Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 18 שנה עם סוזוקי בלאנו


y360
שימו לב! השרשור הזה בן 3414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במרץ 1996 קניתי מהיבואן סוזוקי בלאנו אוטומטית 1600 סמ"ק. המחיר אז היה 65,000 ש"ח.

חמש שנים ראשונות הרכב טופל במוסך המרכזי של מכשירי תנועה בת"א ומיוני 2001 (עם 55000 ק"מ) עד היום במוסך מורשה סוזוקי בהרצליה כל חצי שנה על השעון.

סך הכל הגענו ל 242,000 ק"מ כשלאחרונה הוצאתי את היסטוריית הטיפולים מהמוסך ועברתי על כל מה שעלה יותר מ 100 שח

ציריות - 4 פעמים

דיסקיות בלם - 4 פעמים

ידית דלת - 3 פעמים

משאבת מים - פעמיים

תושבת מנוע - פעמיים

רצועת ומותח טיימינג - פעמיים

רדיאטור - פעמיים.

 

סה"כ לא רע על פני 18 שנה. בסוזוקי יודעים לבנות מכוניות שורדות.

עריכה אחרונה על ידי y360
שכחתי רדיאטור
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום

בסדר, אתה שוכח שזה רכב שפותח ב-93-4. זכור לי כרכב זריז וחמוד בסה״כ.

הסטוריית טיפולים מרשימה. לא הגיונית כמעט.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי כזו ומנסיון , הבעייה בחלקים התחליפיים .

הציריה המקורית מחזיקה פי כמה מהתחליפית .

הדבר נכון גם לגבי הגרמושקות והרדיאטור.

אוטו אמין וקל לתחזוקה .

ידיות הדלתות אגב הן מחלה מוכרת .

 

יש ברשותי אופנוע סוזוקי בן 31 שנה והוא מסרב למות .

החברה יודעת לייצר דברים פשוטים , אמינים וטובים .

עריכה אחרונה על ידי איילצבי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטוריית טיפולים מרשימה. לא הגיונית כמעט.

 

היסטוריית הטיפולים הכי מרשימה שהייתה פה היא של בעל קורולה בת 15 שנה שעדיין נוסעת עם נורות מקוריות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו מרשים מאוד,וכוד יותר שאתה יד 1,יש לך אולי תמונות של הרכב מהקבלה או הימים הראשונים?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היסטוריית הטיפולים הכי מרשימה שהייתה פה היא של בעל קורולה בת 15 שנה שעדיין נוסעת עם נורות מקוריות.

בטח אף פעם לא הדליק נורות ולא נסע בלילה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע. היפניות מאותן השנים היו אמינות בטירוף. בטיחות לא היתה על הפרק ולכן אין למה לצפות בעניין הזה.

היתה לנו קורולה 97 - אמינה להחריד. אני חושב שהקורולה מהדור ההוא היתה המוצלחת ביותר אי פעם.

פותח השרשור, סחטיין על הנאמנות במשך כל השנים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע. היפניות מאותן השנים היו אמינות בטירוף. בטיחות לא היתה על הפרק ולכן אין למה לצפות בעניין הזה.

היתה לנו קורולה 97 - אמינה להחריד. אני חושב שהקורולה מהדור ההוא היתה המוצלחת ביותר אי פעם.

פותח השרשור, סחטיין על הנאמנות במשך כל השנים :)

 

באמת הקורולה ממודל 93-97 הייתה סוס עבודה שלא מת,גם הדגם מ99-01 הייתה אמינה.

מ2001 התחילה הנפילה,והיום הרמה של האמינות של הרכבים רחוקה ממה שהייתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לנו 2 באלנו במשפחה, שתיהן זכורות כמכוניות אמינות ודי זריזות עם יחס עלות-תמורה מעולה לאותה תקופה.

 

הרכב לא היה שיא הנוחות או החסכוניות בדלק אבל עשה את העבודה בצורה מעולה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים עושים פה סיכום על חצי שנת בעלות על פני עשרות שורות. כנראה זה היחס זמן/סיקור התמציתי ביותר שהיה פה.

 

נדיר יחסית להפגש עם בעלים על פני זמן ארוך כל כך - והאמת שלא תמיד אפשר ללמוד ולהפיק ממידע כזה חוץ מלהתרשם.

 

בכל אופן - תודה. זה מעניין. יש לכם תוכניות להחליף?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לנו 2 באלנו במשפחה, שתיהן זכורות כמכוניות אמינות ודי זריזות עם יחס עלות-תמורה מעולה לאותה תקופה.

 

הרכב לא היה שיא הנוחות או החסכוניות בדלק אבל עשה את העבודה בצורה מעולה.

הבלנו אצלנו (יד שניה שנת 96, 350K ק"מ, נקנתה עם 60K ב-2001) עושה 1:16 בין-עירוני וממוצע לא רחוק מזה. האוטו די נוח ונעים לנסיעה ולא נראה לי שאי פעם ימות.

הפאק היחיד - מזגן חרא, אני חושב שכל הבלנו כך.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככתוב, הבלנו אינה שיא הנוחות, יש גרועות ממנה אך זה לא הופך אותה לנוחה במיוחד.

גם בסעיף צריכת הדלק היא ממש ממש לא מדהימה, לצורך העניין את הבלנו השניה אבא שלי החליף בסיוויק 2008 שלמרות שנפח המנוע שלה גדול ב-200 סמ״ק וההספק גבוה ב-40% הביא לחיסכון מורגש בכיס בצריכת הדלק, שלא לדבר על הנוחות והמרווח.

 

חוזר ואומר, מבחינת עלות-תמורה הבלנו היא חבילה מוצלחת מאוד כמעט ללא תחרות באותה תקופה.

כששמים בצד את המחיר האטרקטיבי מתגלה רכב מאוד אמין ודי זריז אבל לכל היותר בינוני ביתר הסעיפים ביחס למתחרות באותה תקופה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...