Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קיה סיד דיזל lx 2016 סטיישן (crdi).

בתחילת נסיעה הרכב לפעמים רועד.

 

נגשתי למוסך מרכזי, ואמרו לי זה בגלל שלרכב יש מצמדים כפולים.

 

זו בעיה ברכב או מנסים להתחמק מהאחריות?.

פורסם

1. האם בתחילת נסיעה איטית, ע"י עזיבה עדינה של דוושת הברקס, הרכב רועד?

2. האם בזחילה איטית במיוחד, כשדוושת ברקס חצי לחוצה, הרכב הרועד?

 

אם התשובה לשתי השאלות הללו היא כן, סיכוי טוב מאוד שהקלאצ'ים בגיר עייפים.

פורסם

אני נוסע על רכב כזה מליסינג שקיבלתי עם 70 אלף ק'מ

היום 86 אלף

סובל מאותה בעיה.

מהרגשה שלי היא באמת שהבעיה בקלאצ'ים, אני מתכוון בטיפול הקרוב לנסות לפתור את הבעיה.

לדעתי הבעיה ברכב הזה הוא שהוא ממהר להעביר להילוך 2 מיד לאחר תחילת הנסיעה ולכן המצמדים נשחקים דיי מהר מזה.

חוץ מזה אני מאוד נהנה מהרכב.

אשמח לשמוע אם נמצא פתרון ואעדכן אם אצליח לפתור.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

גש למוסך המרכזי בשורק, תסביר לבוחן את מה שאתה מרגיש. לי אושר החלפת קלאצ'ים ללא מאמץ אחרי תום תקופת האחריות הרישמית . וגם אצלי היה מדובר ברעידות בתחילת נסיעה/ נסיעה איטית.

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם (נערך)

הייתה לי סיד סטיישן בנזין 2013 עם התופעה שאתה מתאר החליפו לי באחריות גלגל תנופה ומצמדים הבעיה נפתרה.

עם זאת, אני די בטוח שבדגם הדיזל הגיר הוא אוטומט פלנטרי ולא כפול מצמד לפני מתיחת הפנים אם זה אחרי מתיחת הפנים הגיר הוא 7 הילוכים כפול מצמד משופר ולא 6 הילוכים כמו בבנזין.

עריכה אחרונה על ידי Angelica

 

 

פורסם

תקלה ידועה ברכב הזה . רכשתי חדשה כמונית (2017) ,ואף על פי שהרכב גמע 30000 ק"מ בלבד ,הוחלפו מצמדים וגלגל תנופה.

היום לאחר כשנה וחצי עם 55000 ק"מ (מונית שלא מתאמצת) ,הרכב נכנס למוסך :

מפעיל מצמדים התקלקל ,לא הצליחו להתגבר על הבעיה לאחר החלפה (לא נכנס להילוך 2) ,ועל הדרך הובטח שהרכב יצא תקין ,כולל החלפת מצמדים משופרים וגלגל תנופה (את זה עוד נראה).

 

מפעיל המצמדים התקלקל אצל חבר ב-125000 ק"מ והוחלף שלא במסגרת אחריות ואתם לא רוצים לשמוע את המחיר ששילם לאחר ויכוחים .

אההה ,והוא החליף בפעם השלישית מצמדים וגלגל תנופה משופרים .

"אחלה רכב"

  • אהבתי 1
פורסם

שאלת תם

אם כך מדוע חצי מנהגי המונית נוסעים על קיה? אם זה רכב "בלאי"

50 אלף קמ בשנה בתוך העיר זו לא עבודה מאומצת?

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם (נערך)
זאת לא תקלה, זה בלאי של מצמדים.

מצמדים וגלגל תנופה ב-15000 ק"מ רכב חדש ....בלאי...לא תקלה....

 

מדהים !

 

 

מעניין שבדגמי 6 הילוכים זה לא קרה....."בלאי" ....

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם
שאלת תם

אם כך מדוע חצי מנהגי המונית נוסעים על קיה? אם זה רכב "בלאי"

50 אלף קמ בשנה בתוך העיר זו לא עבודה מאומצת?

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

 

אם זו שאלת תם ולא ציני אז אענה לך :

 

1. כי אין הרבה אופציות בתחום המוניות.

2. כי זה קרה גם בסקודות היקרות יותר והייתה גם הייתה תביעה ייצוגית .

וזו הסיבה שחזרו ל-6 הילוכים.

3. כי התופעה הזו לא נצפתה בדגמי 6 הילוכים.

4. בניגוד למה שחושבים לרוב נהגי המוניות אין מספיק כדי לקנות מרצדס.

5.לא כל המוניות נוהגות רוב הזמן בעיר.

6. התופעות לא החלו לאחר 55000 ק"מ אלא לאחר 3 חודשים (15000 ק"מ) .

7. 55000 ק"מ עשיתי בשנה וחצי שזה נחשב לכלום ושום דבר בתחום והרכב הספציפי שלי רחוק מלהתאמץ.

 

 

מקווה שעניתי ...

פורסם

2. כי זה קרה גם בסקודות היקרות יותר והייתה גם הייתה תביעה ייצוגית .

וזו הסיבה שחזרו ל-6 הילוכים.

 

תוכל לפרט? מדובר בסקודה אוקטביה? בדגמי הדיזל לא תמיד היה DSG6 או גיר פלנטרי עם 6 הילוכים? תביעה ייצוגית רק של בעלי המוניות?

פורסם

האוקטביות דיזל שווקו גם עם מנוע 1.6 ששודך ל-DSG7 היבש.

כיום משווקות למוניות רק דגמי ה-2.0 T D I המשודכים ל-DSG6 הרטוב.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...