Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רנו מגאן 2008. לפני שנתיים נדלקה נורית כרית אוויר, במוסך שיחקו עם החשמל והיא נכבתה. אתמול נדלקה שוב. במוסך אמרו שבעיקרון אין בעיה אם הכרית אבל אם אני רוצה לתקן אז באיזור 1000 שח כי מדובר בהחלפת סליל. מה אתם אומרים ? יש טעם לתקן אם הכרית באמת תקינה?

פורסם

אישית, אני מתמחר חיים של בן אדם ביותר מ-1000 ש״ח. במקרה של תאונה ״במוסך אמרו לי״ עוזר פחות מכרית אוויר תקינה.

 

אגב, איך בודקים תקינות של כרית אוויר?

פורסם

לא מבין מוסך שכזה! סליל כרית אויר לא תקין אומר שהכרית לא תעבוד ברגע שתצטרך. יש לתקן זאת זה עניין בטיחותי. אולי תרשום לנו מיספר שילדה וננסה לשלוח לך קישורים לסליל המתאים. 1000 שח נשמע מאוד יקר! ואם מוסך מתייחס ככה לעניין שכזה אני קצת חושש מה על איזה ליקויים הוא עוד מכסתח.

פורסם

מתחילים בלקרוא קודים של מחשב כריות האויר.

כל עוד הנורה עובדת אין לך כריות.

 

תקלת סליל היא אכן תקלת אופיינית (קודים 071 072 אם אני זוכר נכון).

 

במגאן מחליפים את כל הסט כולל הידיות, עלות כ 700 שח לפני עבודה.

אפשר להחליף בחלק מפירוק, יצא יותר זול אבל יכול להתקלקל מהר.

 

אפשר גם לפרק את הנורה ואז אפשר לעבור טסט.

 

חפש פוסט שלי מלפני כמה שנים למקטים

פורסם

תודה לעונים. עשיתי בירור נוסף עם המוסכניק שאני סומך עליו מאוד.

הוא התכוון שהכרית עצמה תקינה אבל לא לכך שהיא תפתח במידת הצורך.

ישנה אפשרות למשומש או מקורי. מה דעתכם?

פורסם

הייתי לוקח את המקורי, בדברים של בטיחות כגון ברקסים, צמיגים, כריות אויר וכו' עדיף לא לחסוך גם אם אתה מעדיף לא להשקיע ברכב. מוזר לי שהמוסך "שחרר" אותך כל כך בקלות כשהוא יודע שהכרית לא תפעל בעת הצורך. אני זוכר שלי הייתה תקלה בחיישן תאונה בדלת והבחור בצ'מפיון נדנד לי כל היום בטלפון, באמת, לפחות 6 פעמים רק שאגיע לסדר את זה (לצערי לא הסתדר באותו יום בגלל סידור אישי, אך סידרתי בסוף).

2016 BMW M235i.

פורסם
תודה לעונים. עשיתי בירור נוסף עם המוסכניק שאני סומך עליו מאוד.

הוא התכוון שהכרית עצמה תקינה אבל לא לכך שהיא תפתח במידת הצורך.

ישנה אפשרות למשומש או מקורי. מה דעתכם?

 

לומר שהכרית עצמה תקינה ולא תיפתח בשעת הצורך זה לעשות מחירטוט בדיחה. עשה לעצמך טובה ותמצא מישהו אחר לסמוך עליו. מאיפה אתה יש פה לא מעט בעלי מקצוע שיוכלו להמליץ עליהם.

פורסם
אני לא מבין על מה אתה מתלהם מאור30?

אמרו לו שהכרית (כרכיב) תקינה אבל כל המערכת לא.

נו ואיך זה עוזר לו בדיוק?! גם שמחשב כריות אויר הולך הכרית תקינה אבל מה הרעיון שעומד מאחורי זה? כרית שלא תתפקד בזמן שתצטרך היא לא נחשבת ככרית תקינה.

פורסם
נו ואיך זה עוזר לו בדיוק?! גם שמחשב כריות אויר הולך הכרית תקינה אבל מה הרעיון שעומד מאחורי זה? כרית שלא תתפקד בזמן שתצטרך היא לא נחשבת ככרית תקינה.

אמרו לו שהכרית תקינה אבל יש תקלה ברכיב אחר לכן המערכת לא תעבוד.

הלקוח קיבל מחיר לתיקון ובא לכאן להתייעץ. מה לא בסדר כאן מצד המוסך

שהוצאת כבר את הקלשון? (דפוס קבוע אצלך).

פורסם
אמרו לו שהכרית תקינה אבל יש תקלה ברכיב אחר לכן המערכת לא תעבוד.

הלקוח קיבל מחיר לתיקון ובא לכאן להתייעץ. מה לא בסדר כאן מצד המוסך

שהוצאת כבר את הקלשון? (דפוס קבוע אצלך).

 

תפסיק לחפש דפוסים קבועים ותראה גם שאני מפרגן ומפנה ללא מעט למוסכים. הבחור מבין מהמוסך שהכרית תקינה ונתנו לו את ההרגשה שמלבד הסליל היא תעבוד במצב אמת. ודרך אגב..סתם מעניין אותי לדעת טם דין כרית לא תקינה היא לא כדין צערכת בלמים לא תקינה? האם מוסך שמגלה שכרית האויר לא תעבטד והיא תקולה רשאי לשחרר לקוח במצב שכזה?

פורסם
תודה לעונים. עשיתי בירור נוסף עם המוסכניק שאני סומך עליו מאוד.

הוא התכוון שהכרית עצמה תקינה אבל לא לכך שהיא תפתח במידת הצורך.

ישנה אפשרות למשומש או מקורי. מה דעתכם?

 

סליחה על הבוטות, אבל אתה קורא מה שאתה כותב?

אולי גם הבלמים תקינים רק לא יעצרו את הרכב במידת הצורך?

אתה נוסע שנתיים בלי כריות אוויר בנאדם! לך תן צדקה ותאמר הגומל ואז תעשה מה שהיית צריך לעשות פני שנתיים.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
סליחה על הבוטות, אבל אתה קורא מה שאתה כותב?

אולי גם הבלמים תקינים רק לא יעצרו את הרכב במידת הצורך?

אתה נוסע שנתיים בלי כריות אוויר בנאדם! לך תן צדקה ותאמר הגומל ואז תעשה מה שהיית צריך לעשות פני שנתיים.

 

ואתה קורא מה שכותבים אחרים?

רשם שסידרו אז .

פורסם
ואתה קורא מה שכותבים אחרים?

רשם שסידרו אז .

לא ראיתי ולא רואה זאת כעת.

מקווה אכן כך.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...