Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה ספייס פלוס


green
שימו לב! השרשור הזה בן 854 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

green

אחלה סיקור ... תודה.

אשמח אם תוכל להביט ברשיון הרכב ולהגיד... האם קיים איסור על התקנת וו גרירה בדגם הזה ?

 

ברישיון רכב לא מופיעה הגבלה על התקנת וו גרירה וגם באתר של טויוטה ישראל מופיעה תמונה של הספייס עם וו גרירה מותקן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בסוכנות טויוטה פריים מוטורס בחיפה (סוכנות בבעלות היבואן ולא סוכנות משנה) יודעים אך ורק על המפרט שקיים ברכב שלי.

 

הנציג העלה השערה שמדובר בתמונה של רכבים שהיבואן המקביל אוטו מקס ייבא לישראל ואולם באוטו מקס מייבאים רק את דגם הסדאן.

 

בסוכנות פריים מוטורוס גם נמצא רכב ספייס פלוס בצבע הכחול הנ״ל בדיוק ואולם הוא במפרט זהה לרכב שלי.

 

הרכב הכחול בתמונה עם פנסי הערפל נראה לי אכן כנועל ג׳נטים 17. ייתכן גם שהמפרט הפנימי משודרג (יש לי הרגשה שהוא זהה ל אקסייט פלוס).

 

תמוה מאד, אולי הביאו בטעות כמה רכבים משודרגים, או שלא בטעות, בינתיים זה נראה כמו דוכן בסטה בשוק שמוציאים בו עגבניות עם עיניים מכוסות ומי שיש לו מזל מקבל עגבניה מובחרת ומי שלא מקבל עגבניה רגילה ולא כמו בהתנהלות סדורה של יבואן רכב גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



הצבע שבחרתי הוא שחור מבחוץ ושחור אפור/לבן מבפנים, אין לי מושג איך זה נראה במציאות, אבל אני רוצה לציין שהרכב שלך נראה מרשים מאוד.

 

לרכב גלגל רזרבי קטן שזה גם בעסה, אבל עדיף על ללא גלגל רזרבי בכלל (כמו בסונטה), ואם כבר השוותה לסונטה אז דע לך שגודל תא המטען בסונטה הוא 450 סמ"ק שמבחינתי זה פוסל אותה מיד.

 

בספייס פלוס אין שום אפשרות לבחור גלגלי מגנזיום מסוג אחר, יש רק סוג אחד (מהסוג שקיבלת באוטו שלך, וכל הבקשות והקשרים שהפעלתי להחלפת הגלגל לא עזרו), הסוג השני הוא בכלל לא מגנזיום אלה צלחות פשוטות והם מיועדות לספייס.

 

לא יודע, אבל נראה לי שהתמונה של הטיוטות סטיישן על המשאית לא נלקחה מהארץ, כי אין טיוטה ספיייס עם מגנזיום מסוג זה בארץ בכלל.

 

לגבי הצבע- אני גם התלבטתי בין הצבע השחור לכסף, בחרתי בכסף מסיבה פרקטית שהרכב מתחמם פחות מהשמש ומאחר וכל הבחירה ברכב הזה התבססה על שיקולים פרקטיים החלטתי להמשיך במגמה זו גם בבחירת הצבע :)

 

(צבע לבן לא רציתי, גם לא צבע לבן פנינה שבעיני הוא צבע מאד יפה, מאחר והרכב הקודם שלי היה בצבע לבן פנינה והוא מתלכלך נורא ואף נשארים עליו כתמים).

 

ראיתי היום כאמור את הספייס בצבע כחול כמו בתמונות שצורפו וגם בצבע לבן רגיל (לא לבן פנינה) והרכב נראה פחות טוב משמעותית לדעתי מצבע הכסף.

 

לגבי הגלגל החילופי- בהתחלה דגם הספייס פלוס היה אמור להגיע ללא גלגל חילופי בכלל אלא עם ערכת ניפוח.

 

אני דווקא מעדיף גלגל חילופי קטן, מאחר והוא תופס פחות מקום בתא המטען והוא פחות כבד.

 

ממילא לאחר תיקון צמיג עם פנצ׳ר צריך להתקין אותו בחזרה ברכב מאחר והשחיקה שלו היא באותה רמה כמו הצמיג השני באותו הציר ואילו הצמיג החילופי הוא צמיג חדש שלא נשחק.

 

מאותה סיבה גם אם הצמיג נהרס לחלוטין אז צריך להחליף גם את הצמיג השני באותו הציר לצמיג חדש ולא רק את הצמיג שנהרס.

 

לגבי הג׳נטים- באתר של טויוטה וגם במפרט של הספייס אכן מופיע רק הג׳נט מהסוג שיש ברכב שלי (בטעות חשבתי שבמפרט ישן הופיע עוד ג׳נט, אבל מדובר היה במפרט משותף לדגם הספייס ולדגם האקסייט, והג׳נט הנוסף היה של דגם האקסייט)

 

אנסה לברר מחר בסוכנות בכרמיאל.

 

מייק אם תהיה בסוכנות בכרמיאל שוב, אודה לך על עדכון האם ריפוד משענת היד המרכזית ומשענות הידיים בדלתות עשויים מבד או מעור סינטטי וכן את מידת הצמיגים. אם תוכל לצלם גם תמונות ולהעלות לשרשור זה יהיה בכלל מצויין.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שטויוטה הפתיעו עם עיצוב מקורי ומאוד נאה באוריס סטיישן ב-2013, כבר ב-2015 הם הפכו אותו לגנרי ו"היי-טקי" יותר (אם כי עדיין יפה מאוד לטעמי) ועכשיו הם ממשיכים בכיוון הזה ואפילו שהעיצוב יפה ומרשים, המקוריות אבדה איפהשהו בדרך..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נפטרה התעלומה, לפחות באופן חלקי, תמונות מעמוד הפייסבוק של סוכנות טויוטה כרמיאל:

 

לא הבנתי איך זה פותר את התעלומה. איך זה מסביר מאין הגיעו פנסי הערפל?

 

אגב, כבר יש לך תובנות חדשות לגביי הקרת השיוט האדפטיבית והשמירה על הנתיב?

 

 

וחוץ מזה, תתחדש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי שזה פתר את התעלומה חלקית בכך שניתן לדעת שהתמונות צולמו בוודאות בישראל.

 

בינתיים התקשרתי לסוכנות סגולה בכרמיאל והתעלומה נפטרה כמעט לגמרי, אכן אמרו לי שהדגם המפואר מגיע עם ג'נט סגסוגת 17 ועם פנסי ערפל (עולה אותו מחיר כמו שעלה הרכב שלי 136,900 ₪ ולא יקר יותר) והם מכרו דגם אחד כזה והדגם הפשוט מגיע עם ג'נט סגסוגת 16 וללא פנסי ערפל (עולה 134,900 ₪) ואין דגם שמגיע עם טסות למרות שזה מה שרשום במפרט.

 

שאלתי לגבי הבדלים בפנים הרכבים ואמרו לי שבדגם המפואר המושבים מפוארים יותר.

 

כלומר לפי סוכנות סגולה הדגם שלי הוא לכאורה הדגם הפשוט :shock:

 

אני אברר בסוכנות פריים מוטורס מה פשר ההבדלים.

 

בינתיים שפשפתי את הג'נט על הבוקר כשחניתי קרוב מדי למדרכה, ממש מבאס.

 

לגבי בקרת השיוט האדפטיבית ובקרת הסטייה מנתיב, לא בדקתי אותם מאז הסקירה האחרונה שכתבתי עליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חזרו אלי מסוכנות פריים מוטורס, אמרו שהתברר שהיבואן קיבל בטעות כמה רכבים עם ג'נט 17 ופנסי ערפל (מבחינת אבזור וחומרי פנים הוא לא ידע להגיד לי אם יש הבדל) והם לא הזמינו מפרט כזה (היה להם סיפור דומה עם דגם האקסייט).

 

הוא אמר משהו נכון והוא שצמיג 17 פחות נוח ושפנסי הערפל מאד קטנים ובקושי רואים אותם.

 

נשאר רכב אחד במפרט הנ"ל בצבע לבן פנינה וכנראה עוד רכב בצבע כחול שנמצא בתצוגה, למי שמעוניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתחילת השרשור דיברת על רעשים ששמעת במהיריות נמוכות בנסיעת המבחן (לא על דגם הסטיישן) האם קיימים גם ברכב שלך? איך המזגן ביום חם כמו היום? האם מתנתק בפקקים שהוא על מצברים בלבד?

תודה

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בקטע של לבאס אבל אמר לך מה שרצית לשמוע, סוכן מכירות טוב.

 

אם מישהו היה מתלונן כי קיבל את הרכב היה אומר לו ''תראה איזה יופי הג'אנטים לעומת השאר וקיבלת פנסי ערפל מתנה''.

 

בשורה התחתונה קיבלת מה ששילמת עליו אז הכל טוב.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתחילת השרשור דיברת על רעשים ששמעת במהיריות נמוכות בנסיעת המבחן (לא על דגם הסטיישן) האם קיימים גם ברכב שלך? איך המזגן ביום חם כמו היום? האם מתנתק בפקקים שהוא על מצברים בלבד?

תודה

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

ברכב שלי הרעש הזה לא קיים, יש לפעמים איזו המהמום שמזכיר את הרעש הנ״ל אבל הוא חלש (ושומעים אותו כשהרכב בנסיעה חשמלית). בידוד רעשי הדרך טוב למדי בסך הכל, בחלק מהכבישים שקט מאד, בחלק אחר שבו הכבישים מחוספסים שומעים את רעשי הדרך באופן די ניכר, אבל הכל ברמה מקובלת לרכבים עממיים, במקום טוב באמצע ובהחלט לא גרוע כמו שהיה כתוב בחלק ממבחני הרכב לגבי גירסת הסדאן.

 

המזגן מ צ ו י י ן!, עוצמת הקירור מעולה, כך שאני מכוון את הטמפרטורה ל- 23.5 - 24 מעלות אחרת קר לי מדי (זה המצב גם במצב שהמיזוג יוצא רק מפתחי הנהג- יש אפשרות כזאת). המזגן לא נכבה בפקקים.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי איך זה פותר את התעלומה. איך זה מסביר מאין הגיעו פנסי הערפל?

 

אגב, כבר יש לך תובנות חדשות לגביי הקרת השיוט האדפטיבית והשמירה על הנתיב?

 

 

וחוץ מזה, תתחדש!

 

נזכרתי שבדקתי גם ברכב השני שלי, פולקסווגן גולף, האם כאשר נוסעים בכביש בינעירוני ועוזבים את ההגה, האם ישנה סטייה ימינה.

 

אז התשובה היא חיובית, הגולף גם סוטה ימינה, כנראה שזה נובע באמת משיפוע הכביש ימינה לצורך ניקוז מים.

 

אז הבעיה שחוויתי עם בקרת הסטייה מנתיב לא קשורה לכך.

 

טרם יצא לי לבדוק בצורה ממושכת את מערכת הסטייה מנתיב לאחר ששיניתי את הרגישות שלה. מבדיקה קצרה התרשמתי שהמערכת עדיין לא מהוקצעת כמו בנירו, אבל אבדוק ואעדכן בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב שלי הרעש הזה לא קיים, יש לפעמים איזו המהמום שמזכיר את הרעש הנ״ל אבל הוא חלש (ושומעים אותו כשהרכב בנסיעה חשמלית). בידוד רעשי הדרך טוב למדי בסך הכל, בחלק מהכבישים שקט מאד, בחלק אחר שבו הכבישים מחוספסים שומעים את רעשי הדרך באופן די ניכר, אבל הכל ברמה מקובלת לרכבים עממיים, במקום טוב באמצע ובהחלט לא גרוע כמו שהיה כתוב בחלק ממבחני הרכב לגבי גירסת הסדאן.

 

המזגן מ צ ו י י ן!, עוצמת הקירור מעולה, כך שאני מכוון את הטמפרטורה ל- 23.5 - 24 מעלות אחרת קר לי מדי (זה המצב גם במצב שהמיזוג יוצא רק מפתחי הנהג- יש אפשרות כזאת). המזגן לא נכבה בפקקים.

 

לגבי המשפט באדום אני מתקן- בדקתי עכשיו במיוחד בנסיעה שביצעתי במהירות עירונית, הרכב מבודד היטב את רעשי הדרך גם בכבישים לא חדשים מחוספסים (כנראה זה היה זכרון שלי מנסיעת המבחן בסדאן בכביש מחוספס מאד). באופן כללי זה פרמטר שקשה לזקק אותו לאור השוני במצב הכבישים, צריך למעשה למדוד באמצעות מד רעש (יש גם אפליקציות שמודדות רעש) ולהשוות לרכבים אחרים באותו תוואי נסיעה. אבל בגדול נכון לעכשיו התרשמתי שהרכב בסדר גמור בפרמטר הזה והחשש שלי מרעשי כביש מיוחדים לא התממש וטוב שכך :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 854 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...