Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלך מת , יחי המלך החדש (עוד דיון על עתידו של הרכב ההיברידי)


Shitu
שימו לב! השרשור הזה בן 1769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מכיוון שמדיניות האוצר מעדיפה בברור את הירוקים של השטרות ולא את הירוקים של איכות הסיבה , אני חושב שהרכבים ההיברידיים בסוף דרכם בארץ.

מה דעתכם ?

מה יהיה מנוע השנה של 2020 ?

היבירדי ? טורבו ? דיזל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טנדר טויוטה עם מקלע

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

איך אתה מגדיר מנוע השנה? מה שהרוב קונה או מה שמשלב הכי הרבה יתרונות?

כי לדעתי מנוע טורבו דיזל זה השילוב הכי מוצלח שיש היום מבחינת כח אמינות וחיסכון בדלק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הממשלה כאן. לא קונה את הנראטיב הסביבתי בהקשר של כלי רכב - אותי הוא לא משכנע (ואני מדבר מפוזיציה של מישהו שעבר על מחקרים אקדמיים רלוונטיים וראה את הבסיס לטענות שנטענות).

להנעה חשמלית יש המון יתרונות אוביקטיביים והיא תשתלט על העולם בזכות ולא בחסד כשיתגברו על המכשולים הטכנולוגיים - עד אז אין סיבה לדחוף את היד לכיס של אנשים לא רלוונטיים בשביל לסבסד כלים כאלה על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד אז הייבואנים ימצאו פתרונות.

הראב 4 ההיברידי הושק במחיר זול יותר מהדור הקודם ואז אחרי המיסוי הוא עלה למחיר זהה של הדור הקודם.

הקאמרי מגיעה מיפן במקום מארה"ב.

ויונדאי סונטה תגיע בדור החדש חזרה לקבוצה 2.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר כל הזמן שההכרעה בין רכבים חשמליים, היברידיים, דיזל ובנזין לא תהיה עניין של טכנולוגיה אלא של רגולציה.

אין שום הגיון לתת מיסוי שונה על טכנולוגיות הנעה שונות.

אבל המצב היום שהרגולטור מעודד רכבים היברידיים וחשמליים ללא סיבה.

בכל מצב נתון יכול להיות מיסוי שונה על רכבים מונעי דלקים ומונעי חשמל.

אפשר להתווכח עד מחר בין חובבי רכב איזו טכנולוגיה טובה יותר אבל בסופו של דבר רק הרגולטור קובע.

אם המס על רכבים מונעי דיזל, לדוגמה, יעלה ב300%, אף אחד לא יקנה רכב דיזל גם אם ימציאו אחד שנוסע 1/100 ק"מ.

 

הדבר הנכון הוא - להטיל רמת מס זהה על כל כלי הרכב. בלי שום קשר לטכנולוגיות ההנעה שלו.

ככה מחיר המכוניות ישקף את מחירם האמיתי.

 

את המס על הזיהום כבר משלמים דרך הדלק. מי שקונה רכב חסכוני ישלם פחות דלק ומי שקונה רכב בזבזני ישלם יותר.

 

ומי שנוסע המון - אולי חברות - ישתלם להם להשקיע ברכב חשמלי, שיהיה יקר מאוד עם מיסוי אמיתי.

 

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל שנה אומרים שישנו את המס, והפעם לא שונה מהפעמים הקודמות. הדיון הרבה יותר מורכב ואינו נוגע להכנסות ממיסים בלבד, אלא גם לעלות הזיהום שאינה זניחה כלל.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום הגיון לתת מיסוי שונה על טכנולוגיות הנעה שונות.

אבל המצב היום שהרגולטור מעודד רכבים היברידיים וחשמליים ללא סיבה.

טעות.

 

למיסוי מטרה עיקרית שהיא מימון הוצאות המדינה.

 

אבל יש גם מטרה נוספת, והיא כלי ניהול מדיניות.

 

אז יתכן שלמדינה יש סיבה לגיטימית לקדם רכב חשמלי או היברידי (נניח, הפחתת תחלואה כתוצאה מזהום אויר) או סיבה לא לגיטימית (קידום האינטרסים של טייקון זה או אחר), ואחד הכלים שיש לה לצורך זה הוא מדיניות מיסוי. אז אם מדינת ישראל תחליט שהפחתה משמעותית של זיהום האויר והרעש במרכזי הערים על ידי עידוד רכישת רכב חשמלי או היברידי היא מטרה ראויה - למשל כדי להפחית בהוצאות הבריאות - היא תקדם את אותו סוג רכב על ידי הפחתת המיסוי על רכישתו, על השימוש בו או על שניהם.

 

הקלות במס על סוג כזה או אחר של רכב שקול, למשל, להקלות במס על תושבי אזורים מסויימים שמדינה רוצה לישב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני חושב שרוב הטבת המס על המכוניות ההיברידיות והחשמליות לא מגיעה לבעלי המכוניות אלא ליבואנים?

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלך החדש היחיד הוא הגרעון בתקציב הממשלה ומנוע השנה יהיה מכונת המיסים שאתה תשלם כדי לסגור אותו

 

אני לא מאמין לממשלה שיש גרעון. למעשה אני לא מאמין לאף מילה של הממשלה בכל מה שנוגע לתקציב.

לדעתי העלאת המסים מתבצעת ע"י פוליטיקאים מושחתים, שחלקם מייצג מיעוטים פרזיטיים כמו הציבור החרדי, שיגנבו את הכסף לכיסם. שוב.

עריכה אחרונה על ידי Coresh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמעתי בעל פה טענה שנשמעת הגיונית סה"כ:

מכיוון שהטכנולוגיה הולכת לחשמל, וחלקים נרחבים של העולם המערבי במהלכים הדרגתיים עד 2030 יאסרו הנעה בדלקים, מטבע הדברים כל הרכבים יהיו חשמליים עד עשר שנים מהיום ולכן מבחינת השלטון מגיע הזמן להכין את המס, שלא יצא מצב שיום אחד לא תהיה הכנסה ממסים על מכוניות, לכן נוצרה תוכנית מדרגות המס הזו עד להשוואת מס ב-2024.

המכוניות ההיברידיות יתמעטו בארבע השנים הקרובות עד היעלמות ומגוון מכוניות חשמליות יחליפו אותן.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמעתי בעל פה טענה שנשמעת הגיונית סה"כ:

מכיוון שהטכנולוגיה הולכת לחשמל, וחלקים נרחבים של העולם המערבי במהלכים הדרגתיים עד 2030 יאסרו הנעה בדלקים, מטבע הדברים כל הרכבים יהיו חשמליים עד עשר שנים מהיום ולכן מבחינת השלטון מגיע הזמן להכין את המס, שלא יצא מצב שיום אחד לא תהיה הכנסה ממסים על מכוניות, לכן נוצרה תוכנית מדרגות המס הזו עד להשוואת מס ב-2024.

המכוניות ההיברידיות יתמעטו בארבע השנים הקרובות עד היעלמות ומגוון מכוניות חשמליות יחליפו אותן.

 

המגמה העולמית היא לעבור לרכבים חשמליים ולהפסיק יצור רכבי דיזל ( אם אני לא טועה ).

אבל פה בארץ , רכבים עם הנעה חשמלית לרוב הישראלים ,שאין באפשרותם של לגור בוילה, רכב חשמלי יהיה להם רק בחלום.

עד שיהיו מספיק עמדות טעינה יהיו גם לצעירים שבינינו נכדים.

רכבים היברידיים יהיו יקרים מדי והעלות מול תועלת תכחיד את ההיברדיות...

אז...מה צופן לנו העתיד ?

מנועי טורבו קטנים ?

מכוניות יד 2 ?

דיזל שעוד כמה שנים כבר לא ייצרו ?

אמת..הרבה אנשים קונים רכבים יקרים כאשר אין להם את הכסף לכך.

מתפתים לליסינג מימוני...ואוווו רק 800 שקל בחודש.

לא עושים חשבון כמה יעלה להם הרכב בסוף החשבון.

ואנשים לוקחים משכנתה ל 25 שנה ואת עלות הרכב החדש הם משלמים ב 3 שנים או קצת יותר..

אההה כן... אפשר לנסוע באוטובוס או רכבת...

אני נוסע גם לעבודה במרכז.. שעה וחצי עם רכב...

3 שעות בתחבורה ציבורית ו ארבע החלפות.. בשמש , בגשם.

כן זה ממש ראלי לנסוע בתחבורה ציבורית.

אז כן.. בשבילי המלך מת... יחי רכב יד 2 החדש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...