Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיבוב לילי על וולוו V40 T5


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 3209 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וולוו, המותג שהיה מזוהה עם חברי כנסת, חובשי כיפה וחובבי סטיישנים לשבעה מושבים עבר (או מנסה לעבור) מהפך בשנים האחרונות. פתאום התחילו שם להשקיע בעיצוב ולאחרונה (יש שיאמרו עם הופעת ה-850, יש שיאמרו לאחרונה ממש) גם בכל הקשור למעשה הנהיגה, להבדיל מלהגיע מ-A ל-B או להציל את יושבי הרכב מפגיעה בעצמים קשיחים.

 

לאחר השתתפות ביום ההדרכה של וולוו, הדעה שלי על קשת הדגמים של וולוו קיבלה גוון חיובי ביותר, אם-כי על רקע ה-S60 ה-V40, שהגיעה לאותו יום עם מנוע T4 וגיר פאוורשיפט דו-מצמדי שכנעה הרבה פחות בתנועה. אהבתי את עיצוב החוץ והפנים, אבל שוב - הכל הרי נמדד בהשוואה. לכן כשנפוצו החדשות על הגעת ה-V40 עם מנוע T5, מאד חיכיתי וציפיתי לסיבוב עליה.

 

למרבה הצער, הרכב ששוחרר לנסיעת המבחן היה לא בגרסת R-דיזיין, אלא עם מתלים רגילים וגלגלים צנועים (נכון לעת מוגזמת זו) במידה 205/55R16, בדיוק כמו ב-156 קשישא שלי. לפחות הצמיגים היו טובים (מישלן פרימאסי HP) ולא צמיגים ירוקים ונטולי אחיזה. האבזור בכל מקרה עדיף על ה-S60 הבסיסית, וכולל את לוח המחוונים האלקטרוני (יפהפה לדעתי) עם מגוון פונקציות ואפשרויות פרסונליזציה, חיישני גשם, תאורה (למיטב זכרוני, לא סגור על זה) ומערכת עם מסך די גדול.

 

אבל, מה שחשוב מכל אלה - מנוע T5 (שני ליטרים מוגדשים שמפיקים 245 כ"ס מפיתוח מקורי של וולוו) ותיבת הילוכים בת 8 הילוכים, כאשר השילוב זכור לי לטוב מה-S60. והשילוב לא אכזב - כמו ביום המרוכז, חוץ מניסוי שילוב ידני עם הידית (מהלך קצר וחביב) לא מצאתי בו כל צורך, אלא השארתי אותה באוט' כל הנסיעה. למנוע הררי מומנט, התיבה מסייעת לו באופן מעולה ויש כוח תמיד, אבל תמיד. צבירת המהירות חסרת מאמץ וכמעט בלתי מורגשת - אין למנוע פאנץ' אלא, כמו שהתבטא חבר, המנוע מגיש לך את הררי הכוח האלה די בעדינות. ממש כך. המנוע שקט יחסית וכך גם הרכב עצמו. כשהתלוננתי על רעשי רוח מהמראות (הענקיות, אגב, עם שדה ראיה מעולה), הבטתי על הספידומטר וסלחתי לה מיד. הרכב הזה משייט ברוגע ובשקט במהירויות Ynet.

 

התנהגות הכביש סך הכל צפויה. לא חסרה אחיזה, אבל המתלים הסטנדרטיים מתקשים בריסון הכוח בהאצה מפניות הדוקות עם הגה מופנה. לא שזה נכון לעשות, אבל בכל זאת. לא חסר torque-steer, אבל מאידך ממש לא חסר torque (באזור 35 קג"מ למיטב זכרוני). היא לא ספורטיבית כמו הלאון או הג'ולייטה וגם לא מהירה אבסולוטית כמוהן, אבל לא רעה כשלעצמה. ההגה מדויק, אך לא משהו לכתוב עליו הביתה. משקלו טוב, על הצד הכבד כמו שאני אוהב.

 

בפנים היא מאד נעימה. אני מאד אוהבת את עיצוב הפנים (והחוץ) ואהבתי גם את המושבים. פחות אהבתי את תפעול מערכת השמע, טיפה מסורבל לעבור בין תיקיות ב-USB. איכות השמע סבירה מינוס, הפתעה לרעה דווקא. המרווח מאחור טוב מאד, עדיף על ה-S60. תא המטען לא גדול במיוחד, אך יש תאון שימושי בין הכיסוי התחתון המתרומם לגלגל הרזרווי, נחמד. פיצ'ר נחמד הוא כיסוי מקורי לגלגל המלוכלך שתובילו בדרך לפנצ'רמאכער - שימושי ביותר!

 

הנושא היחיד לגביו אני לא סגור כל כך הוא הנוחות. לטעמי, היא לא מושלמת ונקודת הייחוס שלי, שהייתה ה-S60 עם המתלים הרגילים (למה אני משווה תדעו עוד מעט) ,עדיפה עליה (יש גם יתרונות לעוד 200 קילו, לא רק חסרונות). לטעמי מתלי ה-R-דיזיין של וולוו לא קיצוניים ויתנו, במחיר של ויתור מזערי יחסית על נוחות, אחיזה וזויות גלגול עדיפים. מה שכן, למען ההגינות אציין שלא היו לי הרבה שותפים לדעה, ואבי, למשל, טען שהיא רכה מאד (והוא מספק נקודת מבט של אחד עם בעיות גב).

 

הסיכום מגיע, תמיד, לשאלת המחיר, והוא 200K ש"ח. אותו הכסף, +/-, קונה גם S60 רגילה, שתהיה מאובזרת פחות, אך בעלת אפקט הגעה ושופוני מרשים יותר והתנהגות מהנה יותר (לטעמי כמובן). ה-V40 לעומת זאת שימושית ומרווחת יותר וכאמור, מאובזרת יותר.

 

מבחינת יצרנים אחרים היא יקרה יותר מהלאון 180 (אבל זו מתחרה ב-T4) ועומדת בדיוק בין הג'ולייטה 170 (מתחרת ה-T4) לתלתן (שניתן לומר שמתחרה ב-R-דיזיין, אם כי גם ה-R-דיזיין תהיה חדה וספורטיבית פחות באופן מורגש, אם-כי מאובזרת יותר ובוודאי תרגיש יותר פרימיום בכל היבט אובייקטיבי). ה-A קלאס שתקבל באותו מחיר תהיה נחותה משמעותית מבחינת מנוע וגם מבחינת איכות החומרים והרגשת הפרימיום, למרבה האבסורד. הב.מ.וו. סדרה 1 בדיוק עוברת פייסליפט וטרם ברור מה יתחרה במה. הלכה למעשה המתחרה הקרובה ביותר (ברוחה) היא הלנצ'יה דלתא, האצ'בק קרוזרית עם מנוע חזק, ולפחות שילוב המנוע-גיר של הוולוו מוצלח יותר לטעמי, וגם ההתנהגות שלה מגובשת יותר. לזכות הדלתא מרווח ותא מטען עדיפים, לחובתה צלילת מחיר שמאפילה אף על זו של הוולוו ונדירות באופן כללי.

 

המסקנה שלי? אותו דבר, אבל עם קיט R-דיזיין.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה על הסקירה, נהנתי לקרוא !

הוולבו הראשונה שפנתה גם לנהג היתה ה 850, ולמרבה הפרדוקס משם החלה הצלילה של וולבו, דווקא כשהחלו לייצר מכוניות טובות.

גם אני התרשמתי מאד לטובה מה S60, אפילו שמדובר היה שבגרסת הקינטיק עם מנוע 1.6.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית היא המחיר. 200K זה האזור בו שוכנות מתחרות חזקות (את רובן ציינת), והקונה הממוצע לא יטעה אם יבחר באחת מהן. בתנאים כאלה אני לא רואה לצערי את וולוו חוזרת למרכז הבמה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפנים היא מאד נעימה. אני מאד אוהבת את עיצוב הפנים (והחוץ) ואהבתי גם את המושבים.

 

תמיד ידעתי שבתוכך את soccer mom :-)

לגופו של עניין - ה- T4 באמת אכזבה. מרווח מאחור? סביר, לא משהו מדהים במגזר המשפחתיות לדעתי, בהתחשב בכסאות ילדים מותקנים. מראה מבחוץ? צריך להתרגל. מראה מבפנים? לא אהבתי את הלוח הדיגיטלי. סיכום שלי? יקר מידי. במחיר הזה היא מתחרה ב- GTI ובאוקטביה VRS, לא רק בתלתן, ונכון שפיינשמעקרים משכונות יוקרה יעדיפו וולבו, אבל מכל בחינה אחרת היא לדעתי מפסידה ל- GTI. ה- T4, שבפני עצמה לא רעה כ"חלופה" לגולף נניח, לו היתה נמכרת ב- 140 היתה מעניינת. זכור לי שכאשר התעניינתי, הגרסא ה"זולה" הגיעה בלי USB ו- BT. עכשיו, אין לי בעיה לוותר על חיישני אור או גשם, אבל BT? [למען הסר ספק ברכב הנוכחי שלי יש BT חיצוני כלומר דיבורית (מעולה) של BURY, אבל הוא Made in 11/2013, וממילא בדגש ספורטיבי ולא בדגש משפחתי פרימיום]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אחלה סקירה, רומן.

בהחלט מעניין לנסות את השילוב מנוע-גיר המוצלח הזה על הבודי הקטן.

מצד שני, באופן שהפתיע לא רק אותי, ה-s60 R Design היתה דינאמית ומהנה יותר מהקטנה בזמן שגם היא לא ממש מכוונת לשם.

תוסיף גם את המחיר הגבוה (שאותה s60 הנ״ל נמכרת ב-230~) וזה מסתכם בגרסה די מיותרת לדעתי.

היא יכולה לחזור למשחק בהוזלה נכבדת או בצירוף הקיט כמו שכתבת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי נזדמן לנהוג במכונית הספציפית ומצאתי אותה סתמית למדי, על אף הביצועים הטובים. כאחד שמשתמש תדירות ידנית בהילוכים האוטומטיים, הפריע לי המחסור במשוטי ההילוכים מאחורי ההגה, כי התפעול עם הידית לא מדויק בעליל.

 

אפרופו כח, מהלך דוושת הגז היה ארוך מדי.

 

אפרופו כח 2, המכונית שוקלת מעל טון וחצי ללא נהג, מה שגורם ל-245 סוסים להרגיש קצת פחות מרשים ממה שזה נשמע.

 

נוחות נסיעה? בינונית. פעולת המתלים קצת גסה ורועשת על מכסי ביוב ושיבושים משמעותיים. המושבים נוחים ותומכים לנהגים לא גבוהים, אך הכרית קצרה מדי לכל השאר.

 

בפניות? האחיזה בסדר, אבל ההגה אילם, לוקה בדיוקו ותחושתו קצת לא טבעית. הוסיפו לכך רגישות כמעט לא קיימת להעברות משקל ותחושה עמומה מלמטה - וקיבלתם מכונית שלא מעוררת חשק מיוחד לקחת את הדרך הארוכה והמפותלת הביתה. אם לחדד, ה"הישג" של מהנדסי וולוו עלוב למדי, כי פורד פוקוס, החולקת איתה פלטפורמה, היא מכונית מוצלחת יותר דינמית.

 

מה טוב? תנוחת הנהיגה, העיצוב בחוץ ובפנים והישיבה מאחור.

 

בשורה התחתונה: לא בכדי, מוזילה היבואנית את דגמי וולוו היותר בסיסיים, מאחר ולהבטחת ה"פרימיום", אין ממש כיסוי. הבעיה היא, שההוזלה לא מספקת ושבמקרה של המכונית הספציפית, 200K ש"ח הם יותר מדי כסף. במחיר הזה הייתי מצפה לפגוש את ה-R דיזיין, לא פחות.

 

ועדיין, הייתי מעדיף לשלם מעט יותר ולקחת גולף GTI או ג'ולייטה תלתן או לשלם מעט פחות ולבחור בב.מ.וו 120i לכשתגיע.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504, קצת חבל לי לקרוא ביקורת כזו ממי שמתיימר להבין במכוניות. מה הקשר gti או תלתן שעולות 30 אלף שקל יותר מהוולוו המדוברת? מפתיע (או שלא ממש בעצם) שבדיוק במחיר של השתיים ש"העדפת" תוכל למצוא את גרסת ה-R-Design. ה-V40 T5 מתחרה במכוניות אחרות לגמרי. כמו לדוגמא ה-A3 1.8 של אאודי או במוו 118 בגרסה החזקה (אבל בלי חבילת M). הוולוו היא משפחתית יוקרתית וחזקה. היא לא רוצה, לא מתיימרת, ואפילו לא מנסה להיות ספורטיבית. בשביל זה יש לך את אותה R-Design ואם בא לך עוד יותר קיצוני אז את הפולסטאר לכשתגיע (אם לא הגיעה כבר). היא אמורה להיות קרוזרית חזקה ויוקרתית, ואת זה היא עושה טוב, ולעניות דעתי יותר טוב מהמתחרות שלה.

 

תדבר (או אפילו תנסה לדבר) עם הלקוחות הפוטנציאליים של הוולוו על כל הממבו ג'מבו ה"ספורטיבי" הזה ויסתכלו עלייך כאילו נפלת מהירח.

אתה לוקה בנקודת מבט מאוד צרה על המכונית ובוחן אותה תחת הסטנדרטים שלך, שהם במקרה הזה לא הסטנדרטים הנכונים. בשבילך אולי היא לא מתאימה, אבל להגיד ש"הבטחת הפרימיום היא ללא כיסוי" היא לדעתי אמירה ללא כיסוי, סורי. היא מרגישה איכותית לא פחות מהבמוו והאאודי המקבילות ומשמעותית (ממש ממש משמעותית) מהמרצדס המקבילה. אז אין לה את הסמל הנכון על התחת, ביג פאקינג דיל. את מה שהיא צריכה לעשות, היא עושה. והיא עושה את זה מעולה.

עריכה אחרונה על ידי Spire
מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירות. מעניין בהחלט.

 

מתומחרת בהתאם לאוכלוסיה שאליה מכוונת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504, קצת חבל לי לקרוא ביקורת כזו ממי שמתיימר להבין במכוניות. מה הקשר gti או תלתן שעולות 30 אלף שקל יותר מהוולוו המדוברת? מפתיע (או שלא ממש בעצם) שבדיוק במחיר של השתיים ש"העדפת" תוכל למצוא את גרסת ה-R-Design. ה-V40 T5 מתחרה במכוניות אחרות לגמרי. כמו לדוגמא ה-A3 1.8 של אאודי או במוו 118 בגרסה החזקה (אבל בלי חבילת M). הוולוו היא משפחתית יוקרתית וחזקה. היא לא רוצה, לא מתיימרת, ואפילו לא מנסה להיות ספורטיבית. בשביל זה יש לך את אותה R-Design ואם בא לך עוד יותר קיצוני אז את הפולסטאר לכשתגיע (אם לא הגיעה כבר). היא אמורה להיות קרוזרית חזקה ויוקרתית, ואת זה היא עושה טוב, ולעניות דעתי יותר טוב מהמתחרות שלה.

 

תדבר (או אפילו תנסה לדבר) עם הלקוחות הפוטנציאליים של הוולוו על כל הממבו ג'מבו ה"ספורטיבי" הזה ויסתכלו עלייך כאילו נפלת מהירח.

אתה לוקה בנקודת מבט מאוד צרה על המכונית ובוחן אותה תחת הסטנדרטים שלך, שהם במקרה הזה לא הסטנדרטים הנכונים. בשבילך אולי היא לא מתאימה, אבל להגיד ש"הבטחת הפרימיום היא ללא כיסוי" היא לדעתי אמירה ללא כיסוי, סורי. היא מרגישה איכותית לא פחות מהבמוו והאאודי המקבילות ומשמעותית (ממש ממש משמעותית) מהמרצדס המקבילה. אז אין לה את הסמל הנכון על התחת, ביג פאקינג דיל. את מה שהיא צריכה לעשות, היא עושה. והיא עושה את זה מעולה.

 

רשמתי את דעתי האישית, על סמך מה שמעניין אותי במכונית עם הרבה כח, פוטנציאל הנאה ומחיר סביב ה-200 אלף שקל. זו לא סקירה או מבחן, זה פוסט אישי שלי - ובניגוד אליך, אני לא מרגיש שאני צריך להתחנף למישהו או להסיק מסקנות על סמך מה שמישהו אולי חושב.

 

מה לעשות, לא מעניין אותי מה לקוחות פוטנציאליים של האוטו הזה מחפשים.

 

R design? לא יודע, לא ניסיתי. לא דיברתי על R design. מאידך, יש לי תחושה שגם אתה לא ניסית אותה, כי בעיתונות הזרה ממש לא התלהבו מיכולתה הדינמית, על אף הג'אנטים, ההקשחה וההנמכה.

 

השאלה היא אם היית משתף אותנו בממצאיך, כי הפוסט שלך יותר מדי מגמתי.

 

ותודה על מתן הציונים. בפעם הבאה לפני שאפרסם משהו, אשלח לך טיוטה לאישור בהודעה פרטית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שצברתי קצת נסיון עם מכוניות, אני נמנע מלהסיק מסקנות על-פי נסיונם של אנשים אחרים. אם לא הייתי נוהג על המכונית הייתי סותם את הפה. ותאמין לי, שאני האחרון שיתחנף למי שאתה רומז שאני מתחנף אליו. הנקודה הפשוטה היא שאם אני מתנסה במכונית טובה אני אעמוד מאחוריה ואגן עליה מביקורת שקוטלת אותה על לא עוול בכפה, כי אני חושב שהיא שווה את זה.

 

ניסיתי את ה-R-Design עם מנוע ה-T4 (אין רכב הדגמה עם מנוע T5) וניסיתי את ה-S60 עם מנוע T5 גם בגרסת R-Design וגם בגרסה הרגילה. אני לא יכול (מן הסתם) להגיד בוודאות אבל אני יכול לשער שה-V40 T5 R-Design אמנם לא תהיה ספורטיבית כמו ה-GTI או התלתן אבל תהיה יותר ממספיקה למי שרוצה קצת Spirited Driving פה ושם. אם ניקח את ההבדלים בין שתי הגרסאות של ה-S60, אני אפילו חושב שה-R-Design תהיה לא מספיק ספורטיבית בשביל לוותר על הנוחות של הגרסה רגילה (שאחרי שכתבתי את זה אני מבין בעצם שזה עולה בקנה אחד עם העיתונות העולמית).

 

 

אני מצטער אם זה נשמע כאילו אני נכנס בך, אני לא. פשוט קצת חורה לי לקרוא "ביקורת" על מכונית מסויימת שדי מנותקת מהמטרות שאמורה אותה מכונית לשרת.

אני יכול להקביל את זה לביקורת על מיצובישי ספייס סטאר שמלאה בביקורת על זה שיש לו יותר מדי תת היגוי, אתה מבין שהיא לא אמורה לעשות את זה, אז מין הסתם היא לא תעשה את זה טוב, אז לבוא ולקטול אותה בדיוק על הדברים האלה זה קצת לחפש את השקל מתחת לפנס. לא פייר כלפי המכונית. אלברט איינשטיין פעם אמר שכל ילד נולד גאון, אבל אם תשפוט דג על-פי היכולת שלו לטפס על עצים, הוא יבלה את שארית חייו במחשבה שהוא כשלון.

 

אבל אתה יודע מה, אני מוכן לקבל את העובדה שכתבת רק מה שחשוב לך ולא מעניין אותך מה חושב שהלקוח הפוטנציאלי. לגיטימי. מה שלא לגיטימי בעיניי הוא אמירות מהסוג של:

"קיבלתם מכונית שלא מעוררת חשק מיוחד לקחת את הדרך הארוכה והמפותלת הביתה. אם לחדד, ה"הישג" של מהנדסי וולוו עלוב למדי" המטרה ההנדסית שלהם הייתה לקחת אותך הבייתה במהירות ובנוחות, ברור שלא תיקח את הדרך הארוכה. אם כן, אתה חוטא למטרה שלשמה נוצרה המכונית.

או:

"מאחר ולהבטחת ה"פרימיום", אין ממש כיסוי. הבעיה היא, שההוזלה לא מספקת ושבמקרה של המכונית הספציפית, 200K ש"ח הם יותר מדי כסף". בדקתי, אין מכונית (שאמורה לשרת את אותה מטרה - קרי להיות נוחה, חזקה, בטיחות, ואיכותית) יותר משתלמת.

 

 

התגובה שלי מגמתית כי מאוד נהנתי מהמכונית. המסקנות שלי דיי דומות לאלה של רומן ואין לי כח לחזור על מה שהוא כבר ניסח טוב מאוד. מנוע חזק לא אומר בוודאות מכונית ספורטיבית. צריך להשתחרר מזה.

את הטיוטה אתה יכול לשלוח בהודעה פרטית או למייל, אני פשוט לא נמצא כאן כל הזמן ורוצה להיות זמין :wink:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שצברתי קצת נסיון עם מכוניות, אני נמנע מלהסיק מסקנות על-פי נסיונם של אנשים אחרים. אם לא הייתי נוהג על המכונית הייתי סותם את הפה. ותאמין לי, שאני האחרון שיתחנף למי שאתה רומז שאני מתחנף אליו. הנקודה הפשוטה היא שאם אני מתנסה במכונית טובה אני אעמוד מאחוריה ואגן עליה מביקורת שקוטלת אותה על לא עוול בכפה, כי אני חושב שהיא שווה את זה.

 

ניסיתי את ה-R-Design עם מנוע ה-T4 (אין רכב הדגמה עם מנוע T5) וניסיתי את ה-S60 עם מנוע T5 גם בגרסת R-Design וגם בגרסה הרגילה. אני לא יכול (מן הסתם) להגיד בוודאות אבל אני יכול לשער שה-V40 T5 R-Design אמנם לא תהיה ספורטיבית כמו ה-GTI או התלתן אבל תהיה יותר ממספיקה למי שרוצה קצת Spirited Driving פה ושם. אם ניקח את ההבדלים בין שתי הגרסאות של ה-S60, אני אפילו חושב שה-R-Design תהיה לא מספיק ספורטיבית בשביל לוותר על הנוחות של הגרסה רגילה (שאחרי שכתבתי את זה אני מבין בעצם שזה עולה בקנה אחד עם העיתונות העולמית).

 

 

אני מצטער אם זה נשמע כאילו אני נכנס בך, אני לא. פשוט קצת חורה לי לקרוא "ביקורת" על מכונית מסויימת שדי מנותקת מהמטרות שאמורה אותה מכונית לשרת.

אני יכול להקביל את זה לביקורת על מיצובישי ספייס סטאר שמלאה בביקורת על זה שיש לו יותר מדי תת היגוי, אתה מבין שהיא לא אמורה לעשות את זה, אז מין הסתם היא לא תעשה את זה טוב, אז לבוא ולקטול אותה בדיוק על הדברים האלה זה קצת לחפש את השקל מתחת לפנס. לא פייר כלפי המכונית. אלברט איינשטיין פעם אמר שכל ילד נולד גאון, אבל אם תשפוט דג על-פי היכולת שלו לטפס על עצים, הוא יבלה את שארית חייו במחשבה שהוא כשלון.

 

אבל אתה יודע מה, אני מוכן לקבל את העובדה שכתבת רק מה שחשוב לך ולא מעניין אותך מה חושב שהלקוח הפוטנציאלי. לגיטימי. מה שלא לגיטימי בעיניי הוא אמירות מהסוג של:

"קיבלתם מכונית שלא מעוררת חשק מיוחד לקחת את הדרך הארוכה והמפותלת הביתה. אם לחדד, ה"הישג" של מהנדסי וולוו עלוב למדי" המטרה ההנדסית שלהם הייתה לקחת אותך הבייתה במהירות ובנוחות, ברור שלא תיקח את הדרך הארוכה. אם כן, אתה חוטא למטרה שלשמה נוצרה המכונית.

או:

"מאחר ולהבטחת ה"פרימיום", אין ממש כיסוי. הבעיה היא, שההוזלה לא מספקת ושבמקרה של המכונית הספציפית, 200K ש"ח הם יותר מדי כסף". בדקתי, אין מכונית (שאמורה לשרת את אותה מטרה - קרי להיות נוחה, חזקה, בטיחות, ואיכותית) יותר משתלמת.

 

 

התגובה שלי מגמתית כי מאוד נהנתי מהמכונית. המסקנות שלי דיי דומות לאלה של רומן ואין לי כח לחזור על מה שהוא כבר ניסח טוב מאוד. מנוע חזק לא אומר בוודאות מכונית ספורטיבית. צריך להשתחרר מזה.

את הטיוטה אתה יכול לשלוח בהודעה פרטית או למייל, אני פשוט לא נמצא כאן כל הזמן ורוצה להיות זמין :wink:

 

אז מכל המלל הזה, אנסה לזקק את טענותיך, כי השאר קצת נשמע כמו נביחות של דגים :wink:

-הוולוו הזו היא קרוזרית מהירה, נוחה ובטוחה ולא ממש ספורטיבית.

-בהקשר הנ"ל, הוולוו הזו היא חבילה משתלמת במיוחד.

 

באשר לטיעון הראשון, גם הוואגיות הקומפקטיות עם מנוע 1.8(לאון, A3) והלנצ'יה דלתא מספקות את הסחורה. לא שזה הופך אותן למהנות או מושכות מבחינתי.

 

באשר לטיעון השני, אתה כבר עולה על מוקש. כפי ש-A3 זולה מ-A4 בעלת מנוע מקביל וכך גם סדרה 1 או A קלאס בהשוואה לסדרה 3 או C קלאס בהתאמה, העובדה ש-V40 בסיסית עולה כמו S60 בסיסית המצויידת באותו מנוע שומטת כל בסיס לוגי לטיעון שלך.

 

לו היית טוען ש-S60 הבסיסית היא עסקה מאוד מעניינת לא הייתי חולק על דעתך.

 

בשורה התחתונה, כשמהנדסי פורד מוציאים מבסיס דומה תוצאה טובה יותר, באמת שאין לאנשי וולוו במה להתגאות במיוחד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3209 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...