Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי TT - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלפת לי את האותיות מהמקלדת. אין ביקורת רכב, ולא משנה איזה, בכל קטגוריה, שלא הופכת לרצף יללות על רשימת אבזור דמיוניות שהיו צריכים לספק בחינם.

גם הדור הראשון היה יותר חורך אוטוסטרדות ממיישר סיבובים, לפי הביקורת זה נמשך גם כאן, והעיצוב הנוכחי מהמם.

אם משווים תפוחים לביצים (ולא מכוניות חדשות למשומשות, ולא סגמנט אחד לסגמנט שני) הרי שאין לה מי יודע מה מתחרות, אם בכלל.

 

היללות הן לא בגלל רשימת אבזור מדומיינת, אלא בגלל שתי סיבות:

1. אבזור שקיים אצל המתחרות הישירות (פחות או יותר) כמו מרצדס SLC או במוו סדרה 2 ואצל מכוניות אחרות שמחירן דומה אבל מעוצבות אחרת (פחות או יותר טוב זה עניין אישי)

2. אם הרכב אינו מיישר סיבובים (למרות שהוא כן, רק שהמנוע של הגרסה הזו פחות משתף פעולה), והוא לא חזק במיוחד, או פרקטי, ומבחינה טכנית החוזקה העיקרית שלו היא נינוחות בשיוט, הגיוני לצפות שיהיה קיים בו אבזור שישחק על היתרון הזה עוד יותר, לא?

 

המיאטה אומנם ידנית אבל לטעמי מספיק איכותית ולא פחות יפה מה TT [ה ND, כן?]

מגיעה מאובזרת פי כמה ובערך באותו כסף

וגם לוקחת אותה בלחיצות

אה, וגם בפניות אם זה משנה למישהו

 

קיצר, יותר טובה בכל פרמטר מלבד הסמל

 

פטרת את שאלת השאלות של הנהג בישראלי בשתי מילים בלבד - "אמנם ידנית" זה דיל ברייקר להרבה מאוד אנשים.

מעבר לזה, עם כל הכבוד למיאטה, היא רחוקה מלהיות טובה יותר בכל פרמטר. תא הנוסעים שלה מספיק איכותי כשלעצמו, אבל הוא בקושי מחזיק נר לזה של האאודי, ובכל תנאי כביש שהוא לא פיתולים, האאודי תהיה הרבה הרבה (*30) יותר נעימה מהמאזדה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בקיצור, החלטת שמכיוון שה-TT מאד יפה, היא יחידה בדורה, במינה ובקטגוריה ואין לה כל מתחרה. בעולם האמיתי זה לא עובד ככה.
האמת שבעולם האמיתי זה מאוד עובד ככה.

רק בקארספורום אנשים בוחרים רכב לפי רמת אבזור ולפי פלט משוואה לחישוב יחס עלות תועלת. אני נמצא כרגע בסידני אוסטרליה ופה רואים באמת את כמות האנשים שקונים רכב פשוט כי הוא עושה להם את זה. תראה כל מיני בחורות מצעירות ועד גיל בית הזהב נוסעות בגרסאות קצה של רכבי ספורט (שבארץ מיועדות למשוגעים לדבר בלבד) פשוט כי זה עונה להן על הצרכים ובא להן "כזה". אני לעולם לא הייתי קונה את הרכב הזה והוא לא מדבר אליי בשום פנים ואופן אבל יש כל כך הרבה אנשים שהכסף לא פקטור בשבילם ומבחינתם העיצוב זה מה שהופך את הרכב הזה לרכב ספורט מהשורה הראשונה, אין להם צורך בפרקטיות והם אף פעם לא ממשים את הביצועים הפוטנציאליים של הרכב שלהם. תנסו לחשוב על רכבים שיודעים לתת לרכב הזה פייט עיצובי והנאה משימוש יומיומי יחידני, לא ספורטיבי, ותראו שאין לו הרבה מתחרים בלבד.

 

Sent from my INE-LX2 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק. כמו הסבתא המבוגרת אצלי בשכונה עם ה-307 קופה. בצבע אדום. עם גג נפתח/מתקפל/נסגר בלחיצת כפתור. אמנם מכונית די מכוערת, אבל ללא ספק מסיבה אושר לבעלים, למרות שחישובי האקסל יגרמו פה לשבץ אצל חלק מהגולשים.

 

אילו לאאודי היה איזה מנוע חלוש ויכולת מפוקפקת, אז בהחלט שיש פה טעם לביקורת על המחיר הגבוה, אבל זה לא המצב. מזכיר לי את המשולש של דריש מהשרשור של דורשי העבודה, בקיצור, נא לבחור את הצלע במשולש...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי.

 

זכותו כמובן של כל אחד לקנות ולהחזיק איזה רכב שבא לו, בטח אם נשפך לו כסף מהאוזניים (אבל גם אם לא, כמובן).

 

אבל במבחן אובייקטיבי סביר לציין, בין יתר הדברים (כמו שנעשה פה) את האבזור, ובייחוד חסרונות תמוהים, בייחוד לקטגוריה ולשימוש הצפוי. אולי ברכב מיני עירוני בקרת שיוט תהיה אבזור די מיותר, אולי ברכב ספורטיבי מוכוון מסלול בקרות לא מתנתקות יכולות להפריע, אבל בשייטת אוטוסטראדות כזו, במחיר כזה, מחסור בבקרת שיוט רגילה הוא כמעט בלתי סביר, כשמסתכלים על הרכב בצורה אובייקטיבית.

 

ד"א, לך תבדוק ב-307 הזו, בסיכוי מאוד גבוה לה דווקא יש בקרת שיוט. רק כדי לסבר את האוזן.

 

אחרת, מה אתה מצפה שיציינו במבחן? איזה עיצוב בן ז#@ה, רוצו לקנות?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרת, מה אתה מצפה שיציינו במבחן? איזה עיצוב בן ז#@ה, רוצו לקנות?

 

אז הנה, דווקא לאחר שהתפתח פה דיון די מעניין, גם אם לא תמיד הכי מנומס, חוות הדעת שלי על ה-TT.

 

העיצוב בן ז#@נה. לא יודע אם כולם חייבים לרוץ ולקנות, אבל היי, אם יש אוטו שמצדיק קניה על בסיס עיצוב בלבד, זה ה-TT. היא אמנם, בעיניי, פחות פוטוגנית מהדור הראשון, אבל במציאות, גם בצבע לבן משעמם, היא פשוט מדהימה. שובה את העין, לוכדת את המבט - אין מספיק קלישאות לזה. קווים יפהפיים, תשומת לב לפרטים (מכסה הדלק למשל) - באמת עיצוב מצוין.

 

והרושם לא פג כשנכנסים לאוטו. הדאש מוקפד, איכותי, יפה, פתרון החוגות ופתחי האוורור אחד היפים שיצא לי לראות. פשוט נעים לשבת במכונית.

 

אבל אז מתחילים לנהוג, ומגלים שלפחות בגרסא הזאת, השיק שרושם העיצוב של ה-TT חוזר א.כ.מ. חוויית נהיגה גנרית לחלוטין, מנוע סטנדרטי למדי, גיר סטנדרטי למדי, התנהגות בטוחה בתוספת לא מעט תת היגוי ואפילו הנוחות לא מי יודע מה, די מזכירה את הגולף PP (רק ששם זה בא עם התנהגות טובה ומהנה הרבה יותר ובתוספת דיפרנציאל מוגבל החלקה הכרחי). ה-TT לא ספורטיבית ובגדול, פשוט לא מהנה לנהיגה. לא מרגשת, לא מערבת. מבצעת די מהר את המטלות, אבל בחוסר חשק מופגן.

 

לגבי חוסר האיבזור הבוטה הרחיבו לפניי. לדעתי נקודה זאת ראויה להתייחסות של ממש. זאת לא רייסרית ספרטאנית (ע"ע מיאטה/BRZ/370Z), וככזו, ובהתחשב במחיר המאד גבוה, החוסרים באבזור תמוהים. מובילאיי, בקרת שיוט - על הכל דיברו כאן, והכל חסר. אפילו מסך מגע הכרחי במכוניות חדשות אין, ואין קישוריות לנייד. במכונית שסביר להניח לא תבלה את זמנה בין נס הרים ליער שוויץ ובין שדה תימן לפצאל, הדברים האלה חשובים, ואין כל בושה לדרוש איבזור ראוי ברכב שעולה כמו שעולה ה-TT.

 

באופן די צפוי למרכב קופה יש ב-TT קרוב ל-0 פרקטיות, עם תא מטען שטוח וקטן (אם-כי נוח מאד להטענה בשל הדלת השלישית) ומושב אחורי שלא בנוי להסעת מבוגרים (כולל מדבקות אזהרה מתאימות לצורך העניין). אפילו מושב הנוסע מתקפל בלי לזוז קדימה והדבר דורש שתי פעולות נפרדות. פרקטיות לא הייתה בראש מעייני המהנדסים ב-TT, ובזה היא נופלת מרוב, אם לא כל, מכוניות הקופה שעברו במערכת בשנים האחרונות.

 

מה הסיכום שלה אם כן? היופי. רכישת מכונית בסכומים כאלה, על אחת כמה וכמה מכונית קופה, לא יכולה ולפחות בעיניי, לא צריכה להיות רציונלית. אין שום סיבה הגיונית לקנות את ה-TT, וגם לא צריך. אבל למי שיתאהב במראה, לא יתרגש מהחסרונות (יש לא מעט אנשים שהיעדר הפרקטיות שלה פשוט לא יזיז בהתחשב באופי חייהם והשימוש המיועד לרכב), לא יחפש דווקא את הצד הספורטיבי בנהיגה ויהיה מוכן לחיות עם היעדר האיבזור, יקבל את אחת המכוניות היפות ביותר שאפשר לקנות היום. הכל עניין של סדרי עדיפויות.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי לא ברור איך זה שב-A3 אין צורך במובילאיי, בגולף אין צורך במובילאיי, בחלק מהדגמים של הלאון אין צורך במובילאיי - אבל באאודי TT שהכי יקרה מבין כל האחיות לפלטפורמה אין היצע מספק של מערכות בטיחות מקוריות מה שמצריך את ההקתנה של הצפצפה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזה בגלל שהיבואן מניח (אולי בצדק) שהקונים של הרכבים שציינת כן מושפעים מהאיבזור הזה בעוד רוכשי ה tt אדישים לו.

 

נניח רוכש גולף gti מתלבט בינה לגולף חלשה יותר או בינה לסיוויק r או 308 gti ואז אותו אבזור מהווה שיקול בעוד שאין כנראה חלופות שמאתגרות את ה tt.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי לא ברור איך זה שב-A3 אין צורך במובילאיי, בגולף אין צורך במובילאיי, בחלק מהדגמים של הלאון אין צורך במובילאיי - אבל באאודי TT שהכי יקרה מבין כל האחיות לפלטפורמה אין היצע מספק של מערכות בטיחות מקוריות מה שמצריך את ההקתנה של הצפצפה.

בשביל מה צריך את כול הקשקושים שציינת ? הרכב מדהים ובטוח לנסיעה גם בלי חיישני רוורס ומערכות רדאר שונות.

 

המראה הפנימי והחיצוני לא פחות מיצירת מופת של קונצרן VAG.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכול לומר שהרכב לא יפהפה בעיני, הצורה החדשה באמת באה לי בטוב בעין.

אבל 300K על הנייר ולקבל רכב ערום זה לא כיף, לא מבין אנשים שקונים את זה.

סבבה אם ההנחה באמת משמעותית וקנו אותה ב 240K גם אז, למה לעזאזל \=

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה TT יפיפיה ומושכת בעיני, אבל כשמגיעים לתקציב כזה, לפחות חלק מהמתעניינים חייבים לבדוק יכולת להמתח ל Z4. יש ידנית.

(כן, זה למי שעיצוב, ייחוד, איכות, מותג הם משקולת על כף המאזניים עבורו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שבעולם האמיתי זה מאוד עובד ככה.

רק בקארספורום אנשים בוחרים רכב לפי רמת אבזור ולפי פלט משוואה לחישוב יחס עלות תועלת. אני נמצא כרגע בסידני אוסטרליה ופה רואים באמת את כמות האנשים שקונים רכב פשוט כי הוא עושה להם את זה. תראה כל מיני בחורות מצעירות ועד גיל בית הזהב נוסעות בגרסאות קצה של רכבי ספורט (שבארץ מיועדות למשוגעים לדבר בלבד) פשוט כי זה עונה להן על הצרכים ובא להן "כזה". אני לעולם לא הייתי קונה את הרכב הזה והוא לא מדבר אליי בשום פנים ואופן אבל יש כל כך הרבה אנשים שהכסף לא פקטור בשבילם ומבחינתם העיצוב זה מה שהופך את הרכב הזה לרכב ספורט מהשורה הראשונה, אין להם צורך בפרקטיות והם אף פעם לא ממשים את הביצועים הפוטנציאליים של הרכב שלהם. תנסו לחשוב על רכבים שיודעים לתת לרכב הזה פייט עיצובי והנאה משימוש יומיומי יחידני, לא ספורטיבי, ותראו שאין לו הרבה מתחרים בלבד.

 

Sent from my INE-LX2 using Tapatalk

 

באוסטרליה אין 100% מס על מכוניות

זה משפיע דרמטית על מכלול השיקולים שבבחירת רכב

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוסטרליה אין 100% מס על מכוניות

זה משפיע דרמטית על מכלול השיקולים שבבחירת רכב

מה הקשר?

השיקולים הם שיקולים, והם שונים פה לחלוטין. אתה רואה את זה בכל רמות המחירים. יקר יותר בארץ, אז לקנות בארץ ברז זה כמו לקנות פה TT לצורך העניין. אתה עדיין רואה פה מגוון עצום של אנשים שונים בתכלית שנוסעים ברכבי ספורט, ולא כמו בארץ רק "המשוגעים לדבר".

 

Sent from my INE-LX2 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הTT זה סמל סטטוס, רכב שנראה מעולה ויש לו אפקט הגעה מאוד גבוה. שזה מה שבדרך כלל הרוכשים שלו מחפשים.

יחד עם זאת, קשה להתעלם מרמת האבזור הנמוכה עם תג מחיר כה גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה TT תמיד הייתה שנויה במחלוקת. בזמנו השתעשעתי ברעיון לקנות אחת.

הנה למשל בסרטון הזה

מוצגת חוות דעת מעניינת על ה TT (החל מדקה 2 ).

מגוון סיבות, מכונית שהיא עיצוב לפני ביצועים או "מסורסת" כי הנעה כפולה היא למי שלא יודע לנהוג באמת.

הדור הנוכחי קצת מאשר את הביקורת הזו.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...