Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין פורד פיאסטה ל פזו 208 ל רנו קליאו דור 4 גיר ידני - תקציב עד 30000 ש"ח


arik1983
שימו לב! השרשור הזה בן 1742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי ק"מ - עדיף כפי שאמרת כמה שיותר נמוך, לגבי המלצה ספציפית בדרך כלל נהוג להעדיף רכב שלא נסע יותר מהק"מ השנתי הממוצע (שהוא איפשהו באיזור ה-18 אלף לרכב פרטי). כלומר רכב בן 4 (48 חודשים) אמור להיות באיזור ה-72 אלף ק"מ, כאשר כמובן שתמיד עדיף פחות.

עם זאת, ולא פחות חשוב זה לבדוק טוב טוב את מצב רכב הספציפי ואת היסטוריית הטיפולים שכן זה מאוד קריטי לחיי הרכב בהמשך חייו.

 

הפיאסטה הידנית לא היתה להיט ליסינג ולכן כנראה ולא תצטרך להתחבט בסוגיה הזו, במידה וכן הייתי מעדיף רכב מיד פרטית (ויש שיחלקו עלי על כך) אלא אם מדובר בליסינג מימוני בלבד ואז זה סיפור שונה.

 

לגבי טיפולים - לפיאסטה טיפולים שיגרתיים עם חלפים שיגרתיים, לא משהו מיוחד. חשוב להיות מודע לכך ולקחת בחשבון שטיפול 5 שנים לרכב (או 120,000 ק"מ, הקודם מביניהם) כולל רצועת טיימינג שעלות הליך זה הוא באיזור ה1300 ש"ח. בכמעט כל רכב זה קיים ושווה לבדוק את העניין בכל רכב שבסוף תחליט לקנות.

 

דבר אחרון שמוזנח פעמים רבות זה בדיקת התוואי שהרכב נסע בו בשגרה (במידת האפשר), כלומר שרכב שנסע X קילומטרים בנסיעה עירונית מרובה בדרך כלל יהיה עם בלאי גבוה משמעותית מרכב זהה לו שנסע אותם X קילומטרים בדרכים פתוחות וזורמות.

 

 

המון תודה, אבצע נסיעת מבחן על הפיאסטה, וארגיש קצת את הרכב לפני קבלת החלטת סופית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין את הרכב קיה ריו ידנית, מה אומרים עלייה בהשוואה

ומה הדירוג הסופי שנראה לכם

להלן: פיאסטה

קיה ריו

יונדאי אי 20

פזו 208

רנו קליאו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו במשפחה ריו 1.2 ידנית 2014 עם מעל 90 אלף ק"מ, האוטו יד ראשונה אצלנו.

 

 

לא היו תקלות חוץ מטיפולים תקופתיים, צריכת דלק 1 ל 14-15, כוח מנוע מספיק להתנהלות סבירה. הוא יחסית חזק ל 1.2 אטמוספרי אבל כמובן שאין לו מה לחפש ליד מנועי טורבו.

 

מרווח, כסא לא נוח, נוחות מתלים בינונית. הגיר הידני נעים ועובד טוב.

 

האוטו פשוט מאוד מכאנית, מנוע (86 כ"ס) כמו של קיה פיקנטו 1.2 עם שרשרת תזמון, כל המערכות פשוטות מאוד "של פעם".

 

טיפול וחלפים על הצד הזול.

 

מאובזר סביר (יש רק רמת איבזור אחת עם גיר ידני) אבל אין בקרת שיוט ואין מסך מולטימדיה מקורי.

 

 

קניה טובה למי שמחפש חיסכון ויעלות.

 

בשוק כמעט כולן פרטיות אגב, שוק הליסינג "לא אוהב" גיר ידני, ואם כבר אז רק במכוניות מיני.

 

סופר מיני ידנית בליסינג זה דבר נדיר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין את הרכב קיה ריו ידנית, מה אומרים עלייה בהשוואה

ומה הדירוג הסופי שנראה לכם

להלן: פיאסטה

קיה ריו

יונדאי אי 20

פזו 208

רנו קליאו

במידה ואין רכב שמתעלה על האחרים בהפרש גדול (ולא דווקא מסיבות אמיתיות, גם לרגש יש תפקיד) אז איני ממליץ להינעל דווקא על דגם ספציפי ולחפש במקביל מספר דגמים רלוונטיים, באופן זה יעלו הסיכויים שתמצא בזמן סביר רכב העונה לדרישותיך מבחינת מחיר/ מצב/ שנתון/ צבע וכו'.

 

כל המכוניות שציינת בגרסתן הידנית טובות מאוד, אני יותר מתחבר לפיאסטה והריו ומעט חושש מהצרפתיות (ולא בהכרח מסיבות מבוססות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...