Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היה שלום אאוטלנדר. ברוך הבא אריה 5008. (וקצת הגיגים)


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 1706 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ליום כזה צריך להביא קודיאק RS ואז נראה מי מתעסק...

 

פספסת את כל הפואנטה. תנסה לדמיין לך גרנד סניק זורקת תחת בסיבוב...מאזדה 5 בקיק מטורף של 80 עד 120 בחצי שעה...מה קשור קודיאק RS?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המיצובישי ספייס וואגן משנות ה90 של גיסי ישאיר לכולם אבק. עם 0-100 שנמדד בלוח שנה, לא בסטופר..

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שהרכב עם המנוע החדש מגיע בילט אין עם 100 שאנסונים בהארד דיסק, יוטיוב בסט אפ של אידית פיאף בדיפולט, ובמקום גלילה של הגג הנפתח יש פוסטר מבד של בריז'יט בארדו?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוחות נפגמה מעט בנהיגה עירונית איטית של עד 50-60 קמ"ש אך מעבר לזה, ובנהיגה מהירה, הרכב יציב ומשרה יותר בטחון

 

יש כאלה שזוהי רוב הנסועה שלהם, כמוני...

 

ובמאמר מוסגר, רכב חדש הוא רכב חדש. את הביקורת הזאת עם השוואה לאאוטלנדר היית צריך לכתוב בעוד חצי שנה, ואז דברים היו נראים אחרת, מכל מיני בחינות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ מה כבר יהיה נראה אחרת מכל מיני בחינות בעוד חצי שנה? קשה לי לראות את ה-5008 יורד לרמה של אאוטלאנדר גם אם משום מה ירד בכמה רמות לא מובנות בחצי שנה.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתלהב מרכב חדש, בין אם תרצה ובין אם לא תרצה. הכל נראה לך אחרת.

 

אייל גם מחליף רכבים כמו גרביים, הייתי שמח לראות סקירה שלו בעוד 4-5 שנים, על אמינות ותחזוקה, אבל זה כאמור לא יקרה... (אם יש מישהו אחר שמחזיק 5008, אשמח לשמוע)

 

אחת הסיבות שרכשתי אאוטלנדר היא משיקולי אמינות וסחירות. רציתי גם ראש שקט, ורציתי לדעת שאני יכול להתפטר ממנו במהירות, בלי לרדת עשרות אלפים מהמחירון.

 

הפג'ו 5008 הוא בהחלט אופציה נחמדה שחשבתי עליה לא פעם.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחיד שהאאוטלנדר מצטיין בו ביחס ל5008 זה שמירת ערך וסחירות. פרמטר חשוב למרבית הישראלים, אבל הוא לא נוצר מזה שהרכב איכותי יותר - אלא משיקולי סטיגמות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאלה שזוהי רוב הנסועה שלהם, כמוני...

 

ובמאמר מוסגר, רכב חדש הוא רכב חדש. את הביקורת הזאת עם השוואה לאאוטלנדר היית צריך לכתוב בעוד חצי שנה, ואז דברים היו נראים אחרת, מכל מיני בחינות.

עדיין, ה5008 נוח יותר מהאאוטלנדר. המתלים שלו מתמודדים טוב יותר עם מהמורות ולא מתרסקים. גם היציבות טובה יותר.

וכן, יש לי חברים עם 5008 ו 3008 מ 2017. ושכן עם 5008 מהסדרה החדשה. הכל טוב.

כאמור ליגה אחרת לגמרי.

מה יהיה בעוד 5 שנים?

מה שקרה עד היום. אתה מוזמן להסתכל בסקרי אמינות ולבדוק מי במקום הראשון. אולי תופתע. בעצם בטוח שתופתע.

אתה גם יכול לבדוק את הסחירות של ה3008\5008. למרות שאותי אישית זה לא ממש מעניין, הסחירות שלהם מצוינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא הגורל שקיבלתי היום פיז'ו 5008 דיזל עם גיר 8 הילוכים ל- 15 הימים הבאים, במסגרת טיול משפחתי באלפים הצרפתים והשוויצרים.

 

מכניסים מזוודות, תא המטען ענק. 3 מזוודות גדולות נבלעות בקלות בעמידה. 4 מזוודות גדולות יכולות להיכנס בקלות בשכיבה בדיוק מתחת לכיסוי הנגלל.

 

נכנסים לרכב, הפנים מרשים מאד. תנוחת הנהיגה גבוהה וכיפית. חיוך עולה על הפנים.

 

3 מושבים מאחורה גוזלים ממרווח הצד שנותר דחוק. הסידור עדיף ל- 3 ילדים פחות ל- 2. 2 הילדות שלי לא אומרות דבר.

 

מוריד את ההגה עוד למטה כדי שלא יסתיר את לוח המחוונים מעליו.

 

מסתכל בלוח המחוונים, הרכב עבר 9,000 ק"מ בלבד, רכב דנדש. יופי.

 

לא יודע איזה מנוע יש ברכב וגם הנציג לא.

 

מניע את הרכב ולא בטוח אולי מדובר בבנזין לא מעודן אולי בדיזל.

 

מתחיל בנסיעה ומבין שמדובר בדיזל.

 

מקווה שזה הדיזל החדש.

 

מהר מאד רואה שהרכב בהילוך 7. ליתר בטחון מנסה להגיע להילוך 8, הרכב מסרב להעלות להילוך 8, רק ב- 114 קמ"ש מעלה ל- 8.

 

לאחר מכן אראה שגם במהירות נמוכה יותר של כ- 100 קמ"ש פלוס עם לחיצה עדינה הילוך 8 משתלב.

 

מכסה המנוע נראה היטב ממושב הנהג וההרגשה שנוסעים ברכב בריון.

 

משהו מוזר לי, אין את תחושת המחץ והמומנט הבריונים שאני רגיל ממנועי דיזל. לוחץ על מצב ספורט והרכב רק מעלה לטורים גבוהים יותר. אני מבין שמדובר במנוע ה- 1.5 ליטר ולא ה- 2 ליטר.

 

עם מנוע ה- 1.6 דיזל הישן ב- 3008 הייתה תחושת מחץ גדולה וכאן לא. תחושת כוח דומה לקורולה שלי.

 

הנהיגה כיפית, מהנה לשבת גבוה, אין זוויות גלגול ונדנוד כמו שהיה לי במאזדה cx5, אני מסנן לעצמי שהייתי צריך לקנות ג'יפון ולא רכב בגובה מטר ואסימון.

 

ממשיך לנהוג ושם לב שהמנוע רועש, כל הזמן, גם בנסיעה ביעיערונית איטית מתחת 100 קמ"ש כשהסל"ד נמוך מאלפיים. לא נעים, בפירוש חסר בידוד או שהמנוע רעשן במיוחד. הרעש לא חזק מאד אבל נוכח חוץ מעזיבה של דוושת התאוצה לגמרי. לא ממליץ למי שמחפש רכש שקט ולמי שנוהג הרבה.

 

בשנה שעברה שכרנו סיטרואן מסחרי גדול 9 מקומות עם מנוע 2 ליטר דיזל, היה תענוג, הן מבחינת השקט מהמנוע והן מבחינת כוח המנוע ואופי הפעולה החלק של המנוע עם תיבת ההילוכים. הרגשה כמו של קטר רכבת חשמלי. כאן זה לא קורה.

 

קשה לבחון רעשי דרך וכביש כאשר רעש המנוע ממסך אותם. כאשר אני עוזב לגמרי את דוושת התאוצה אני שם לב שבידוד הרעשים הללו טוב מאד. רעשי כביש נשמעים קצת בכבישים מחוספסים אבל על הצד הנמוך, אולי נמוך מאד, קשה לדעת בשלב זה כי יש גם רעשים מהמשפוחה.

 

הסידור של פיז'ו עם לוח המחוונים מעל ההגה מתגלה כמעולה, מאד נוח שלוח המחוונים נמצא גבוה ולא מוסתר כלל.

 

לוח המחוונים הוא מסך וירטואלי שבחלק המרכזי שלו מערכת ניווט שלא הפעלתי אבל זה מאד נוח מבחינת המיקום.

 

את צורת ההגה המלבני אני לא אוהב להרגיש בסיבובים.

 

אני שם לב שהמדרך לרגל שמאל רחב מדי ובתנוחת נהיגה נכונה הוא קרוב מדי ומאלץ כיפוף גדול מדי של הרגל. בגלל רוחבו לא ניתן לדחוק את רגל שמאל ליד דוושת הבלם. אין ברירה מזיז את המושב טיפה אחורה.

 

אין באלפים הצרפתיים שום בור או פגם קטנצ'יק בכביש כדי לבדוק את נוחות המתלים. פסי האטה הרכב סופג יפה, בסוף באזו עיירה נתקלתי בכמה בורות ומפגעים, הרכב סופג יפה מאד למרות צמיגי ענק.

 

לסיכום אחרי החפירה. הרכב מאד מרשים בהתחלה וגורם ממש להתרגשות ולחיוך.

 

אחרי זמן נהיגה ממשיכים לגלות יתרונות אבל גם חסרונות.

 

בסך הכל התחושה הכללית מרשימה.

 

נראה האם ההתרשמות תשתנה ב- 14 ימים הבאים.

 

לא יכול להעלות תמונות הן גדולות מדי.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אחת הסיבות שרכשתי אאוטלנדר היא משיקולי אמינות וסחירות.

רציתי גם ראש שקט, ורציתי לדעת שאני יכול להתפטר ממנו במהירות,

בלי לרדת עשרות אלפים מהמחירון.

 

 

פורסם היום באתר וואלה רכב - המשומשות המבוקשות ביותר,

מנתונים שנאספו בשנתיים מרשתות הטרייד אין

הגדולות ביותר בישראל - אוטו דיל" ו-"טרייד מוביל".

 

בסגמט הגיפונים -

נמכרת הכי לאט מיצובישי אאוטלנדר (49 ימים בממוצע).

 

להלן קישור לכתבה -

 

https://cars.walla.co.il/item/3250428

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לפני שנתיים היה שוק עירני למיצי. היום הוא כאחד האדם, כמו שמשון הגיבור אחרי תספורת. עכשיו כבר יש בשוק גם את האקסטרייל שנותן תמורה הרבה יותר טובה כמשומש, עם מיזוג אחורה ומנוע חסכוני. לא מדבר על הקודיאק או 5008 שעדיין חדשים ומתומחרים גבוה. צר לי לבשר לך אאוטלנדר, But the Mitsi is going down...(;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1706 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...