Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צפי ירידת ערך רכב מאזדה 3 לאחר הגעת הדגם החדש


iAmital
שימו לב! השרשור הזה בן 1697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Screenshot_20190802-204336_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190802-204347_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190802-203204_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190802-203230_Gallery.jpg

 

היום ראיתי את המאזדה 3 החדש באלפים הצרפתים.

 

לדעתי,

 

אין למה לחכות, הרכב נראה אנמי מאד, לא בולט בכלל והצורה לא משהו.

 

מהצצה לפנים הרכב הוא נראה מאד צפוף במושב האחורי.

 

המאזדה 3 הנוכחי האצ'בק נראה הרבה יותר טוב.

 

שלא לדבר על יחידת ההנעה שלא הייתה מוצלחת כשהוצגה בדור הנוכחי (במסגרת טכנולוגיית "שמיים פעילים" עברה אכן סירוס מהותי לעומת הדור הקודם) ועכשיו כבר לא רלבנטית.

Screenshot_20190802-203140_Samsung Internet.jpg

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתמונות משהו נראה לא טוב. האף מאוד ארוך ותא הנוסעים מאוד קטן באופן יחסי. זה יוצר פרופורציות שריריות וספורטיביות, השאלה מה זה עושה למרחב הפנימי...

 

אולי בנוכחית זה גם ככה, אבל בנוכחית זה נראה טוב בהרבה (בתמונות).

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוי יצחק קובע רק מה יקבלו מהביטוח במקרה אבדן מוחלט - הקשר בין מחיר ה"מחירון" למחיר השוק - מקרי בהחלט.

 

אגב יש לא מעט מקרים בהסטוריה שהחלפת דגם לדגם שמהר מאד נחשב לפחות מוצלח, דווקא גרמה לעליית מחירים של הדגם היוצא:

דוגמא:

- טויוטה קורולה בין 2007 ל-2008.

- סיטרואן c4 פיקאסו 2008 אטמוספרית לעומת דגם הטורבו של 2009.

- פיאט 131 המעולה שהוחלפה בפיאט רגאטה הכושלת.

- פיאט 127 1983 ש"הוחלפה" (בארץ) בפיאט 147 הברזילאית שאמנם דמתה ויזואלית למקור אך היתה מוצר נחות באיכות זוועתית.

גם ג'ימני דור קודם

מכרתי מודל 2016 לפני השקת הג'ימני החדש.

במחיר שנמכרים היום מודל 2015.

משאר שזה בגלל:

- מחיר המגוחך של הדור הנוכחי

- חוסר במלאי של הדור הנוכחי

 

 

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנתיים מתפרסמות ביקורות די נחמדות על מאזדה 3 החדשה (2019)

הן מבחינת ניהוג והן מבחינת איכות חומרי הרכב, אשר שודרגה.

 

א - https://www.cnet.com/roadshow/reviews/2019-mazda-mazda3-review/



 

 

in the Mazda3, which is a pleasant surprise. Steering weight and feedback are also superb, which adds to the overall fun factor.**

 

ב - https://www.msn.com/en-us/autos/autos-compact/the-2019-mazda-3-hatchback-feels-more-special-than-any-rival/ar-BBVJB5U

*** the 3's turn in is slightly duller than the

sharp-witted Civic Si, although the Mazda's steering informs its driver of the tire/road relationship more usefully. You can't feel the all-wheel-drive system working in daily use, but at the limit it brings the chassis to life, having meaningful impact on midcorner adjustments. On the skidpad, the all-wheel-drive hatch pulled 0.88 g on its Toyo tires, just 0.01 g more than the identically tired front-drive sedan.

 

ג - https://www.caranddriver.com/reviews/a27073458/2019-mazda-3-awd-hatchback-by-the-numbers/



 

*** More Special Than Any Rival

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהגרסת האצ' עושה לא טוב לתדמית של האוטו. הסדאן הרבה יותר אלגנטית וגם פוטוגנית. עדיין האף הארוך גורע משהו ונראה לא פרופורציונלי. בתמונה מהצד היא נראית כמו 6 מוקטנת. והאינטריור - נראה לא רע אם כי אולי הסביבת נהג עמוסה משהו.

 

אבל הי - האוטו מעורר הרבה עניין!

2019-mazda3 1.jpg

2019-Mazda3-gray-side-view_o.jpg

93a2644a-2019-mazda3-sedan-4-970px.jpg

2019-Mazda-3-official-33-630x473.jpg

CR-Cars-Inline-2019-Mazda3-int-4-19.jpg

2019-Mazda3-Sedan-gray-side-view-int-he-city_o.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, ההצ'בק לא פרופורציונלית - במיוחד עם חישוקים קטנים. בתמונות וגם במציאות הסדאן הרבה יותר יפה למרות שהיא נראית כמו 6 מוקטנת אך יותר מחודדת.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדעה שהסדאן לוקחת מבחינת הלוק.

אם אכן תגיע גירסת 2 ליטרים בעלת הספק מסורס (מחזור אטקינסון, ככל הנראה, כמו בעיברידיות) זו תהיה חתיכת נפילה, למרות הרציונל הברור של שיפור צריכת הדלק (במחיר של פגיעה ממשית בביצועים) ; כבר קיימת גירסה של הסקאיעקטיו-G עם דורבו, אבל בנפח של 2.5 ליטרים בלבד, מה שככל הנראה לא יובא לישראל, כפי שנמנעו מיבוא גירסת ה 2.5 האטמוספרית עבור ה 3 בדור היוצא (אאל"ט, טענת מהנדסי מאזדה היתה שהיא לא מותאמת לאקלים הישראלי ; נו שויין).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

כפי שצפיתי - הדגם שמגיע ראשון הוא 2.0 עם 165 כ"ס, ויש עליית מחירים קלה + שיפור באבזור. מה שאומר שמי שממתין עם רכישה של הדגם הקיים במחיר מופחת בגלל הדגם החדש, לא ברור אם יש לו על מה לסמוך.

 

הפרטים כאן

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

בינתיים אנשים חוגגים על זה,

אני מנסה למכור את הספיריט שלי, ועד כה, לא הגיע אפילו אחד לראות, כולם חופרים בטלפון על כך שיש דגם חדש ואני יד שלישית ומנסים לסחוט במחיר, אפילו יש אחד חוצפן שחי בסרט, הציע 55K (וזה על ספיריט שהמחירון שלה 72, משוקלל 73) ומתקשר כמעט כל יום, עד שחסמתי אותו, ועכשיו הוא שולח הודעות שמופיעות אצלי BLOCKED, הוא יכול למות מבחינתי :lol:

 

אז נראה שאנשים באמת חיים בסרט הזה, אם יש דגם חדש צריך לסחוט את מוכרי הדגם היוצא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים לא מנסים ל"סחוט" בגלל דגם חדש, הם מנסים בגלל שהם יודעים שהשוק על הפנים ואפשר לקנות בעשרות אחוזים מתחת למחירון. אם לא בוער לך, תמתין, יגיע מישהו שייתן לך מחיר יותר נורמלי, גם אם לא כזה לו ציפית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

בינתיים אנשים חוגגים על זה,

אני מנסה למכור את הספיריט שלי, ועד כה, לא הגיע אפילו אחד לראות, כולם חופרים בטלפון על כך שיש דגם חדש ואני יד שלישית ומנסים לסחוט במחיר, אפילו יש אחד חוצפן שחי בסרט, הציע 55K (וזה על ספיריט שהמחירון שלה 72, משוקלל 73) ומתקשר כמעט כל יום, עד שחסמתי אותו, ועכשיו הוא שולח הודעות שמופיעות אצלי BLOCKED, הוא יכול למות מבחינתי [emoji38]

 

אז נראה שאנשים באמת חיים בסרט הזה, אם יש דגם חדש צריך לסחוט את מוכרי הדגם היוצא.

 

אולי מי שחי בסרט זה המוכר אשר בטוח שבקלות ניתן למצוא קונה המסכים להיות יד רביעית ברכב יחסית חדש, בלי לחתוך חזק במחיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד כלי-רכב בעלי נתונים דומים לשלך יד ראשונה נמכרים בפחות מהמחיר שאתה מבקש על הרכב שלך - אתה כנראה בבעיה. אנשים נוטים לשכוח שרכב לא נמכר במחיר המחירון שהדביק לו לוי יצחק, אלא במחיר שוק שהוא תוצאה של היצע וביקוש בנקודת הזמן בה הרכב נמכר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

בינתיים אנשים חוגגים על זה,

אני מנסה למכור את הספיריט שלי, ועד כה, לא הגיע אפילו אחד לראות, כולם חופרים בטלפון על כך שיש דגם חדש ואני יד שלישית ומנסים לסחוט במחיר, אפילו יש אחד חוצפן שחי בסרט, הציע 55K (וזה על ספיריט שהמחירון שלה 72, משוקלל 73) ומתקשר כמעט כל יום, עד שחסמתי אותו, ועכשיו הוא שולח הודעות שמופיעות אצלי BLOCKED, הוא יכול למות מבחינתי :lol:

 

אז נראה שאנשים באמת חיים בסרט הזה, אם יש דגם חדש צריך לסחוט את מוכרי הדגם היוצא.

כמה אתה חושב הרכב שלך שווה? אחרי סיבוב ביד 2 רוב הרכבים הם יד 2 ויש מיעוט של יד 1.

עדיף להוסיף עוד כמה אלפים על המחיר המבוקש שלך ולקנות מאזדה יד 1 עם 50 אלף ק"מ.

תדבר עם הבחור החופר ותסגרו על מחיר יותר נורמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור עם ה55 יכול למות בחלום שלו מבחינתי,ואני בטוח שהוא סוחר, כי זה מה שהציעו לי באוטוסנטר (קניה בכסף לא טרייד אין),בטרייד נותנים 64 אך זה ברור שאין לי למנ ,אני ציינתי את הכי נמוך, יש כאלה שהציעו גם 60 וסירבתי, כמו הנתונים שיש לי ,הכי זול שמוצע זה 69, יש אחת 66 יד שניה אדומה, אותו קילומטראג', נראה לי שלצבע פשוט אין ביקוש.

 

המחירון שלי 72, משוקלל הרבה יותר, ביקשתי 64 וניסו להוריד עוד בטלפון, ירדתי על 63, יותר מזה פשוט לא יקרה, יש גבול לכל תעלול, מבחינתי שלא אמכור עד 2020, בזמן הזה אהנה ממנו,

זה שמבקש 69, יד 1 עם k60 ק"מ כותב בפירוש שהרכב דורש תיקון, מי שמעדיף נתונים שיהיה לו לבריאות, אצלי הרכב מתוקתק ודורש רק דלק ולנסוע, חוץ מזה, נראה חדש, הפח יפה ולא מקומט או דהוי כמו הרבה מאזדות שיצא לי לראות על הכביש, ושמור מבפנים, הכסאות וכו..., במחיר הזה צא לי לראות אחרות די מוזנחות.

 

בינתיים העלאתי ל68 וכתבתי גמיש, כדי לסנן את החלאות שמתקשרים כל יום להציע שקל יותר, אפשר לחשוב שאני מוכר במכירה פומבית.

 

נכוו שהשוק די מת, נכון לכרגע יש מלא טלפונים, יותר מ1000 צפיות, אמתין לקונה שיהוא לראות ויבין על מה מדובר, שבאמת מגיע לו הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך משאיר 64. 68 אתה מסנן גם אנשים שבודקים עד 65 אלף, וגם כאלו שרואים 68 וישר לא יתקשרו אליך.

לגבי המזדה החדשה - 416418724_6065797063001_6065727377001-vs.jpg?pubId=416418724&videoId=6065727377001

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...