Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW 116i 2013 - לפני בדיקה


erel888
שימו לב! השרשור הזה בן 1109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסדרה 1 בשנים הללו לא הגיעה עם מנוע N13 שמשמש גם בפיג'ו סיטרואן וידוע שם בכינוי THP? בבדיקה כתוב שיש תקלת מחשב, האם בררת מהי ומה עלות התיקון?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

מגיע ואני מודע לבעיות שיכולות להווצר אצלו אני מאמין שעם טיפול נכון ובזמן אני מקווה שהוא לא יהיה יותר מידי בעייתי.

הבעיה כנראה נובעת מזה שהאוטו לא נסע כמעט בכלל בחודשים האחרונים (הבעלים עזב לארה"ב) אז הראה קצת מתח נמוך, בדקו את המצבר היה תקין. לא אמורה להיות בעיה רצינית האוטו נבדק פעמיים בכל דבר אפשרי בערך.

נחזיק אצבעות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז אפשר לאמר תתחדש או שאתה עדיין מפחד מהצל של עצמך?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אפשר לאמר תתחדש או שאתה עדיין מפחד מהצל של עצמך?

 

הגעתי להעברת הבעלות שאי אפשר היה לבצע בגלל דוחות מהירות כאלו ואחרים ולבסוף העסקה נפלה.

ממשיך להיות אובד עצות והזמן לא לטובתי לצערי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הערה לגבי המנוע. היתה לי 118 במשך 5.5 שנים. התחזוקה (במרכזי) היתה יקרה להחריד אבל לא היו לי איתה בעיות מיוחדות ומשום שכאן כל הזמן מפחידים אנשים לגבי המנועים האלה, יצא לי לעשות לא מעט חיפושים ושיעורי בית והמסקנה הדי מובהקת היתה שאין להפחדות האלה שום שחר.

מנועי הTHP הבעייתיים היו מייצור של PSA (גם אלה שהותקנו במיני) בעוד שמנועי הN13 שיוצרו על ב.מ.וו ומותקנים בסדרה 1 לא סבלו מהבעיות של המנועים ההם ואין סיבה להמנע מהם. מדובר ביופי של מנועים שגם משודכים לתיבת הילוכים נהדרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקרא קצת בפורומים bmw של הבריטים תראה שהם גם סבלו ממשאבות דלק שקרסו, טרמוסטטים שמתו טרם עת , כמובן מנגנון תזמון דפוק וכו. זה אותו מק"ט בפיגו ובבמוו.

וזה לא שינה אם המנוע הורכב בהאמס או דובר .

יש בהחלט הבדלים אחרים : טורבו אחר כדי לתת כח רב יותר , שיפורים למיניהם... אבל הבלוק: אותו בלוק. המון חלקים משותפים.

https://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1082820

מה שמעניין פה זו איזו שגרת טיפולים היתה לך ב 118i וכמה קמ עברת ?טיפלת כל 30K (המלצת לובינסקי ששונתה באיחור ל 20) ? אני מעריך שהרבה יותר קצר.

 

יש הבדל מהותי בגישה של לובינסקי ובמוו :

א. הכמויות שנמכרו

ב. bmw עשו החלפות יזומות של חלקים על חשבונם עוד לפני הכשל , ככה שיש הרבה פחות רעש. לובינסקי חיכו שהלקוח יגיע על גרר או אורגן אורות בתצוגה...

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאקים רנדומליים קיימים בכל רכב ודווקא ברכבים האלה של ב.מ.וו השיעור שלהם לא היה גבוה.

הבלוק עצמו לא היה בעייתי. הבעיה הקרדינלית במנועים של PSA היתה עם מותחני שרשרת התזמון שכשלו סדרתית והרגו את המנועים. זה לא קרה עם המנועים של ב.מ.וו וכנראה שב2012 (כשב.מ.וו התחילו לייצר את המנועים האלה) הבעיות האלה גם היו פחות נפוצות אצל PSA.

בעיות שהיו במשאבות הדלק היו במנועי הדיזל (N47) ולא במנועים האלה.

 

לעניין שגרת הטיפולים, זו של ב.מ.וו עמדה על אחת לשנתיים או מתי שהרכב מבקש (המחשב של הרכב מפעיל איזה אלגוריתם שמשערך מתי צריך להחליף את השמן כשהממוצע הוא כ12,000 ק"מ). בכל מקרה, מרווח הטיפולים של ב.מ.וו הוא די סטנדרטי והכשלים הקשים של המנועים של PSA לא נבעו מבעיות סיכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ידע מבוסס אבל החשד שלי שהרבה פעמים טורבו הלך לעולמו ב THP בגלל בעיית שימון...

לגבי שרשרת תזמון : חפש ביוטיוב BMW rattle noise cold start

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות בטורבו קשורות לרוב לוויסטגייט שאינו אוטם ולא לרכיבים ה"מסתובבים". התכנון הוא כזה שלא ניתן להחליף את הרכיב בלבד, אלא את מכלול הטורבו בשלמותו. להבנתי זהו אינו חלק שמקבל שימון.

לא מכיר בעיות בבלוק עצמו, אבל הבעיות ב- THP אינן רק במכלולים ההיקפיים, אלא גם במנוע עצמו, כגון גומיות שסתומים שמאפשרות שריפת שמן ואף שמעתי על בעיות ברינגים במנועים שעברו במקצת את 100 אלף ק"מ.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Wastegate שלא אוטם

יתבטא בחוסר ספיקה ,לא ?

אני מדבר על מניפות שיצאו משיווי משקל...לפחות זה מה שהמוסכניק שלי ראה במקרים שלו. לא שאני מדד אבל אצלי המנוע עבר את ה 100K ללא בעיות רינגים/פיח/טורבו .

לא משנה. סטינו מהדיון המקורי.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הערה לגבי המנוע. היתה לי 118 במשך 5.5 שנים. התחזוקה (במרכזי) היתה יקרה להחריד אבל לא היו לי איתה בעיות מיוחדות ומשום שכאן כל הזמן מפחידים אנשים לגבי המנועים האלה, יצא לי לעשות לא מעט חיפושים ושיעורי בית והמסקנה הדי מובהקת היתה שאין להפחדות האלה שום שחר.

מנועי הTHP הבעייתיים היו מייצור של PSA (גם אלה שהותקנו במיני) בעוד שמנועי הN13 שיוצרו על ב.מ.וו ומותקנים בסדרה 1 לא סבלו מהבעיות של המנועים ההם ואין סיבה להמנע מהם. מדובר ביופי של מנועים שגם משודכים לתיבת הילוכים נהדרת.

 

מה זה יקרה להחריד?

 

פייר? מכמות המחקר שעשיתי על כל רכב אסור לקנות אף סוג, עושה רושם שלכל מנוע/גיר וכד' יש את הבעיות שלו.

 

אם אני נשאר באזור ה-BMW למרות שלדעתי אוותר על התענוג אולי אבדוק מה הדיבור על 315i מעניין איזה "מחלות" יש לדגם הזה ואיזה יש לסיאט איביזה/לאון FR שכרגע הן הפשרה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה יקרה להחריד?

 

פייר? מכמות המחקר שעשיתי על כל רכב אסור לקנות אף סוג, עושה רושם שלכל מנוע/גיר וכד' יש את הבעיות שלו.

 

אם אני נשאר באזור ה-BMW למרות שלדעתי אוותר על התענוג אולי אבדוק מה הדיבור על 315i מעניין איזה "מחלות" יש לדגם הזה ואיזה יש לסיאט איביזה/לאון FR שכרגע הן הפשרה שלי.

 

יקר להחריד זה שטיפול קטן של שמן ופילטר יעלה צפונה מאלפיה ולרכב בגיל הזה תשכח מלצאת רק עם שמן ופילטר. שום פעולה בודדת שהמוסך הזה עושה לא יוצאת פחות מ1000 שקל אבל יש מוסכים מומחים שעולים פחות וכנראה לא פחות מקצועיים.

 

זה נכון שלכל רכב יש את הבעיות שהוא נוטה להם אבל אין שום השוואה בין בעיה של אכילת שמן קלה להרס מנוע, כמו במקרה של מנועי הTHP הראשונים של PSA. אין גם שום השוואה בין אפס בעיות הגיר שיש בתיבות של ZF שב.מ.וו מכניסה למכוניות שלה לבין תיבות הDSG בעגלות המתפוררות שמיוצרות על ידי VAG (ע"ע איביזה/לאון). בניגוד לב.מ.וו, VAG מייצרת מכוניות לכשל מוקדם (שבארץ הופך להיות סופר מוקדם, בגלל תנאי הנסיעה והאקלים) ואם אתה לא לוקח רכב בליסינג אז תתרחק כמו אש מהתוצרת הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון קטן כי אני יודע ש-lanosforce ממש סקרן.

בסוף כן רכשתי את ה-BMW לאחר שהצלחתי להוריד אותו עוד קצת במחיר.

לאחר החלפת כל הגלגלים וטיפול במוסך המרכזי (בחינם בעקבות העברת הבעלות) אני ממש מרוצה, לא דומה לשום דבר שהכרתי.

רק אני חייב לציין שאני טיפה מאוכזב מצריכת הדלק - הייתי בטוח שהיא תהיה טובה בהרבה.

כרגע אני על 400 ק"מ ונשאר עוד רבע טנק (מודה שהייתי קצת במצב ספורט מההתלהבות ולחצתי קצת אז אולי בגלל זה)

נוסע בעיקר במצב ה-ECO שנראה שמוסיף עוד כמה ק"מ וע"פ המחשב של הרכב הצריכה עומדת כרגע על 1/12 שזה עדיין הרבה יותר טוב מ-1/9 שהייתי רגיל אליו עם היונדאי קופה.

מקווה שלא יהיו בעיות מיוחדות (טפו טפו טפו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך לא מודדים צריכת דלק. צריך להשוות בין הנתון (המאופס בתדלוק) של מחשב הדרך, לתדלוק בפועל. כמה פעמים. אם התוצאה עקבית (הפער באחוזים עקבי הכוונה), אפשר להסתמך על המחשב. אם לא - אז יש למחשב שיטות חישוב יותר אופטימיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך לא מודדים צריכת דלק. צריך להשוות בין הנתון (המאופס בתדלוק) של מחשב הדרך, לתדלוק בפועל. כמה פעמים. אם התוצאה עקבית (הפער באחוזים עקבי הכוונה), אפשר להסתמך על המחשב. אם לא - אז יש למחשב שיטות חישוב יותר אופטימיות.

 

כן, איפסתי את המונה בתדלוק המלא.

אחשב בחישוב הבא אבל זה לא נראה מזהיר במיוחד בהנחה ונשאר רבע אחרי 400 ק"מ על 52 ליטר טנק כמה עוד כבר אסע? 550 גג? זה 1/10 וקצת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...