Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסחרית קלה חדשה - איזו מהן עדיפה


nitch
שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המסחרית החדשה אמורה להחליף רנו אקספרס שעשתה 110K קילומטרים ב11 שנים. קשה היא לא תעבוד. .
ידידי, עם המרחק שאתה נוסע עם האוטו, דיזל זה בזבוז כסף משווע, קנה בנזין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסחרית קלה עם מנוע בנזין זה רק קנגו אוטומטי - הביצועים סבירים בהחלט.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי קנגו במשך 4 שנים. האוטו נח מאוד ואמין בצורה סבירה (כל מי שמספר פה שהיא סוס עבודה אמין בצורה קיצונית כנראה לא חצה את קו ה 150-180 אלף ק"מ). הבעיה המרכזית שלה הייתה חוסר מטורף בכח. המנוע פשוט קטן וחלש מידי והאוטו איטי גם כשהוא לא מועמס.

 

כשהייתי מעמיס את האוטו בסחורה, הוא היה נהפך לצב עצלן שהיית צריך לשכנע אותו שעות בשביל לצאת מהרמזור. בזמנו, לא כ"כ הרגשתי את מה שאני כותב כי עולם הקנגו, הוא היחיד שחוויתי.

לפני שנה החלפתי אותה בדובלו וגיליתי את האור.

הרכב גדול יותר, בעל שטח העמסה הרבה יותר גדול, והמנוע....אוי, איזה מנוע....

האוטו פשוט זריז, אני אומר את זה בתור אחד, שמכוניות ספורט/ ספורטיביות/ משופרות היו ויהיו חלק בילתי נפרד מחייו. האוטו פשוט זריז ומהיר. יכול להפתיע טובים ויפים ממנו ברמזור.

אבל מאחר ולא לכך הרכב נועד, זהוא רכב עבודה, אסיים ואגיד, אם מדובר ברכב עבודה, אין לי שום ספק, פיאט דובלו (ולא פורד, נהגתי עליו הרבה והוא לא הרגיש לי טוב, יותר מדי אוירת טנק) אבל... אם מדובר ברכב שהמישפוחה תיסע בו הרבה, קח בחשבון שנוחות הנסיעה בו היא , איך להגיד בעדינות...גבולית. הרכב מקפץ על מהמורות ושקעים (מצד שני, בטוח פחות קופצני מהאקספרס) ולא ממש מרגיש כמו הקנגו או הברלינגו, הן, ללא ספק הרבה יותר נוחות להסעת המשפחה ממקום למקום.

רק דבר אחרון, המנוע של הדובלו , בשל טכנולוגיה מתקדמת (מסילה משותפת וכו') מאוד חסכוני ומאחר ש 90% מהנהיגה שלי היא בין עירונית, הרכב עושה 1:20 !!!

ממלאים מיכל דלק ושוכחים מהעניין ליותר מ 1000 ק"מ!

מקווה שעזרתי, יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל ההשוואות שהיו ב"אוטו" הברלינגו ניצח באופן קבוע. אל במבחן האחרון הוא סיים ראשון בייחד עם הקונקט שאם אני לא טועה נאמר שאם הרכב לעבודה בלבד קנה את הקונקט ואם למשפחה ועבודה אז הברלינגו עדיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...