Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגי continental - פולו 2011


שימו לב! השרשור הזה בן 1677 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתי מאוד לא מרוצה מהצמיג הזה. אורח חיים קצר והיה רגיש מאוד לנזקים בכביש.

 

הייתי ממשיך עם קונטי.

 

תוכל להרחיב קצת יותר? כי דווקא חשבתי כן לנסות אותו.

אורח חיים קצר - מוכן לשלם את זה. גם ככה הקונטי התייבשו לגמרי אחרי שנתיים ואני לא עושה הרבה קילומטראז', ככה שכרנראה שזה גם מה שיכריע את הדאנלופ הבאים ולא שחיקה.

רגיש לנזקים בכביש - הכוונה לפאנצ'רים? על כמה מדובר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, בסוף מצאתי גוד ייר אפישנגריפ פרפורמנס - אז הלכתי עליו.

אני לא יכול להתרשם מאחיזה כ"כ מהר, אבל זה מרגיש לי שהוא קצת יותר נוח מהקונטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל להרחיב קצת יותר? כי דווקא חשבתי כן לנסות אותו.

אורח חיים קצר - מוכן לשלם את זה. גם ככה הקונטי התייבשו לגמרי אחרי שנתיים ואני לא עושה הרבה קילומטראז', ככה שכרנראה שזה גם מה שיכריע את הדאנלופ הבאים ולא שחיקה.

רגיש לנזקים בכביש - הכוונה לפאנצ'רים? על כמה מדובר?

 

הם נשחקו מהר מאוד יחסית.

וכן - פאנצרים על בורות שהצמיג שהחליף אותם לא עבר.

 

תתחדש על הצמיג החדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

תעדכן איך הנוחות / אחיזה אחרי כ-1000 ק"מ.

אשמח לדעת איפה הם מיוצרים ומה מחירם.

 

תודה

עלו לי 350 לחתיכה, תוצרת גרמניה.

עוד שבועיים נוסע לאילת - זה יתן לי חומר טוב לכתוב עליו. stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי אפיגריפ פרפומנס במידה המקבילה לרכב - 195/55R15 (מידה שמתאימה גם לפולו שלך).

אני אישית מאוד מרוצה מהצמיג והוא שורד יפה מאוד גם נסיעות על חצץ.

האחיזה נהדרת כשהוא חדש, פוחתת לאחר שנה בצורה מורגשת, אבל נשארת טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר דומה לקונטי CPC5, שגם הם תוצרת גרמניה, ועולים אף כמה שקלים פחות.

אני רוצה להאמין שיהיו לך שיפור בנוחות ולא על חשבון הביצועים.

אשמח לשמוע עדכונים גם לגבי צריכת דלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן:

אחרי נסיעה של יום וחצי (לא הרצה מספקת לפי הספר, אבל גם משהו) לקחתי את הרכב הערב לאזור תעשיה. שיפור אדיר!

כמובן שזה לא חכמה כי הצמיגים הקודמים היו יבשים (לא יבשים מתים, אבל יבשים של שנתיים על הכביש). אבל אני מאוד מרוצה מהאחיזה.

לגבי נוחות כמו שכתבתי זה מרגיש שיש שיפור קטן. לא דרמטי.

עוד דבר, מרגיש שהצמיג קצת פחות החלטי. הוא אמנם מצליח לשמור על מהירות מרשימה (יחסית לפולו) בסיבובים, אבל הוא מגיב פחות מהר לסיבוב ההגה לעומת הקונטי.

לגבי הדלק זה נראה לי חסר משמעות, כי אני נוסע לפעמים בעיר ולפעמים בבינעירוני אז לא אוכל לדעת אם יהיה שינוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

טוב הבטחתי לתת חוות דעת, אז אחרי חודשיים ולא מעט קילומטרים:

הצמיג נוח יותר. זה כן מורגש.

לגבי אחיזה - אז כמו שרשמתי הוא טיפה פחות "החלטי". אבל ההשפעה הכי מורגשת היא שכשלוקחים את הרכב לקצה, אז בהתחלה הצמיג מתחיל להחליק ממש מעט, מבלי שה ESP עוד נכנס. רק אם למשל אשבור עוד קצת עם ההגה - אז זה יהפוך להחלקה מלאה וה ESP יכנס לפעולה. בהתחלה זה קצת הפחיד אותי כי הקונטיננטל אחזו מצויין - עד שאיבדו אחיזה לגמרי. כאן יש אזור אפור שבהתחלה לא ידעתי איך לאכול אותו אבל אחרי טיפה היכרות הוא נותן לי התראה שאני על הקצה. לא יודע אם זה טוב או רע (כי הקונטיננטל באותה פניה ובאותה מהירות פשוט עוד היו אוחזים כרגיל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
יתכן כי משחק קל עם לחץ האוויר בצמיגים ישיג איזון שונה מבחינת מה שאתה מרגיש.

רק מעדכן, כי אחרי הרבה משחקים אני שם לב שהלחץ אוויר שמרגיש לי טוב הוא 40 (!) בכל הגלגלים.

רק לסבר את האוזן: הלחץ המומלץ הוא 29 מאחור ו- 32 מקדימה (כאשר עם הקונטיננטל מילאתי 32 מאחור ו- 38 מקדימה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הנוחות ניפגמה באופן מוחשי או כלשהו בשל כך?

האם עדין יותר נוח מהקונטי?

 

לא הייתי מתרגש יותר מדי לגבי הלחץ שמצאת, אבל כן עוקב אחר דפוס השחיקה של הצמיגים, לראות אם מתפתח משהו חריג.

יכול לנסות לחפש שרשורים כמדומני לגבי הטויו T1R (בעיקרם אחד של 'איתמר'), והלחץ שהוא מצא אידיאלי עבורם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמתי לב שהנוחות נפגמה כי הפסקתי לעקוב אחריה - רק עניין אותי איך מחזירים לצמיגים את הקשיחות (כלומר קשיחות הצמיג בפניות). אבל אני חושב שבהשוואה לנסיעה בלחץ האוויר המומלץ, כרגע הנסיעה מרגישה (מבחינת נוחות) יותר כמו עם הקונטי מאשר כמו שהיה עם ל"א נמוך.

תודה על העצה, אני אשים לב פעם בכמה חודשים לגבי השחיקה

לדעתי בהחלפת צמיגים הבאה אני אחזור כבר לקונטי וזהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1677 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...