Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היה שלום אאוטלנדר. ברוך הבא אריה 5008. (וקצת הגיגים)


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 1714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן דיברתי על זה שStop-Start תמיד חוזר לפעולה בהנעה הבאה ויש צורך בביטול מחדש, וזה בכל רכב שאני יכול לחשוב עליו.

 

לגבי מושב אחורי מחולק לשלושה, אין ספק שזה נוח יותר אני מסכים, אבל גם עם מושב אחורי אפשר להסתדר יופי וממש אין צורך ברכב 7 מקומות עם שלושה ילדים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האאוטלנדר דרך אגב עבר מקבל אצלי את ההמלצה על סעיף א' (אני מוכן לפרט למה, אם זה יעניין את החבר אאוטלנדר :)).

 

כולי אוזן...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של סקירה. האם נמצא תחליף לאס-מקס?!?

 

אני קצת מתקשה להבין איך הבדל של 25 לעומת 34.6 קג״מ ו-180 לעומת 237 כ״ס

מתבטאים בהבדל של בסך הכול 0.4 שניות במיאוץ מ-0 ל-100.

אז נכון, הפג׳ו קל יותר בערך ב-80 ק״ג, אבל עדיין. מוזר. תיבת ההילוכים אולי?

 

לטעמי העיצוב כעור מבחוץ ונאה מבפנים, אבל כרגיל, על טעם וריח וגו׳.

בסך הכול נראה כמו חבילה מרשימה.

בס"ד

 

לפי דעתי, לא נראה שיש כוחות...

הפיג'ו עם המנוע הזה היא פגז, אבל מול האסמקס, כמו פגז חלול, מבחינת יחידת ההנעה בכל אופן.

שמעתי מכלי ראשון[emoji57] על בחור עם אסמקס מלאה עם מזגן, שאתגרה אותו פיג'ו כזו על כביש 6 ביום שישי האחרון (בדיוק בזמן המפגש[emoji16]), הפיג'ו הגיעה במהירות גבוהה כבר מרחוק, האסמקס האיצה כמו בהמה, עד שנמחק החיוך ליושבי הפיג'ו (ככל שנהג הפורד הצליח לראות, הפיג'ו נשארה מאחור).

לפי שמועות לא מאומתות, האסמקס מנשקת את ה-7.5 שניות ל-100 מלמטה.

אם קיימות נקודות זכות לפורד, זה המנוע והמרווח הפנימי.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגיב בהודעה נוספת בגלל הרעיון הנפרד: אולי נכבדי הפורום יואילו לארגן יום מסלול לנהיגה כשהקריטריון היחידי הוא 7 מקומות ישיבה ומעלה? שכל אבאל'ה יבוא עם המיניבוס שלו ונעשה חיים!
בס"ד

 

תרשום אותי.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם מישהו מהצעירים כאן זוכר אבל לפני כמה שנים הייתה כתבה על ג'מפי דור ראשון מבא שבע שהבעלים שיפר אותה בכבדות,

והיא הייתה מטוס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה רותם הגיע הזמן שתלחץ קצת :)
בס"ד

 

אחרי הפינוקים שאני מרעיף עליה, מדי פעם ללחוץ לא יזיק לה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

לפי דעתי, לא נראה שיש כוחות...

הפיג'ו עם המנוע הזה היא פגז, אבל מול האסמקס, כמו פגז חלול, מבחינת יחידת ההנעה בכל אופן.

שמעתי מכלי ראשון[emoji57] על בחור עם אסמקס מלאה עם מזגן, שאתגרה אותו פיג'ו כזו על כביש 6 ביום שישי האחרון...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

יש מצ"ב שאתה קצת קצת מגזים.

אבל נניח לזה.

ויש מצב שזאת היתה 5008 דיזל שזה הרבה הרבה יותר נפוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן ששלשום בדקתי לחץ אוויר בצמיגים ב- 5008. לחץ האויר היה 20.5 באר שזה כ- 30 psi.

 

הלחץ נמדד על צמיגים חמים בעצירה במהלך נסיעה בינעירונית, כך שיש להפחית מניסיוני לפחות 2 psi כדי להגיע למידת לחץ אוויר שקולה לצמיג קר, כך שלחץ האוויר הנ״ל שקול לכ- 28 psi בצמיג קר.

 

(טמפרטורת מזג האוויר הייתה דרך אגב 26 מעלות).

 

נראה לחץ אוויר נמוך מדי (למרות שמבחינה ויזואלית לא נראה שחסר אוויר) שאמור לתרום דווקא לנוחות הנסיעה, בפועל כאמור זה לא המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצ"ב שאתה קצת קצת מגזים.

אבל נניח לזה.

ויש מצב שזאת היתה 5008 דיזל שזה הרבה הרבה יותר נפוץ.

בס"ד

 

מגזים?, לא חושב..

הטיטניום מאוד חזקה, בייחוד במהירויות גבוהות.

בגלל הגיר העדין, אני לא בדקתי תאוצות מעמידה, מגלגול הרכב מאוד חזק לסגמנט שלו.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן ששלשום בדקתי לחץ אוויר בצמיגים ב- 5008. לחץ האויר היה 20.5 באר שזה כ- 30 psi.

 

הלחץ נמדד על צמיגים חמים בעצירה במהלך נסיעה בינעירונית, כך שיש להפחית מניסיוני לפחות 2 psi כדי להגיע למידת לחץ אוויר שקולה לצמיג קר, כך שלחץ האוויר הנ״ל שקול לכ- 28 psi בצמיג קר.

 

(טמפרטורת מזג האוויר הייתה דרך אגב 26 מעלות).

 

נראה לחץ אוויר נמוך מדי (למרות שמבחינה ויזואלית לא נראה שחסר אוויר) שאמור לתרום דווקא לנוחות הנסיעה, בפועל כאמור זה לא המצב.

 

2.05 באר ולא 20.5 באר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה רבותי, כאן זה לא עניין של תיאוריה. בשביל להאמין צריך לראות בעיניים. למען הסדר הטוב אני קורא את אייל ורותם להתנדב לניסוי ולהמחיש את הטענות של שני הצדדים בין מחלף באקה לנחשונים (שיהיה קרוב לכולם).

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...