שקצת רועד בעמידה ורועש (אולי בגלל שהרכב אצלנו טרם גמע מספיק ק"מ כדי להכיר את עצמו, אבל לא דיל ברייקר), ויחידת הנעה יחסית חדשה שטרם הוכיחה את עצמה מבחינת אמינות לאורך זמן.

Kia Rio 1.0 2019

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים על i20, אז נראה לי שכדי לשקול גם את הקיה ריו.

סה"כ רכב כמעט זהה לi20 אבל מגיע עם (אותה) יחידת הנעה יותר חזקה, אחריות יותר ארוכה, ויותר אבזור (בעיקר בטיחות).

 

דעתי קצת מוטת כי רכשתי אחת החודש, אבל המרווח האחורי הפתיע אותי מאוד לטובה, גם מבוגר יכול לשבת שם בנוחות. מערכת המולטימדיה גם כן מאוד נוחה.

מגרעותיו הן מנוע שקצת רועד בעמידה ורועש (אולי בגלל שהרכב אצלנו טרם גמע מספיק ק"מ כדי להכיר את עצמו, אבל לא דיל ברייקר), ויחידת הנעה יחסית חדשה שטרם הוכיחה את עצמה מבחינת אמינות לאורך זמן.

 

אני רואה גם שהוא קיבל 5/5 במבחן בטיחות האירופאי עם ציון מעולה בהגנה על הנהג

 

https://www.euroncap.com/en/results/kia/rio/27768

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים על i20, אז נראה לי שכדי לשקול גם את הקיה ריו.

סה"כ רכב כמעט זהה לi20 אבל מגיע עם (אותה) יחידת הנעה יותר חזקה, אחריות יותר ארוכה, ויותר אבזור (בעיקר בטיחות).

 

דעתי קצת מוטת כי רכשתי אחת החודש, אבל המרווח האחורי הפתיע אותי מאוד לטובה, גם מבוגר יכול לשבת שם בנוחות. מערכת המולטימדיה גם כן מאוד נוחה.

מגרעותיו הן מנוע שקצת רועד בעמידה ורועש (אולי בגלל שהרכב אצלנו טרם גמע מספיק ק"מ כדי להכיר את עצמו, אבל לא דיל ברייקר), ויחידת הנעה יחסית חדשה שטרם הוכיחה את עצמה מבחינת אמינות לאורך זמן.

ההשוואה מול i20 עושה שכל ונראה שבאמת עדיף לקחת את הקיה.

מעניין אותי אם עשית השוואה / שקלת גם את ה-C3 והג'אז? ואם לא, למה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה של הייתה בעיקר בין המאזדה 2, סיטרואן C3 וצמד הקוריאניות.

 

המאזדה 2, לצערי נפסלה בגלל מרווח מצומצם ומובילאיי.

 

הC3, למרות שהייתה פייבוריטית בהתחלה, נפסלה עקב חששות מנושא הטיימינג (או כפי שלובינסקי הגיבו על הפוסט הקודם שלי, "דיסאינפורמציה" שפורסמה בפורום), לא הצלחנו למצוא מועד לנסיעת מבחן שמתאים לנו. בנוסף טיפה לא אהבנו את תפעול מערכת המולטימדיה (שליטה במזגן מהמסך וכו') אבל לפי הביקורות והתרשמות כללית היא נראית כחבילה נהדרת.

 

את הג'אז לא שקלנו, כיוון ששני היתרונות החזקים של הג'אז הם חיסכון ודלק ומרווח פנימי, ששניהם פחות היו חשובים לנו.

 

בסוף הלכנו על הקיה בגלל אבזור בטיחות, מערכת מולטימדיה והנדסת אנוש מעולה, מרווח פנימי מפתיע לטובה, ואחריות ארוכה (שיש גם בסיטרואן). היונדאי נפסלה מהסיבות שציינתי בתגובה הקודמת.

בנוסף יש לנו ניסיון טוב עם דגמי קיה (יש לנו נירו בבית, הייתה לנו פעם גם קרניבל ששירתה אותנו היטב) ועם סוכנות קיה בחיפה. הריו אצלנו רק ימים בודדים אז הרשמים טרם השתנו מאז הקנייה.

 

אני אישית הייתי לוקח את הC3 על הג'אז, אבל ממליץ לך לבדוק את הריו ולקחת אותה לנסיעת מבחן.

Kia Rio 1.0 2019

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחבטתי לפני חודשיים עם אותם דגמים

נסעתי על הריו והi20.

ישבתי בג'אז מה שפסל אותה מידית- לא אהבתי את הרכב מבפנים. לא עיצוב ולא חומרים ושדה ראיה.

ריו- הכי מרווחת אבל בנסיעת מבחן סבלתי מרעש רב מידי. היא גם לא הרגישה לי כמו רכב ב100000שח וזה עניין פסיכולוגי.

הi20 הרגישה הכי זריזה אבל גם פה לא אהבתי את עיצוב הפנים ואת העובדה שאני נאלץ לבלוע מערכת מולטימדיה סינית בהתקנה מקומית עם השתעבדות לסים ומנוי.

רכשתי לבסוף את הC3. הרגישה לי עם הרבה חן וקסם מסויים. מסך המגע שלה מאוד מאוד נח לא רואה שום בעיה בזה. אין המון פונקציות ומה שצריך בזמן נהיגה לא דורש כמעט התעסקות. בנוסף - אנדרואיד אוטו זו ברכה גדולה. לא רואה את עצמי היום בלי זה. אין צורך להתעסק במסך הכל בפקדים מההגה או פקודות קוליות.

דרך אגב בנושא הטיימינג- אין ספק שהשרשורים פה מדאיגים. ממה שאני מבין ומקווה שמבין נכון בעיית הרצועה נפתרה במהלך שנת 2017. לא יודע על מקור מוסמך על כך, אך כך עולה מקריאה בפורום. מבין את מי שזה מדיר אותו מהיבואן.

עריכה אחרונה על ידי OSאס
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הג'אז לא שקלנו, כיוון ששני היתרונות החזקים של הג'אז הם חיסכון ודלק ומרווח פנימי, ששניהם פחות היו חשובים לנו.

 

גם לנו הם קצת פחות חשובים. יש לו עוד שני יתרונות חזקים - אמינות ובטיחות.

אבל אני יכול להבין את הבחירה בקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין שצריך זמן על מנת לבדוק את זה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שנלך על הונדה ג'אז.

עדיין קצת התלבטות מול קיה ריו. את השאר פסלנו.

 

מבחינת אמינות אפשר לשקול קיה בגלל אחריות של 7 שנים על מנוע וגיר - ראש שקט לדי הרבה זמן.

מבחינת בטיחות אני לא יודע אם ברמה של ג'אז אבל גם קיבלה 5 כוכבים באירופי + הרבה מערכות אקטיביות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הc3 כחצי שנה.

קח בחשבון שהרכב ממש לא חסכוני בעיר.

אצלי לפי המחשב, הרכב עושה 1 ל11!

ירידת ערך אסטרנומית לפי מה שראיתי בלוי יצחק.

מתכוון להחליף את הרכב לקראת סוף השנה.

לגבי הטיימינג גם הבנתי שזה עד 2017.

 

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הc3 כחצי שנה.

קח בחשבון שהרכב ממש לא חסכוני בעיר.

אצלי לפי המחשב, הרכב עושה 1 ל11!

ירידת ערך אסטרנומית לפי מה שראיתי בלוי יצחק.

מתכוון להחליף את הרכב לקראת סוף השנה.

לגבי הטיימינג גם הבנתי שזה עד 2017.

 

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

 

אז רגע, קנית את הרכב - קיבלת עליו ירידת ערך אסטרונומית אחרי הירידה לכביש(והוא בן פחות משנה!, משמע הוא ימכר עוד מתחת למחירון בגיל הזה) ובמקום להשתמש ברכב אחרי שכבר ספגת ירידת ערך אתה מוכר אותו לאדם הבא? האם הצריכת דלק כ״כ משמעותית(לדוגמא, אתה נוסע 30-35 אלף קילומטר בשנה?) ששווה לך למכור את הרכב בנקודה הכי איומה שאפשר למכור אותו?.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה בטוח חבר שתוכל למכור את רכב שנסע מעל הממוצע בנקודה שהכי קשה למכור רכבים במחירון במחיר מחירון?(כנראה אם הוא בן חצי שנה כבר עשה 15 אלף, שזה קרוב לממוצע השנתי - ביעד המכירה שלך יגיע כנראה ל27-28) בזמן שאתה טוען שהשוק שלו חלש יחסית.

 

מה שאני מנסה להגיד שהמכירה במצב שלך היא לא משתלמת כנראה כלכלית.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...