Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט Ateca חדשה - בעיות בגיר DSG ומערכת המולטימדיה


Dany Goldfield
שימו לב! השרשור הזה בן 1980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

יש לי סיאט אטקה שקיבלתי במרץ 2018.

 

אתמול נסעתי ברכב כל היום ובשעות הערב בזמן שעמדתי בפקק קיבלתי פתאום את ההודעה Gearbox: System fault! Gearbox is too hot. You may continue driving ונדלקה מנורת האזהרה (משולש צהוב עם סימן קריאה).

ברכב היה ריח חזק של גומי שרוף והיתה תחושה שהרכב רועד כשהוא עומד ומפספס מהירויות כשמתחיל נסיעה (תחושה שיש כשזורקים קלאצ׳ ברכב ידני).

 

אחרי שנגמר הפקק והתחלתי לנסוע בלי עצירות - המנורה נכבתה וגם הריח נחלש.

 

המוסכים סגורים אז אני אוכל לשים את הרכב במוסך רק מחר אז השאלה היא כזאת - האם אפשר לנסוע ברכב עד מחר? האם זה הגיוני שרכב בן 4 חודשים (שעלה 160 אש״ח) כבר חווה בעיות גיר? עד כמה הבעיה חמורה - מה לדרוש במוסך במסגרת האחריות?

 

שאלת בונוס - קיבלתי עם הרכב את מערכת המולטימדיה המקורית של סיאט עם וייז ופנגו. כבר תקופה שהמערכת נתקעת לעיתים ופעמיים פשוט איפסה את עצמה (איבדה את כל ההגדרות והתחנות רדיו השמורות). זה קרה פה למישהו? המלצות / הצעות?

 

תודה לעונים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לשם שינוי , זה נשמע כמו התחממות מצמדים עקב נסיעה לא נכונה עם גיר רובוטי בפקק ולא תקלה משביתה, וזה קורה גם אצל המתחרים.

אתה יכול לנסות לבקש החלפת קלאצים , אבל זו לא תקלה משביתה, אלא אם כן המצמדים נשרפו לגמרי וזה לא מה שקרה, כי האוטו עדיין נוסע.

לשאלת הבונוס, זו ממש לא מערכת מקורית של סיאט אלא התקנה מקומית של צמפיון , ואני בטוח שאם תתלונן ישלחו אותך למתקין שלהם שיבדוק אותה, כנראה התקנה מקומית לא מוצלחת.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

כשאתה אומר נסיעה לא נכונה בפקק - אז זה משהו שאני עושה לא נכון או בעיה ברכב?

לגבי המערכת - רשום לי מפורשות שזאת מערכת מובנת של היצרן - שילמתי על זה במיוחד :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

יש לי סיאט אטקה שקיבלתי במרץ 2018.

 

שאלת בונוס - קיבלתי עם הרכב את מערכת המולטימדיה המקורית של סיאט עם וייז ופנגו. כבר תקופה שהמערכת נתקעת לעיתים ופעמיים פשוט איפסה את עצמה (איבדה את כל ההגדרות והתחנות רדיו השמורות). זה קרה פה למישהו? המלצות / הצעות?

תודה לעונים!

מערכת מקורית לא מגיע עם התקנה של וויז ופנגו. התקנה מקומית ולא מקורית.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש פה שרשורים איך לסוע עם הגיר הזה של פולקסוואגן. זה לא אוטומטי רגיל.

בפקק אל תזחל עם חצי ברקס.

זה לא גיר שלומד את הנהג. ההפך .

 

בכל מקרה , אם נדלקת הנורית , תעצור תדומם ותמתין כמה דקות בצד כדי שיתקרר גם אם הוא טוען שאפשר לסוע.

עדיף 5 דקות בצד מאשר יום שלם במוסך.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה, קנה רכב ב 160,000 והוא צריך לנהוג בצורה מיוחדת בפקקים...

 

יש לי במצטבר כ 300,000 ק"מ על הגירים הנ"ל ...מעולם לא התאמתי את עצמי לגיר .

סע כרגיל ותהנה מהרכב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשם שינוי , זה נשמע כמו התחממות מצמדים עקב נסיעה לא נכונה עם גיר רובוטי בפקק ולא תקלה משביתה, וזה קורה גם אצל המתחרים.

אתה יכול לנסות לבקש החלפת קלאצים , אבל זו לא תקלה משביתה, אלא אם כן המצמדים נשרפו לגמרי וזה לא מה שקרה, כי האוטו עדיין נוסע.

לשאלת הבונוס, זו ממש לא מערכת מקורית של סיאט אלא התקנה מקומית של צמפיון , ואני בטוח שאם תתלונן ישלחו אותך למתקין שלהם שיבדוק אותה, כנראה התקנה מקומית לא מוצלחת.

 

בנוגע לתפקוד הגיר- ״צרת רבים, נחמת טיפשים״.

יש לי עשרות אלפי ק״מ של נסיעה עם גירים כפולי מצמד, כולל בפקקים ובנהיגה אגרסיבית. מעולם לא נתקלתי בתופעה שתיאר פותח השרשור.

בנוסף, הגיר הרובוטי כן אמור ללמוד את סגנון הנהיגה של הנהג, ולא להיפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שלא נתקלת לא אומר שזה לא קיים.

מנסיוני בהחלט קיימת ועד כמה שנתקלתי בעיקר בגירים יבשים (לא ניסיתי הרבה רטובים) , נתקלתי בזה ברנו פלואנס שהייתה לי אחרי פקק ארוך ואיטי בכביש אחד , וחבר שנתקע עם יונדאי I30 בפקק בעלייה בבגין, אחרי שהמצמדים התחממו לגמרי, וברור לי שזה קיים אצל יצרנים אחרים. אולי פשוט ואג החליטו להטמיע הודעה שזה קורה סוף סוף.

אם אתם חושבים שאני מגזים זכותכם, אבל הנה,

ולא רק לנהגי מסלול אלא גם לנהג הממוצע,

ולא חסרות דוגמאות מהרשת.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה, קנה רכב ב 160,000 והוא צריך לנהוג בצורה מיוחדת בפקקים...

 

יש לי במצטבר כ 300,000 ק"מ על הגירים הנ"ל ...מעולם לא התאמתי את עצמי לגיר .

סע כרגיל ותהנה מהרכב .

 

ממה אתה מופתע?

הרי אם קונים גיר ידני, צריך ללמוד איך לשמור עליו ואיך לנהוג עליו נכון בפקקים (ולא רק) בשביל לא לקצר את חיי הקלאצ' (וזה כמובן נשמע הגיוני וסביר).

אז אם מדובר ברכב "אוטומט" אין צורך ללמוד איך להתנהג עם הגיר?

על אחת כמה וכמה ברכב רובוטי עם מצמד כפול, יש דגשים מסויימים שניתן לשים לב אליהם כדי שהגיר יאריך חיים ויתפקד בצורה מיטבית.

אגב, גם בגירים האוטומטיים ה"טיפשים והרגילים", אם הנהג ינהג בהם כמו בהמה, גם להם יהיו תקלות.

Current: Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין כשקונים רכב אוטומט אנשים לא רוצים ללמוד, הם רוצים לשים על D וזהו.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין כשקונים רכב אוטומט אנשים לא רוצים ללמוד, הם רוצים לשים על D וזהו.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

אז שישלמו על התפגרות קלאצים בטרם עת.

אני בגישה שאת ההבדלים בין רובוטי לפלנטרי צריך להסביר עוד במעמד המכירה, אבל כנראה שזה לא יקרה ורק ידברו בשבחי הטכנולוגיה, מה שיוביל הדיוטות לנהוג בתיבה באופן שמזיק לה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם סבתא שלי שליט"א, תרצה לקנות ואג אוטומטית, היא תצטרך ללמוד איך להפעיל את הגיר שלה בפקקים ?

(או שבצ'מפיון לא ימכרו לה, כי הא מבוגרת מדי לגיר הזה...?)

 

Give me a break

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הבעיה עם רובוט כפול מצמדים או יחיד בפקקים, לא רק בdsg.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה בדיוק המצב.

 

(מה החוכמה לעשות גיר עם מורכבות ועלות של גיר אוטומטי אבל שהוא בעצם לא אוטומטי - זה עניין אחר.)

 

לפות"ש:

 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזוי לטעון שפותח השרשור צריך ללמוד איך לנהוג עם הגיר הזה בפקק.

 

אתם מדברים כאילו לקח את הרכב למסלול ומשך אותו ללימיט שלו בצורה שגויה. זה כולה פקק! מה יש ללמוד פה באיך להזדחל בפקק?? אני בטוח שהוא לא עושה פעולות שמרגישות לא תקינות, הרי מבחינתו האוטו נוסע כרגיל ואין שום בעיות או פידבק שלילי במשך כמה חודשים (והרי אם היה מבצע פעולות לא נכונות אז היו תמיד רעידות או רעשים לא נעימים אבל עובדה שמבחינתו הנסיעה הרגישה חלקה עד עכשיו), ככה שאין תירוץ פה לעניין הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...