Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למי שתהה: למה לא כדאי מוסך הסדר (מוסך דרכים , ת"א)


save
שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים



 

אספר פה באריכות, אם זה לא היה רכב שלי אז זה היה אפילו מבדר. תרגישו חופשיים לקפוץ לפסקה האחרונה לסיכום קצר.

 

ב 24/2/2016 הייתי מעורב בתאונה קלה (עליתי עם הגלגל על מוט פלדה). עירבתי את הביטוח כי הייתי צריך גם גרר (גלגל נקרע) ובפיאקסו אין גלגל ספייר. מזל רע.

 

כעבור שעה הגיע גרר ולקח את הרכב (ע"פ המלצה חמה של הסוכן) למוסך דרכים בתל אביב (רח' מיטב 4) . להלן מוסך ההסדר של חברת הפניקס.

מתקשר אלי הגרר אחרי חצי שעה שהרכב במוסך אולם בתהליך הפריקה התפרק הבולם האחורי.הסביר שהמוסך (ההסדר) יסדר ושאם תהיה בעיה הוא ישלם על זה מכיסו. בחור טוב. מה לעשות: המזל עדיין רע.

 

בימים הבאים תקנו פינת ארובת גלגל, כלומר קצת פח שנפגע. בנוסף : החליפו את פלסטיק הפנימי של הארובה (פלסטיק שחור גדול שמגן מבוץ ) הזמינו גם ג'אנט (כי היה שרוט) אבל היה חסר במלאי.

כעבור שבוע הגיע גם ג'אנט חדש וגם צמיג חדש .הרכיבו ושלחו למוסך מומו כיוון פרונט (מוסך ידוע לנושא בדרום תל אביב) .

מומו החליט שצריך להחליף גם את הבולם. נעשתה הזמנה לבולם. (בדו"ח שמאי אין בכלל איזכור לפגיעה קפיץ הבולם).

 

4/3/2016

התקשרו ממוסך דרכים והודיעו לי שהאוטו מוכן ושאבוא להוציא אותו כי הוא תופס מקום וגם שאגיע לשלם ואקח אותו. כיוון שזה היה יום שישי ביקשתי לבוא בתחילת השבוע וכך היה.

 

כשלקחתי את האוטו בבית הפעלתי מגבים ואני שם לב שמגב אחד מנגב את השמשה אבל מגב שני מנגב את מכסה המנוע. התקשרתי למוסך ההסדר והוא מיד אמר: תבוא עכשיו נסדר לך על המקום.

 

8/3/2016

הגעתי ואז התברר שבהחלפת בולם נדרש פרוק מגב ופלסטיקים נוספים. פה מתחיל המחזה הידוע שמוסכניק ראשון מנסה לפרק את המגב וקורא לחבר שלו שמגיע עם מברג שקורא לעוד חבר טלפוני… אמרתי : תשמעו יש פה לידכם מוסך סיטרואן צלצלו אליהם : יסבירו לכם את נוהל פירוק והרכבה .

בנוסף , תחת אור יום,ראיתי שגם הצבע שעשו יצא מחוספס (לא עשו שלייפ לפני צבע). משה , מנהל המוסך , הסתכל ואמר "הלקוח צודק, אין בעיה . תשאיר לי את האוטו נסדר הכל" .

 

כעבור חצי שעה קיבלתי טלפון שבתהליך סידור המגב נשברו השמשה הקידמית והזיזים במגב .

הוא אמר שלא ידעו איך לטפל במגב ולכן החזירו את האוטו למומו כיוון פרונט ושם קרה כל השבר. לזכותו של מומו כיוון פרונט יאמר שהוא לקח אחריות מלאה על המקרה ומזמין לי שמשה מקורית + מגב ואם יהיה צורך גם מנוע מגב. אכן המזל הרע ממשיך להכות.

 

המוסך הציע לי רכב חלופי קטן (אבל עם ילדים קטנים אין לי צורך ביונדאי i10 ) . ויתרתי על הרכב החלופי. הייתי בסיפור הזה. צריך להוסיף כסף מכיסי כדי לקבל אוטלנדר, צריך להגדיל כדי לקבל ביטול השתתפות עצמית . לא בשבילי. אתאפק מספר ימים והשמשה תסודר.

לרוע המזל (כאלו עד עכשיו היה מזל טוב) : אין במלאי שמשה מתאימה. שוב יצאה הזמנה לחו"ל . משה ממוסך דרכים אמר שביקש משלוח אויר ומקווה שבמהרה תגיע שמשה.

 

ב 11/3/2016 מתקשר משה מהמוסך ההסדר ומספר שחסר לו מקום לטיפול ברכבים, אולי אבוא לקחת את הרכב ולהחנות אותו בנתיים בבית. תפסתי טקסי והגעתי .החניתי את הרכב ליד הבית וכסיתי בניילונים כי הגיע גשם .

 

ב/ 17/3/2016 נחתה שמשה חדשה במחסני לובינסקי.



ב 21/3/2016 הגיעה השמשה למוסך… אבל מזל רע: המגב עדיין חסר .

לא נורא. עדיין אפשר להמשיך .

 

24/3/2016 הרכב הגיע להרכבת שמשה אצל אוטוגלס בחולון.

 

27/4/2016 אוטוגולס סיימו להחליף את השמשה. עדיין הפריט הקריטי (זרוע מגב) חסר במלאי ויש מאמצים כבירים למצוא אחד. כנראה מזל רע כי בדיוק נגמר במלאי.

 

כבר עבר חודש אבל טרם זכיתי להנות מהרכב.

 

29/3/2016 הרכב חזר עם שמשה חדשה . בדרך נאבדה הגומייה שאוטמת את פינת מכסה המנוע. ממילא קרעו אותה כשהחליפו בולם (כנראה שהבחור עם האיזמל היה ממש נמרץ) . מתז מגבים משפריץ נמוך מדי. עדיין ממתינים לזרוע מגב. אוטוגלס גם שמו לב לבעיה במגב וראו שמנוע המגב נמחץ למטה ולכן היתה בעיה בניגוב. הם הרימו חזרה את המנוע. אני מתחיל לחשוש : כמה מכות פטיש הוא חטף כדי להוציא מגב מסכן.דרך אגב: העבודה של אוטוגלס נראית מעולה למעט איזה קרקוש קל מפינה שמאלית למעלה בנסיעה מעל 100 קמ"ש. השבוע לא היה לי זמן לחזור לאוטוגלס . נסע לאט בנתיים. יותר בטוח. עוד שבוע נבדוק עם צינור ונראה אם הכל אטום הרמטית.

30/3/2016 היום הרכב עבר למוסך מעבר לכביש. לטיפול גדול. גם ככה הוא עומד סתם במוסך ממתין לחלפים אז שלפחות יחליפו שמן. סוכם שיחליפו פילטרים ונוזלים אחרים.

4/4/2016 הכנסתי את האוטו לגיל קאר כדי שיבדקו זליגות כי החליפו לרכב מצבר ועדיין אין לו שנה על הכביש. רק המצבר עצמו עולה 1300 ש"ח.

6/4/2016: לא להאמין אבל הגיעה זרוע מגב מתאימה. בדיקת הזליגה יצאה תקינה.המגב הוקפץ ממוסך ההסדר למוסך הצרפתי ושם הצליחו לפרק ולהרכיב זרוע ללא נזקים.כפיצוי על עגמת הנפש הוצע לי טיפול ווקס במוסך ההסדר. נחמד מצידם.האוט חזר הביתה.רק חודש וחצי. נסעתי כבר לשתי פירוקיות לחפש את הגומייה החסרה וטרם מצאתי.



12/4/2016 התקשרתי לאוטוגלס כדי שיסדרו את הקרקושים בשמשה. אמרו לי : תבוא היום (יום שלישי 12/4) . הגעתי אבל אז אמרו שיש עומס נוראי ושאחזור יום חמישי. חזרתי ביום חמישי על הבוקר. המתנתי שעה כדי שהוא יחליף איזה תפס פלסטיק שנשבר.



14/4/2016 זהו. השמשה כבר לא רועדת. באותה הדמנות גם חתכו שאריות דבק מההדבקה .

 

15/4/2016 יצרתי קשר עם ספק חלפים בחו"ל ששלח לי מיד את הגומייה החסרה. אדיבות ומקצועיות ו 90 ש"ח. אם מישהו רוצה : יש גם תמונות (לא שזה כל כך רלוונטי).



 

לסיכום אז מדוע לא מוסך הסדר?

 

  1. לפחות מוסך ההסדר הזה (מוסך דרכים) מתמחה בעיקר בפגיעות פח ולכן כל דבר מעבר: קבלני משנה. כמו שראיתם קבלני המשנה הם הימור גדול ויקר. לא חשוב כמה מוסך דרכים ועובדיו נחמדים ואדיבים ,עדיף מוסך מתמחה שמכיל כמה שיותר מחלקות שונות וגם יודע איך לפרק ולהרכיב מק"טים יחודיים.



     

  2. חלפים מלובינסקי.בתחילת השנה מחסן לובינסקי עבר לראשל"צ. מאז שמחסן לובינסקי עבר למרכז הלוגיסטיקה בראשון יש בעיות באספקה של חלפים. מה שעכב את מסירת הרכב בשבועות .



     

  3. אף אחד לא יפצה אותך עלך אובדן הזמן, הקבלות של הטקסי למוסך כל פעם וכו'.



     

  4. נכון שהביטוח מציע רכב חלופי אבל עם הרבה כוכביות כשהנוראית בהן נקראת יונדאי I10 .נכון שהכל שולם במסגרת "ההסדר" אבל צריך להכניס לחישוב את העלות של רכב ליסינג שהחליף את הרכב במוסך ( עוד איזה 4000 ש"ח) .




     

  5. שיטת שמאי מטעם הביטוח היא נוראית: לדעתי היו פה החלפות מיותרות כדי לנפח חשבון סופי אבל זו דעתי. המסקנה העיקרית פה: בנזק של מתחת 10000 ש"ח: אל תערב מוסכי/שמאי ביטוח. גם אם אתה לא אשם.לך תקן: תגיש קבלות אח"כ.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזוי. הכותרת שלך היתה צריכה להיות "כשקפקא ומרפי מנהלים רומן".

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצרף תמונה של הנזק שהשבית רכב לחודש וחצי

שימו לב לפינת ארובת הגלגל (מוקף בעיגול) . כמו כן יש קרע בגלגל ונזק קל לג'אנט

2.jpg

 

4.jpg

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמדהים אותי יותר מכל הסיפור ההזוי הזה זו הסבלנות שלך.

דרך הכתיבה שלך (בהנחה שדייקת לחלוטין) מציירת אותך כאדם עם סבלנות כבירה שהלוואי עליי מחציתה.

 

תומר.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

זו הגומיה שדיברנו עליה בפרטי? תוכל לצלם ולפרט כמה עלה משלוח לפריט בודד?

 

מצדיע לך על הסבלנות. כל הכבוד.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...