Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דגם ה-GTI לא נמצא עדיין בסוכנויות. יגיע (כנראה) רק במהלך ינואר 2019.

 

בקבוצת פייסבוק Buy a GTI בחור בשם Yoni Goldberg מציע לפנות אליו בפרטי למי שמעוניין לקנות GTI PERFORMANCE חדשה וכותב:

"Golf gti performance 245 בפעם הראשונה בארץ, למי שרוצה לרכוש יש מספר מצומצם של רכבים לינואר.

פרטים אצלי."

לדעתי חבילה טובה מאוד למי שלא רוצה קופרה מסיבות שונות. לגבי המחיר - בלי קשר לסיבה - הוא לדעתי הוגן, לא במספרים אבסולוטיים, אלה יחסית למתחרים. אומנם בקניית קופרה או 308GTI אתה יכול לקבל 20K הנחה בלי בעיות מיוחדות, מה שלא קורה עם גולף, אבל עדיין...

פורסם (נערך)

Golf GTI נותנן תמורה מצויינת למחיר ביחס שנים קודמות אבל זה לא הופך אותו למתחרה מיידי של קופרה כמו שאוקטביה 245 לא הפכה.

עדיין חסרים מטלים אדפטיביים , מנוע קצת שונה טורבו IS20 ולא IS38, הגה מרגיש שונה. אפשר לשדרג את הטורבו ולהתקין מטלים (למשל KW DCC) ולאבד אחריות יצרן. מבחינת ספורטיביות קופרה נותנת יותר.

עריכה אחרונה על ידי punz
פורסם

אוקטביה 245 מגיע עם מתלים אקטיביים וגם אותם ברקסים ואותו דיפ כמו בפרפורמנס וקופרה אך עם טורבו קטן יותר. לדעתי אוקטביה עדיפה על פני קופרה ועל פני גולף כי מבחינת איכות החומרים היא ברמה של גולף וברמה מעל לאון אך מעבר לטורבו קטן יותר כמו גולף היא זהה מכנית לקופרה. בנוסף היא גם זולה יותר מגולף. וזה עוד לפני הנחות.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

אפשר לשאול באיזה סוכנות קיבלו הזמנה? בירושלים אמרו שרק בינואר, כשהרכבים יכנסו לארץ. עריכה: אולי התכוונו לנסיעת מבחן...

"מערכת בלימה אוטומטית בעיר", על איזה מהירויות מדובר? ומה לגבי מהירות גבוהה יותר, בינעירונית?

אפשר את הפרוספקט של הצבעים בצבע, לא בשחור-לבן? מסקרנים אותי גווני הכחול, למרות שאני יותר בכיוון של כסוף-אפור.

עריכה אחרונה על ידי pasat04


×
×
  • תוכן חדש...