Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סל"ד לא יציב ורעידות. פיג'ו 208 אוטומטית 1.2


Dark Muse
שימו לב! השרשור הזה בן 1136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם הרכב באחריות תכניס אותו למוסך ושישברו את הראש. התוסף שנתנו לך לא יעשה פשוט שום דבר (לא כי תוספים לא עושים כלום אלא כי המנוע הזה מצויד בהזרקה ישירה)

Renault clio RT 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נסיתי כלום, אני לא אגע שם. אבל יכול להיות שהכיון שלך נכון...

 

עכשיו נסעתי בלי מזגן והכל היה תקין. כאשר חניתי הפעלתי את המזגן וכביתי אותו ומיד הבעיה התחילה. מחר אני אנסה בבוקר לנסוע בלי מזגן ונראה אם זה יחזור על עצמו. אם כן אני כמובן אעדכן את המוסך ואת כולנו!

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, בדקתי בשבילך ברחבי האנטרנט והגעתי לפורום של בעלי הדגם הספציפי שלך. על פי מה שראיתי, זו בעיה של כמה שנים שנפוצה ככל הנראה גם במדינות אחרות.

הנה הנושאים שמצאתי:

http://www.208ownersclub.co.uk/forum/peugeot-208-1-2vti-2012-idle-engine-shake_topic4292.html

 

http://www.208ownersclub.co.uk/forum/seats-vibrate-shudder_topic3437.html

מאותו הבחור מהלינק הקודם ^:

http://www.208ownersclub.co.uk/forum/seats-continue-to-vibrate_topic3580.html

 

לא יודע אם ממש אותו דבר אבל נשמע דומה:

http://www.208ownersclub.co.uk/forum/noisy-idling_topic1063.html

 

עוד אחד שנשמע דומה:

http://www.208ownersclub.co.uk/forum/car-stationary-vibrating_topic2962.html

 

אני מציע לך לנסות להמשיך לחפש בפורום הזה אולי תמצא עצות נוספות וגם לפתוח אשכול שם לכאלה שיש לך רכב זהה כמו שלך יש.

 

אני באופן אישי פחות מבין בצד הטכני לכן לא אוכל לעזור מעבר :wink:

מקווה שעזרתי קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי בעייה דומה באופל אסטרה בעבר, הטורים קפצו והמוסך עשה לי ניקוי מצערת וזה עזר מעט אך לבסוף אמר לי שזה רכיב שנקרא צליל הצתה וכשהחליף אותו הבעייה נפתרה.. אשמח לעידכון מקווה שעזרתי לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום לכולם,

עדכון. אז כתבתי מכתב ללובינסקי ב- 31.7 וקיבלתי מענה לאחר יום אחד. סידרו לי רכב חלופי ב 8.7 ומסרתי את הרכב לאותו מוסך מורשה. במשך כל אותה תקופה שהרכב היה שם, אף אחד לא יצר איתי קשר לעדכן אותי מה קורה (שבועיים וחצי). אני התקשרתי לאחר שבוע לשאול איפה זה עומד, אמרו לי שעושים בדיקות עם הטכני בצרפת. בסדר גמור. הרכב חלופי אגב היה ניסאן מירקה לא מאובזרת בשיט, חדשה לגמרי יש לציין, מאיזו חברת השכרה.

 

היום, 24.8, התקשר אליי מסתבר מנהל המרחב ואמר לי שהרכב מוכן לאיסוף. כיון שהבעיה באה והולכת הם רוצים שאעשה מעקב, אבל כבר כמה ימים שאין את הבעיה כשהם נוסעים עם הרכב. שאלתי אותו מה נעשה ברכב? הוא אמר כל מיני דברים, למשל החליפו אלטרנטור וניקוי שסתומים. היה לו גם חשוב להבהיר שכל הרעידות האלו לא יוצרות פגיעה ארוכת טווח במכלולים השונים. שמחתי כל כך ויצאתי מוקדם מהעבודה. התקשרו אליי גם מהמוסך אמרו לי שהרכב מוכן. שאלתי מה עם החלופי, אמרה תחזיר לחברת השכרה ישירות. טוב נסעתי לחברת השכרה שלא נגיד את שמה, ועשו לי שם פרצופים על כתמי מלט שלא היו קשים בכלל, כלומר מספיק ליטוף עם האצבע והם ירדו (עשיתי שטיפה לרכב ומלאתי דלק והכל). אז חכיתי כמה דקות שהם ואני ראינו שהכל יורד בלי בעיה וחתמתי.

 

הלכתי ברגל 20 דקות בשעה 13:00 בצהריים בשיא החום למוסך. זאת בעיה שלי, מיהרתי ופספסתי את האוטובוס ולקחתי את זה על עצמי, בכל זאת הייתה לי התרגשות לאחר כמעט שלושה שבועות ללא הרכב שלי. אני מגיע למוסך, הפקידה מקבלת אותי ומראה לי שהרכב נמצא בפנים, נקי (הגיע למוסך לאחר שטיפה שלי, אני שוטף את הרכב שלי ידנית), ואני שמח ונרגש (וחם ומזיע) ופתאום קולט שפשוף שנראה די רציני בטמבון האחורי. אני שואל אותה מה זה? היא עונה לי זה היה. אמרתי לה מה זה היה? אני מכיר כל שריטה ברכב שלי (שלא נעשו באשמתי לצערי) והשפשוף הזה לא היה בוודאות. בקיצור די כעסתי עליהם. אחד הבחורים שם, אדם חביב, הגיע עם פוליש וניקה. ירד כמעט הכל חוץ מפגיעה קטנה בצבע בטמבון.

 

הייתי כל כך מאוכזב אבל אמרתי אולי הבעיה לפחות נפתרה. ביקשתי לדעת מה עשו והיא אמרה שיוכלו לפקסס לי את זה עוד כמה ימים אחרי שיסגרו את זה עם צרפת. טוב, נכנסתי לאוטו, כבר שכחתי איך זה לשבת בנוחות צרפתית אחרי המירקה המעפנה. נוסע נוסע, מגיע לרמזור. הבעיה קיימת. חשבתי שאני מדמיין, אז המשכתי קצת קדימה ועצרתי בצד. עם מזגן עוצר, הסל"ד עמד יציב. כביתי את המזגן, הופה, הרכב בדיוק כמו ביום שהבאתי אותו למוסך לפני חודשיים, רועד כמו ויברטור והסל"ד קופץ כמו נדנדה. נסעתי ללימודים (אחרי שכבר פספסתי שיעור בגלל כל העיכובים וההליכה) והתופעה הייתה בולטת לכל אורך הנסיעה בעצירות, עם מזגן ובלי מזגן. התקשרתי בדרך למוסך ודיווחתי להם, הם כמובן לא ידעו מה לעשות. שאלו אם אני רוצה להחזיר את הרכב, אבל כבר הייתי בדרך ללימודים ולא הייתי יכול להיתקע.

 

התקשרתי ללובינסקי ולקחו פרטים ואחרי כמה דקות חזרו אליי, ענתה בחורה חביבה שתיארתי לה את כל הסיפור וממש את העצבים והאכזבה הזאת. היא הבינה וחזרה אליי שמנהל המרחב יהיה איתי בקשר.

אני פשוט לא יודע, אני כל כך הייתי עצבני אחרי זה, כאילו שלושה שבועות האוטו שם ואתם אומרים שזה טופל, נסעתם מאות ק"מ והשארתם לי שפשוף יפה, אז רבאק איך "הכל תקין כבר כמה ימים" וכשאני יוצא מהמוסך וברמזור הראשון הבעיה מופיעה? גם לא צריך לנסוע כל כך הרבה, סיבוב של רבע שעה וזה מופיע. אגב בנסיעה בחזרה מהלימודים בשעה 9:30 בערב, הבעיה לא הייתה (אבל זה דווח כבר מהיום הראשון במוסך לפני חודשיים וקצת שזה קורה בעיקר בשעות היום). פשוט להשתגע.

 

נראה מה יגיד מנהל המרחב ביום ראשון/שני. עכשיו ירצו לקחת את הרכב עוד פעם למוסך ועוד פעם יעשו עליו ניסויים ואז יהיו חגים וזה יקח במקום שלושה שבועות, חודש וחצי... מאכזב נורא.

עריכה אחרונה על ידי Dark Muse

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, אני פירסמתי הודעה כאן לפני חודש בערך, השקעתי וחיפשתי עוד אנשים שיש להם בעיה כמו שלך מחו"ל, הבאתי לינקים, אבל משום מה לא אישרו את ההודעה. בכל מקרה אני פחות מבין טכני אבל כן רציתי לומר שיש בוודאות כאלו נוספים עם הבעיה הזו, אז אולי יש מצב שזה משהו סדרתי, שנמנעים להגיב עליו שם בצרפת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע שתקרא את ההודעות שלי בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?630788-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C3&p=5423620#post5423620

 

במנוע מודרני כל זיוף קליל הינו בר ניטור באמצעות מכשירי הדיאגנוסטיקה ואף יכול להביא להדלקת נורת תקלה, אך זה ככל הנראה לא המקרה במנוע הזה.

עושה רושם כי זו אכן בעיה שנבנית עם צבירת נסועה ברכב. נסיעת מבחן ברכב "וותיק" (ק"מ דומה לשלך) שמצויד במנוע הזה גרמה לי לוותר על הסי 3, ומיותר לציין שהפניתי את תשומת לב נציגי המכירות לבעיה ולא ניסו לטעון כי מדובר בבעיה נקודתית או להציע לי לנסוע ברכב אחר עם ק"מ דומה ללא הרעידות.

ההערכה הסובייקטיבית שלי היא שהמנוע מגיע כחדש כמעט מאוזן לחלוטין, למעט רעד קל בגלישה עליו מתלוננים במרבית מבחני הדרכים. עם הזמן כנראה הצברות של גורמים (הצטברות פיח, שחיקה קלה, בלאי לתושבות מנוע) מגבירה את הרעידות כמו בכל מנוע, אך מאחר ומדובר בשלושה צילינדרים שמטבעו אינו מאוזן, הסימפטומים הינם כה מוחשיים. במידה וההערכה שלי נכונה, אזי גם אם יבוצע כעת טיפול, הנושא עתיד לחזור על עצמו בהמשך.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, אני פירסמתי הודעה כאן לפני חודש בערך, השקעתי וחיפשתי עוד אנשים שיש להם בעיה כמו שלך מחו"ל, הבאתי לינקים, אבל משום מה לא אישרו את ההודעה. בכל מקרה אני פחות מבין טכני אבל כן רציתי לומר שיש בוודאות כאלו נוספים עם הבעיה הזו, אז אולי יש מצב שזה משהו סדרתי, שנמנעים להגיב עליו שם בצרפת?

אישרתי עכשיו, מתנצל על העיקוב.

הודעה מס' 35.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה sunscrap אבל חצי מהשרשורים ראיתי כבר וחצי השני מתייחס למנועים אחרים או שאין להם שום משהו שיכול להאיר על העניין, אבל שוב תודה על המאמץ והרצון הטוב.

 

שי, אני מבין מה אתה אומר, אבל הם בעצמם חושבים שזה לא סביר. אלו לא רעידות נורמליות של מנוע 3 צלינדרים ועובדה שרוב המכוניות לא סובלות מכך, כל המרכב רועד בפולסים ומרעיש. גם מד הסל"ד לא יציב. אם זו בעיה נקודתית בחלק מהמנועים, אז שיחליפו את המנוע עם כל התושבות מצידי.

 

מחר אגב רוצה מנהל המרחב עם עוד אדם מהטכני כנראה לעשות נסיעה איתי ביחד... מיותר לציין שמאז שלקחתי את האוטו מהמוסך, כל נסיעה הבעיה הייתה קיימת, כך שבאמת לא ברור לי עדין איך נאמר שכבר כמה ימים הם לא הרגישו את זה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה208 שהיתה לי כרכב חלופי גם כן רעדה אך לא משהו קריטי, אבל מדובר ברעידות שאין לא ב108 ולא ב301.

 

חשבתי שזה בגלל שהרכב מהשכרה, אולי עבר חיים קשים, אך כנראה שמסתתרת לה כאן מחלת ילדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...