Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב סופר מיני זריז יחסית, סביב 30 אלף שח, לנסועה בינעירונית מהירה


KipodYam
שימו לב! השרשור הזה בן 2272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בכל מקרה נוח יותר מI30 דור ראשון לא תהיה בעיה למצוא, מדובר באחת המשפחתיות הקשיחות לתקופתה, המשפחתית הכי לא נוחה שנהגתי בה בזמנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית אני עם הקליאו כבר מאפריל(פחות מ10 חודשים), עשיתי עליה 21,000 קילומטר - אני לא מרגיש "עייף" מנהיגה ארוכה יותר עליה בהכרח מרכב גדול יותר

 

הספיקה לי נסיעה אחת עם קליאו 2015 לצפון כדי לדעת שלעולם לא ארכוש כזו.

הרכב בפירוש לא נוח, בידוד רעשים לקוי וחווית נסיעה לא צרפתית בעליל.

אפילו פיקנטו הייתה בעיניי עדיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין את הדעה הכי חשובה שלי על נוחות - היא סובייקטיבית לחלוטין, לכל אחד חשוב משהו אחר ומפריע לו דבר אחר.

אצלי הנוחות של המושב היא במקום הראשון - אני צריך מושב שיהיה רחב מספיק שאוכל לשבת עליו בלי להרגיש את התומכים נכנסים לי בתוך הגב ושיהיה רך מספיק.

אחר כך חשוב לי מרווח מחייה לנהג - שיהיה מרווח לרגלים ויכולת למשוך את המושב אחורה יחסית(כמובן לא ברמה של זווית ישרה על ההגה עם הידיים).

 

הקליאו עונה על 2 הסעיפים האלה ולכן לי אישית היא מאוד נוחה.

הייתה לי סיאט איביזה מהחברה שהייתה שקטה יותר מהקליאו ועם מתלים רכים יותר - וכל בוקר שסיימתי נסיעה ארוכה בה ועמדתי שעה(מעשית שעה - מידיי פעם יותר) צמוד לקיר אצל לקוח או עם היד מאחורי הגב עד שהכאבי גב מהמושב הפסיקו, לי זה היה מאוד לא נוח.

 

רעשי רוח הוא לא פאקטור בכלל אצלי כי אני נוהג לרוב עם מוזיקה בווליום גבוהה או בשיחת טלפון(ואף פעם לא הפריעה לי הרעש עם הדיבורית) תמיד במבחנים התעלמתי מהפרמטר הזה - אין שקט אצלי באוטו לשמוע רעשי רוח.

 

לגבי המתלים כן,מסכים שהם נוקשים מאוד,לא מתווכח - הייתי שמח שהם יהיו רכים יותר.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכמות הנסועה שלך לא הייתי ממליץ סופר מיני. היתה תקפה שהייתי עושה 100 ק"מ ביום עם הפונטו, היא אמנם חזקה ואין בעיה לשייט על 130-140, אבל כיף גדול זה לא היה.

עם הקליאו שהייתה לי הייתי עושה 100 ק"מ לפעמים כל יום, לפעמים פעמיים או שלוש בשבוע, הייתי גם מספיק משוגע כדי לרדת איתה פעם או פעמיים לאילת ולחזור באותו יום, להגיד את האמת? לא סבלתי בכלל, הרכב היה מאוד נוח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סבלת מהסל״ד הגבוהה בבין עירוני?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הקליאו מאוד נוחה. בטח יותר מהיאריס שהיא החליפה.

 

הנסיעה הכי ארוכה שהייתה לי היא אשדוד - נתניה ובחזרה (עם עצירה של 10 דקות), לא הרגשתי עייף בכלל בתום הנסיעה.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הקליאו שהייתה לי הייתי עושה 100 ק"מ לפעמים כל יום, לפעמים פעמיים או שלוש בשבוע, הייתי גם מספיק משוגע כדי לרדת איתה פעם או פעמיים לאילת ולחזור באותו יום, להגיד את האמת? לא סבלתי בכלל, הרכב היה מאוד נוח.

 

גם אני לא סבלתי, אבל עשיתי את הנסיעות האלה כמה פעמים גם עם רכבים אחרים, ויש קורולציה ברורה בין גודל לנוחות. אי אפשר להכחיש את זה.

 

אני אישית חולק עליך,

 

יש סופר מיניות יותר נוחות ויש משפחתיות פחות נוחות. ברור שזה לא חד משמעי, אבל ככלל - הממוצע של המשפחתיות יהיה נוח יותר מהממוצע של הסופר מיני, יתרה מזו, הסופר מיני הכי נוחה, תהיה נוחה בערך כמו משפחתית ממוצעת מינוס.

 

זה לא עניין של לחלוק, אלא עובדות - ככל שבסיס הגלגלים ארוך יותר, לציר הקדמי יש יותר זמן להתייצב אחרי שיבוש לפני שהציר האחורי פוגע בו. ככל שהזמן הזה יותר ארוך, כיול המתלים יכול להיות רך יותר כי ההשפעה של השיבוש על הרכב יותר קטנה. לדוגמה - המתלים של סמארט מרגישים כאילו הם עשויים מעופרת יצוקה - כי אתה אין לך זמן לתת לציר הקדמי לחזור בסבבה למצב נורמלי, אז אתה חייב שהוא יחזור מהר - לכן הבולמים קשים כמו קרום כדור הארץ. במרצדס S קלאס מצד שני, הלסרן האחורי יש שבועיים בערך להתאפר, להתקלח, לבחור מה ללבוש, לפני שהוא פוגש את השיבוש שהסרן הקדמי כבר שכח ממנו, לכן יש לבולמים הקדמיים את כל הזמן שבעולם לחזור למצב הטבעי שלהם והם יכולים להיות יותר רכים.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסוג הנסיעות שלך , לחלוטין הייתי הולך על רכב טורבו מודרני. השאלה אם תצליח למצוא בתקציב הזה.

 

וכן, גם אני כבר נהגתי בסופרמיניז שהרגישו יותר בבית בינעירוני מהרבה משפחתיות אחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סבלת מהסל״ד הגבוהה בבין עירוני?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

כשרוב הנסיעות היו במהירות של 80-100 קמ"ש, לא ממש.

מעבר לכך כשאתה מדבר עם אנשים שאיתך ברכב או שומע מוזיקה, הרעש פחות מציק.

 

ספייר - לא מסכים. יש מכוניות גדולות יותר שאינן נוחות, למשל הi30CW שהייתה להוריי במשך חלק מהזמן כשהחזקתי את הקליאו, הייתה גדולה יותר ופחות נוחה לדעתי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר, בקליאו, לא הסל"ד הוא זה שמפריע במהירות שיוט גבוהה, אלא רעשי הרוח!! (הסל"ד בקליאו די נמוך בשיוט)

 

אבל כן, מוזיקה פותרת את הבעיה כך או כך :)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספייר - לא מסכים. יש מכוניות גדולות יותר שאינן נוחות, למשל הi30CW שהייתה להוריי במשך חלק מהזמן כשהחזקתי את הקליאו, הייתה גדולה יותר ופחות נוחה לדעתי.

 

עם מה אתה לא מסכים? שים לב שכתבתי:

יש סופר מיניות יותר נוחות ויש משפחתיות פחות נוחות. ברור שזה לא חד משמעי

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר, בקליאו, לא הסל"ד הוא זה שמפריע במהירות שיוט גבוהה, אלא רעשי הרוח!! (הסל"ד בקליאו די נמוך בשיוט)

 

אבל כן, מוזיקה פותרת את הבעיה כך או כך :)

מדובר על קליאו מהדור השלישי, לא מהצורה הנוכחית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

יש סופר מיניות יותר נוחות ויש משפחתיות פחות נוחות. ברור שזה לא חד משמעי, אבל ככלל - הממוצע של המשפחתיות יהיה נוח יותר מהממוצע של הסופר מיני, יתרה מזו, הסופר מיני הכי נוחה, תהיה נוחה בערך כמו משפחתית ממוצעת מינוס.

 

זה לא עניין של לחלוק, אלא עובדות - ככל שבסיס הגלגלים ארוך יותר, לציר הקדמי יש יותר זמן להתייצב אחרי שיבוש לפני שהציר האחורי פוגע בו. ככל שהזמן הזה יותר ארוך, כיול המתלים יכול להיות רך יותר כי ההשפעה של השיבוש על הרכב יותר קטנה. לדוגמה - המתלים של סמארט מרגישים כאילו הם עשויים מעופרת יצוקה - כי אתה אין לך זמן לתת לציר הקדמי לחזור בסבבה למצב נורמלי, אז אתה חייב שהוא יחזור מהר - לכן הבולמים קשים כמו קרום כדור הארץ. במרצדס S קלאס מצד שני, הלסרן האחורי יש שבועיים בערך להתאפר, להתקלח, לבחור מה ללבוש, לפני שהוא פוגש את השיבוש שהסרן הקדמי כבר שכח ממנו, לכן יש לבולמים הקדמיים את כל הזמן שבעולם לחזור למצב הטבעי שלהם והם יכולים להיות יותר רכים.

 

נכון, בהתייחסות שלך אתה מסתכל על מתלים - ויותר קל לייצר רכב גדול עם מתלים נוחים מאשר רכב קטן יותר - מהסיבות שציינת.

 

אבל נוחות היא לא רק מתלים, היא הרבה דברים - כל אחד שם דגש על משהו אחר.

 

יש לי חבר שהוא חשובה לו התנוחת ישיבה, לא אכפת לו כלום מהרכב חוץ מהתנוחת ישיבה - כמעט בכל הרכבים הרגל שלו נכנסת בקונסולה המרכזית וזה מוציא אותו מדעתו - מבחינתו כלום ברכב לא משנה(לא כוח, לא מהירות, לא מתלים - רק שהרגל לא תיכנס בתוך הקונסולה המרכזית).

 

לי לדוגמא לא מפריע בכלל רעשי רוח - יש כאלה שזה מבחינתם דבר בלתי נסבל.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על קליאו מהדור השלישי, לא מהצורה הנוכחית.

 

 

אהההה אופס :)

 

טוב אני יכול להעיד רק על הקליאו החדשה או על קליאו שנת 2002 1.2 (שלדעתי בעלת אותו מנוע כמו בדור ה3 +-).

 

ואם כך הדבר, אז סל"ד בשיוט הוא בהחלט Issue .

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...