Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התמודדות עם צמפיון כדי לגרום להם לטפל ברכב במסגרת האחריות


דניאל1983
שימו לב! השרשור הזה בן 2051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא שווה להתעסק איתם...

אני לא מתכוון לשלוח את החלקים למעבדה כדי שיקבעו בדיוק את סיבת השבר, בלי כזה דוח זה מילה שלי כנגד היבואן.

במקרה הטוב אני אקבל את החלקים בהנחה, אבל לא מעבר לזה.

כמו שאומרים, מטעויות לומדים, פעם הבאה בטוח ארכוש רכב מיבואן אחר.

אני הפסדתי כמה פלסטיקים והיבואן החמדן הפסיד לקוח...

 

צודק לחלוטין, היה לי ב 96 פולו חדשה אשר האכילה אותי מרור, לאור הטיפול של צמפיון החלטתי שלא תהיה לי VW פרטית יותר , אם זה השירות שישמרו את הרכב לעצמם.

20 שנה אחרי מעולם לא רכשתי VW מכספי חדשה ואו משומשת, כיום נוסע על גטה מליסינג מחוסר ברירה , הרכב הועדף על הסיד סטיישן ואו האוקטביה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק 2

אתמול שמתי לב שהציפוי של הידית הפנימית על דלת הנהג מתחיל להתקלף. צילמתי כמה תמונות ושלחתי אותן ליועץ שירות.

התשובה שקיבלתי ממנו הצליחה להפתיע אפילו אותי: "אני בטוח ב99% שהיבואן לא יאשר את ההחלפה של החלק, אני גם יודע מה גרם להתקלפות של הציפוי: אתה משתמש בקרם ידיים שלא מתאים לציפויים שאודי משתמשת בהם"

 

ניסיתי להסביר לו שאני אף פעם לא השתמשתי בקרם ידיים ושאני שומר על הרכב ומחנה בחניה מקורה, זה לא עזר...

כאשר התעניינתי איך זה יכול להיות שיצרן מכובד כמו אודי משתמש בחומרים עד כדי כך לא איכותיים שמתקלפים ונשברים בלי שום סיבה ובמהלך שימוש רגיל לחלוטין, גם לזה לנציג הייתה תשובה החלטית: "מה אתה רוצה הרכב שלך כבר ישן הוא כבר יותר משנתיים על הכביש".

 

אחרי התשובות האלה הבנתי שאין עם מי לדבר, והגעתי לשלוש מסקנות:

1) כשאתם קונים רכב מקונצרן VAG אין לכם אחריות. כול חלק שישבר/יתקלף/יקרוס היבואן תמיד ימצא תירוץ רק כדי לא לטפל ברכב, התירוץ האהוב אליהם "אתה שברת", עם התירוץ הזה אפשר בעצם להשתמש לכול תקלה ברכב.

 

2) רכבי VAG לא מיועדים לשימוש של יותר משנתיים. הם יתחילו בתהליך מיחזור עצמי אחרי תקופה זו.

 

3) לנשים בכלל אסור לקנות רכבי VAG. מוצרי הטיפוח שלהן יתחילו בתהליך ההרס העצמי של הרכב מיד אחרי הקניה.

4cd885b06702fc3ebc57565ce54cc16d.jpg

 

התגובה הזאת היתה בכיף להתאים לתוכנית סאטירית על שירות גרוע.

מדהים שהיבואן הזה משגשג בזמן שדלק מלקקים את הפצעים על הגיר של הפוקוס למרות שסיפקו פי 100 יותר גב ללקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדלק יש מנהל שירות לקוחות שיודע מתי להושיט יד .

 

מנסיון, ולא עם רכב אחד ... הייתי אומר אפילו מאות.

 

כלומר, הניסיון שלך לגבי מאות מכוניות אומר שאתה מגיע מצי רכב כלשהו. זה בדיוק העניין, עיקר הביזנס של דלק מוטורס זה ציי רכב ומניסיון אישי יש להם בעיה לטפל בלקוחות פרטיים. כשאתה אחראי על רכש של מאות מכוניות אתה תקבל יחס של מלך אצל כל יבואן. החוכמה היא להתייחס כמו מלך גם ללקוח שקונה מכונית אחת פעם בכמה שנים ואת זה בדלק מוטורס פחות מעניין לתת ואתה יכול לדבר עם חמי שקנה מהם רכב מפואר מאוד במאות אלפי שקלים והתייחסו אליו בזילזול מטורף והוא פשוט עזב את הX5 ועבר לQ7 ומצטער על כל יום שלא עשה את זה קודם. צ'מפיון הם החברה שמוכרת הכי הרבה מכוניות בשוק הפרטי (לא ליסינג וציי רכב למיניהם) והטרגט שלהם הוא הלקוח הפרטי. ברור שכשאתה הכי גדול אתה מושך הכי הרבה אש וסטטיסטית, גם הסיכוי שיהיו יותר מקרים של לקוחות שיש להם טענות כאלה ואחרות, אבל בכל תחום שומעים תמיד רק את המיעוט הקולני ולא את הרוב הדומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק 2

אתמול שמתי לב שהציפוי של הידית הפנימית על דלת הנהג מתחיל להתקלף. צילמתי כמה תמונות ושלחתי אותן ליועץ שירות.

התשובה שקיבלתי ממנו הצליחה להפתיע אפילו אותי: "אני בטוח ב99% שהיבואן לא יאשר את ההחלפה של החלק, אני גם יודע מה גרם להתקלפות של הציפוי: אתה משתמש בקרם ידיים שלא מתאים לציפויים שאודי משתמשת בהם"

 

 

מדהים, קיבלתי אותה תשובה (תחליף 99% ל 90%) מילה במילה מיועץ שירות צמפיון כשהראתי לו חור במושב עור , ברכב חדש - על הכביש כחצי שנה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר, הניסיון שלך לגבי מאות מכוניות אומר שאתה מגיע מצי רכב כלשהו. זה בדיוק העניין, עיקר הביזנס של דלק מוטורס זה ציי רכב ומניסיון אישי יש להם בעיה לטפל בלקוחות פרטיים. כשאתה אחראי על רכש של מאות מכוניות אתה תקבל יחס של מלך אצל כל יבואן. החוכמה היא להתייחס כמו מלך גם ללקוח שקונה מכונית אחת פעם בכמה שנים ואת זה בדלק מוטורס פחות מעניין לתת ואתה יכול לדבר עם חמי שקנה מהם רכב מפואר מאוד במאות אלפי שקלים והתייחסו אליו בזילזול מטורף והוא פשוט עזב את הX5 ועבר לQ7 ומצטער על כל יום שלא עשה את זה קודם. צ'מפיון הם החברה שמוכרת הכי הרבה מכוניות בשוק הפרטי (לא ליסינג וציי רכב למיניהם) והטרגט שלהם הוא הלקוח הפרטי. ברור שכשאתה הכי גדול אתה מושך הכי הרבה אש וסטטיסטית, גם הסיכוי שיהיו יותר מקרים של לקוחות שיש להם טענות כאלה ואחרות, אבל בכל תחום שומעים תמיד רק את המיעוט הקולני ולא את הרוב הדומם.

 

הניסיון שלי עם דלק זה כלקוח פרטי שבכלל רכש יד שניה ובכל זאת קיבל שירות עם לב רחב, כמו כן לא פעם בפורום יש רק מילים טובות לומר על כך, כולל ידידנו עם פוקוס שהלכה לה המנוע שקיבל גיבוי מלא מהיצרן ומהיבואן.

 

כשצריך לכתוב מילים טובות כותבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר עם Q7 קרא פה ונבהל...

מבקש לשאול נציג צ'מפיון לאיזה קרם ידיים הרכב כימי שלא יזיק לרכב. בספר הרכב אין איזכור לזה וחיפוש בגוגל אחר VAGlotion או VAGcream, הניב תוצאות מביכות, מסתבר שהרבה יצרני קרמים 'רוכבים' על שילוב האותיות V.A.G, לא פלא שלאנשים נקרע הריפוד.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי השרשור הזה מהתחלה.

זה מדהים איך יבואן מחריב לעצמו את התדמית, מרחיק לקוחות, וגורם לעצמו נזק כלכלי הרבה מעבר לעלות החלפת חלק.

אני לא יודע אם זה תוצאה של חוסר מודעות או סתם טמטום.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

V5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר עם Q7 קרא פה ונבהל...

מבקש לשאול נציג צ'מפיון לאיזה קרם ידיים הרכב כימי שלא יזיק לרכב. בספר הרכב אין איזכור לזה וחיפוש בגוגל אחר VAGlotion או VAGcream, הניב תוצאות מביכות, מסתבר שהרבה יצרני קרמים 'רוכבים' על שילוב האותיות V.A.G, לא פלא שלאנשים נקרע הריפוד.

 

תודה.

בניגוד לדברי נציג בכיר של היבואן, אתה גם לא תמצא בספר רכב את הנהלים המדויקים לגבי פתיחת וילון אחורי מבחינת: זויות משיכה, זויות דחיפה ותנוחות גוף מורשות ואסורת.

הוא ממש הדגים לי באיזה תנוחה צריך לעמוד כדי לפתוח את הוילון לפי הנהלים...

לא ממליץ למי שגבוה מ1.70 מ' לנסות בכלל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לפי הנהלים..." של מי בדיוק ? הרי כמו שאתה אומר, אלו לא נהלים שקיימים בספר הרכב, אולי המציאו אותם ברגע ?

 

בלי קשר, אני חושב ששתילת מסילת אלומיניום לתוך המגרעת הקיימת, כולל ה"חילזון" שנשבר, יספקו פתרון ארוך טווח לבעיה הספציפית, ימנעו שבר עתידי ו'טעויות משתמש'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לפי הנהלים..." של מי בדיוק ? הרי כמו שאתה אומר, אלו לא נהלים שקיימים בספר הרכב, אולי המציאו אותם ברגע ?

 

בלי קשר, אני חושב ששתילת מסילת אלומיניום לתוך המגרעת הקיימת, כולל ה"חילזון" שנשבר, יספקו פתרון ארוך טווח לבעיה הספציפית, ימנעו שבר עתידי ו'טעויות משתמש'.

אתה צודק הוא שיקר, בספר רכב כתוב שרק צריך למשוך וזהו.

המטרה שלו הייתה זה לצלם כמה שיותר תמונות כדי למצא עדויות לנזק...

 

אתה מכיר מישהו שיכול לעזור לי בחיזוק של המסילות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי השרשור הזה מהתחלה.

זה מדהים איך יבואן מחריב לעצמו את התדמית, מרחיק לקוחות, וגורם לעצמו נזק כלכלי הרבה מעבר לעלות החלפת חלק.

אני לא יודע אם זה תוצאה של חוסר מודעות או סתם טמטום.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

איפה אתה רואה "החרבת תדמית" ? בינתיים המכוניות הוא מביא נמכרות בכמויות מרשימות ויותר מכך, והמסקנה הבלתי נמנעת היא אחת מהשלוש, או שמעט קליינטים בפועל ובפוטנציה קוראים כאן, או שהמדובר בתופעות זניחות מספרית והרוב המוחלט של המכוניות אינו סובל מליקויים כגון אלו עליהם אנחנו קוראים כאן, או שהישראלים טמבלים ומיתוג ותדמית חשובים להם יותר ממכללים תקינים לאורך זמן, משהו מאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האישית, נראה כי מרבית רוכשי הרכבים המיובאים ע"י צמפיון,

אינם נמנים עם קוראי הפורום המכובד - carsforum.

לכן אינם מודעים לכל מה שנכתב ונדון על ידי קוראי הפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אתה רואה "החרבת תדמית" ? בינתיים המכוניות הוא מביא נמכרות בכמויות מרשימות ויותר מכך, והמסקנה הבלתי נמנעת היא אחת מהשלוש, או שמעט קליינטים בפועל ובפוטנציה קוראים כאן, או שהמדובר בתופעות זניחות מספרית והרוב המוחלט של המכוניות אינו סובל מליקויים כגון אלו עליהם אנחנו קוראים כאן, או שהישראלים טמבלים ומיתוג ותדמית חשובים להם יותר ממכללים תקינים לאורך זמן, משהו מאלו.

 

טעות בידך.

שלושה אנשים מאוד קרובים אליי רכשו רק החודש מכוניות שלהם, 2 קארוק ואחד אוקטביה.

לא רק שזה סקודה, אלה מכוניות עם DQ200.

לכולם אמרתי שאלה רכבים מצויינים, רק שמגיעים לכאורה בלי אחריות, ויתקלקלו בהכרח. כולם כבר שמעו על סיפורי הזוועה והיו מודעים לזה, אף אחד מהם לא יודע שיש פורום כאן.

נתתי לקרוא את הכתוב פה והוספתי. ושוב אמרתי שעם כל זה אלה רכבים מצויינים.

לא תדמית, לא מיתוג. מה שקנה אותם זה נסיעת מבחן. איך שהרכב מרגיש על הכביש, איך שהגיר/מנוע עובד ואיכות החומרים.

יש לקבוצה הזו מוצרים מנצחים, הם יכולים להתייחס ללקוחות כמו פח אשפה. צמפיון עוד הרבה יותר גרועים, וגם הם יכולים לעשות את זה כשאלה הרכבים שהם מוכרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...