Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 213
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
איפה אמרו שיש מערכות בטיחות ברכב?

 

וקשה לי להאמין שלא תהיה אפילו הנחה לכיוון ה 70 אלף ככה שלכל הפחות המיקרה הידנית תעלה במחיר זהה לקליאו.

 

אגב יש מצב שהבחור שהביא את הידיעה טועה והמחירון הוא לא 75K אלא גבוה יותר, זה יהיה הכי הגיוני. נחכה ונראה.

 

בeuroncap צוין שיש בלימה אוטונומית כסטנדרט ואופציה ל תיקון סטיה מנתיב.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
זכור לי שטענו באיזה שרשור שייבוא הקליאו הולך להפסיק בקרוב, אז אולי המיקרה החדשה פשוט תיכנס במקומה ולא לצידה.

 

הקליאו, גם בתצורת סטיישן וגם כהאצ׳באק עדיין נמכרת מספיק סבבה כדי שקראסו לא ירצו להפסיק אותה, למען האמת יש מצב שזה הדגם הכי נמכר שלהם אחרי המגאן, אני לא חושב שהם יפסיקו עם הדגם עד להופעת הקליאו הבאה שמי יודע מתי תגיע לארץ.

פורסם

עכשיו ווינט טוענים שהמיקרה תגיע גם עם גרסה אוטומטית רציפה , ועם ציוד בטיחות תקני הכולל בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב.

פורסם
180k עבור 308gt !?! הם לא רוצים למכור?

במקום ב- 150k (לפני הנחות) להפוך את הרכב למעניין ונגיש, זה הולך להיות הלבורג הבא.

 

ל-GT גם קיימת גרסת בנזין עם מנוע 2 ליטר טורבו ו-205 כ"ס.

הרכב הוא ממוצב בין הגרסאות המאובזרות לגרסה הספורטיבית, לכן המחיר של 180k הוא די ריאלי.

הסיבה היא שהחליטו לייבא את הרכב, היא כנראה מכיוון שהמנוע כבר קיים ב-3008 וה-5008 בגרסאות ה-GT וככה לא יצטרכו להחזיק מלאי חלפים מיוחד לדגם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ל-GT גם קיימת גרסת בנזין עם מנוע 2 ליטר טורבו ו-205 כ"ס.

הרכב הוא ממוצב בין הגרסאות המאובזרות לגרסה הספורטיבית, לכן המחיר של 180k הוא די ריאלי.

הסיבה היא שהחליטו לייבא את הרכב, היא כנראה מכיוון שהמנוע כבר קיים ב-3008 וה-5008 בגרסאות ה-GT וככה לא יצטרכו להחזיק מלאי חלפים מיוחד לדגם.

 

לארץ הגיע גרסת הדיזל 177 כ"ס.

אני מאוד בעד יבוא הגרסה רק חבל שהמחיר לא ריאלי.

אם נשווה למתחרים כמו לאון ואוקטביה 2.0 או סיוויק 1.5, כולן על הנייר חזקות יותר ובגרסאות המאובזרות ביותר שלהן, עדיין זולות יותר ומבוקשות יותר.

מאוד מסקרן אותי לראות בעוד שנה כמה נמכרו.

לא סתם כתבתי שזאת הלבורג הבא, רכב נהדר עם פוטנציאל אדיר שלא הצליח בעיקר בגלל המחיר.

 

הגיע גם הגרסה מתוחת הפנים הרגילה במחיר 132k רק עדיין אין מפרט מלא.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

מברוק.. כן ירבו בכבישי ישראל

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

יונדאי i30N עלתה על כבישי ישראל עם גיר רגיל שישה הילוכים, מנוע 2 ליטר שמפסק 275 כ"ס.

 

מערכות בטיחות מקוריות ללא זיהוי רכב בשטח מת.

 

המחיר 249900 ש"ח

פורסם
יונדאי i30N עלתה על כבישי ישראל עם גיר רגיל שישה הילוכים, מנוע 2 ליטר שמפסק 275 כ"ס.

 

מערכות בטיחות מקוריות ללא זיהוי רכב בשטח מת.

 

המחיר 249900 ש"ח

מעניין כמה תעלה הגרסת 4 דלתות יש גם שמועות גם על גיר רובוטי כפול

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

פורסם
יונדאי i30N עלתה על כבישי ישראל עם גיר רגיל שישה הילוכים, מנוע 2 ליטר שמפסק 275 כ"ס.

 

מערכות בטיחות מקוריות ללא זיהוי רכב בשטח מת.

 

המחיר 249900 ש"ח

 

אם זה באמת המחיר אז כלומוביל מביאים את הרכב הזה כמקדם תדמית בלבד למותג.

ב210-220 מביאים קופרה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

קונים או רוכשים. לא מביאים...

אבל כן, היא לא זולה, ובאנגליה למשל היונדאי זולה מהקופרה בכמה אלפי פאונדים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
יונדאי i30N עלתה על כבישי ישראל עם גיר רגיל שישה הילוכים, מנוע 2 ליטר שמפסק 275 כ"ס.

 

מערכות בטיחות מקוריות ללא זיהוי רכב בשטח מת.

 

המחיר 249900 ש"ח

 

כמו שחשבתי, ידפקו מחיר גבוה, אחרי שנה ימכרו את הרכבים למקורבים ואז יטענו שאין ביקוש לרכבים כאלה והייבוא מופסק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...