Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם!

אני ליאור, יש לי מאזדה בימבה אדומה, שנת 95, אוטומטית.

אני מת על האוטו הזה אבל איך לומר, כל רכב בארץ כמעט אפשר לשפר וכמעט כל סוג ראיתי משופר, פרט לכמה רכבים בודדים שפשוט הצורה שלהם מסגירה אותם...

אל תבינו אותי לא נכון, אני מת על האוטו הזה הוא משרת אותי בצורה נאמנה ולא עושה לי בכלל בעיות ונסעתי איתו בבורות ובחולות ובכל קרקע אפשרית כמעט והוא סחב כמו גדול (אפילו עד אילת!).

רציתי פשוט לדעת אם יש לכם רעיונות לשיפור מראה חיצוני, לא משנה מה, כל דבר שעולה לכם בראש, אני אשמח לקבל רעיונות ותגובות.

תודה רבה.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוטו חמוד ביותר , לשיפור חיצוני יספיקו דברים שמדגישים את ה"חמודיות" שלו , בנות ימותו על זה דבר ראשון , דבר שני אתה תאהב את זה .

לפי דעתי אין צורך לעשות את הרכב אגרסיבי ובעל חזות מאיימת כי הוא פשוט לא כזה .

לך עם הכיוון הטבעי שלו זה עלול ליהיות מוצלח מאוד :-)

ים long time no

פורסם

אין יותר מדיי מה לשפצ"ר ברכב הזה.

שום תוספות פיבר למינהן לא יתקבלו בצורה נורמלית על המרכב הזה, כנ"ל כונס אויר מאולתר מקדימה או כנף של בואינג מאחורה וכו'...

אולי להרכיב חישוקי מגנזיום עם דוגמא יפה שיראו לטעמך....

מעבר לזה- עץ ריח על המראה, ניקיון יסודי של הרכב מבפנים, וריפודים של טוויטי וסילבסטר החתול..

:grin:

פורסם

אני רוצה להמשיך במסע הצלב ארוך השנים שלי, ולאמר: בינבה למען השם! תפסיקו לאנוס את השם של החמודה הזו! השם הוא בינבה ולא בימבה. בימבה גם מזכיר Bimbo, מה שמנוגד לתדמית הבתולית של הצהובה.

והנה קישור שיוכיח את טענותי.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%9E%D7%91%D7%94

חייב לרוץ, האנשים עם המזרקים חזרו

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

דברים חמודים כמו כיסויי מושבים של טוויטי וסילבסטר .

או כמו דברים חמודים על הדש בורד , אם אתה מתכוון לעשות את הרכב רצחני ואגרסיבי פשוט תוותר על זה , זה יראה מגוחח לדעתי האישית .

ים long time no

פורסם

גם אני תומך בדעתו של אור.

שים לו סרט וורוד חמוד על אנטנה, וכמה דוגמאות של פרחים על המכסה מנוע.

או ברצינות- זה ממש לא אוטו לשיפורים, לא קוסמטיים, ולא ביצועיסטים. תהנה מהאוטו כפי שהוא ומהאמינות שלו, לפי דעתי הוא אפילו אוטו מגניב ופרקטי. פנק אותו כמו שצריך לפנק כל אוטו, שמור עליו מבחינת אחזקה, תן לו פוליש ודאג לנקיונו.

פורסם

יש ג'אנטים (וגם טאסות) שהצלעות הפנימיות של הג'אנט זה מין דובי שמנמן וחמוד. נראה לי קלאסי לאוטו הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

lioroko7, נראה לי שאתה מקבל ערימת תשובות לא רציניות בגלל שאתה בעד השקרניקים בעוד שרוב חברי הפורום הם אוהדי רובוטריקים מושבעים!!! :twisted:

 

וטיפה יותר ברצינות, יש שיפור אחד שאפשר לבצע בכל אוטו והוא גם מוסיף ליופי וגם לביצועים על הדרך - חישוקים קלים (אלה שכולם קוראים להם מגנזיום למרות שהם בכלל מאלומיניום :roll:) עם רביעיית צמיגים טובים יכולים להפוך כל רכב ליפה יותר, אוחז יותר ומהנה יותר לנהיגה.

 

מוטי.

פורסם

מוטי - אלומיניום?! :shock:

החישוקים הקלים מורכבים מסגסוגת, ולא מסוג ספציפי של מתכת (ולפי מה שאני יודע, הסגסוגת הזו אינה כוללת אלומיניום).

 

מה גם שברכבים היקרים הג'נטים כן מיוצרים ממגנזיום אורגינלי :roll:(מי אמר למבורגיני ?!)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...