Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל תרסיס/חומר בחום יכול להיהרס או לאבד מהתכונות שלו. רצוי לא להשאיר

למרות שאני אישית כן משאיר עקב עצלנות. לעלות כל הזמן לבית עבור מוצר מסוים? כשאני

מנקה רכבים סדרתי,לא תודה.

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קשה להבין מהתמונה מה זה. יכול להיות שלשלת, ביצה,בטון,וחמור מזה - קילופי לכה.

 

האם הכתם נמצא על חלק בודד, או על כל המשטח?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לרגל ציון שנה בדיוק לרכב, ציפור קטנה השאירה על מכסה המנוע מתנה גדולה בדמות צואה.

לאחר ששטפתי את הצואה מצאתי כי הצבע נאכל. (מצרף תמונות, מקווה שמספיק ברורות)

 

איך לתקן נכון?

אציין רק שהשבוע אני מכניס את הרכב לטיפול במוסך המרכזי של לובינסקי בשורק.

ידוע אם במחלקת הפחחות שלהם ידעו לטפל בזה?

 

תודה.

64167AE9-42B5-4F92-A0D9-88BF9B7ADCEE.jpg

D2C36B7F-7832-4808-AB58-FC330E649057.jpg

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

יש מי שבכל זאת יודע כיצד לטפל במפגע? ^

האם יש מקומות מומלצים בין אשדוד לת"א ובסביבתם, או שאולי לנסות את מחלקת הפחחות של לובינסקי (מחרותיים בטיפול)?

 

תודה מראש.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

תתחיל עם פלסטלינה (עבודה פשוטה) לא יעזור? מקווה עבורך שזה לא חדר לעומק הלכה? (מצב שמחייב צביעה מקומית)

כי ברגע שזה שטחי, זה אמור לרדת.

 

זו הסיבה שחייבים לעשות לרכב כל הזמן טיפולי דיטיילינג כי זה מונע מהחומצות לחדור לעומק הלכה. (לא באופן מוחלט)

כמובן רצוי להסיר את זה מיידית ולא להמתין עד שחומצות מתבשלות מעל הצבע. (מטלית רטובה במים או בשילוב ריסוס ONR זה יורד בקלות)

 

שים לב שיש לך צבע בעייתי מבחינת קילופי לכה.

פורסם

ראשית, תודה על התשובה.

מה כוונתך בצביעה מקומית?

ניתן לצבוע נקודתית את המקום?

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

בוודאי, עושים שייף וצביעה רק במקומות הפגועים. צריך בעל מקצוע טוב להתאמת צבע מיטבית.

לרוב רואים מהצד שכבת לכה נוספת שאפשר לטשטש עם פוליש.

 

אפשרות נוספת, מעבר עם מכחול רק במקומות הפגועים (כיסוי צבע + לכה) במידה וזה חדר לעומק הלכה.

פורסם

אני מניח שבמחלקת הפחחות של לובינסקי ידעו להתאים צבע לרכבים שלהם.

מאחר ומחר אני מכניס את הרכב לטיפול שנתי במוסך המרכזי אז אבדוק את הנושא.

 

תודה רבה!

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

אבל לא ניסית את שלב ראשון, שאולי יעזור? ולא יהיה צורך בצביעה. פלסטלינה.

 

חוץ מזה, למרות שמוסכי היבואן נקיים ונוצצים עם פינת ישיבה וקפה.

דווקא צבעי/פחחי הרכב הטובים ביותר, נמצאים במקומות שנראים מוזנחים לצדי הדרך. (מניסיון ארוך שנים)

פורסם

להבנתי הצבע נאכל לחלוטין כי רואים את השכבה הלבנה שמתחת לצבע האדום.

מחר אני ממילא שם, אז אשאל אותם מה הם יודעים להציע.

אתה יכול להמליץ על מישהו ספציפי.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

ראשית המון תודה!!!

בשביל פחח טוב אני מוכן להרחיק גם לרמלה/לוד.

אם בסופו של דבר יהי לי מה לעדכן או לתרום לשרשור, אעשה זאת.

קרדיט ל- misterb על התמונה


×
×
  • תוכן חדש...