Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Hyundai I20 איבוד מים ירוקים מהמנוע בקצב מהיר מדי (מילוי כל נסיעה)


Daniel Phillips
שימו לב! השרשור הזה בן 1818 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

לפני בערך שבועיים התחמם לי המנוע ויכול ליהיות שעשיתי לו נזק.

בכל נסיעה אני צריך למלא המון מים ביחס לכמה שבדרך כלל צריך.

היום נסעתי עם מים מלאים מים המלח לכיוון ירושלים, באיזור מעלה אדומים האוטו התחמם על יתר עקב חוסר במים (נגמר לגמרי).

מוסך 1 אחרי 10 דקות בדיקה אמר שיש בעיה באטם ראש מנוע ושהמים מתאדים דרך האגזוז (אני לא מבין יותר מדי אז סלחו לי הבורות)

מוסך 2 מצא שהתרמוסטט לא טוב והציע שלא שווה להחליף בארץ אלה פשוט להעיף.

יש למישהו מושג למה אני מאבד מים בצורה כזאת פרוזה?

מחר אני הולך אז נראה מה קורה.

אשמח לטיפים לקראת המוסך..

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוזל קירור לא בורח סתם-יש דליפה או בעיית ראש מנוע.

כדי לדעת בדיוק יש לבצע בדיקת לחץ למערכת לגילוי הדליפה או לחילופין אם תהיה נוכחות co2 במערכת, אטם ראש ממוע נפרץ ואז לאחר הורדת ראש ניתן לדעת מה הנזק הסופי.

לא רשמת את שנת הדגם אבל, אם הנזק יותר מראש מנוע, עדיף להרכיב מנוע מיבוא.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה.

 

המכנואי הראשון אמר שיש בעיה באטם ראש מנוע תוך 10 דקות ושצריך להחליפו.

המכנואי השני לא מצא שום בעיה ועבד על האוטו הרבה יותר זמן.

 

נניח ואני צריך באמת להחליף ראש מנוע, מה ההיתרונות/חיסרונות של זה?

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שייעשו בדיקה בלחץ הפוך, ובדיקה של כל מערכת הקירור, צינורות, וונטות,טרמוסטט, וכו'.

''מוסך 2 מצא שהתרמוסטט לא טוב והציע שלא שווה להחליף בארץ אלה פשוט להעיף.'' צריך להעיף אותו מהארץ.



אם זה ראש מנוע אתה צריך להכין בין 2000 ל-3000 אלף שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מחליף ראש מנוע....אתה מחליף אטם ראש מנוע.

לפי מה שאתה מתאר יש לך בעיה באטם ראש כי בריחת מים כתוצאה מנזילה בקצב כזה היית צריך לראות ישר כשהיית ממלא.

אבל בכל זאת לך למוסך שיעשה את כל הבדיקות כולל וונטות טרמוסטט נזילות ולחץ הפוך.

 

 

Sent from...somewhere

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ להעיף את הרכב איך שהוא או להשיג מנוע תקין מפירוק

המנועים של יונדאי וקיה קצת קשים להשגה והמחירים שלהם גבוהים

אם אתה עושה אטם ראש לך למישהו מקצועי אם לא זה יחזור על עצמו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הנזק באמת לפחות ראש,עדיף לחפש מנוע מיבואן ( איתי מוטורס למשל) ולידו יש מוסך שמפרק ומרכיב הכל ונותן אחריות גם על העבודה.

זה יכול להיגמר באיזור ה 6-7.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1818 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...