Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

* דגם רכב כולל מנוע - SKODA OCTAVIA 1.2



* שנה - 2015

* מס' ק"מ - 72,000 (ליסינג)

* אופי נסיעה עיקרי - עירוני / בינערוני / משולב - 60:40 לטובת עירוני

* תקלות גיר / ללא תקלות (לפרט כמה שניתן) - לעתים רחוקות מכה בהעברה מראשון לשני, חו"מ - תענוג.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
אתה יכול להוסיף את הקישור לטבלה בהודעה הראשונה?

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HTHV5nX1n2rHFreu9v0Nc1gzeq9Aw26Lic5LwzxxFsU/edit#gid=0

 

 

הוספתי.

קיבעתי את שורת הכותרת.

למעדכנים, בבקשה בבקשה, שימו לב שאתם לא מוחקים בטעות או עושים שינויים לא רצויים בקובץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

תלוי במומנט של המנוע. עד 25 קג"מ אאל"ט מתקינים תיבת dsg7 DQ200 . הגיר מתוכנן לעמוד בעומס של עד 250Nm

למנוע 1.8 tsi יש כבר 25 קגמ . יש כאלה שמשדרגים ל stage 1 ואז הם מעל הגבול (40 קג"מ אבל החיים קצרים והם מאד מרוצים מעצמם)

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

לבעלים של סיאט טולדו 1.4 2013 מהטבלה שנתקע ב45000 קמ עקב מכטרוניקס - האם הוחלף באחריות? אשמח להודעה פרטית אם זה בעיה לענות פה

עריכה אחרונה על ידי tomerR

 

פורסם (נערך)
לבעלים של סיאט טולדו 1.4 2013 מהטבלה שנתקע ב45000 קמ עקב מכטרוניקס - האם הוחלף באחריות? אשמח להודעה פרטית אם זה בעיה לענות פה

 

הוחלף באחריות. למרות שבמעמד הקניה אמרו לו שיש רק שנתיים אחריות, במוסך טענו שיש 5 שנות אחריות לגיר.

 

הרכב של דוד שלי, תוכל לראות הודעות שלי בפורום לגביו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?617540-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%94-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%98%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95-2013&p=5278709#post5278709

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?613006-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%91%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%A6%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-15000-%D7%A7%D7%9E&p=5230001#post5230001

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?555596-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%98%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95-2013-dsg7-%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A6%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%95%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%94

עריכה אחרונה על ידי chaimb
הוספת פרטים
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סקודה אוקטביה 1200

שנת 2015

57,000

אופי נסיעות משולב, בערך 70/30 לטובת בינעירוני

הרכב נכנס למוסך בגלל רעידות במהירויות נמוכות

בוצע עדכון גיר והחלפת מצמדים ועדיין יש רעידות אבל הרבה פחות מורגש

פורסם

* דגם רכב כולל מנוע - Ibiza Style 1.0



* שנה- 2016

* מס' ק"מ - 22500

* אופי נסיעה עיקרי - עירוני / בינערוני / משולב - משולב בעיקר עירוני

* תקלות גיר / ללא תקלות (לפרט כמה שניתן) - לפעמים מכות בין 2 ל1.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

* דגם רכב כולל מנוע - Ibiza Style 1.2


* שנה- 2014


* מס' ק"מ - 61000


* אופי נסיעה עיקרי - עירוני / בינערוני / משולב - בינעירוני


* תקלות גיר / ללא תקלות (לפרט כמה שניתן) - אין תקלות.


פורסם
פולקסווגן גולף 1.4

שנה 2015

33,000 קמ.

נסיעות עירוניות/מחוץ לעיר בערך 50/50.

ב 20,000 ק"מ הוחלף סט מצמדים עקב רעש חריקה בתחילת נסיעה.

עכשיו, ב 33,000 ק"מ מתחיל שוב לשמוע את אותו רעש חריקה בתחילת נסיעה, עדיין בתדירות נמוכה, אבל קורה בוודאות מידי פעם. אחכה עוד קצת שייתגבר ואלך שוב למוסך. כנראה שוב החלפת מצמדים.....דיכאון.

 

אני אוסיף שב 40,000 ק"מ שוב הוחלפו המצמדים עקב תיאור הבעיה למעלה (חריקות בתחילת נסיעה), הפעם למצמדים ממקט שונה. נקווה שיחזיק קצת יותר זמן מההחלפה הקודמת.

פורסם
אני אוסיף שב 40,000 ק"מ שוב הוחלפו המצמדים עקב תיאור הבעיה למעלה (חריקות בתחילת נסיעה), הפעם למצמדים ממקט שונה. נקווה שיחזיק קצת יותר זמן מההחלפה הקודמת.

איך אתה יודע שמדובר במקט שונה?

יש לך את המקט הקודם והמקט החדש, או שפשוט נאמר לך?

תראה בחשבונית תיקון אולי יש שם משהו

שלומי


×
×
  • תוכן חדש...