Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ללכת עם הלב או עם הראש? ניסן מקסימה או מיצובישי אוטלנדר


bjlb
שימו לב! השרשור הזה בן 1733 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מערכות בטיחות באמת פאדיחה במקסימה.

לגבי הגיר רציף, גם היום אני נוהג בגיר רציף, לאנסר, והאמת לא נהנה ממנו. אבל לפי המבחנים וסרטונים ביוטיוב, הוא מתפקד כמעט כמו פלנטרי.

לגבי המיצובישי, לדעתי מיניוואן במחיר שלו אין מתחרים. עם כל הכבוד לפיקאסו, ולא נכנס לשרשור על אמינות, לא מוכן להמר. חבר טוב לקח בליסינג, היה מרוצה שנתיים וחצי, עכשיו נדלקה לו נורת מנוע וחודש במוסך נכנס יוצא לא מצליחים לתקן. אין לי לב לדברים האלו.

פורד s Max אין בכלל 2015 ממה שראיתי, פחות מזה כבר ישן לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא שאני מסנג׳ר על הרכב, גם אני לא הייתי קונה אאוטלאנדר אבל יש לו יתרון של אמינות על ה ״ג׳יפונים״ 7 מקומות האירופאים המקבילים ועניין האמינות הוא מאוד חשוב עבור עם ישראל גם במחיר של לקנות רכב פחות איכותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתכם, בתור נהג (אם אין שיקול כלכלי ) אז הקודיאק הוא הבחירה המועדפת עלי (ובפער עצום על ה-3008 והאקסטרייל )

 

ולמרות הכל לפני מספר שבועות גמעתי כמעט אלף קילומטר עם האאוטלנדר פרימיום והופתעתי לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

לפני קצת יותר משנתיים עשיתי נסיעת מבחן בניסאן מקסימה ( בניסאן הרצליה רצו להעביר לי את הזמן עד אשר תגיע 370z לפני מסירה ללקוח . שמאוד רציתי לראות כיוון שלא היה רכב מבחן ) המקסימה רכב נוח מאוד , תא נוסעים שקט , מערכת שמע טובה . למי שאוהב רכב " אוניה בסגנון אמריקאי " זה רכב מצוין .

תבדוק עלויות אחזקה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנהג בקודיאק או 5008 למול האאוטלנדר ותרגיש כמו מסע בזמן,הרכב מתנהג ומרגיש כמו רכב מלפני עשר שנים ,אחלה רכב,ברור,אבל הוא לא נמצא בריק,יש לו מתחרים,שבמקרה שלו מכים אותו שוק על ירך,הוא לא תחרותי מולם בשום קריטריון,כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שלסקודה קודיאק 2 ליטר יש איזה שהיא בעיית אמינות או ל5008 עם מנוע הדיזל.דווקא לגיר הרציף אנחנו שומעים יותר ויותר על בעיות אמינות.שלא לדבר שבעיות אמינות הם משהו שיצוץ או לא בעתיד,את התחושה של גועל נפש שגיר רציף גורמת,מרגישים מהיום הראשון,פשוט מעצבן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו מהן נחשבת "עם הלב" ואיזו "עם הראש"?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שלסקודה קודיאק 2 ליטר יש איזה שהיא בעיית אמינות או ל5008 עם מנוע הדיזל.דווקא לגיר הרציף אנחנו שומעים יותר ויותר על בעיות אמינות.שלא לדבר שבעיות אמינות הם משהו שיצוץ או לא בעתיד,את התחושה של גועל נפש שגיר רציף גורמת,מרגישים מהיום הראשון,פשוט מעצבן

 

גיר רציף זה באמת חרא מבחינת נהיגה, אני לא הייתי קונה אף רכב עם הגיר הזה. הבעיה שבשרשור הנ״ל שני הרכבים שהוא מעוניין בהם באים עם הגיר הנ״ל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שנה הייתה לי מקסימה חדשה, (לפני 2 דורות) עם מנוע 3.5 ליטר של ניסאן, האוטו היה מאוד חזק, היה ממש כיף להאיץ עם האוטו, בהאצות חזקות מעמידה החלק הקדמי של הרכב היה קופץ בצורה ברוטלית,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם עושים הכללות עם הגיר הרציף.

אכן יש כאלה לא נעימים (לדעתי במיצובישי ובטויוטות ההיברידיות) אך יש כאלה טובים יותר (סובארו - במחיר של רעש).

מניסיון שלי, במקסימה והאלטימה (בארה"ב) הגיר די טוב וברוב הזמן בכלל לא מורגש שמדובר ברציף.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שאוטו עם מומנט גבוה יותר, ככה בנסיעה רגילה פחות מרגישים גיר רציף, כי המנוע לא צריך לעבוד קשה, אבל ברגע שצריך יותר כוח, אתה פשוט יושב באוטו ומתעצבן, אין לי מושג למה היפנים מתעקשים על השטות הזאת. לפחות חלק מדגמי ניסאן עוברים עכשיו לרובוטי, אולי פחות אמין, אבל לפחות לא מעצבן

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שאוטו עם מומנט גבוה יותר, ככה בנסיעה רגילה פחות מרגישים גיר רציף, כי המנוע לא צריך לעבוד קשה, אבל ברגע שצריך יותר כוח, אתה פשוט יושב באוטו ומתעצבן, אין לי מושג למה היפנים מתעקשים על השטות הזאת. לפחות חלק מדגמי ניסאן עוברים עכשיו לרובוטי, אולי פחות אמין, אבל לפחות לא מעצבן

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

בגדול אתה צודק אבל במקרה של ניסאן עם המנוע הגדול, תתפלא לדעת מתי יגיע סף העצבים שלך... (רמז - סביר להניח שלא יגיע).

דרך אגב, הייתי בסוכנות ניסאן ארה"ב באוקטובר האחרון, לא היה שום דגם עם גיר רובוטי (אולי ברכבים הקטנים שלא טרחתי להסתכל עליהם?)

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם היחיד של ניסן כרגע הוא הקשקאי המחודש.

עקב חוסר החיבה הכללי של האמריקאים לגיר רובוטי אני בספק שהוא יגיע לארה"ב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1733 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...