Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

קרתה לי בדיוק...

אריה כתבתי לך בפרטי.

1. אל תלחץ . יש לך כ 1500 קמ עד שהאוטו יסרב להניע. גם אז אפשר לאפס עם סורק את התקלה והמונה. עוד 1500 ק"מ אבל האוטו לא יעבור טסט וגם יסריח מסולר שרוף.

2. אני חושב שהשרשור הזה דיי מפורט ומסביר את כל המק"טים ודרכי הפעולה האפשריות. מהיקרה ביותר ועד הזולה ביותר (זו היתה מטרת השרשור).

3. מאיזה איזור אתה בארץ ? לאיזה מוסך יבואן פנית ? (אני מקווה שלא ב.ג. מוסכים 2000 ... ) אנסה להמליץ לך על מוסך סביר ליד הבית .

4. לפעמים אפשר גם להשיג רק את המשאבה בלבד מפירוקייה . עניין של כ ₪500 . אחפש קצת אם אמצא (אז גם לא צריך עדכון תוכנה.)

 

לובינסקי : נו באמת...אדם נכה. תעשו לו ג'סטה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תפנית בעלילה:משתמש TDi כאמור מצא לי מישהו עם פיקאסו דיזל. נקרא לו י. ממודיעין . הוא מקרה מאד מעניין. הוא קנה את דגם הדיזל ב 65K ש״ח . קרוב לסוף האחריות 02/2018 הכניס לטיפול גדול בעיר מגוריו למוסך היבואן, שילם כמה אלפי שקלים והכל היה טוב. חודש או חודשיים אח״כ נדלקו לו הנוריות ואז כבר הק״מ היה בין 115K-120K (הוא אחד שלא זוכר טוב תאריכים).אבל הוא כן זוכר שהוא חזר למוסך מחוץ לאחריות , הם פנו ליבואן שפנה ליצרן ולקח כמה ימים ... ואישרו החלפה.אז זה מקרה ראשון שאני מוצא שגם עבר את מועד האחריות וגם קיבל החלפה בחינם.מקרה שני של משתמש פה בפורום (נקרא לו א). א. נכנס לטיפול 90000 בינואר השנה במוסך היבואן ,חודשיים לפני תום האחריות. אין לו בעייה במיכל אוריאה. אבל פה הנתון המעניין: בטופס הטיפול מופיע שורת מיכל אוריאה ( 5300 ש״ח לפני מע״מ -כלומר גם קיבל הנחת VIP ) . כששאל אותם מה פשר השורה אמרו שנבדק המיכל אבל בסוף החליטו להחליף רק פקק ולכן בסיכום הכללי אין חיוב ב 5300. אז פה יש שתי אפשרויות: א. המיכל הוחלף ללא ידעתו בצורה שקטה (לא סביר)ב. הם ממתינים לכשל ובנתיים נתנו לו מעין ״אזהרה בטאבו״ . אחריות למקרה שתדלק נורית אוריאה (יותר סביר)שני מקרים שמעלים אצלי את החשש שבחודשים האחרונים היבואן (והיצרן) מודעים לסוג של בעייה.לא מצאתי עוד בעלי פיקאסו חדשים אבל אתם מוזמנים להפנות כאלו.
אני עם תקלה כזו.אשמח לשוחח עם בעל הרכב ממודיעין.בעל פיקאסו דיזל 2000 BLUE
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: החפרפרת חזרה אחרי ניתוח תמונות המראה,פתיחת הקידודים ,הבקרים ומקורות נוספים.איני מכיר את החפרפרת ולכן כל המידע שנמסר יש לקרוא בערבון מוגבל.מסתבר שבוקי כנראה צדק בקשר לפקק. לפחות בכיוון.מסתבר שבזמן נסיעה (עדיין לא ברור איזה תוואי) נוצר במיכל תת-לחץ (וואקום). מערכת הנשמים נסתמה/לא תפקדה כמו שצריך ואז המשאבה כבר צריכה לעבוד הרבה יותר קשה .הרבה יותר ממה שתוכננה עד שבשלב מסויים נשבר לה הזיז (או משהו בזין).המהנדסים הצרפתים התחילו לשים לב לתופעה כאשר קצב החלפות מיכלים התחיל לעלות .לאחר בדיקה שונו מספר מרכיבים במיכל .[ATTACH=CONFIG]506831[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]506832[/ATTACH] להלן התמונה לפני ואחרי. המיכל השמאלי הוא התכנון החדש/המשופר.בשלב נוסף החליטו להחליף את הפקק לפקק עם נשם ולהתקין גם במיכלים ישנים אבל להרבה רכבים שבהם המשאבה כבר היתה חצי גמורה זה לא עזר והמשאבה בסוף מתה ככה שבסוף הוחלף המיכל . פעמים רבות עוד בתקופת האחריות.השינוי הוא לא רק מכני, גם לוח הבקר שונה ולכן נדרש גם עדכון תוכנה מתאים.כדי למנוע מצב דומה בשאר דגמי הקונצרן הוחלט להחליף פקק בעוד דגמים.לגבי עדכון התוכנה שפרג׳י דיווח עליו אז אכן נמצא עדכון מוזר (אבל לא ברכב שלי). בהנתן קריאה על נתון לחץ נמוך במשאבת האוריאה הפקודה היא להשבית את המשאבה עד להתנעה הבאה עם רישום אזהרה (ולא שגיאה). רצף מסויים של אזהרות כאלה בסוף נרשם כשגיאה.באופן רישמי טרם הוכרז TSB למיכל.ההמלצה (הלא רישמית) כרגע זה לשדרג מיכל או לוודא שהמיכל יהיה מלא עד כמה שניתן.
מה מספר המק"ט של המיכל הישן ? ושל המיכל החדש ?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדש : 9818559280

 

ישן מסתיים ב 080 .

לא צריך שום מק"ט מעבר למיכל עצמו.

תסתכל בתמונות ששמתי בפתיחת השרשור. תקרא את ההתחלה טוב.

צלצל לחנויות חלפים אולי ימצאו משומש תקין או הנחה על חדש.

מה יעזור לך י. ממודיעין ?!

אם כבר , קח את האוטו למוסך במודיעין , אולי שם יתנהגו יותר טוב. לבזבז לך 4 שעות ולשלוח אותך הביתה עם תקלה סדרתית ידועה שניתן לאבחן ב 15 דקות זה בזיון.

אתה צריך לדבר עם שירות לקוחות לובינסקי. לשמוע מה הם אומרים (כנראה יתחמקו ויגידו שאין שום בעייה ידועה.)

בעקרון , כל המיכלים שיוצרו מ 2014 ועד תחילת 2018 : פגומים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריגי, נציגות לובינסקי פה בפורום זה למכור רכבים תמורת מתן חסות. פשוט. לגיטימי. אין התעסקות אחרי מכירה. הם לא מחלקה טכנית ולא שירות לקוחות.

בכל מקרה עכשיו הרכבים יוצאים מאחריות והבחור מאתמול לא הראשון ולא האחרון שיגיע לפורום עם דמעות . מעבר למידע שיש פה בשרשור אין לי הרבה מה לתרום. עדיין לא היה לי זמן לעבור על לוח הבקרה במשאבה ולובינסקי לא רוצים לקחת אותו לבדיקה ניטרלית חוזרת.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק.יש לנו 2 רכבים של לובינסקי. סיטרואן פיקאסו דיזל 2.0 ופיג'ו.היו לנו גם בעבר, במשפחה, רכבים של לובינסקי.אנחנו לקוחות פרטיים. מטפלים רק במוסך מורשה. גם כשאחריות פגה.תקרא לנו פראיירים. מבחינת לובינסקי - היינו עד היום לקוחות נאמנים.במידה והיבואן/יצרן/לובינסקי - לא ייקח עכשיו אחריות ויחליף מיד על חשבונו את מיכל האוראה הפגום/בעייתילרכבים שבוצע בהם ריקול להחלפת הפקק של מיכל האוראה, או שהיו ב"מדגם" והתקלה הזו במיכל - קרתה לרכב שלהםזה יגרום לא רק לנזק לרכב, יפגע באמינות של המכוניות האלו ושל היצרן, ו- הם יאבדו אותי כלקוח.אלא, הם חשופים לתביעות מצד הלקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאחריות של רצון טוב פה לא מחזיקה מים. חבל.

כתבת למייל של לובינסקי שירות לקוחות ? ענו משהו ?

אם לא ענו יש ללובינסקי הרבה מה לחשוב ביום כיפור הקרוב.

אם יתעקשו איתך כמו שקרה לי: אין מה לתקן במוסך היבואן . הם טענו שהם מחליפים כל המערכת האוריאה כולל המזרק כי ככה כתוב בספר הוראות. אין להם גמישות . סתם עוד כסף שצריך לשלם.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מטריד העניין. אם במקרה של save עוד היה את התירוץ שהוא טיפל במוסך מתמחה וגם יבואנים אחרים אולי נוהגים ככה פה אין את זה.

 

אני לא מצליח להבין מי בשרשרת הפיקוד מבצע כזה כשל נוראי. אין שום סיכוי בעולם שהחלפה של חלק כתוצאה מכשל של משאבה או פקק או ווטאבר בסכום של 7000 שקל היא לא כשל תכנוני.

 

קודם כל זו משאבה, ואלו חלקים אמינים מאוד בדרך כלל.

דבר שני אם זה חלק מתבלה אני מניח שהיו מתכננים אותו כך שיהיה ניתן להחלפה בקלות ולא יצריך החלפה של כל המערכת בסכום כזה.

והאקדח המעשן כמובן הוא תיכנון מחדש של החלק ושיווק מקט חדש ברכבים החדשים!

 

אריה אנחנו ממתינים לעדכונים. הקקטוס שנמצא במשפחה כבר עם כמעט 90 אלף קמ והוא יכנס בקרוב לאזור האי ודאות... עד עכשיו טופל במוסכים מורשים בלבד, אבל לא נראה שזה משנה...

 

אולי כדאי להזמין חלק מחול ולאחסן במחסן ליום סגריר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מנכ"ל לובינסקי כתב: "בממשק מול הלקוחות אנשינו יודעים להציג נתונים אמתיים של המוצר, וכשמתגלה תקלה מתמודדים איתה ברמה הכי גבוהה"

כן , בטח. (משפטים של אנשי מכירות מנוסים)

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאחריות של רצון טוב פה לא מחזיקה מים. חבל.

כתבת למייל של לובינסקי שירות לקוחות ? ענו משהו ?

אם לא ענו יש ללובינסקי הרבה מה לחשוב ביום כיפור הקרוב.

אם יתעקשו איתך כמו שקרה לי: אין מה לתקן במוסך היבואן . הם טענו שהם מחליפים כל המערכת האוריאה כולל המזרק כי ככה כתוב בספר הוראות. אין להם גמישות . סתם עוד כסף שצריך לשלם.

אתה מתעקש למלא את הפורום בזבל, ובסוף תמצא את עצמך עם התראות מהמנהלים ומחוץ לפורום.

המקרה שלך לא מעיד על הכלל.

אתה לא טיפלת במוסכים מורשים EVER, קנית את הרכב והלכת לטפל "בחוץ".

בשבילך לא היה ולא תהיה אחריות של רצון טוב, הסבירו לך את זה קודם לכן אבל אתה מתעקש לא להבין את זה. חבל.

 

אתה צודק.יש לנו 2 רכבים של לובינסקי. סיטרואן פיקאסו דיזל 2.0 ופיג'ו.היו לנו גם בעבר, במשפחה, רכבים של לובינסקי.אנחנו לקוחות פרטיים. מטפלים רק במוסך מורשה. גם כשאחריות פגה.תקרא לנו פראיירים. מבחינת לובינסקי - היינו עד היום לקוחות נאמנים.במידה והיבואן/יצרן/לובינסקי - לא ייקח עכשיו אחריות ויחליף מיד על חשבונו את מיכל האוראה הפגום/בעייתילרכבים שבוצע בהם ריקול להחלפת הפקק של מיכל האוראה, או שהיו ב"מדגם" והתקלה הזו במיכל - קרתה לרכב שלהםזה יגרום לא רק לנזק לרכב, יפגע באמינות של המכוניות האלו ושל היצרן, ו- הם יאבדו אותי כלקוח.אלא, הם חשופים לתביעות מצד הלקוחות.

 

ללקוחות כמוך שמטפלים אך ורק ברשת המוסכים המורשים של היבואן, יש סיכוי טוב מאוד לקבל מענה של רצון טוב במקרה של תקלה כמו זו.

 

פנה למוסך הקבוע שלך, שיבדקו את הרכב ויתנו הצעה כוללת לתיקון של הרכב. לאחר מכן יש לפנות למנהל שירות האיזורי ומשם להתקדם הלאה.

 

בהצלחה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, סליחה אם פגעתי ברגשותייך . זה יום של סליחות.

בכל מקרה המוסך היה צריך לקבל ok בשיחת טלפון של דקה וחצי למרלו"ג . זו בטח לא השיחה הראשונה שהם מקבלים בנושא המיכל. למה לטרטר לקוח על תקלה ידועה. למה למלא אוריאה ולשלוח אותו הביתה ?!

אתה רואה לקוח נאמן במוסך , אתה מגיש לו חשבון על דבר כזה מבלי שפנית ליבואן ?!

למה לא הסבירו ללקוח מה קרה ומה לעשות ? זה לא התפקיד שלי.

הלכו לאיבוד כבר כמה ימים שבהם הרכב מושבת סתם (הלקוח מפחד לסוע עם נורית מנוע).

בכל מקרה כתבתי ללובינסקי שיתערבו במהרה כי יש לי חשש שהמוסך לא אקטיבי בנושא. מקווה שלא ימשכו אותו ימים עם תשובה ושיאשרו את ההחלפה

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...