Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

80,000 בעלי רכבים השתתפו בסקר שביעות רצון כללי מהרכבים שלהם כאשר ה3008 קטפה את המקום הראשון מקרב 75 מכוניות.

93.88% מהבעלים מאוד מרוצים מהעיצוב, איכות, שימושיות, אביזרי בטיחות, נוחות, ניהוג (מסתבר שיש שביעות רצון גבוהה מההגה הקטנטן) וכו,ולמעשה אף אחד מהבעלים לא מדווח על חסרונות ששווה לציין. מבחינת אמינות כ11% מדווחים על בעיות כאלו ואחרות שזה סביר פלוס.

בהפרש קטנטן ממש מתמקמת קיה נירו שהבעלים שלהם מרוצים המרווח, נוחות המושבים הקדמיים, האיכות ובמיוחד מערכת המולטימדיה (המערכת שנמכרת פה בארץ היא מקורית?). גם פה כ11% מהבעלים מדווחים על תקלות.

ובמקום השלישי? ג׳וליה! וזו הבחירה הכי מעניינת, והכי מפתיע, ולמה? כי בזמן שהם מדווחים על

רמת שביעות רצון גבוהה מאוד מהניהוג, ביצועים, הגה, ונוחות נסיעה, הם מוכנים להבליג על צריכת דלק גרועה, ומערכת מולטימדיה שמזדחלת מאחורי המתחרים. אבל הכי מפתיע (ומדאיג), זה שלמעלה מ40% מהם מדווחים כבר על תקלות... (שאף אחד מהאלפא פאנז פה לא ירה בי בבקשה, אני רק הmessenger [emoji6]).

 

https://www.driving.co.uk/news/peugeot-3008-tops-driver-power-list-of-the-best-new-cars-to-own/

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

דגם חדש, מוקדם מדי לשפוט שביעות רצון. היא עדיין נמצאת בשלב הגנת הרכישה אצל כל מי שקנה אותה.

אם תשמור על המיקום שנתיים אחרי תום האחריות - שאפו.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

fca חייבים לעשות שיתוף פעולה עם איזה יצרן יפני, גם אם לא ישפר באמת לפחות התדמית, שהיא מוצדקת לגמרי מתברר כל פעם חדש, תשתפר

פורסם

זה שיפר את התדמית של רנו? גורנישט מיט גורנישט. אם האמינות תהיה טובה, השיפור יבוא, זה פשוט לוקח זמן.

קו המוצרים הנוכחי של psa מצוין. שידאגו לאמינות והזמן יעשה את שלו.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
זה שיפר את התדמית של רנו? גורנישט מיט גורנישט. אם האמינות תהיה טובה, השיפור יבוא, זה פשוט לוקח זמן.

קו המוצרים הנוכחי של psa מצוין. שידאגו לאמינות והזמן יעשה את שלו.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

נקווה, כי פה בארץ לפחות קשה מאוד להפוך תדמית, ואנשים מאוד מקובעים מבחינה זו.

מה שכן היא כבר נמכרת פה לא רע בכלל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

אגב, למרות שהגיעה רק למקום ה30 בשביעות הרצון הכללית, המכונית היחידה מבין ה75 שהבעלים דיווחו על 0% תקלות עד כה היא הפיז׳ו 2008.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

יפה. אבל חשוב לקחת בחשבון שהרבה פעמים השילובי מנוע-גיר הפופולריים בארצות אחרות שונים מהותית מאלו בארץ ורכב ששם הוא אמין ונטול מחלות יכול פה להיות קטסטרופה בגלל מנוע-גיר אחר, או ההפך.

 

אם לדוגמא יש לדגם גיר אוטומטי בעייתי ו-90% מהמכירות באנגליה הן גיר ידני ובארץ להפך, אז אחוזי השביעות רצון ישתנו משמעותית.

פורסם

אין ספק. קח למשל את הגולף שרק 7.5% מהבעלים שלה ציינו תקלות, ואני מניח שרובם נוהגים בידנית.

לגבי הפיז׳ו, רק ה1.2 בנזין לא נמכר פה, ולמרות ששם גם נמכרות הידניות, אני לא חושב שהגיר של אייסן ידוע כבעייתי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
זה שיפר את התדמית של רנו? גורנישט מיט גורנישט.

 

לא, אבל זה חירבן את מוניטין האמינות של ניסן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
80,000 בעלי רכבים השתתפו בסקר שביעות רצון כללי מהרכבים שלהם כאשר ה3008 קטפה את המקום הראשון מקרב 75 מכוניות.

93.88% מהבעלים מאוד מרוצים מהעיצוב, איכות, שימושיות, אביזרי בטיחות, נוחות, ניהוג (מסתבר שיש שביעות רצון גבוהה מההגה הקטנטן) וכו,ולמעשה אף אחד מהבעלים לא מדווח על חסרונות ששווה לציין. מבחינת אמינות כ11% מדווחים על בעיות כאלו ואחרות שזה סביר פלוס.

בהפרש קטנטן ממש מתמקמת קיה נירו שהבעלים שלהם מרוצים המרווח, נוחות המושבים הקדמיים, האיכות ובמיוחד מערכת המולטימדיה (המערכת שנמכרת פה בארץ היא מקורית?). גם פה כ11% מהבעלים מדווחים על תקלות.

ובמקום השלישי? ג׳וליה! וזו הבחירה הכי מעניינת, והכי מפתיע, ולמה? כי בזמן שהם מדווחים על

רמת שביעות רצון גבוהה מאוד מהניהוג, ביצועים, הגה, ונוחות נסיעה, הם מוכנים להבליג על צריכת דלק גרועה, ומערכת מולטימדיה שמזדחלת מאחורי המתחרים. אבל הכי מפתיע (ומדאיג), זה שלמעלה מ40% מהם מדווחים כבר על תקלות... (שאף אחד מהאלפא פאנז פה לא ירה בי בבקשה, אני רק הmessenger [emoji6]).

 

https://www.driving.co.uk/news/peugeot-3008-tops-driver-power-list-of-the-best-new-cars-to-own/

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מבחן מצחיק ומיותר שאינו אומר דבר.

הרי אתה מרוצה או לא ביחס לציפיות. אין ציפיות מבמוו כציפיות מקיה. שלא לדבר על כל יתר ההטיות הסובייקטיביות והסטטיסטיות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אין ספק. קח למשל את הגולף שרק 7.5% מהבעלים שלה ציינו תקלות, ואני מניח שרובם נוהגים בידנית.

לגבי הפיז׳ו, רק ה1.2 בנזין לא נמכר פה, ולמרות ששם גם נמכרות הידניות, אני לא חושב שהגיר של אייסן ידוע כבעייתי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

רוב אירופה עדיין בידני.
פורסם

חבר עם אאוטלנדר (שמאוד מרוצה מהאאוטלנדר) אמר לי שהוא חושב ברצינות להחליף לפג'ו 5008, בגלל המראה החיצוני והפנימי וגם שיפורים כמו מסאג' בגב בגירסה היקרה. אני חושב שהרכב נראה ממש טוב, אבל לא כזה שמצדיק החלפה, במיוחד לא במחיר של הגירסה היקרה שלו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
זה שיפר את התדמית של רנו? גורנישט מיט גורנישט.

 

לא שיפר את המוניטין, אבל הביא לשיפור ניכר באמינות של רנו.

 

לא, אבל זה חירבן את מוניטין האמינות של ניסן.

 

כן, בגלל זה הקונצרן הגיע להיות אחד הגדולים בעולם, וניסאן אחת המכוניות הכי נמכרות בארה"ב.

חזיר דיזל

פורסם
זה שיפר את התדמית של רנו? גורנישט מיט גורנישט. אם האמינות תהיה טובה, השיפור יבוא, זה פשוט לוקח זמן.

קו המוצרים הנוכחי של psa מצוין. שידאגו לאמינות והזמן יעשה את שלו.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

יש שיפור מתמיד מ-PSA כ"כ טוב, שבוכנות של מנועי THP פשוט נשברים.

גם בארץ, וגם בבריטניה.

×
×
  • תוכן חדש...