Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום של כמעט חצי שנה עם הרכב שלי- מאזדה 6 GG לקצ'ורי 07:


shlomi6280
שימו לב! השרשור הזה בן 3418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים.

אז עברה כמעט חצי שנה עם המאזדה שלי ואני נהנה מכל רגע עם הרכב הזה.

אולי לא בדיוק רואים עליה אבל היא עברה המון המון בחצי שנה האחרונות

וההשקעה בה היתה אדירה, הן בסוגיה הכספית, הפיזית והמנטלית.

 

הרכב נרכש בתחילת יולי השנה, לאחר הרבה זמן של חיפושים אחר מאזדה 6

מהדור הזה (GG), ברמת גימור לקצ'ורי.

נורא קשה למצוא אחת ששמורה מכאנית, קוסמטית, עם ק''מ ויד נמוכים.

ומסתבר שזה היה שווה את זה כי מצאתי פנינה!

על האקזמפלר שמצאתי עשיתי תחקיר רציני ביותר לפני שנלקח לבדיקה.

 

כך נראה הרכב ביום הרכישה:

 

t2yjgfgmnm2n.jpg

 

 

 

אם תרצו לדעת עוד על רכישת הרכב אתם מוזמנים להיכנס ללינק

הבא בו הוצג הרכב לראשונה באתר:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?540878-%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%A7-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-6-%D7%9C%D7%A7%D7%A6-%D7%95%D7%A8%D7%99-07-(%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94-26)

 

לאחר רכישת הרכב התחלתי בפרויקט יישור קו מכאני וקוסמטי והרי הפרטים:

 

1.8.14 מוסך שילובים מוטורס- בוצע טיפול שנתי

(טיפול קודם נערך לרכב 10 חודשים קודם לכן):

- החלפת שמן+ פילטר שמן, החלפת נוזל קירור, תוסף דלק,

הוספת גז למזגן עקב והמזגן לא קירר (לאחר מכן נפתרה הבעיה + פילטר מזגן,

כל הנורות בלוח המחוונים הוחלפו עקב ונורה אחת היתה שרופה,

החלפת גומייה לצירייה צד ימין (נתגלה בבדיקת קנייה).

סה''כ עלות עבודה+ חלפים- 682 ש''ח.

 

4.11.14 מוסך שילובים מוטורס- הרכב נכנס למוסך עקב

והרגשתי שהמנוע רועד ישר כשמניעים את הרכב.

הוחלפה תושבת מנוע עליונה, סט מגבים, השלמת קליפס לבטנה ימין+

חיבור הגיר למחשב עקב ונורת ה- D נעלמת לסירוגין

מלוח השעונים (כשנורת ה- D נעלמה אז הרכב היה כמו על ניוטרל).

לאחר בדיקת מחשב לא נמצאה תקלה.

 

סה''כ עבודה+ חלפים+ חיבור למחשב- 924 ש''ח.

 

28.11.14 מוסך עד רעננה- הרכב שוב נכנס למוסך עקב וממש חששתי מהתופעה

בה נעלמת נורת ה- D באמצע נסיעה והרכב כאילו

נמצא על ניוטרל ובלחיצה על הגז הטורים עולים ללא תזוזת הרכב.

החלטתי לגשת למוסך אחר ולאחר ששמעתי המון המלצות על מוסך עד רעננה.

החלטתי לגשת לשם.

שוב נערך לגיר בדיקת מחשב ולא נמצאה שום תקלה. מנהל המוסך טען שבורר

ההילוכים דפוק והמליץ להחליפו.

לאחר החלפת הבורר נעלמה התקלה (ברוך השם).

עלות עבודה+ חלפים+ חיבור למחשב- 464 ש''ח.

 

 

17.12.14- מוסך עד רעננה- לאחר החלפת בורר ההילוכים המגן אבנים לא הוחזר כראוי וזה יצר



רעשים חזקים במהלך נסיעה מהירה, שמתי לב לזה רק בימים האחרונים.

בנוסף מאז החלפת תושבת המנוע הרגשתי שיפור אבל כשהרכב היה על R/D בעמידה

עם טורים נמוכים עדיין היו רעידות מציקות מאוד, מושב הנוסע מקדימה רעד ונשמע

מתא הנוסעים רעש של פלסטיק משוחרר.

בנוסף שמתי לב לנזילה שהיתה מתחת למנוע, נזילה של מים ולא של שמן

(יש לציין שהרכב עמד בשיפוע כשקרתה הנזילה).

לאחר מעקב שלי לא שמתי לב שחסר מים ברדיאטור או במיכל העיבוי והייתי בטוח

שזה ממיכל המתזים.

בנוסף היה צורך בכיוון אורות, וחיזוק של כיסוי פנס ערפל ימין שהיה משוחרר.

 

שימו לב לנזילה שהיתה מתחת לרכב:

 

zmynjjtky2tz.jpg

 

הוחלפה תושבת מנוע ותושבת גיר, בוצעה בדיקת נזילות מהרדיאטור וממיכל המתזים

ולא נמצאה נזילה ולאחר בדיקה התברר שלאחר השטיפה השבועית של הרכב נשארו

שאריות של מים מעל למגן האבנים ולאחר

שהרכב עמד בשיפוע המים התנקזו למטה ונדמה היה שיש נזילה

(זה משהו שהסתדר לי בראש כי באותו היום ששמתי לב לנזילה

זה היה יום אחרי ששטפתי את הרכב וזו הנסיעה הראשונה מאז השטיפה,

נסיעה של פחות מק''מ לתחנת דלק).

בנוסף בוצע כיוון אורות, וחיזוק מכסה פנס ערפל ימין.

סה''כ עבודה+ חלפים- 2,098 ש''ח.

 

סה''כ יישור קו מכאני מיום הרכישה- 4,168 ש''ח.

 

יישור קו קוסמטי+ עבודות שונות:

 

18.7.14- רציתי לפרק את מערכת המולטימדיה (דין 1) שהותקנה ברכב עקב והרדיו המקורי,

שהיה קיים ברכב לא עבד עקב וניתקו אותו, שליטה מההגה כבר לא פעלה,

מה גם שהמולטימדיה עצמה לא עבדה.

בהתחלה היה חשש שהרדיו המקורי התקלקל ובשום אופן לא הייתי מוכן

להשאיר את המולטימדיה ברכב.

לאחר שנכנסתי לכמה מקומות שבמקום לעזור לי לפתור את הבעיה הציעו לי

לרכוש דאבל דין במחיר מופקע, הגעתי לחנות לאביזרי רכב בראשון לציון שביצעו פירוק

של מערכת המולטימדיה והחזרה לחיים של הרדיו המקורי + שליטה מההגה.

עלות העבודה- 300 ש''ח.

 

בנוסף באותו יום ניגשתי לקוברה בתל אביב על מנת לשנות קוד+ קידוד לשלט+

שכפול שלט והחלפת סוללה לשלט הישן.

עלות העבודה- 200 ש''ח.

 

12.8.14- ניגשתי לפירוקיה בחולון והזמנתי מאפרה מקורית של מאזדה 6 עקב

והיתה חסרה לי ברכב.

עלות- 70 ש''ח.

 

באותו היום ביצעתי שינוי קידוד למפתח של הרכב + שיכפול מפתח.

סה''כ עלות 200 ש''ח.

 

15.8.14- שמתי לב שהרמקול בדלת הנהג לא עבד והתאורה במאפרה לא פעלה ולאחר שניסיתי לפרק את דלת המאפרה נכנס לי הקפיץ של הדלת פנימה והדלת של המאפרה

התחילה לזוז בחופשיות ולא היתה מאסיבית.

היה צורך לפרק את כל הפלסטיקה שבין משענת היד

כולל ההילוכים עד לאמפרה כדי להגיע לקפיץ.

על הדרך החלפתי מכשיר טלפון ברכב מ- Telit שהיה מותקן ברכב עם רכישתו

למוטורולה ספיריט האהובה והמוכרת.

ניגשתי לאותו חנות לאביזרי רכב בראשון לציון ולאחר בדיקת הרמקול בדלת נהג נתגלתה

קורוזיה בחוטים ולאחר החלפת חוטים הבעיה נפתרה.

סה''כ עלות החלפת טלפון, + חוטים לרמקול+ תיקון דלת מאפרה- 150 ש''ח.

 

באותו היום ניגשתי לחנות נוספת לאביזרי רכב ורכשתי סט לדים לתאורת החנייה,

לדים לארבעת הספוטים בפנים הרכב, לדים לתאורת רוורס ולוחית הרישוי סה''כ- 518 ש''ח.

קצת יקר אבל מדובר בלדים איכותיים מאוד (שחכתי את השם שלהם),

לדים עם עדשה כמו בפנס ברכב שלי. יש לציין שהלדים מאירים ונראים פשוט מעולה!

 

2.9.14- הרכב נשלח לדיטיילינג+ עבודת PDR בארבע הדלתות

על מנת לתקן נקישות ולחיצות בכל הדלתות.

הלגבי הדטיילינג עצמו אין לי כל כך מושג מה בדיוק היה מהלך העבודה אבל התוצאות מדהימות.

העבודה בוצעה ב- PDR+ בפתח תקווה.

הרכב נשאר במכון יומיים וחצי ולאחר העבודה יצא כמו חדש! התאהבתי מחדש!

סה''כ עלות הדיטיילינג+ עבודת PDR בדלתות +

צביעת קאפות של הג'אנטים מחדש- 2,500 ש''ח.

 

במהלך השבוע הגיע אלי הסמל של דגם הרכב ביפן, אטנזה. עלות הסמל 50 ש''ח.

 

כך הרכב היה נראה יומיים לאחר עבודת הדיטיילינג וה- PDR:

 

znwvwmytjgqz.jpg

 

dd3z4zmokc2g.jpg

 

11.9.14- הרכב נכנס לטופ קאר להתקנת כיסויי עור איכותיים ומדהימים ביופיים.

סה''כ עלות ההתקנה- 2,700 ש''ח.

 

כך פנים הרכב היה נראה יומיים לאחר התקנת כיסויי העור:

 

dedz1mu1hjzz.jpg

 

gwhtyziizzjz.jpg

 

באותו היום הלכתי לבית דפוס כדי שידפיסו לי מדבקה עם הכיתוב- Remember The Buster להנצחתו של פול ווקר.

עלות- 50 ש''ח.

 

24.10.14- הותקן ברכב קיט קסנון. עלות כולל התקנה- 300 ש''ח.

 

13.11.14- נכנסתי לעשות קנייה באוטוסטור וזה מה שרכשתי בנגלה הראשונה

(הנגלה נוספת בקרוב):

 

קיט פלסטלטינה של Chemical Guys, ווקס Extreme Depth של Chemical Guys,

שמפו Mr Pink Wash של Chemical Guys,

כפפת מיקרופייבר של מגווירס, פד ווקס ידני של Chemical Guys,

4 עצי ריח Black Ice.

סה''כ עלות- 391 ש''ח.

בנגלה הבאה תהיה רכישה של עוד אי אילו תכשירים וציוד :twisted::-D .

 

סה''כ עלות יישור קו קוסמטי + עבודות שונות- 7,429 ש''ח.

 

סה''כ עלות יישור הקו באופן כולל (מכאני+ קוסמטי) עד כה- 11,597 ש''ח.

 

כך נראה הרכב בדיוק לפני חודש:

 

mrmtiyqztmmy.jpg

 

g1jzat5oqkn4.jpg

 

אתם מוזמנים לצפות בשני הסטים האחרונים והמלאים שביצעתי לרכב. בקרוב סט מעודכן :twisted::twisted: :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?541666-%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%AA%D7%99-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%91%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-6-%D7%9C%D7%A7%D7%A6-%D7%95%D7%A8%D7%99-07

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?548847-%D7%A1%D7%98-%D7%91%D7%96%D7%A7-%D7%9C%D7%90%D7%97%D7%A8-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%95-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%91%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%94%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%9F

 

ערב טוב :)

עריכה אחרונה על ידי shlomi6280
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כתיבה מפורטת ומוסברת כמו שצריך, אהבתי מאוד, הרכב יפה ושמור היטב, כל הכבוד לך על ההשקעה!

הריפודים נראים ברמה גבוהה ביותר.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, תודה רבה על התגובות. שמח שאהבתם.

 

ללא ספק הדור הכי יפה של ה-6 שיצא עד היום.

 

תודה על השיתוף.

 

אני מכיר היטב את המאזדה 6 לכל דורותיה ואני יכול להגיד

בלי להסס ששלושת הדורות יפות כל אחת בדרך שלה.

הדור הראשון והשני מדהימים ביופיים, והדור השלישי זה פשוט גאונות לשמה.

קשה לי לבחור את ההכי יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך רכב מדהים! כשהייתה לי האקזקיוטיב, לפעמים הייתי חולם על מה הייתי יכול לעשות עם הרכב אם הייתי משקיע בו 10 אלף. נוסטלגיה.

 

דרך אגב, אני לא פרופסור ללשון עברית, אבל לדעתי אתה מתבלבל בין המילה "עקב" למילה "היות".

 

תודה רבה על הפירוט, ההשקעה והשיתוף!

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

 

יש לך רכב מדהים! כשהייתה לי האקזקיוטיב, לפעמים הייתי חולם על מה הייתי יכול לעשות עם הרכב אם הייתי משקיע בו 10 אלף. נוסטלגיה.

 

דרך אגב, אני לא פרופסור ללשון עברית, אבל לדעתי אתה מתבלבל בין המילה "עקב" למילה "היות".

 

תודה רבה על הפירוט, ההשקעה והשיתוף!

 

 

תודה על תגובתך :)

עד כמה שאני יודע למילה ''עקב'' ו''היות'' אותה משמעות.

אם אני טועה אשמח שיתקנו אותי ומתנצל מראש על הבורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי יחנון בוא תעשה סיבוב לאחייך על המזדה 3 שך@!!@$!@

 

בתור אחד שרואה אותה יום יום, כיף להסתכל, הבחור פדנט בקטע הזוי על הרכב, כל הכבוד שלומקה !

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יאמן איזה ירידה לפרטים,ידעתי שאתה פדנט מטורף!

כל הכבוד על ההשקעה והסבלנות!

 

נראת פשוט חדשה...

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע הרכב נראה מעולה ומקווה שישאר ככה כל עוד הוא אצלך, אבל הייתי צריך לשפשף את העיניים ולראות שמדובר במזדה ולא בסיטרואין או פיג'ו כשקראתי את כל רשימת התקלות הזו

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא רשימת תקלות.

מדובר סך הכל בחוסר פשרות לכל בעיה קלה שיש.

תושבות מנוע זה משהו שהיה צריך להחליף, התקלה היחידה שהיתה לי זה הבעיה עם הבורר הילוכים.

מעבר לכך לא קרתה לי תקלה יוצאת דופן. 80% מכל מה שעשיתי ברכב זה היה מבחירה שלי וממש לא באים לתת אינדיקציה שלילית

לגבי האמינות של הרכב.

אני נהנה מכל רגע מהרכב הזה ואני חושב שמדובר ברכב סופר אמין וסופר מהנה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה אחלה ואני הכי בעד להשקיע במכונית בלי קשר למחירון שלה. זה חלק בלתי נפרד מלהיות חובב רכב.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...